Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef MPG het volgende:
Muck, fipo, mail over drie dagen maar dat je weer zinnig mee kunt posten.
quote:
quote:
doe je voorzichtigquote:
had wiki nou maar gedaan, masterquote:
speel zequote:
quote:
quote:
friemelquote:
maar hij blijft wel langquote:
die word maandag gekeurdquote:
waarom denk je dat ik zo begonnen ben?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:57 schreef friemelaar het volgende:
iemand die ff niks te doen heeft ?
Kan die een deel van mijn werk overnemen
quote:
ik ben ontzettend drukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt helemaal geen zin meer....
Ben wel aan weekend toe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben ontzettend drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
geef maar aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:57 schreef friemelaar het volgende:
iemand die ff niks te doen heeft ?
Kan die een deel van mijn werk overnemen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben ontzettend drukik zie hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
tenminste niet bij ons
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
laters tweetyquote:
Jij hebt de voorspellingen nog niet gezienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:17 schreef DaMart het volgende:
Goedendag.
Wat een heerlijk weer vandaag weer. Stralend blauwe lucht, zonnetje erbij... als dat vanaf maandag maar allemaal voorbij is.
het is alleen benauwd als je vandaag moet werkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:17 schreef DaMart het volgende:
Goedendag.
Wat een heerlijk weer vandaag weer. Stralend blauwe lucht, zonnetje erbij... als dat vanaf maandag maar allemaal voorbij is.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt de voorspellingen nog niet gezien
Hier is het niet benauwd hoor, buiten dan... heerlijk koel zeewindje af en toe... wel mooi gezicht trouwens. Landinwaarts zie je stapelwolken hangen vanaf het strand, maar op het strand heb je daar geen last vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is alleen benauwd als je vandaag moet werken
Vergeet het maar. Daarna Hittegolfquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, precies tot het weekend nog goed en daarna regen... dus hopen dat die regen eerder komt... is beter voor de productiviteit op kantoor dan.
ik ben net even in de volvo voor LL aan het sleutelen geweest en ik ging bijna kapot van de warmtequote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het niet benauwd hoor, buiten dan... heerlijk koel zeewindje af en toe... wel mooi gezicht trouwens. Landinwaarts zie je stapelwolken hangen vanaf het strand, maar op het strand heb je daar geen last van.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Daarna Hittegolf
Ze verwachten zelfs dat die een week of 2 duurt nu.
blij met me airco'squote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Daarna Hittegolf
Ze verwachten zelfs dat die een week of 2 duurt nu.
Mag ik bij jou logeren? Hier was het vanochtend nog 21.5 gradenquote:
natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jou logeren? Hier was het vanochtend nog 21.5 graden
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben net even in de volvo voor LL aan het sleutelen geweest en ik ging bijna kapot van de warmte
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volvo: Verwarming Op laagst Verwarmt Ook.
Logisch dus![]()
.
Was Volvo niet: Volgende Onderdelen Liggen Verder Op?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volvo: Verwarming Op laagst Verwarmt Ook.
Logisch dus![]()
.
lagen ze maar daarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Was Volvo niet: Volgende Onderdelen Liggen Verder Op?
doe mij maar een cornettoquote:
Je hebt ook deze:quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Je hebt ook deze:
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd.
Die vind ik leuker dan die van volvo.
whehehequote:
Dan lik je verf. Das vast niet lekkerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan lik je verf. Das vast niet lekker![]()
Mijn muur is wel mooi groen nuEn ik kom er net achter dat ik Wi-Fi heb op mijn telefoon, ontzettend intelligent dat ik daar na ruim 8 maanden achter kom
![]()
Weet iemand hoe ik achter het IP van mijn telefoon kan komen?
verfquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan lik je verf. Das vast niet lekker![]()
Mijn muur is wel mooi groen nuEn ik kom er net achter dat ik Wi-Fi heb op mijn telefoon, ontzettend intelligent dat ik daar na ruim 8 maanden achter kom
![]()
Weet iemand hoe ik achter het IP van mijn telefoon kan komen?
PMquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet je met het IP van je telefoon?
Maar het lukt niet om hem in spiegelbeeld te lezenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:58 schreef wel.o.k het volgende:
verf![]()
achter het ip van je telefoon kom je door hem om te draaien rond zijn lengte as
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verf![]()
achter het ip van je telefoon kom je door hem om te draaien rond zijn lengte as
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je telefoon dus, dat dan weer wel.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
meer drinkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het lukt niet om hem in spiegelbeeld te lezen![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]DankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niksquote:![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
youre welcomequote:
en dat zegt genoegquote:[..]
Ik zeg niks![]()
quote:
ik weet waaromquote:
je bent bang voor waterquote:
quote:
je mag geen bommetje doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Je zal echt met wat beters moeten komen
Stiekem is het Bollequote:
quote:
Als het Bolle is welquote:
dus zonder groen is het geen bollequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Als het Bolle is welEn een klein vlekje groen in zijn staart want meneer moest natuurlijk even langs de natte muur
Als ik dat doe is meteen de noordpool leegquote:
is het ijs gebrokenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik dat doe is meteen de noordpool leeg
Loop ik alsnog op land
in 2010 lag het er anders ook nogquote:
wat doe jij hier in mijn tuinquote:
Ik ben niet in jouw tuin. Ik zit op mijn bank. Wat doe jij in mijn huis?!quote:
wat doet mijn magnolia bij jouw in huisquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben niet in jouw tuin. Ik zit op mijn bank. Wat doe jij in mijn huis?!
Is niet jouw magnoliaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat doet mijn magnolia bij jouw in huis
mijn magnolia staat hier gewoon in de tuinquote:
En dat weet jij hoe? je bent wezen kijken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in 2010 lag het er anders ook nog![]()
natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat weet jij hoe? je bent wezen kijken?
Ja en daar ben ik niet. Dus. Wat is nou je probleem?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn magnolia staat hier gewoon in de tuin
Dat jij niet in zijn tuin bent hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik niet. Dus. Wat is nou je probleem?
Ohw. nou. Pechquote:
jij begint over mijn magnoliaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik niet. Dus. Wat is nou je probleem?
LL was d'r al aan het zoekenquote:
quote:
Kuske liefquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:00 schreef Fha het volgende:
Maar eigenlijk wel bedtijd inderdaad, dus ik ga alvast in bed liggenSlaap lekker allemaal later!
![]()
![]()
flesquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 065 goldfinger1963
02. 046 wel.o.k
03. 019 marcb1974
04. 017 Fha
05. 015 Muck
06. 014 MPG
07. 009 --Tweety--
08. 007 DaMart
09. 006 Symphonic
10. 006 Bengeltje
11. 005 friemelaar
12. 005 Dr_Flash
13. 002 Marijkezwolle
14. 001 cablegunmaster
15. 001 Pheno
16. 001 OA
ik moet niet meer zoveel gaan posten met wokquote:b]Top 100 van vrijdag 25 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 435 goldfinger1963
002. 406 wel.o.k
017. 191 Symphonic
039. 123 Dr_Flash
065. 097 suikertaartje
435quote:
ik dacht zelf dat ik ergens in de 200 zatquote:
Ik heb me in februari nogeens kwaadgemaakt voor een dagzege @528 toen niemand het aan zag komenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht zelf dat ik ergens in de 200 zat
whehehequote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me in februari nogeens kwaadgemaakt voor een dagzege @528 toen niemand het aan zag komen
huhquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog bedankt voor het achtergrondmuziek.![]()
Ik denk dat ik Blur - Coffee And TV helemaal grijsdraai...
ik ook zomaar eensquote:
Graag gedaan! Het meest toepasselijke wat ik kon vinden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog bedankt voor het achtergrondmuziek.![]()
Ik denk dat ik Blur - Coffee And TV helemaal grijsdraai...
Ha, verloren zoonquote:Op zaterdag 26 juni 2010 06:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Graag gedaan! Het meest toepasselijke wat ik kon vinden.
@gf: Youtube filmpje in OP
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet niet meer zoveel gaan posten met wok
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal![]()
Het was hier vanochtend nog 23.5 graden in huis
Niet leuk meer... 'S winters is het wel heerlijk maar op dagen zoals nu is het eigenlijk niet uit te houden in mijn huis... GF ik pak m'n spulletjes en kom vanmiddag naar Belgie!
![]()
Ik krijg vandaag een berg bezoekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet eens naar het strand? Hier waait namelijk een heerlijke verkoelende wind.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag een berg bezoekDus helaas geen strand
Als je een logeerkamer hebt dan kom ik volgende week wel bij jou wonen
![]()
Al was ik gisteravond nog even met een kleedje richting het Heerderstrand geweest, lekker rustig daar en midden in de bossen
Ben jij altijd zo makkelijk?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen logeerkamer... wel een half leeg tweepersoonsbed.
En volgende week werk ik weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen... Van het zomer nog wel weer een keer vakantie? En de strandmeet doen we toch een keer op een zondagIk vind serieus dat we een datum enzo moeten prikken
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, dat is hier ook zo erg, je zit dan echt in de brandende zon... En dat maakt mijn woonkamer dus heel warmquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:20 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ben maar naar binnen gegaan, op het balkon smelt ik weg.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:20 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ben maar naar binnen gegaan, op het balkon smelt ik weg.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo makkelijk?
Ik geef gewoon antwoord op de vraag. De kamer die over is, is al toebedeeld aan mijn modelspoorbaan. Maar ik vergat nog te zeggen dat ik ook een luchtbed heb dat in de woonkamer pastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Balen... Van het zomer nog wel weer een keer vakantie? En de strandmeet doen we toch een keer op een zondagIk vind serieus dat we een datum enzo moeten prikken
Ik wil in augustus nog 1 of 2 weken vrij nemen, of misschien tussendoor nog een keer een lang weekend of zo als het goed weer wordt.
En we hebben 1 augustus toch al vastgesteld voor de strandmeet?.
Dat snap ik toch, maar moest er wel even om giechelenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier geen last van... wolken en een best frisse wind.
[..]
Ik geef gewoon antwoord op de vraag. De kamer die over is, is al toebedeeld aan mijn modelspoorbaan. Maar ik vergat nog te zeggen dat ik ook een luchtbed heb dat in de woonkamer past.
[..]
Ik wil in augustus nog 1 of 2 weken vrij nemen, of misschien tussendoor nog een keer een lang weekend of zo als het goed weer wordt.
En we hebben 1 augustus toch al vastgesteld voor de strandmeet?.
Daarom zei ik het ook hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik toch, maar moest er wel even om giechelen![]()
![]()
quote:Oh ja, da's waar ook! De 1eZal ik eens met ST overleggen en dat we een boel mensen gaan PMen enzo?
flesquote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
koffie is juist goed met dit weer
Nietes gek, dat drijft alleen maar meer vocht afquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
koffie is juist goed met dit weer
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes gek, dat drijft alleen maar meer vocht af
dat heb ik toch genoegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes gek, dat drijft alleen maar meer vocht af
Fhaquote:
Tis nog niet warm genoeg natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
Fha![]()
* goldfinger1963 geeft zieke Fha een kopje thee
Ik ben niet zo van jam, maar tegen zelfgemaakt kan ik geen nee zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef -Maggie- het volgende:
Fha
Wil je een broodje jam? Zelf gemaakt van zelfgekweekte aardbeien.
Blegheidquote:
Ohw dat magquote:
ja zit weer op de pc telefoon is gewoon te brakquote:
wokquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
tapijt ligt, nu tijd voor een douche en bier
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
en vergeet niet de BBQ heb je ook nog
crematiequote:
quote:
dat moet toch ook kunnenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
En dat had ik dus niet over voor een broek die ik 2 keer per jaar draag
Dan maar een sollicitatiegesprek in spijkerbroek
Moet je eens opletten van welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
als het een nette broek is maakt het toch niet uit
Gatver joh vies wijfquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat magMisschien kom je nog pizza van gister tegen
Was een lekkere pizza hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
En dat had ik dus niet over voor een broek die ik 2 keer per jaar draag
Dan maar een sollicitatiegesprek in spijkerbroek
Ik vond Magnolia helemaal niet zo slecht eigenlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vond Magnolia helemaal niet zo slecht eigenlijkWerd alleen wel misselijk van de kikkers
Komisch was het ook wel jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
Die kikkers bezorgden mij de slappe lach en het gevoel dat ik naar een slechte comedy keek.... En ik vind het wel veelzeggend hoor, dat je na het zien van die film ziek thuis zit
Ja strandmeeting namelijkquote:
Ik weet van niets, dus ben er ook nietquote:
vast vaker per jaar, dan ik per decenniumquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik draag mijn pak ongeveer even vaak per jaar.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast vaker per jaar, dan ik per decennium
Koop dan eens een goed pak. Ik heb een prima pak, dat niet zwaar is, op maat is gemaakt is en dus prima zit. Wereld van verschil.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan pakken... stropdassen draag ik al helemaal niet. Als ik me wil laten opknopen, reis ik wel terug naar de middeleeuwen of zo.
bij mijn vorige baas was het verplicht, sinds ik hier werk heb ik nooit meer een stropdas gedragen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan pakken... stropdassen draag ik al helemaal niet. Als ik me wil laten opknopen, reis ik wel terug naar de middeleeuwen of zo.
Mijn broer maakt pakken op maat, dat is inderdaad een wereld van verschilquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop dan eens een goed pak. Ik heb een prima pak, dat niet zwaar is, op maat is gemaakt is en dus prima zit. Wereld van verschil.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop dan eens een goed pak. Ik heb een prima pak, dat niet zwaar is, op maat is gemaakt is en dus prima zit. Wereld van verschil.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mijn vorige baas was het verplicht, sinds ik hier werk heb ik nooit meer een stropdas gedragen.
Verschrikkelijke dingen zijn dat. Ik heb er nog 30 in de kast liggen.
Je leeuwenpak?quote:
Was het maar waar!quote:
OGEN OP DE WEG DANquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
Ieuw, ik rijd nu op die lelijke brug met een knik erin in Rotterdam
Rotterdam alleen zegt genoeg hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
eng ding hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
nog vaker dan ik in me hele levenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast vaker per jaar, dan ik per decennium
welk instrument speel je ook alweer?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Was het maar waar!
Het is morgen de dag van de blaasmuziek, dus ik moet optreden...
jij rijdt zeker nietquote:
cornetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welk instrument speel je ook alweer?
op enne sjeune zondagmerge?quote:Bloasmuziek
dan kan je rustig je ogen dichtdoen en gaan slapenquote:
nicequote:
Volgende maand alweer 17 jaar...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nice
Hoewel mijn favoriete blaasinstrument nog steeds de hobo is. Maar Cornet is ook mooi
Pak een ijscoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is helemaal geen fijn weer![]()
het is veels te benauwd
MPGquote:
die heb ik al 5 opquote:
dat doe ik vanavond pasquote:
Muckiequote:
helemaal mee eensquote:
ik ga in de zaak slapenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Mag die pleuriswarmte nu weer uit. Ben er echt al klaar mee. Dit niet nog 2 weken hoor![]()
![]()
Vraag even of ze na 11 uur stil willen doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga in de zaak slapen![]()
daar heb ik overal airco's
Ik verslind magnums bij het leven de laatste tijdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Muck het volgende:
BURP!
het is echt lang geleden dat ik een ijsje op heb
Mag ik er eentje?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verslind magnums bij het leven de laatste tijdWel die minis okee, maar dan nog
dan ga ik nog niet slapenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag even of ze na 11 uur stil willen doen
Wat doe je er dan?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:05 schreef Muck het volgende:
Waterschaarste in Limburg...
MPG, hou eens op met koffie zetten
je had alleen dat eerste neer hoeven zetten, de rest is vanzelfsprekend.quote:
Ik ook ik ook?quote:
Jij houdt nog geen kop thee binnen dus jij krijgt niksquote:
Ah nouhouuuuquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij houdt nog geen kop thee binnen dus jij krijgt niks
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij houdt nog geen kop thee binnen dus jij krijgt niks
quote:
Niet lachen of ik kots over je heen!quote:
quote:
Hier. Dan kan ik die magnum beter zelf in mn nek stoppen dusquote:
Leg jij LL nou maar een tijd in het vriesvakquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL zegt dat je dat niet mag doen
of je geeft hem aan mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier. Dan kan ik die magnum beter zelf in mn nek stoppen dus
Nee joh, we slepen jouw er gewoon door heen en dan blijft het wel in je kleren hangenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL zegt dat je dat niet mag doen
want dan moet zij het opruimen![]()
welke klerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh, we slepen jouw er gewoon door heen en dan blijft het wel in je kleren hangen
Oja sorry, dat is haarquote:
quote:
Hij heeft het er al uitgewassenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heeft bolle met een stukje groen aan zijn staart
dan heeft hij nou een groene tongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |