bah ik ben naar binnen gegaan... slechte zetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een balkon, want dat is vast koeler dan de kamer hier.
Ah, dat zou voor een mens al ernstige onderkoeling zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:11 schreef wonderer het volgende:
Hier koelt het een beetje af, het is nog maar 27 graden
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
Xit nu alle afleveringen van probleemwijken te kijken. Had vroeger die van Woensel gezien, maar de rest nog niet.
quote:Hey boertje wil je ene keer verkracht worden
Ja, in zijn volle 1.93m glorie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
Heb ff snel teruggelezen.
Er was een meet? Dus Vulture bestaat echt?
er was geen meet alleen gingen een paar [Homo's] nara hetzelfde feest al dan niet toevalligquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
Heb ff snel teruggelezen.
Er was een meet? Dus Vulture bestaat echt?
He jongenquote:
alles lijkt me als je voor onbepaalde tijd terug komt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
Gelukkig noem je me geen Mieke zoals die cunts hier.![]()
MOet nog je blog bekijken.HEb het erg druk gehad. Pakken and shit. wat moet er mee naar Nederland etc.
Ik zou anders maar een grote kloon zijnquote:
jaaaaa die heb ik net gezien!quote:
Jezus, zo lang?quote:
Nee, skank was het toch?quote:
Weinig updates hoor. Je mist weinig.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
Gelukkig noem je me geen Mieke zoals die cunts hier.![]()
MOet nog je blog bekijken.HEb het erg druk gehad. Pakken and shit. wat moet er mee naar Nederland etc.
Graafsewijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaa die heb ik net gezien!Ben nu met Den Bosch bezig. LOLs..
las net ook van die zelfmoord van 1 van die gasten.
Omdat ik die vakkundig heb ontdokenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, zo lang?en waarom zie ik hier nog geen foto's?
Omdat die er niet zijn misschien?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, zo lang?en waarom zie ik hier nog geen foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |