Ik kijk toch naar de binnenkantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is me te warm allemaal. En mijn haar is kut, en eigenlijk moet ik naar een kapper maar ik heb er geen geld voor (en voor vandaag is het toch al te laat). Dus ik ben niet op mijn mooist
.
Hoeft ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Alsof die foto's hier komen te staan dan.
TV is ziek, Vlarp is moe, ik heb een week gewerkt pauze gehouden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is me te warm allemaal. En mijn haar is kut, en eigenlijk moet ik naar een kapper maar ik heb er geen geld voor (en voor vandaag is het toch al te laat). Dus ik ben niet op mijn mooist
.
Helaas zijn er meer mensen dan alleen jij. Steve, bijvoorbeeld, is typisch iemand die alleen maar naar uiterlijk kijktquote:
Je koopt gewoon van die Xtreme-gel (zo'n lichtblauwe tube) hop, je klatsjt twee handen vol, alles strak naar achteren, lekker die driedagenbaard laten staan en gáán.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik snap er niets van.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.
Ik moet geloof ik ook nog heel erg wat anders doen. Ik ga even zoeken naar een bepaald ding en als ik het vind, dan ga ik dat doen.Ik ben namelijk e.e.a. dat ik nodig heb voor een bepaalde applicatie regelmatig kwijt. Maar het is best genant natuurlijk. Maar enfin.
Eh, antwoord op je vraag: ja.
Meaten kun je ook weer op allerlei manieren opvatten trouwens.
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef Bartjebart het volgende:
Hoeft ook niet hoor
Twitter is ook goed... of msn
De driedagenbaard (weekbaard eigenlijk) staat al. De haren strak naar achter lijkt me niet zo'n leuk idee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je koopt gewoon van die Xtreme-gel (zo'n lichtblauwe tube) hop, je klatsjt twee handen vol, alles strak naar achteren, lekker die driedagenbaard laten staan en gáán.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Bart waar blijven eigenlijk de foto's van jouzelf?
Of met een kam een strakke scheiding in het midden. En dan wel een gouden schakelkettinkje om. Beetje campy.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De driedagenbaard (weekbaard eigenlijk) staat al. De haren strak naar achter lijkt me niet zo'n leuk idee.
Vaag... Váág...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:03 schreef Dragonwizard het volgende:
Iedereen weet toch wel hoe Bartjebart eruit ziet
Oeh hebben jullie morgen een hot date? "Neem je zwemkleding mee, maar ik zeg niet wat we gaan doen", dat idee?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaa nou dat vertel ik dan nog wel.Maar niet hier.
Leer eerst maar fatsoenlijk spellen voordat je aan 'leuk' begintquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:04 schreef Brerius het volgende:
leuk bij passende foto voor dit topic
[ afbeelding ]
Ik heb dit weekend al een date.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh hebben jullie morgen een hot date? "Neem je zwemkleding mee, maar ik zeg niet wat we gaan doen", dat idee?
Welke stad heb je het over? En ik ben eigenlijk de hele dag niet in "deze" stad, want ik ga op bezoek bij mijn oom en tante inquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend al een date.Dus als je morgen denkt, hey, wat schijnt de zon hier toch, dan ben ik het die in de stad is.
Nah, nee hoor!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:06 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Jij weet hoe iedereen eruit ziet. Van Weemz tot hierissieweer.
Omdat ze niet zo mager zijn zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, nee hoor!
En nu noem je er net twee op waar je werkelijk waar niet omheen kunt als je ze tegenkomt.
Ja, nou, in jouw stad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke stad heb je het over? En ik ben eigenlijk de hele dag niet in "deze" stad, want ik ga op bezoek bij mijn oom en tante inAmsterdam
.
Nee, zo denk ik helemaal niet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo mager zijn zeker!
Ik ben al sinds 1944 niet meer op m'n mooistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ben je er maandag nogquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou, in jouw stad.In de lichtstad.
In jouw woonplaats.
Daar ga ik eens even een paar daagjes naartoe.
Máár jij gaat naar Amsterdam!Spannend! Het is toch altijd weer anders om in een andere stad te zijn.
Ah, tempo doeloe.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 1944 niet meer op m'n mooist
Ik post wel wat foto's op Twitterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Alsof die foto's hier komen te staan dan.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 1944 niet meer op m'n mooist
wat een vreselijk nummerquote:
daar is onze sleeping beautyquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
mogguh popjes![]()
jezus, jullie gaan weer hard!
Nee, was al vroeg op. Heb getraind, maar was niet echt in de mood ervoor. Nog steeds last van mijn knie. En huis is aan kant.quote:
Voro wat? Heb je weer een campagne?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
http://www.tychomerijn.com/
Oeh. De foto's zien er best mooi uit eigenlijk
Woensdag 14 juli mag ik. Kreeg net bevestiging.
Jah, voor de Trudoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voro wat? Heb je weer een campagne?
Leuk! ik moest het wel ff googlen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, voor de Trudo
En weer een campagne? Dit wordt de eerste hoor
ben je weer met je vuvuzela aan het spelen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:54 schreef Xiance het volgende:
MIIIKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ken wel fawaka.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:56 schreef Xiance het volgende:
door Ang3l zit ik dus nu de hele tijd te waka waka eeh eh'en....![]()
TAMINE MINA EH EH
WAKA WAKA EH EH
THIS TIME FOR AFRICA
![]()
![]()
![]()
![]()
Oepsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:56 schreef Xiance het volgende:
door Ang3l zit ik dus nu de hele tijd te waka waka eeh eh'en....![]()
TAMINE MINA EH EH
WAKA WAKA EH EH
THIS TIME FOR AFRICA
![]()
![]()
![]()
![]()
rustig maarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ken wel fawaka.![]()
Geen Celine vandaag?
nee.. maar ik wil wel even op de jouwe blazen hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je weer met je vuvuzela aan het spelen?![]()
btw
Ik gok dat ik wel de prints krijg, of op een disc of zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leuk! ik moest het wel ff googlen.![]()
Krijgen we ze wel te zien hier?
zumba toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:58 schreef Xiance het volgende:
in de sportschool had ik dat nog niet![]()
maarja.. toen moesten we dat dansje nog oefenen![]()
maandag doe ik m dus vloeiend![]()
half 6? dan rol ik soms mijn nest in...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
rustig maar
elke dag is Celine dag
vanochted om half 6 al
Leuk! Canvas.. zo'n grote....meter bij meter o.i.d.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok dat ik wel de prints krijg, of op een disc of zo.
Weet dat ik de mooiste op canvas krijg, dat wel. Dus je ziet er sowieso eentje
Keb geen vuvuzela, maar wel een opblaaskroon en opblaashamer etc.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. maar ik wil wel even op de jouwe blazen hoor
nog 14 dagen ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, was al vroeg op. Heb getraind, maar was niet echt in de mood ervoor. Nog steeds last van mijn knie. En huis is aan kant.
ach jezus, het is officieel...ik ben een huisman.
bijslapen werkt niet. Je bent vaak nog brakker als je klokje rond slaapt. maar tis wel lekker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:04 schreef Xiance het volgende:
Zumba ja
dansen op muziek
half 6 is voor mij vaak na 4 uur slaap simpelweg een vervolg op de vorrige dag
t weekend slaap ik dan meestakl wel ruim 12 uur
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leuk! Canvas.. zo'n grote....meter bij meter o.i.d.Xie ze heir ook vaak hangen, maar die zijn 5 meter by 5 meter.
maar je hebt wel een toeter!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Keb geen vuvuzela, maar wel een opblaaskroon en opblaashamer etc.![]()
einde van de wereld?quote:
laat je die toch ook regelmatig over komen, en jij regelmatig naar hem toequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
Net nu ik van de week iemand ontmoet hebt..dat ik denk...damn...
lekker narcistisch tcohquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dan hangt de hele muur vol met mijn hoofd
Neuh!
Narcissusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dan hangt de hele muur vol met mijn hoofd
Neuh!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet je al streepjes op de muur boven je bed ?
jij gaat hem op schiphol welkom heten ?quote:
en mijn muren verneuken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet je al streepjes op de muur boven je bed ?
welkom heten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat hem op schiphol welkom heten ?
haal je dan dat grote roze spandoek bij Baltar ook even op ? dat van vorig jaar van de 4 daagse ?
roze spandoek? ben je besodemieterd!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat hem op schiphol welkom heten ?
haal je dan dat grote roze spandoek bij Baltar ook even op ? dat van vorig jaar van de 4 daagse ?
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet minder vaak dingen uitlenen aan mensen
Omdat ik dat boek van Wonderer uitgeleend heb, met daarin 'n geschreven boodschap, en het nog steeds niet terug heb.quote:
"dan uhh ga je maar goed zoeken, en zorgen dat ie morgen voor <tijdstip> bij mij op tafel ligt"quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik dat boek van Wonderer uitgeleend heb, met daarin 'n geschreven boodschap, en het nog steeds niet terug heb.
Idem met Lost in Translation dvd. En de dvd van Leef.
En dus nu weer een shirt... wat ik morgen voor de show nodig heb.
"O uuuh, ja dat ligt volgens mij wel bij mij ja... maar kan het nu niet vinden."
succesquote:
quote:
Ooh, dat zijn inderdaad mooie foto's.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
http://www.tychomerijn.com/
Oeh. De foto's zien er best mooi uit eigenlijk
Woensdag 14 juli mag ik. Kreeg net bevestiging.
dus die hittegolf die voorspeld was, is een feit?quote:
Scheelt niet veel.... t/m volgende week zondag zo'n 24 tot 28 graden elke dag...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus die hittegolf die voorspeld was, is een feit?
Niet zoveel, te warm :squote:
Maandag om 16:00 uur tegen Slowakijequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Wanneer speelt NL eigenlijk weer precies?
Hoe is dat erger?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef Xiance het volgende:
t kan erger.. ik heb over KJ Huntelaar gedroomd
al ruim 1 maand niet meer gezien hierquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
roze spandoek? ben je besodemieterd!![]()
Komt Baltar hier nog weleens?
Misschien droomde wonderer wel over een elftal vol lelijkere voetballers dan alleen Huntelaar!quote:
Dat weet ik niet meer. Ik speelde wel zelf mee en we wonnen 6-4. En daarna was Brad zijn auto kwijt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien droomde wonderer wel over een elftal vol lelijkere voetballers dan alleen Huntelaar!
weet je nog wat ik aan te merken heb op dat nummer ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:33 schreef Xiance het volgende:
m'goed, WAKA WAKA en ik gaan op de bank hangen
kijken of ik nog enige noot kan spelen morgen
Bedoel je "we" als in "wij Amerikanen" of "we" als in "wij Nederlanders"?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Ik speelde wel zelf mee en we wonnen 6-4. En daarna was Brad zijn auto kwijt.
Ik zou het NIET weten. Mijn team. Wie dat dan ook wasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedoel je "we" als in "wij Amerikanen" of "we" als in "wij Nederlanders"?
je had toch buiten FOk! contact met hem?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al ruim 1 maand niet meer gezien hier
ik vind em best goed te doen.quote:
LOLsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef wonderer het volgende:
Oh, moeders... *zucht*
Mijn moeder verstuurt de boeken die mensen via e-mail bij mij bestellen. Nu moest ze wat versturen naar iemand die in dezelfde straat woont als iemand die ze kent, dus ze heeft een briefje bij de bestelling gestopt of ze de groeten wil doen
Komt lekker professioneel over zo, huh...
ik hoor hier veel slechte shit over die Iphone 4.. ik wilde em eerst ook, maar nu weet ik het niet meer. Zo veel keuzes..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:57 schreef Deceit het volgende:
Ik kan niet w8en tot december om dan de iPhone ook te halen!
Het ging mij eigenlijk om de presentator.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:57 schreef Deceit het volgende:
Ik kan niet w8en tot december om dan de iPhone ook te halen!
owhh..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het ging mij eigenlijk om de presentator.
Ik ben namelijk al heel gelukkig met mijn Desire.
Nee. Ze flikt het wel vaker om zich met mijn contacten te bemoeien, er iets over zeggen helpt niet en ik wil d'r ook geen kutgevoel geven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs![]()
vind het wel aandoenlijk, maar tis niet professioneel...das waar.heb je haar de wind van voren gegeven?
Nee, want dan zal ze zeggen 'doe het zelf maar'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Ze flikt het wel vaker om zich met mijn contacten te bemoeien, er iets over zeggen helpt niet en ik wil d'r ook geen kutgevoel geven.
Ik zei dat ie best te doen was, niet dat ik er nat van word.quote:
Ja, hij moet een mond en een gat hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik zei dat ie best te doen was, niet dat ik er nat van word.![]()
Trouwens, ik stel wel wat eisen.
en het gebit op het nachtkastje leggen ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hij moet een mond en een gat hebben.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hij moet een mond en een gat hebben.
Ja, dat ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, want dan zal ze zeggen 'doe het zelf maar'
nee, ik ga niet voor schijndood.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het gebit op het nachtkastje leggen ?
gaan ipv komen als hoogtepuntquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik ga niet voor schijndood.Stel je voor dat ie het loodje legt onder het
quote:
deur dichtgewaaid?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik sta buiten, voor m'n deur, maar de sleutel ligt binnen
Slotenmaker komt zo langs
En leuke stem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
Ben nog steeds dat Iphone filmpje aan het kijken. DIe gast is grondig.
hij heeft goeie handen.![]()
emmeth hunnycutt uit qaf usa dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik bedoelde uit eten gaan. als 'ie het loodje legt, moet ik in zijn zakken gaan op zoek naar zijn Visacard.
da's kut man!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef Vlarp het volgende:
hij heeft zeker een prettige stem...en een vriendinquote:
amex titaniumquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik bedoelde uit eten gaan. als 'ie het loodje legt, moet ik in zijn zakken gaan op zoek naar zijn Visacard.
moest ik googlen. Ik ken QAF USA niet. Alleen de U.K. versie, maar das al jaren geleden.quote:
En nu sta je op je stoepje met je mobieltje en alles?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef Vlarp het volgende:
Ooohh DIE sleutels, ja, die was je ook 28 jaar gewend om te gebruiken...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Vlarp het volgende:
Het is nog dommer, deur dicht getrokken met de verkeerde sleutels in m'n zak
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Vlarp het volgende:
Het is nog dommer, deur dicht getrokken met de verkeerde sleutels in m'n zak
hup aanschaffen nu het nog kan. Geeft je troost bij dreigende heimwee straks in nlquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest ik googlen. Ik ken QAF USA niet. Alleen de U.K. versie, maar das al jaren geleden.leuke serie was dat.
heeft ie tenminste afleiding.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En nu sta je op je stoepje met je mobieltje en alles?Alleen jij... en het internet...
ik heb nog tig series die ik wil zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hup aanschaffen nu het nog kan. Geeft je troost bij dreigende heimwee straks in nl
niet zeuren maar kopen die 5 seizoenen, je gaat me dankbaar zijn !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb nog tig series die ik wil zien.
Prison Break. Ben afgehaakt halverwege seizoen 2
LOST. Na seizoen 2 werd het zo freaky toen ben ik afgehaakt.
Heroes. Na seizoen 2 ben ik afgehaakt.
etc.. etc..
Had het in die periode ook erg druk met werk.
Gelukkig heb ik nu een sabbatical...dus kan ik dat inhalen.. moet er nog wel even voor zitten..
Tuurlijk wil dat wel een keertje zien. hot bitches and i'm there..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zeuren maar kopen die 5 seizoenen, je gaat me dankbaar zijn !
Het is avond bij jullie.quote:
Ik had het na het eerste seizoen wel gehadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hup aanschaffen nu het nog kan. Geeft je troost bij dreigende heimwee straks in nl
Buurman is altijd wel handig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien moet ik ook een sleutelbewaarder aanstellen. Mijn ouders vind ik alleen niet zo'n goed idee, je weet dan nooit zeker of die niet opeens in de kamer staan, nèt wanneer je de hele Franse olympische zwemploeg op bezoek hebt.
te zijig?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het na het eerste seizoen wel gehad
Nou neequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan gaan straks al die okseltjes in die mouwloze shirtjes omhoog...
je hebt van die okselpads. Lijkt op maandverband o.i.d. maar dan voor de oksels.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan gaan straks al die okseltjes in die mouwloze shirtjes omhoog...
Nee, gewoon te dramatisch, zoveel gezeik.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien moet ik ook een sleutelbewaarder aanstellen. Mijn ouders vind ik alleen niet zo'n goed idee, je weet dan nooit zeker of die niet opeens in de kamer staan, nèt wanneer je de hele Franse olympische zwemploeg op bezoek hebt.
dat was in de U.K. versie beduidend minder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, gewoon te dramatisch, zoveel gezeik.
Nee, maar ik ken het wel. Tis net bezig geloof ik.quote:
Hmmz... mjah.quote:
Met een appartementencomplex is dat lastig.quote:Je kunt ook een cijferslot of vingerafdrukslot installeren natuurlijk.
quote:
heb je geen vrienden in de buurt wonen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... mjah.
[..]
Met een appartementencomplex is dat lastig.
bij deze is beloofd na 1 seizoen alle antwoorden te hebben, niet zoals bij Lost dus, en mocht het gecancelled worden, de dvd box heeft al zijn datumquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken het wel. Tis net bezig geloof ik.
ik wil geen slaaf van de tv zijn. Met al die nieuwe series die steeds uitkomen en dan weer worden gecancelled na tig alfeveringen.
hoezo dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Komend weekend weer oefenen voor aangespoelde walrus
Ja maar probeer dat maar eens in de winter. Sta je daar te frunniken: "Dag buurman..."quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Zou een penisslot geen goede innovatie zijn? Iedere pik is toch anders. Soort glory hole, maar dan als sleutelgat.
Leuk voor de buurt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Zou een penisslot geen goede innovatie zijn? Iedere pik is toch anders. Soort glory hole, maar dan als sleutelgat.
jaaaaaaaaaaa Ugly Betty.. Ik mis dat! Ik mis Wilhelmina, Amanda.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
bij deze is beloofd na 1 seizoen alle antwoorden te hebben, niet zoals bij Lost dus, en mocht het gecancelled worden, de dvd box heeft al zijn datum
Ik heb geen series meer om te volgen.. Ugly Betty afgelopen
Dus for me is it time voor een nieuwe
wat dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Komend weekend weer oefenen voor aangespoelde walrus
Jawel, misschien is dat wel een idee. Mijn ouders hadden een sleutel, maar waren vervolgens vergeten dat ze hem hadden. ("Sleutel? Nee hoor, die hebben we niet.") Tot ze hem een half jaar later ergens in een laatje vonden. Dus dat doe ik niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je geen vrienden in de buurt wonen?
Amanda...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa Ugly Betty.. Ik mis dat! Ik mis Wilhelmina, Amanda.![]()
![]()
zonde dat ze goede series cancellen alleen omdat ze niet genoeg kijkcijfers halen. (Moeten ze g*dverd*mme ook niet steeds met dagen schuiven.)
Mijn ehmmm... sleutel is vast gevroren!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar probeer dat maar eens in de winter. Sta je daar te frunniken: "Dag buurman..."
Als ik de deur uitga. Is het standaard dat ik controleer dat ik mijn telefoon, cigaretten, portemonnee en sleutels mee heb.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jawel, misschien is dat wel een idee. Mijn ouders hadden een sleutel, maar waren vervolgens vergeten dat ze hem hadden. ("Sleutel? Nee hoor, die hebben we niet.") Tot ze hem een half jaar later ergens in een laatje vonden. Dus dat doe ik niet meer.
je zal er maar heet water over heen moeten gooien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mijn ehmmm... sleutel is vast gevroren!
stalkerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Het beroep van slotenmaker wordt dan wel een stuk leuker. Kun je ook kopieën van sleutels maken, en die multifunctioneel gebruiken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit idee dus
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf ergens achtertuin/strand gaan bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit idee dus
Dit is niet erotiserend bedoeld.
maar strax verbrandt je je puddingbuks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef Great.Expectations het volgende:
Met een elektrisch verwarmd slot heb je dat probleem niet.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf ergens achtertuin/strand gaan bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit idee dus
xou maar niet op het strand liggen, strax duwen ze je terug.
nee, xit je maar te flessen, u know that, right..hoeveel weeg je en hoe groot ben je?
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
xou maar niet op het strand liggen, strax duwen ze je terug.
nee, xit je maar te flessen, u know that, right..hoeveel weeg je en hoe groot ben je?
Haalbaar? Sinds wanneer moeten ideeën haalbaar zijn?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar strax verbrandt je je puddingbuks.![]()
het is geen haalbare kaart, die ideeen van je..
Dat werkt alleen met homokoppels natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef Great.Expectations het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef hollander87 het volgende:
[..]
185/100 gbbs, dit klinkt heel erg fout![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Haalbaar? Sinds wanneer moeten ideeën haalbaar zijn?
waarom is dat niet handig?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef wonderer het volgende:
Handig: sportkleren meteen in de wasmachine gooien in plaats van in de wasmand
Niet zo handig: volle wasmachine aanzetten en dan gaan douchen
Zelfde water supplyquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gbbs
![]()
als je er maar aan werkt, toch? Sport je?
o shit! dat schijn ik ook te hebben in het appartement in Amsterdam. da's kut.quote:
Vind dat toch knap van 120 naar 100 zonder te sporten. Alleen door je eetgewoonte te veranderen? Of komt het door de alcohol?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Nu ff niet, ben druk met school maar ik kwam vanaf de 120 kilo, en nu nog door naar de 85 voor het komende jaar
Het werd ineens heel koud en later heel warm (rinse)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o shit! dat schijn ik ook te hebben in het appartement in Amsterdam. da's kut.moet ik waarschijnlijk douchen tussen de keren dat de wasmachine water pakt.
MOet je niet in de tuin werken/liggen? tis heerlijk weer!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het werd ineens heel koud en later heel warm (rinse)
Heerlijk weer? Het is bloedheet, man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
MOet je niet in de tuin werken/liggen? tis heerlijk weer!
Wij kunnen alleen maar op het dak
heerlijk toch. Ik klaag niet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heerlijk weer? Het is bloedheet, man.
Dan smelt mijn laptopquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heerlijk toch. Ik klaag niet!maar zal waarschijnlijk ook door de wind komen.
Lekker orgelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef Waxxer het volgende:
Iedereen vindt mijn muziek kut en op Lady Gaga wordt met hele essays gereageerd, maar:![]()
Live is het.... hmmz. Mwah.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gaaf he...
Nog een, als het naar meer smaakt dan.
Oh.quote:
Lowlands, inde Alpha tent.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb het niet gezien, cq heb het gemist, het is maar net hoe je het bekijkt... Maar ik zou eigenlijk ook niet weten hoe je dat live zo "vol" laat klinken. Waar heb je ze gezien dan?
Die was ik inderdaad daarna aan het luisteren, maar deze beviel me dan weer niet zoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gaaf he...
Nog een, als het naar meer smaakt dan.
infina?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar gáát dus weer een half pakje Infina?
Jij ergert je best vaak he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef Great.Expectations het volgende:
Mij te ergeren aan een Poolse auto die de motor stationair laat draaien om wiet te kopen bij de coffeeshop.
Ehm. Ja. Ok. Ehm. Wat fijn dat je dit wilt delen met ons.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:57 schreef Deceit het volgende:
en ik zit te schijten door die serie.. zo spannend
O, en bij de coffeeshop?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef Great.Expectations het volgende:
Mij te ergeren aan een Poolse auto die de motor stationair laat draaien om wiet te kopen bij de coffeeshop.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, en bij de coffeeshop?Dan weet ik nu waar je woont
Nederlander pur sangquote:
Nou, er zijn er niet zoveel meer open.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef Dragonwizard het volgende:
Owja. Je woont vlak bij een coffeeshop!
Eigenlijk vooral van geluid heb ik gemerktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik werd vanmorgen om half zes wakker van dronkemansgelal. Ja, daar erger ik mij aan. Of dat stomme getoeter op een vezevulalala. Of ouwe taarten die in de trein extreem luidruchtig op een snoepje zuigen. Of mensen die blèren in een stilte coupé. Of mensen die zonder reden bumperkleven.
Maar in het algemeen ben ik best een lief, behulpzaam mens, ik erger mij daarom misschien wat meer aan dom aso gedrag.
Jaaa, in een leuk huisje in Normandië ofzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral van geluid heb ik gemerktKun je dan niet beter in een hutje op de hei wonen ipv midden in het centrum van een drukke stad? (Maar dan mis je natuurlijk de luxe en de gemakken
)
Daar is het ECHT niet rustigerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar waarom is het midden in de Jordaan dan rustiger? Maken die Brabantse boeren gewoon naar verhouding meer lawaai?
Ook niet handig: vergeten dat de was is gewassen en nog in de machine zitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef wonderer het volgende:
Handig: sportkleren meteen in de wasmachine gooien in plaats van in de wasmand
Niet zo handig: volle wasmachine aanzetten en dan gaan douchen
Echt welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is het ECHT niet rustiger
En in de Pijp ook niet.
Nou, niet in de gebieden waar ik kom hoor. En sowieso... de Jordaan is geen centrum. Jij woon tin het centrum. De Jordaan is dan.... ergens in Blixembosch of zo. Als je IN het centrum van Amsterdam woont is het ook luidruchtigquote:
Staat nota bene op de straatnaambordjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef Dragonwizard het volgende:
De jordaan behoort wel tot het centrum.
Als je ff het centrum van Eindhoven bekijkt en dan waar G_E woont, en dat tot de grootte van Amsterdams centrum uittrekt.... dan woont G_E echt bijna OP de damquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef Dragonwizard het volgende:
De jordaan behoort wel tot het centrum.
ben nu wel benieuwd naar die serie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:57 schreef Deceit het volgende:
en ik zit te schijten door die serie.. zo spannend
oooo dat keek ik ook altijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:34 schreef Xiance het volgende:
zow.. na 23 aircrash investigations afleveringen zou je bijna niet meer durven vliegen
dan toch maar oprahquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oooo dat keek ik ook altijd.Toen ik terugvloog vanuit Thailand moest ik er nog aan denken. Aan al die afleveringen. Xat niet echt lekker in mijn stoel.
oprah? was vroeger nog wel leuk, maar nu is het irrelevant.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan toch maar oprah
e nu naar bed!
TAMINE MINA EH EH
WAKA WAKA EH EH
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
O, heb dat net teruggelezen.
De Jordaan is wél rustig. Heb een tijdje pal naast het Anne Frankhuis gelogeerd bij een vriend.(Kees van Twist) En geen lallende gasten. Heb er ook nog tegenover gezeten (Nieuwe Leliestraat) Tis daar echt rustig in de buurt. Het enige wat je hoort is de Westertoren.
Braboquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
En ik ga zo KEI veel herrie maken op straaten LALLEN jonguh, LALLEN!
vergeet je blunt niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
En ik ga zo KEI veel herrie maken op straaten LALLEN jonguh, LALLEN!
Viel spass!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Erik sms't net dat er nog maar 5 man in de effenaar zijn
Ik zal er eens 6 van maken dan
5 man? wtf is dat voor club?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Erik sms't net dat er nog maar 5 man in de effenaar zijn
Ik zal er eens 6 van maken dan
Je bent bekend daar?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Precies!![]()
En de Prinsengracht, Herengracht, Bloemgracht... Dat is toch echt centrum hoor. De westerkerk is hooguit twee minuten lopen van de Dam, als je dat als het middelpunt van het centrum wilt beschouwen.
scheelt je weer koken..quote:
Nou ja, als het een zaaltje voor max 8 personen is, is het er behoorlijk druk nu!quote:
Geen lawaaierige dusquote:
Ja, precies, da's echt niet leuk als het zo warm isquote:
ik ken dat niet. Evenaar. is dat een kleinschalige tent dan? als het maar gezellig is, toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja, als het een zaaltje voor max 8 personen is, is het er behoorlijk druk nu!
wie kookt er in jullie huishouding? jij of Brad? Bij ons is Anthony de kok. David is vaak van huis, maar kan wel een paar gerechten koken. (als ie thuis is). Ik niet. Kan alleen makkelijke dingen maken. Dus het wordt meestal uiteten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies, da's echt niet leuk als het zo warm is
o, je bedoelt industrieterrein?quote:
Voglens mij is het pas begonnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:55 schreef Deceit het volgende:
jaaaaa mike je moet het zien... welke dag komt ie op tv? ben nu bij de laatste afl.. 3
Maandags op NBCquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:04 schreef Deceit het volgende:
ja de eerste 3, afl. 4... wanneer wordt ie op tv uitgezonden?
Ik. Wel zo eerlijk als hij de hele dag hard werkt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie kookt er in jullie huishouding? jij of Brad? Bij ons is Anthony de kok. David is vaak van huis, maar kan wel een paar gerechten koken. (als ie thuis is). Ik niet. Kan alleen makkelijke dingen maken. Dus het wordt meestal uiteten.
linkje?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:07 schreef mike_hunt het volgende:
Kent hier iemand Kathy Griffin? IK bedoel niet My life on the D-list, maar haar comedy shows?
This bitch is echt funny!
o das waar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik. Wel zo eerlijk als hij de hele dag hard werkt.
# Kathy Griffin: Balls of Steel (2009) (TV) (written by)quote:
Ik kook wel echt, maar veel uit zakjes/potjes/doosjes. Dus bijvoorbeeld wel verse kipfilet in blokjes, maar dan een Old El Paso dinner kit met tortilla's en saus en seasoning erdoor. En dan ook weer verse paprika erbij voor de vitamientjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das waar.![]()
Maar kook je echt of doe je net zoals ik. order out en slap it on a plate?
en waarom ben jij zo blij?quote:
damn you're good.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kook wel echt, maar veel uit zakjes/potjes/doosjes. Dus bijvoorbeeld wel verse kipfilet in blokjes, maar dan een Old El Paso dinner kit met tortilla's en saus en seasoning erdoor. En dan ook weer verse paprika erbij voor de vitamientjes.
nog 7 te gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:17 schreef wonderer het volgende:
Kunnen we deze nog even volmaken voor we weggaan?
Ik vind er geen reet aan, koken, dus hoe minder tijd het kost, hoe beter.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
damn you're good.Mijn moeder zegt vaak dat ik moet experimenteren in de keuken.
![]()
maar ik leef zoals een student. lekker makkelijk.
Moet toch echt een kerel vinden die kan koken. das een vereiste.
o gelukkig!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
Oh, we gaan pas over drie kwartier, haast je vooral niet
Ja, fijn he, kun je nog wat langer van mijn gezelschap genietenquote:
je probeert het tenminste... ik probeer er altijd onderuit te komen. Gelukkig dat ze hier van koken houden. Soms komt er familile over van David. Die kunnen echt koken als de beste.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, koken, dus hoe minder tijd het kost, hoe beter.
DE kees als in ex avro, ex groninger museum en ex cultureel ataché in nyc ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
O, heb dat net teruggelezen.
De Jordaan is wél rustig. Heb een tijdje pal naast het Anne Frankhuis gelogeerd bij een vriend.(Kees van Twist) En geen lallende gasten. Heb er ook nog tegenover gezeten (Nieuwe Leliestraat) Tis daar echt rustig in de buurt. Het enige wat je hoort is de Westertoren.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, fijn he, kun je nog wat langer van mijn gezelschap genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |