dat heb ik hier met poffertjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is een hit op feestjes met Amerikanen. Bij mij tenminste.
LOLs moet ik dan echt gaan bakken?quote:
Willen we dat welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs moet ik dan echt gaan bakken?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Willen we dat wel![]()
je mag dan niet alleen in de keuken
als ik me zou laten leiden door al jou posts....zou ik denken dat het een boterkoek word met wat extra funny room
nou ja zeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Willen we dat wel![]()
je mag dan niet alleen in de keuken
als ik me zou laten leiden door al jou posts....zou ik denken dat het een boterkoek word met wat extra funny room
jij met je dirty mind, dat zegt iets meer over jou dan mij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
hehe ja
of dat met eten te maken heeft vraag ik me dus af
enjoyquote:
Buen provechoquote:
ja ik, no señor, conclusies trekken heet datquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij met je dirty mind, dat zegt iets meer over jou dan mij.![]()
![]()
i know my way more in the bedroom than the kitchen
you only read what you wanna...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja ik, no señor, conclusies trekken heet dat
Like you telling me that you want me was part of my imagination you dare tell me?!quote:
aren't we full of ourselves?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Like you telling me that you want me was part of my imagination you dare tell me?!
lol pero lleno de tí mariconquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aren't we full of ourselves?![]()
Nee, you're off limits... je bent bezet.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol pero lleno de tí maricon![]()
bezet bezet, see no evil hear no evil![]()
ja fam guy blijft leuk, tkomt ook echt wel door die stemmen
stewiedeliciously evil
LOLs that video..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik ben de regio merchandiser, moet de visual merchandisers instrueren en guiden over de etalage en de winkel aankleding, lay-outs maken voor de winkels en werk ook mee aan aquicisite van nwe panden..dan moet ik bekijken en een plan voor dragen of het allemaal wel kan enzo
doe het nog maar een half jaar en zit niet meer vaak op dat kantoor van de hoofdwinkel in de stad
zwaar druk maar even ook lui werk bij periodes :-) vind het wel leuk
jejeje G-A-Yquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs that video..en ik herkende het meteen van de Eurovision... can you say gay?
![]()
![]()
o sounds great, ur job... hoezo ben je niet meer vaak op hoofdkantoor? reis je veel?
je moet de etalages zien bij Macy's, Saks, Barneys etc..
LOL g-a-y- ?!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje G-A-Y![]()
ja tis echt gaaf om te doen
op kantoor zit ik alleen als ik dingen moet bijwerken, of moet photoshoppen dat soort dingen de overige dagen moet ik veel heen en weer idd tussen de winkels hier in de stad of naar andere stad om daar iets te doen of om trainingen te geven
ja hey, ik google er soms naar dat soort dingen kan er echt ingevingen van krijgen
se llama sin pluma ehquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL g-a-y- ?!and yet you don't strike me as a gay... me like you know
![]()
ja, etalages hier. De een is nog beter dan de andere. Tis echt een competition. Vooral Madison avenue.
WIl je niet werken voor andere bedrijven?
dit zou je door moeten zetten. alhoewel het een beetje op zijn gat zit. Dit trekt echt wel aan. en daar zit ook het geld. Veel lobbyen, das wel kut.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
se llama sin pluma eh![]()
![]()
![]()
you crazy..
![]()
ja, en al die billboards...alles wat advertising ademt kan ik uren zoet mee zijn
andere bedrijven, op zich wel alleen, hier in de stad is niet zo veel, dan zou ik naar madrid moeten gaan. en dat wil ik dan weer niet , ik heb het echt heel goed hier. en zara is hier wel de grootste, ik zou ook naar de andere merken van de zara groep kunnen gaan maar dat kantoor zit hélemaal in a coruña....![]()
mn eigenlijke ambitie ligt bij werken bij een design/fashion/interieur magazine, ligt toch in het verlengde van wat ik doe,
maar ook dan zou ik het toch in madrid moeten zoeken , qua spanje dan en ja dat houd me een beetje tegen
ik ben wel bezig met andere dingen, met 2 jongens voet aan de grond proberen te krijgen qua online marketing voor bedrijven, websites maken en zo, folders, promo materiaal that stuff
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dit zou je door moeten zetten. alhoewel het een beetje op zijn gat zit. Dit trekt echt wel aan. en daar zit ook het geld. Veel lobbyen, das wel kut.
ben strax weg ga slapen :-)quote:
tt nigh in assenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
waar is Yuri eigenlijk? that bitch is altijd hier s avonds.
Ik snap ook niet dat ik zo vroeg wakker benquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:37 schreef Deceit het volgende:
Snap ook niet dat je zo vroeg op bent als je 5 uur naar bed gaat?!
Was het ook druk geworden?
Ennnn
Hoe is TV?
Ohh! is dat nog steeds met die bar die rechts open is? een hele lange grote..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ik zo vroeg wakker ben, denk het het de hitte is. Het was in het begin heel rustig, en later iets drukker, maar niet helemaal vol (gelukkig).
TV is.... rawr![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |