spaghetti/pasta?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boterkoek en speculaasMaar geen maaltijden, nee.
je bedoelt post 300, maar ja, das die gast... Ken je hem?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie post 299. En ik zal alvast lijstjes maken
boterkoek!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boterkoek en speculaasMaar geen maaltijden, nee.
cum baja my lord?quote:
cunt, je kent de sutilty niet...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een saaie TT trouwensWe zijn beter van je gewend Mike...
kan jij goed koken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
spaghetti/pasta?
and I do not mean mac 'n cheese :-)
Ja, maar dat is alsnog kipgehakt bakken, paprika erbij, pasta in de magnetron koken en dan een pot saus opentrekken. Niet echt heel bijzonder.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
spaghetti/pasta?
and I do not mean mac 'n cheese :-)
De wat ken ik niet?quote:
lang zal ze leven lijkt me leuker. Hihihi.quote:
Da's echt HEEL simpel, ik heb wel een recept voor je:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
boterkoek!!daar heb ik zo'n trek in.. heb dat al in jaren niet gegeten..
quote:
hoezo dat dan? ben je jarig?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:44 schreef creno het volgende:
[..]
lang zal ze leven lijkt me leuker. Hihihi.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alsnog kipgehakt bakken, paprika erbij, pasta in de magnetron koken en dan een pot saus opentrekken. Niet echt heel bijzonder.
ik vind dat al heel wat.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alsnog kipgehakt bakken, paprika erbij, pasta in de magnetron koken en dan een pot saus opentrekken. Niet echt heel bijzonder.
Ja, tien minuten en je hoeft het water niet in de gaten te houden, keihandigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
pasta in een magnetron koken
![]()
ej![]()
en echt jongen het is zo makkelijk en lekkerder als je van scratch saus maakt, voor de snelheid zou je het ook niet hoeven laten is zo gebeurt
quote:
dat moet me lukken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's echt HEEL simpel, ik heb wel een recept voor je:
http://www.dekooktips.com/recepten/boterkoek.htm
Je moet alleen je bakvorm even opmeten. De mijne zit precies tussen de twee genoemde groottes in en ik moet dus nogal kloten met de hoeveelheid ingredienten.
Feliquote:
Is een hit op feestjes met Amerikanen. Bij mij tenminste.quote:
hoe oud ben je nu?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, tien minuten en je hoeft het water niet in de gaten te houden, keihandigScheelt de helft van de tijd.
feliquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:49 schreef creno het volgende:
maar de autorit is afgelopen dus ik ga naar m'n bedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |