nee woeki, dat harige beest uit star warsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:49 schreef Peter het volgende:
Woeka woeka!
Tja ik snap niet dat jij moeilijk doet over een kapper die niet "hip" genoeg is... het is een man met een schaar, geen toekomstige echtgenootquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.. als ik stap ben ik voor 11 uur niet wakker hoor!
maar goedemorgen
Nah het was meer een kapper met huisvrouwen die het kampvolk van Vught zat te knippen, de andere kappers zaten niet in die straat.. snap je het nou?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik snap niet dat jij moeilijk doet over een kapper die niet "hip" genoeg is... het is een man met een schaar, geen toekomstige echtgenoot
quote:
Eh nee nog steeds niet... en alsof Vught zoveel kampvolk heeftquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nah het was meer een kapper met huisvrouwen die het kampvolk van Vught zat te knippen, de andere kappers zaten niet in die straat.. snap je het nou?
volgende keer krijg je een hand van seth gaaijkemaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij noemt het durven, ik noem het willen
Je had me met Ang3l moeten zien toen alle falers vroeg naar huis gingen. We gingen los! Op het podium!quote:
Bij die ene kutkapper dus wel he! En ik was te voet dus geen tijd om naar de andere te lopen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh nee nog steeds niet... en alsof Vught zoveel kampvolk heeft
Oh dan was ik dus een keer gegaan dat beiden zalen open waren..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ehm, in de kleine zaal (waar dit was) is niet echt een lange bar.
Ik had al het gevoel dat ik nog wat tofs zou gaan missenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had me met Ang3l moeten zien toen alle falers vroeg naar huis gingen. We gingen los! Op het podium!
jullie dansten de sterren van de hemel !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had me met Ang3l moeten zien toen alle falers vroeg naar huis gingen. We gingen los! Op het podium!
quote:
quote:Pagina niet gevonden
» Het kan zijn dat de pagina niet meer bestaat.
» Het kan zijn dat deze pagina naar een ander webadres is verplaatst.
» Het kan zijn dat deze pagina in een begrensd gebied valt.
Controleer of je het juiste adres hebt ingevoerd en geen spelfouten hebt gemaakt.
ik serveer ze altijd met hartjes!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nogmaals
Morning
[ afbeelding ]
Dat ding heb ik ook ja, maar om dat nou op mijn eigen koffie te doen...nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik serveer ze altijd met hartjes!
capuchino vormpjes zijn zoooo leuk om mee te spelen![]()
er is niks mis met van jezelf houden...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ding heb ik ook ja, maar om dat nou op mijn eigen koffie te doen...nee.
Dan bel je d'r opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier staat ook al weinig nuttigs..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:56 schreef Xiance het volgende:
Jeroen en Mark stonden net voor de deur...
beide leuk, kort donker haar, Jeroen draagt een bril.. mark is licht gespierd, kon ik zien door zn iets doorschijnende witte overhemd!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kwamen een cadeautje brengen..als dank gaf jij de liefde van jan retour ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gezegt dat mijn man en ik al druk warenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dank gaf jij de liefde van jan retour ?
en toen renden ze naar de buren ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb gezegt dat mijn man en ik al druk waren
We waren d'rbij en t was priiihiiimaaa......quote:
Ja, op Blur .. awhooohooooow... en Electric six!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haaj Stevequote:
basis van dat lied is keulse carnaval -> viva cologniaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We waren d'rbij en t was priiihiiimaaa......
en waar waren de vengaboys met hun rocket to uranusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, op Blur .. awhooohooooow... en Electric six!
I wanna take you to a gaybaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr
belachelijk voor zo'n slecht camp lied. Dat mensen daar geld aan uitgevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:55 schreef Deceit het volgende:
Die is trouwens nieuw op nummer 7 binnengekomen :|
wat weet jij dat ik niet weet ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jou horen piano leren spelen is een ramp.
Ik drink alleen als ik dorst heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk niet er zit toch wel een 5 in de klok... ergens
Het kwam je oren uit!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Zo, boodschappen in huis
Geen colalight... die heb ik gisteravond genoeg gedronken voor de komende 3 jaar....
Ik lag om 4 uur te pitten en in 6 uur tijd 3 keer mijn bed uitgeweest om te pissen... en dan echt een plas waar een kudde olifanten van zou zeggen: "Nou, nou"quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kwam je oren uit!
En je had ook al waterige ogen
word er wel blij van eigenlijk, als je in de auto bent en zin hebt in slechte muziek om mee te blèrenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
belachelijk voor zo'n slecht camp lied. Dat mensen daar geld aan uitgeven
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik lag om 4 uur te pitten en in 6 uur tijd 3 keer mijn bed uitgeweest om te pissen... en dan echt een plas waar een kudde olifanten van zou zeggen: "Nou, nou"
Volgende keer maar gewoon bier en geen medicijnen
Hoe fit ben jij eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |