quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Haalbaar? Sinds wanneer moeten ideeën haalbaar zijn?
waarom is dat niet handig?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:40 schreef wonderer het volgende:
Handig: sportkleren meteen in de wasmachine gooien in plaats van in de wasmand
Niet zo handig: volle wasmachine aanzetten en dan gaan douchen
Zelfde water supplyquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gbbs
![]()
als je er maar aan werkt, toch? Sport je?
o shit! dat schijn ik ook te hebben in het appartement in Amsterdam. da's kut.quote:
Vind dat toch knap van 120 naar 100 zonder te sporten. Alleen door je eetgewoonte te veranderen? Of komt het door de alcohol?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Nu ff niet, ben druk met school maar ik kwam vanaf de 120 kilo, en nu nog door naar de 85 voor het komende jaar
Het werd ineens heel koud en later heel warm (rinse)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o shit! dat schijn ik ook te hebben in het appartement in Amsterdam. da's kut.moet ik waarschijnlijk douchen tussen de keren dat de wasmachine water pakt.
MOet je niet in de tuin werken/liggen? tis heerlijk weer!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het werd ineens heel koud en later heel warm (rinse)
Heerlijk weer? Het is bloedheet, man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
MOet je niet in de tuin werken/liggen? tis heerlijk weer!
Wij kunnen alleen maar op het dak
heerlijk toch. Ik klaag niet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heerlijk weer? Het is bloedheet, man.
Dan smelt mijn laptopquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heerlijk toch. Ik klaag niet!maar zal waarschijnlijk ook door de wind komen.
Lekker orgelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef Waxxer het volgende:
Iedereen vindt mijn muziek kut en op Lady Gaga wordt met hele essays gereageerd, maar:![]()
Live is het.... hmmz. Mwah.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gaaf he...
Nog een, als het naar meer smaakt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |