Staat nota bene op de straatnaambordjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef Dragonwizard het volgende:
De jordaan behoort wel tot het centrum.
Als je ff het centrum van Eindhoven bekijkt en dan waar G_E woont, en dat tot de grootte van Amsterdams centrum uittrekt.... dan woont G_E echt bijna OP de damquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef Dragonwizard het volgende:
De jordaan behoort wel tot het centrum.
ben nu wel benieuwd naar die serie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:57 schreef Deceit het volgende:
en ik zit te schijten door die serie.. zo spannend
oooo dat keek ik ook altijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:34 schreef Xiance het volgende:
zow.. na 23 aircrash investigations afleveringen zou je bijna niet meer durven vliegen
dan toch maar oprahquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oooo dat keek ik ook altijd.Toen ik terugvloog vanuit Thailand moest ik er nog aan denken. Aan al die afleveringen. Xat niet echt lekker in mijn stoel.
oprah? was vroeger nog wel leuk, maar nu is het irrelevant.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan toch maar oprah
e nu naar bed!
TAMINE MINA EH EH
WAKA WAKA EH EH
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
O, heb dat net teruggelezen.
De Jordaan is wél rustig. Heb een tijdje pal naast het Anne Frankhuis gelogeerd bij een vriend.(Kees van Twist) En geen lallende gasten. Heb er ook nog tegenover gezeten (Nieuwe Leliestraat) Tis daar echt rustig in de buurt. Het enige wat je hoort is de Westertoren.
Braboquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
En ik ga zo KEI veel herrie maken op straaten LALLEN jonguh, LALLEN!
vergeet je blunt niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
En ik ga zo KEI veel herrie maken op straaten LALLEN jonguh, LALLEN!
Viel spass!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Erik sms't net dat er nog maar 5 man in de effenaar zijn
Ik zal er eens 6 van maken dan
5 man? wtf is dat voor club?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Erik sms't net dat er nog maar 5 man in de effenaar zijn
Ik zal er eens 6 van maken dan
Je bent bekend daar?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Precies!![]()
En de Prinsengracht, Herengracht, Bloemgracht... Dat is toch echt centrum hoor. De westerkerk is hooguit twee minuten lopen van de Dam, als je dat als het middelpunt van het centrum wilt beschouwen.
scheelt je weer koken..quote:
Nou ja, als het een zaaltje voor max 8 personen is, is het er behoorlijk druk nu!quote:
Geen lawaaierige dusquote:
Ja, precies, da's echt niet leuk als het zo warm isquote:
ik ken dat niet. Evenaar. is dat een kleinschalige tent dan? als het maar gezellig is, toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja, als het een zaaltje voor max 8 personen is, is het er behoorlijk druk nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |