Ohw dat magquote:
ja zit weer op de pc telefoon is gewoon te brakquote:
wokquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
tapijt ligt, nu tijd voor een douche en bier
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
en vergeet niet de BBQ heb je ook nog
crematiequote:
quote:
dat moet toch ook kunnenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
En dat had ik dus niet over voor een broek die ik 2 keer per jaar draag
Dan maar een sollicitatiegesprek in spijkerbroek
Moet je eens opletten van welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
als het een nette broek is maakt het toch niet uit
Gatver joh vies wijfquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat magMisschien kom je nog pizza van gister tegen
Was een lekkere pizza hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
En dat had ik dus niet over voor een broek die ik 2 keer per jaar draag
Dan maar een sollicitatiegesprek in spijkerbroek
Ik vond Magnolia helemaal niet zo slecht eigenlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vond Magnolia helemaal niet zo slecht eigenlijkWerd alleen wel misselijk van de kikkers
Komisch was het ook wel jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
Die kikkers bezorgden mij de slappe lach en het gevoel dat ik naar een slechte comedy keek.... En ik vind het wel veelzeggend hoor, dat je na het zien van die film ziek thuis zit
Ja strandmeeting namelijkquote:
Ik weet van niets, dus ben er ook nietquote:
vast vaker per jaar, dan ik per decenniumquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik draag mijn pak ongeveer even vaak per jaar.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast vaker per jaar, dan ik per decennium
Koop dan eens een goed pak. Ik heb een prima pak, dat niet zwaar is, op maat is gemaakt is en dus prima zit. Wereld van verschil.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan pakken... stropdassen draag ik al helemaal niet. Als ik me wil laten opknopen, reis ik wel terug naar de middeleeuwen of zo.
bij mijn vorige baas was het verplicht, sinds ik hier werk heb ik nooit meer een stropdas gedragen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan pakken... stropdassen draag ik al helemaal niet. Als ik me wil laten opknopen, reis ik wel terug naar de middeleeuwen of zo.
Mijn broer maakt pakken op maat, dat is inderdaad een wereld van verschilquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop dan eens een goed pak. Ik heb een prima pak, dat niet zwaar is, op maat is gemaakt is en dus prima zit. Wereld van verschil.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop dan eens een goed pak. Ik heb een prima pak, dat niet zwaar is, op maat is gemaakt is en dus prima zit. Wereld van verschil.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mijn vorige baas was het verplicht, sinds ik hier werk heb ik nooit meer een stropdas gedragen.
Verschrikkelijke dingen zijn dat. Ik heb er nog 30 in de kast liggen.
Je leeuwenpak?quote:
Was het maar waar!quote:
OGEN OP DE WEG DANquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
Ieuw, ik rijd nu op die lelijke brug met een knik erin in Rotterdam
Rotterdam alleen zegt genoeg hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
eng ding hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
nog vaker dan ik in me hele levenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast vaker per jaar, dan ik per decennium
welk instrument speel je ook alweer?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Was het maar waar!
Het is morgen de dag van de blaasmuziek, dus ik moet optreden...
jij rijdt zeker nietquote:
cornetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welk instrument speel je ook alweer?
op enne sjeune zondagmerge?quote:Bloasmuziek
dan kan je rustig je ogen dichtdoen en gaan slapenquote:
nicequote:
Volgende maand alweer 17 jaar...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nice
Hoewel mijn favoriete blaasinstrument nog steeds de hobo is. Maar Cornet is ook mooi
Pak een ijscoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is helemaal geen fijn weer![]()
het is veels te benauwd
MPGquote:
die heb ik al 5 opquote:
dat doe ik vanavond pasquote:
Muckiequote:
helemaal mee eensquote:
ik ga in de zaak slapenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Mag die pleuriswarmte nu weer uit. Ben er echt al klaar mee. Dit niet nog 2 weken hoor![]()
![]()
Vraag even of ze na 11 uur stil willen doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga in de zaak slapen![]()
daar heb ik overal airco's
Ik verslind magnums bij het leven de laatste tijdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:03 schreef Muck het volgende:
BURP!
het is echt lang geleden dat ik een ijsje op heb
Mag ik er eentje?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verslind magnums bij het leven de laatste tijdWel die minis okee, maar dan nog
dan ga ik nog niet slapenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag even of ze na 11 uur stil willen doen
Wat doe je er dan?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:05 schreef Muck het volgende:
Waterschaarste in Limburg...
MPG, hou eens op met koffie zetten
je had alleen dat eerste neer hoeven zetten, de rest is vanzelfsprekend.quote:
Ik ook ik ook?quote:
Jij houdt nog geen kop thee binnen dus jij krijgt niksquote:
Ah nouhouuuuquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij houdt nog geen kop thee binnen dus jij krijgt niks
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij houdt nog geen kop thee binnen dus jij krijgt niks
quote:
Niet lachen of ik kots over je heen!quote:
quote:
Hier. Dan kan ik die magnum beter zelf in mn nek stoppen dusquote:
Leg jij LL nou maar een tijd in het vriesvakquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL zegt dat je dat niet mag doen
of je geeft hem aan mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier. Dan kan ik die magnum beter zelf in mn nek stoppen dus
Nee joh, we slepen jouw er gewoon door heen en dan blijft het wel in je kleren hangenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL zegt dat je dat niet mag doen
want dan moet zij het opruimen![]()
welke klerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh, we slepen jouw er gewoon door heen en dan blijft het wel in je kleren hangen
Oja sorry, dat is haarquote:
quote:
Hij heeft het er al uitgewassenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heeft bolle met een stukje groen aan zijn staart
dan heeft hij nou een groene tongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |