Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef MPG het volgende:
Muck, fipo, mail over drie dagen maar dat je weer zinnig mee kunt posten.
quote:
quote:
doe je voorzichtigquote:
had wiki nou maar gedaan, masterquote:
speel zequote:
quote:
quote:
friemelquote:
maar hij blijft wel langquote:
die word maandag gekeurdquote:
waarom denk je dat ik zo begonnen ben?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:57 schreef friemelaar het volgende:
iemand die ff niks te doen heeft ?
Kan die een deel van mijn werk overnemen
quote:
ik ben ontzettend drukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt helemaal geen zin meer....
Ben wel aan weekend toe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben ontzettend drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
geef maar aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:57 schreef friemelaar het volgende:
iemand die ff niks te doen heeft ?
Kan die een deel van mijn werk overnemen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben ontzettend drukik zie hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
tenminste niet bij ons
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
laters tweetyquote:
Jij hebt de voorspellingen nog niet gezienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:17 schreef DaMart het volgende:
Goedendag.
Wat een heerlijk weer vandaag weer. Stralend blauwe lucht, zonnetje erbij... als dat vanaf maandag maar allemaal voorbij is.
het is alleen benauwd als je vandaag moet werkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:17 schreef DaMart het volgende:
Goedendag.
Wat een heerlijk weer vandaag weer. Stralend blauwe lucht, zonnetje erbij... als dat vanaf maandag maar allemaal voorbij is.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt de voorspellingen nog niet gezien
Hier is het niet benauwd hoor, buiten dan... heerlijk koel zeewindje af en toe... wel mooi gezicht trouwens. Landinwaarts zie je stapelwolken hangen vanaf het strand, maar op het strand heb je daar geen last vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is alleen benauwd als je vandaag moet werken
Vergeet het maar. Daarna Hittegolfquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, precies tot het weekend nog goed en daarna regen... dus hopen dat die regen eerder komt... is beter voor de productiviteit op kantoor dan.
ik ben net even in de volvo voor LL aan het sleutelen geweest en ik ging bijna kapot van de warmtequote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het niet benauwd hoor, buiten dan... heerlijk koel zeewindje af en toe... wel mooi gezicht trouwens. Landinwaarts zie je stapelwolken hangen vanaf het strand, maar op het strand heb je daar geen last van.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Daarna Hittegolf
Ze verwachten zelfs dat die een week of 2 duurt nu.
blij met me airco'squote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Daarna Hittegolf
Ze verwachten zelfs dat die een week of 2 duurt nu.
Mag ik bij jou logeren? Hier was het vanochtend nog 21.5 gradenquote:
natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jou logeren? Hier was het vanochtend nog 21.5 graden
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben net even in de volvo voor LL aan het sleutelen geweest en ik ging bijna kapot van de warmte
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volvo: Verwarming Op laagst Verwarmt Ook.
Logisch dus![]()
.
Was Volvo niet: Volgende Onderdelen Liggen Verder Op?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volvo: Verwarming Op laagst Verwarmt Ook.
Logisch dus![]()
.
lagen ze maar daarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Was Volvo niet: Volgende Onderdelen Liggen Verder Op?
doe mij maar een cornettoquote:
Je hebt ook deze:quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Je hebt ook deze:
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd.
Die vind ik leuker dan die van volvo.
whehehequote:
Dan lik je verf. Das vast niet lekkerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan lik je verf. Das vast niet lekker![]()
Mijn muur is wel mooi groen nuEn ik kom er net achter dat ik Wi-Fi heb op mijn telefoon, ontzettend intelligent dat ik daar na ruim 8 maanden achter kom
![]()
Weet iemand hoe ik achter het IP van mijn telefoon kan komen?
verfquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan lik je verf. Das vast niet lekker![]()
Mijn muur is wel mooi groen nuEn ik kom er net achter dat ik Wi-Fi heb op mijn telefoon, ontzettend intelligent dat ik daar na ruim 8 maanden achter kom
![]()
Weet iemand hoe ik achter het IP van mijn telefoon kan komen?
PMquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet je met het IP van je telefoon?
Maar het lukt niet om hem in spiegelbeeld te lezenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:58 schreef wel.o.k het volgende:
verf![]()
achter het ip van je telefoon kom je door hem om te draaien rond zijn lengte as
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verf![]()
achter het ip van je telefoon kom je door hem om te draaien rond zijn lengte as
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je telefoon dus, dat dan weer wel.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
meer drinkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het lukt niet om hem in spiegelbeeld te lezen![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]DankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niksquote:![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
youre welcomequote:
en dat zegt genoegquote:[..]
Ik zeg niks![]()
quote:
ik weet waaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |