quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Haalbaar? Sinds wanneer moeten ideeën haalbaar zijn?
waarom is dat niet handig?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef wonderer het volgende:
Handig: sportkleren meteen in de wasmachine gooien in plaats van in de wasmand
Niet zo handig: volle wasmachine aanzetten en dan gaan douchen
Zelfde water supplyquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gbbs
![]()
als je er maar aan werkt, toch? Sport je?
o shit! dat schijn ik ook te hebben in het appartement in Amsterdam. da's kut.quote:
Vind dat toch knap van 120 naar 100 zonder te sporten. Alleen door je eetgewoonte te veranderen? Of komt het door de alcohol?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Nu ff niet, ben druk met school maar ik kwam vanaf de 120 kilo, en nu nog door naar de 85 voor het komende jaar
Het werd ineens heel koud en later heel warm (rinse)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o shit! dat schijn ik ook te hebben in het appartement in Amsterdam. da's kut.moet ik waarschijnlijk douchen tussen de keren dat de wasmachine water pakt.
MOet je niet in de tuin werken/liggen? tis heerlijk weer!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het werd ineens heel koud en later heel warm (rinse)
Heerlijk weer? Het is bloedheet, man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
MOet je niet in de tuin werken/liggen? tis heerlijk weer!
Wij kunnen alleen maar op het dak
heerlijk toch. Ik klaag niet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heerlijk weer? Het is bloedheet, man.
Dan smelt mijn laptopquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heerlijk toch. Ik klaag niet!maar zal waarschijnlijk ook door de wind komen.
Lekker orgelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef Waxxer het volgende:
Iedereen vindt mijn muziek kut en op Lady Gaga wordt met hele essays gereageerd, maar:![]()
Live is het.... hmmz. Mwah.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gaaf he...
Nog een, als het naar meer smaakt dan.
Oh.quote:
Lowlands, inde Alpha tent.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb het niet gezien, cq heb het gemist, het is maar net hoe je het bekijkt... Maar ik zou eigenlijk ook niet weten hoe je dat live zo "vol" laat klinken. Waar heb je ze gezien dan?
Die was ik inderdaad daarna aan het luisteren, maar deze beviel me dan weer niet zoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gaaf he...
Nog een, als het naar meer smaakt dan.
infina?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar gáát dus weer een half pakje Infina?
Jij ergert je best vaak he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef Great.Expectations het volgende:
Mij te ergeren aan een Poolse auto die de motor stationair laat draaien om wiet te kopen bij de coffeeshop.
Ehm. Ja. Ok. Ehm. Wat fijn dat je dit wilt delen met ons.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:57 schreef Deceit het volgende:
en ik zit te schijten door die serie.. zo spannend
O, en bij de coffeeshop?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef Great.Expectations het volgende:
Mij te ergeren aan een Poolse auto die de motor stationair laat draaien om wiet te kopen bij de coffeeshop.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, en bij de coffeeshop?Dan weet ik nu waar je woont
Nederlander pur sangquote:
Nou, er zijn er niet zoveel meer open.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef Dragonwizard het volgende:
Owja. Je woont vlak bij een coffeeshop!
Eigenlijk vooral van geluid heb ik gemerktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik werd vanmorgen om half zes wakker van dronkemansgelal. Ja, daar erger ik mij aan. Of dat stomme getoeter op een vezevulalala. Of ouwe taarten die in de trein extreem luidruchtig op een snoepje zuigen. Of mensen die blèren in een stilte coupé. Of mensen die zonder reden bumperkleven.
Maar in het algemeen ben ik best een lief, behulpzaam mens, ik erger mij daarom misschien wat meer aan dom aso gedrag.
Jaaa, in een leuk huisje in Normandië ofzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral van geluid heb ik gemerktKun je dan niet beter in een hutje op de hei wonen ipv midden in het centrum van een drukke stad? (Maar dan mis je natuurlijk de luxe en de gemakken
)
Daar is het ECHT niet rustigerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar waarom is het midden in de Jordaan dan rustiger? Maken die Brabantse boeren gewoon naar verhouding meer lawaai?
Ook niet handig: vergeten dat de was is gewassen en nog in de machine zitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef wonderer het volgende:
Handig: sportkleren meteen in de wasmachine gooien in plaats van in de wasmand
Niet zo handig: volle wasmachine aanzetten en dan gaan douchen
Echt welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is het ECHT niet rustiger
En in de Pijp ook niet.
Nou, niet in de gebieden waar ik kom hoor. En sowieso... de Jordaan is geen centrum. Jij woon tin het centrum. De Jordaan is dan.... ergens in Blixembosch of zo. Als je IN het centrum van Amsterdam woont is het ook luidruchtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |