Heuj! Ja hier alles goed hoorquote:
Ja, hetzelfde hier, ik ben die warmte ook zat. Het blijft nu echt in huis hangen, bah.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heuj! Ja hier alles goed hoorEn bij jou dan?
(al ik vind de warmte hier nu wel goed geweest zo eigenlijk)
Neem je ook wat zoutjes tot je? Straks krijg je watervergiftigingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
God heeft geen medelijden met me.... die laat met een lichaam vol antibotica 2,5 uur in de bloedhitte zwoegen op de tennisbaan en met 6-0 6-7 2-6 verliezen
En als er mensen dachten dat ik gisteren al veel water had weggeklokt bij Friso... ik heb vanmiddag in mijn eentje 3 liter water op
Aquaman meldt zich
Mag dat ook bouillon zijn?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Neem je ook wat zoutjes tot je? Straks krijg je watervergiftiging[/ehbo-modus]
Met extra zout!quote:
Ik heb er een heel pak in gegooidquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef Great.Expectations het volgende:
En kan iemand nu ook een gedetailleerde omschrijving geven van TheVulture?
ik dacht dat angel een gedetailleerd verslag zou gevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Mmm... lekker!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er een heel pak in gegooid
Maar neej. Pfffft.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik dacht dat angel een gedetailleerd verslag zou geven
Had je maar op moeten komen dagen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Op komen dagen? Hadden we iets afgesproken dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je maar op moeten komen dagen.
Sommigen wel, anderen stonden in dezelfde ruimtequote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Op komen dagen? Hadden we iets afgesproken dan?
Nou ja, het was op zich geen staatsgeheim dat er mensen van hier naar een feest in Eindhoven gingen toch? Ik wil alleen maar zeggen dat je niet van anderen afhankelijk hoeft te zijn om een beeld bij iemand te krijgenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Op komen dagen? Hadden we iets afgesproken dan?
Was het ook niet... ik doe niet aan meets!quote:
bah ik ben naar binnen gegaan... slechte zetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een balkon, want dat is vast koeler dan de kamer hier.
Ah, dat zou voor een mens al ernstige onderkoeling zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:11 schreef wonderer het volgende:
Hier koelt het een beetje af, het is nog maar 27 graden
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
Xit nu alle afleveringen van probleemwijken te kijken. Had vroeger die van Woensel gezien, maar de rest nog niet.
quote:Hey boertje wil je ene keer verkracht worden
Ja, in zijn volle 1.93m glorie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
Heb ff snel teruggelezen.
Er was een meet? Dus Vulture bestaat echt?
er was geen meet alleen gingen een paar [Homo's] nara hetzelfde feest al dan niet toevalligquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
Heb ff snel teruggelezen.
Er was een meet? Dus Vulture bestaat echt?
He jongenquote:
alles lijkt me als je voor onbepaalde tijd terug komt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
Gelukkig noem je me geen Mieke zoals die cunts hier.![]()
MOet nog je blog bekijken.HEb het erg druk gehad. Pakken and shit. wat moet er mee naar Nederland etc.
Ik zou anders maar een grote kloon zijnquote:
jaaaaa die heb ik net gezien!quote:
Jezus, zo lang?quote:
Nee, skank was het toch?quote:
Weinig updates hoor. Je mist weinig.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
Gelukkig noem je me geen Mieke zoals die cunts hier.![]()
MOet nog je blog bekijken.HEb het erg druk gehad. Pakken and shit. wat moet er mee naar Nederland etc.
Graafsewijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaa die heb ik net gezien!Ben nu met Den Bosch bezig. LOLs..
las net ook van die zelfmoord van 1 van die gasten.
Omdat ik die vakkundig heb ontdokenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, zo lang?en waarom zie ik hier nog geen foto's?
Omdat die er niet zijn misschien?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, zo lang?en waarom zie ik hier nog geen foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |