Ik kijk toch naar de binnenkantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is me te warm allemaal. En mijn haar is kut, en eigenlijk moet ik naar een kapper maar ik heb er geen geld voor (en voor vandaag is het toch al te laat). Dus ik ben niet op mijn mooist
.
Hoeft ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Alsof die foto's hier komen te staan dan.
TV is ziek, Vlarp is moe, ik heb een week gewerkt pauze gehouden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is me te warm allemaal. En mijn haar is kut, en eigenlijk moet ik naar een kapper maar ik heb er geen geld voor (en voor vandaag is het toch al te laat). Dus ik ben niet op mijn mooist
.
Helaas zijn er meer mensen dan alleen jij. Steve, bijvoorbeeld, is typisch iemand die alleen maar naar uiterlijk kijktquote:
Je koopt gewoon van die Xtreme-gel (zo'n lichtblauwe tube) hop, je klatsjt twee handen vol, alles strak naar achteren, lekker die driedagenbaard laten staan en gáán.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik snap er niets van.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.
Ik moet geloof ik ook nog heel erg wat anders doen. Ik ga even zoeken naar een bepaald ding en als ik het vind, dan ga ik dat doen.Ik ben namelijk e.e.a. dat ik nodig heb voor een bepaalde applicatie regelmatig kwijt. Maar het is best genant natuurlijk. Maar enfin.
Eh, antwoord op je vraag: ja.
Meaten kun je ook weer op allerlei manieren opvatten trouwens.
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef Bartjebart het volgende:
Hoeft ook niet hoor
Twitter is ook goed... of msn
De driedagenbaard (weekbaard eigenlijk) staat al. De haren strak naar achter lijkt me niet zo'n leuk idee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je koopt gewoon van die Xtreme-gel (zo'n lichtblauwe tube) hop, je klatsjt twee handen vol, alles strak naar achteren, lekker die driedagenbaard laten staan en gáán.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Bart waar blijven eigenlijk de foto's van jouzelf?
Of met een kam een strakke scheiding in het midden. En dan wel een gouden schakelkettinkje om. Beetje campy.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De driedagenbaard (weekbaard eigenlijk) staat al. De haren strak naar achter lijkt me niet zo'n leuk idee.
Vaag... Váág...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:03 schreef Dragonwizard het volgende:
Iedereen weet toch wel hoe Bartjebart eruit ziet
Oeh hebben jullie morgen een hot date? "Neem je zwemkleding mee, maar ik zeg niet wat we gaan doen", dat idee?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaa nou dat vertel ik dan nog wel.Maar niet hier.
Leer eerst maar fatsoenlijk spellen voordat je aan 'leuk' begintquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:04 schreef Brerius het volgende:
leuk bij passende foto voor dit topic
[ afbeelding ]
Ik heb dit weekend al een date.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh hebben jullie morgen een hot date? "Neem je zwemkleding mee, maar ik zeg niet wat we gaan doen", dat idee?
Welke stad heb je het over? En ik ben eigenlijk de hele dag niet in "deze" stad, want ik ga op bezoek bij mijn oom en tante inquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend al een date.Dus als je morgen denkt, hey, wat schijnt de zon hier toch, dan ben ik het die in de stad is.
Nah, nee hoor!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:06 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Jij weet hoe iedereen eruit ziet. Van Weemz tot hierissieweer.
Omdat ze niet zo mager zijn zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, nee hoor!
En nu noem je er net twee op waar je werkelijk waar niet omheen kunt als je ze tegenkomt.
Ja, nou, in jouw stad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke stad heb je het over? En ik ben eigenlijk de hele dag niet in "deze" stad, want ik ga op bezoek bij mijn oom en tante inAmsterdam
.
Nee, zo denk ik helemaal niet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo mager zijn zeker!
Ik ben al sinds 1944 niet meer op m'n mooistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ben je er maandag nogquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou, in jouw stad.In de lichtstad.
In jouw woonplaats.
Daar ga ik eens even een paar daagjes naartoe.
Máár jij gaat naar Amsterdam!Spannend! Het is toch altijd weer anders om in een andere stad te zijn.
Ah, tempo doeloe.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 1944 niet meer op m'n mooist
Ik post wel wat foto's op Twitterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Alsof die foto's hier komen te staan dan.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 1944 niet meer op m'n mooist
wat een vreselijk nummerquote:
daar is onze sleeping beautyquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
mogguh popjes![]()
jezus, jullie gaan weer hard!
Nee, was al vroeg op. Heb getraind, maar was niet echt in de mood ervoor. Nog steeds last van mijn knie. En huis is aan kant.quote:
Voro wat? Heb je weer een campagne?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
http://www.tychomerijn.com/
Oeh. De foto's zien er best mooi uit eigenlijk
Woensdag 14 juli mag ik. Kreeg net bevestiging.
Jah, voor de Trudoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voro wat? Heb je weer een campagne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |