hup aanschaffen nu het nog kan. Geeft je troost bij dreigende heimwee straks in nlquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest ik googlen. Ik ken QAF USA niet. Alleen de U.K. versie, maar das al jaren geleden.leuke serie was dat.
heeft ie tenminste afleiding.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En nu sta je op je stoepje met je mobieltje en alles?Alleen jij... en het internet...
ik heb nog tig series die ik wil zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hup aanschaffen nu het nog kan. Geeft je troost bij dreigende heimwee straks in nl
niet zeuren maar kopen die 5 seizoenen, je gaat me dankbaar zijn !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb nog tig series die ik wil zien.
Prison Break. Ben afgehaakt halverwege seizoen 2
LOST. Na seizoen 2 werd het zo freaky toen ben ik afgehaakt.
Heroes. Na seizoen 2 ben ik afgehaakt.
etc.. etc..
Had het in die periode ook erg druk met werk.
Gelukkig heb ik nu een sabbatical...dus kan ik dat inhalen.. moet er nog wel even voor zitten..
Tuurlijk wil dat wel een keertje zien. hot bitches and i'm there..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zeuren maar kopen die 5 seizoenen, je gaat me dankbaar zijn !
Het is avond bij jullie.quote:
Ik had het na het eerste seizoen wel gehadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hup aanschaffen nu het nog kan. Geeft je troost bij dreigende heimwee straks in nl
Buurman is altijd wel handig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien moet ik ook een sleutelbewaarder aanstellen. Mijn ouders vind ik alleen niet zo'n goed idee, je weet dan nooit zeker of die niet opeens in de kamer staan, nčt wanneer je de hele Franse olympische zwemploeg op bezoek hebt.
te zijig?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het na het eerste seizoen wel gehad
Nou neequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan gaan straks al die okseltjes in die mouwloze shirtjes omhoog...
je hebt van die okselpads. Lijkt op maandverband o.i.d. maar dan voor de oksels.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan gaan straks al die okseltjes in die mouwloze shirtjes omhoog...
Nee, gewoon te dramatisch, zoveel gezeik.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien moet ik ook een sleutelbewaarder aanstellen. Mijn ouders vind ik alleen niet zo'n goed idee, je weet dan nooit zeker of die niet opeens in de kamer staan, nčt wanneer je de hele Franse olympische zwemploeg op bezoek hebt.
dat was in de U.K. versie beduidend minder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, gewoon te dramatisch, zoveel gezeik.
Nee, maar ik ken het wel. Tis net bezig geloof ik.quote:
Hmmz... mjah.quote:
Met een appartementencomplex is dat lastig.quote:Je kunt ook een cijferslot of vingerafdrukslot installeren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |