heb je geen vrienden in de buurt wonen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... mjah.
[..]
Met een appartementencomplex is dat lastig.
bij deze is beloofd na 1 seizoen alle antwoorden te hebben, niet zoals bij Lost dus, en mocht het gecancelled worden, de dvd box heeft al zijn datumquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken het wel. Tis net bezig geloof ik.
ik wil geen slaaf van de tv zijn. Met al die nieuwe series die steeds uitkomen en dan weer worden gecancelled na tig alfeveringen.
hoezo dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Komend weekend weer oefenen voor aangespoelde walrus
Ja maar probeer dat maar eens in de winter. Sta je daar te frunniken: "Dag buurman..."quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Zou een penisslot geen goede innovatie zijn? Iedere pik is toch anders. Soort glory hole, maar dan als sleutelgat.
Leuk voor de buurt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Zou een penisslot geen goede innovatie zijn? Iedere pik is toch anders. Soort glory hole, maar dan als sleutelgat.
jaaaaaaaaaaa Ugly Betty.. Ik mis dat! Ik mis Wilhelmina, Amanda.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
bij deze is beloofd na 1 seizoen alle antwoorden te hebben, niet zoals bij Lost dus, en mocht het gecancelled worden, de dvd box heeft al zijn datum
Ik heb geen series meer om te volgen.. Ugly Betty afgelopen
Dus for me is it time voor een nieuwe
wat dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Komend weekend weer oefenen voor aangespoelde walrus
Jawel, misschien is dat wel een idee. Mijn ouders hadden een sleutel, maar waren vervolgens vergeten dat ze hem hadden. ("Sleutel? Nee hoor, die hebben we niet.") Tot ze hem een half jaar later ergens in een laatje vonden. Dus dat doe ik niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je geen vrienden in de buurt wonen?
Amanda...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa Ugly Betty.. Ik mis dat! Ik mis Wilhelmina, Amanda.![]()
![]()
zonde dat ze goede series cancellen alleen omdat ze niet genoeg kijkcijfers halen. (Moeten ze g*dverd*mme ook niet steeds met dagen schuiven.)
Mijn ehmmm... sleutel is vast gevroren!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar probeer dat maar eens in de winter. Sta je daar te frunniken: "Dag buurman..."
Als ik de deur uitga. Is het standaard dat ik controleer dat ik mijn telefoon, cigaretten, portemonnee en sleutels mee heb.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jawel, misschien is dat wel een idee. Mijn ouders hadden een sleutel, maar waren vervolgens vergeten dat ze hem hadden. ("Sleutel? Nee hoor, die hebben we niet.") Tot ze hem een half jaar later ergens in een laatje vonden. Dus dat doe ik niet meer.
je zal er maar heet water over heen moeten gooien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mijn ehmmm... sleutel is vast gevroren!
stalkerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Het beroep van slotenmaker wordt dan wel een stuk leuker. Kun je ook kopieën van sleutels maken, en die multifunctioneel gebruiken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit idee dus
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf ergens achtertuin/strand gaan bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit idee dus
Dit is niet erotiserend bedoeld.
maar strax verbrandt je je puddingbuks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef Great.Expectations het volgende:
Met een elektrisch verwarmd slot heb je dat probleem niet.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf ergens achtertuin/strand gaan bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit idee dus
xou maar niet op het strand liggen, strax duwen ze je terug.
nee, xit je maar te flessen, u know that, right..hoeveel weeg je en hoe groot ben je?
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
xou maar niet op het strand liggen, strax duwen ze je terug.
nee, xit je maar te flessen, u know that, right..hoeveel weeg je en hoe groot ben je?
Haalbaar? Sinds wanneer moeten ideeën haalbaar zijn?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar strax verbrandt je je puddingbuks.![]()
het is geen haalbare kaart, die ideeen van je..
Dat werkt alleen met homokoppels natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef Great.Expectations het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:34 schreef hollander87 het volgende:
[..]
185/100 gbbs, dit klinkt heel erg fout![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |