Nee. Ze flikt het wel vaker om zich met mijn contacten te bemoeien, er iets over zeggen helpt niet en ik wil d'r ook geen kutgevoel geven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs![]()
vind het wel aandoenlijk, maar tis niet professioneel...das waar.heb je haar de wind van voren gegeven?
Nee, want dan zal ze zeggen 'doe het zelf maar'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Ze flikt het wel vaker om zich met mijn contacten te bemoeien, er iets over zeggen helpt niet en ik wil d'r ook geen kutgevoel geven.
Ik zei dat ie best te doen was, niet dat ik er nat van word.quote:
Ja, hij moet een mond en een gat hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik zei dat ie best te doen was, niet dat ik er nat van word.![]()
Trouwens, ik stel wel wat eisen.
en het gebit op het nachtkastje leggen ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hij moet een mond en een gat hebben.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, hij moet een mond en een gat hebben.
Ja, dat ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, want dan zal ze zeggen 'doe het zelf maar'
nee, ik ga niet voor schijndood.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het gebit op het nachtkastje leggen ?
gaan ipv komen als hoogtepuntquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik ga niet voor schijndood.Stel je voor dat ie het loodje legt onder het
quote:
deur dichtgewaaid?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik sta buiten, voor m'n deur, maar de sleutel ligt binnen
Slotenmaker komt zo langs
En leuke stem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
Ben nog steeds dat Iphone filmpje aan het kijken. DIe gast is grondig.
hij heeft goeie handen.![]()
emmeth hunnycutt uit qaf usa dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik bedoelde uit eten gaan. als 'ie het loodje legt, moet ik in zijn zakken gaan op zoek naar zijn Visacard.
da's kut man!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef Vlarp het volgende:
hij heeft zeker een prettige stem...en een vriendinquote:
amex titaniumquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik bedoelde uit eten gaan. als 'ie het loodje legt, moet ik in zijn zakken gaan op zoek naar zijn Visacard.
moest ik googlen. Ik ken QAF USA niet. Alleen de U.K. versie, maar das al jaren geleden.quote:
En nu sta je op je stoepje met je mobieltje en alles?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef Vlarp het volgende:
Ooohh DIE sleutels, ja, die was je ook 28 jaar gewend om te gebruiken...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Vlarp het volgende:
Het is nog dommer, deur dicht getrokken met de verkeerde sleutels in m'n zak
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Vlarp het volgende:
Het is nog dommer, deur dicht getrokken met de verkeerde sleutels in m'n zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |