Was dat podium voor jou, wat ze daar aan het bouwen zijn?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik had toch geen bier moeten drinken na 4u trainen, maar god.
Nu ben ik weer fit als een hoentje. Om 15:00 moet ik al bij de Lichttoren zijn.
Denk 'tquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Was dat podium voor jou, wat ze daar aan het bouwen zijn?
Ik zeg het verkeerd: Klokkentoren. Niet Lichttorenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Was dat podium voor jou, wat ze daar aan het bouwen zijn?
scheelt een paar kilometerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd: Klokkentoren. Niet Lichttoren
Rik vroeg of je vanaaf met hem meeging.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat was lang geleden dat het licht werd toen ik terug kwam van stappen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:20 schreef Great.Expectations het volgende:
En Aussiebums zitten best lekker.
Ik heb al een date vanavond, sorryquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rik vroeg of je vanaaf met hem meeging.
Maar je neemt niet op. Bel hem f terug.
Niet bij mij. Bij Rik.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb al een date vanavond, sorry
Te warm om op te treden wel. Na 3 min was ik al zeiknatquote:
tuurlijk heb ik het ook tegen Rik verteld, maar ik zeg het ook tegen jouquote:
Steve is Rawrrrrrrrrquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ik zo vroeg wakker ben, denk het het de hitte is. Het was in het begin heel rustig, en later iets drukker, maar niet helemaal vol (gelukkig).
TV is.... rawr![]()
.
Ja ik heb van die heerlijke last-minute vrienden. De ene geeft gister pas aan dat ie wil komen kijken vandaag, en de ander geeft gister pas aan dat ze niet KAN komen omdat ze fam.feest heeft. Met die vrienden van mij valt NIETS te plannen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[
[..]
tuurlijk heb ik het ook tegen Rik verteld, maar ik zeg het ook tegen jou
tja ik weet het van je vrienden moet je het hebben...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb van die heerlijke last-minute vrienden. De ene geeft gister pas aan dat ie wil komen kijken vandaag, en de ander geeft gister pas aan dat ze niet KAN komen omdat ze fam.feest heeft. Met die vrienden van mij valt NIETS te plannen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja ik weet het van je vrienden moet je het hebben...Ja dat is de overmacht doordat ook de werkgever niet kan plannen en pas 2 a 3 weken van te voren verteld wanneer de eindshow is. Slecht voorbeeld dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |