quote:
Ik zeg: Rawrquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
meisjes ook he
Daaromquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
waarom zijn al die nieuwe dubstep releases zo kut
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zeg: ga als meisje nooit met een goede vriendin zoenen, want dat maakt iets kapot.
Ik vind er geen fuck aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dubstep uit finland
http://www.triplevision.nl/release/HRMN+012/
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zeg: ga als meisje nooit met een goede vriendin zoenen, want dat maakt iets kapot.
http://www.triplevision.nl/release/SLAYER+003/quote:
True, maar ik zou ook niet weten wat het anders zou moeten zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
http://www.triplevision.nl/release/SLAYER+003/
Staat onder dubstep, maar de drums zijn niet half-time?
Ik weet tquote:
Dus volgend jaar 12? of 9?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:47 schreef mstr het volgende:
Van de 9 meisjes die ik gezoend heb, heb ik er 6 van het afgelopen jaar gezoend.
Goed ideequote:
Ik had om half 12 bij de AH afgesproken maar diegene heeft zich (alweer) verslapen.quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had om half 12 bij de AH afgesproken maar diegene heeft zich (alweer) verslapen.
Het ging al een tijdje goed dus opzich kon ik het wel verwachtenquote:
Ik heb ook wel eens van die periodes dat ik óveral te laat kom, hoe erg ik ook m'n best doe.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het ging al een tijdje goed dus opzich kon ik het wel verwachten
Dat is ook wel mooi natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dit jaar geen bij gaat komen.
Gisteren me nog verslapen voor werkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van die periodes dat ik óveral te laat kom, hoe erg ik ook m'n best doe.
En een volgende periode ben ik overal te vroeg.
Altijd leuke momenten dat je dan in jezelf kan lachenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gisteren me nog verslapen voor werkWas n uur te laat, wil ik het melden, geen leidingevende aanwezig
![]()
Niemand die iets door heeft gehad
Dat had ik ook een keer. Nouja, ik dacht dat ik om 10.00u moest beginnen. Dus ik loop de kantine, staat er op het rooster 09.00u. Dus ik gauw naar beneden, komt mijn teamleider er aan. Hey! Wil jij dit en dit even doen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gisteren me nog verslapen voor werkWas n uur te laat, wil ik het melden, geen leidingevende aanwezig
![]()
Niemand die iets door heeft gehad
En toch genoten van dat extra uurtje slaapquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer. Nouja, ik dacht dat ik om 10.00u moest beginnen. Dus ik loop de kantine, staat er op het rooster 09.00u. Dus ik gauw naar beneden, komt mijn teamleider er aan. Hey! Wil jij dit en dit even doen?Oke, tot straks.
Ik zo..![]()
![]()
Inderdaad. Ik kreeg het ook nog gewoon uitbetaald.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef mstr het volgende:
[..]
En toch genoten van dat extra uurtje slaap
ideaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kreeg het ook nog gewoon uitbetaald.
juuhquote:
Ik moet over een week ook fulltime aan de slag, want laatst zijn 2 vd 5 uit het magazijn ontslagen en eentje gaat nu ook nog op vakantie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
juuh
bloody hell, volgens mij hebben ze eht personeelstekort op mijn werk..
Ik word zo'n beetje elke dag wel gebeld of ik een paar uur kan werken omdat ze het enorm druk hebben..![]()
lol, 3e lkeer vandaag, ze belden me echt net toen ik dit aant typen was...
Ombouwen ftw.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef Marco001 het volgende:
fock, ik was zelfs vergeten wat ik eigenlijk wou zeggen..
Mijn ma word tegenwoordig ooks teeds meer een gamer.. Ze heeft nu een Wii en gisteravond bijna 2 uur lang Mario Galaxy gespeelt.
Karaoke for teh leetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:39 schreef MarkM het volgende:
Heb je intresse, even een mailtje naar zangerherman@hotmail.com.
Of een telefoontje naar 0623524340.
Ook voor een gezellige karaokeavond kun je mij boeken, alle apperatuur, is aanwezig.
Groetjes en tot horens
Herman
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:56 schreef mstr het volgende:
http://www.nu.nl/sport/22(...)ast-training-af.html
Wat een rare titel met dat 'gelast'
Wat is ie nou weer aan t doen dan? Want ik moet m nageven, hij heeft z'n E36 wel lopend gekregen met die 2.5 liter 6 cilinder..quote:
Er staat ook nergens dat het fout is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/afgelast.php
Gelasten is juist suckers.
Al die stoere GTA verhalen van hem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat is ie nou weer aan t doen dan? Want ik moet m nageven, hij heeft z'n E36 wel lopend gekregen met die 2.5 liter 6 cilinder..
Ik heb m al eens vaker zien rijden.. Geloof me.. dr is meer van waar dan dat je ooit zal denkenquote:
Vertel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb m al eens vaker zien rijden.. Geloof me.. dr is meer van waar dan dat je ooit zal denken
Dwars alle bochten door in een oude volvoquote:
hahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dwars alle bochten door in een oude volvo.. Het dak van z'n Uno afzagen om m als cabrio te gebruiken.. Allemaal dat soort dingen
Dus een foto via je mobiele layout versturenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Kan je mij helpen? Ik wil een foto uploaden via mijn telefoon, maar ik kan niks vinden en Hyves heeft geen nut want daar kan ik niet op, op mijn stage.
Ja, maar ik kan dus niet op hyves, dat is het punt. Ik heb wel een Hyves applicatie en dan kan ik ook foto's uploaden, maar de gemeente blokkeert hyves.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dus een foto via je mobiele layout versturen? er was toch iets van een persoonlijk hyves email adres ofzo? dat wanneer je een mailtje stuurde met een foto erin naar dat speciale adres, dat ie dan in je "iedereen" lijst kwam?
En via proxy.org kan je er niet opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan dus niet op hyves, dat is het punt. Ik heb wel een Hyves applicatie en dan kan ik ook foto's uploaden, maar de gemeente blokkeert hyves.
Die gast is echt n eindbaas daarmeequote:
Kan onmogelijk allemaal geblokkeerd worden lijkt mequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, proxysite blokkeren ze ook. :")
Ik heb er een stuk of 10 geprobeerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan onmogelijk allemaal geblokkeerd worden lijkt me?
Oh oke.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 10 geprobeerd.Maar ik download nu seesmic
Jup, kweet niet meer welke het was, maar er is er een die via urls als proxy1.com proxy2.com etc etc werkt. Dus is gewoon ondoenbaar om dat te blokken via een netwerkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan onmogelijk allemaal geblokkeerd worden lijkt me?
Wat voor routerd is t?quote:
Jah echt ehquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Hyman het volgende:
Veel doden door treinongeluk in Spanje
Sukkels
Alleen oude linksys zijn nicequote:
Goh.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:50 schreef Hyman het volgende:
Teringtyfusdie gekruldemondhoek post ook tyfusveel foto;s
Aandachtstekort
als je ook fotos van je tieten post wel ja graag zelfs jajajajaajjajajquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Daniane het volgende:
Hai!
ja die Gekruldemondhoek houd echt van zichzelf ofzo.
ik heb zoooo'n zin om tegen dr te gaan bitchen
mag ik?
Nee, ik deed het gister ook maar Fiets ging zeuren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Daniane het volgende:
Hai!
ja die Gekruldemondhoek houd echt van zichzelf ofzo.
ik heb zoooo'n zin om tegen dr te gaan bitchen
mag ik?
je mag het wel in de sc doen je moet wel je plek weten jongedamequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik deed het gister ook maar Fiets ging zeuren.
Ik heb 26" spinners dude!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:48 schreef Hyman het volgende:
Echte mannen hebben 19" cisco routers in hun klerenkast.
oh. laat maarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je ook fotos van je tieten post wel ja graag zelfs jajajajaajjajaj
Oh.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik deed het gister ook maar Fiets ging zeuren.
Veel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
oh. laat maar
[..]
Oh.wat n spelbreker
wat had je gezegd?
met een kater is het al helemaal niet te harden neequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef x3ro het volgende:
Ik vind t officieel te warm buiten in de zonDit is gewoon te
*flashbacks van Turkije zuipvakantie met vrienden 2 jaar terug*quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
met een kater is het al helemaal niet te harden nee
mwoah niet echt te vergelijken imo die jaren zat ik om half 10 sochtends gewoon al weer aan nieuwe bier nu zit ik te ontnuchteren met water hehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
*flashbacks van Turkije zuipvakantie met vrienden 2 jaar terug*
Met dit weer en een kater is zo'n wijnkaraf vol met water en ijsblokjes baasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
mwoah niet echt te vergelijken imo die jaren zat ik om half 10 sochtends gewoon al weer aan nieuwe bier nu zit ik te ontnuchteren met water hehe
hehe ja om uiteindelijk na 2 van die dingen weer over te gaan op het bierquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met dit weer en een kater is zo'n wijnkaraf vol met water en ijsblokjes baas
En draadloos internet!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef killerbee911 het volgende:
Dank god voor laptops zodat ik buiten kan zitten:P
Natuurlijkquote:
Die doen toch middelbare schoolboeken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:54 schreef Hyman het volgende:
heu, een brief van van dijk educatie, een zien of ik nog wat geld kan vangen voor die schoolboeken
Ook MBO en HBO neem ik aan, MBO iig wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die doen toch middelbare schoolboeken?
Mbo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ook MBO en HBO neem ik aan, MBO iig wel.
Guus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:49 schreef MarkM het volgende:
Suus kom naar huus want de koeien staan op springen!
Batty boyquote:
Met n kop als n flikker, ken je blij mee zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij neukt meer bitches op één dag dan jij in je hele leven.
Ik kan hier je jaloezie ruiken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met n kop als n flikker, ken je blij mee zijn
Jaloezie om het geld etc van meneer? Mwah, ik wil best ruilenquote:
quote:
Niet je zusje pesten men.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Hyman het volgende:
Haha, victory, ik heb de vuvuzela overreden van mn zusje
Kut vuvuzela, heeft mij gisteren heel de nacht wakker gehouden, ik moest mijn slaap krijgen voor mn examenquote:
Nerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:12 schreef Hyman het volgende:
Nu ik weer 200gb vrij heb op mn harddisk, ga ik maar eens the pacific downloaden. En ik ga maar eens een dualboot maken met ubuntu voor in de vakantie.
Nerd. ><quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:12 schreef Hyman het volgende:
Nu ik weer 200gb vrij heb op mn harddisk, ga ik maar eens the pacific downloaden. En ik ga maar eens een dualboot maken met ubuntu voor in de vakantie.
Gaat niet, dan moet ik mijn hardeschijf in stukken zagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kan je die 200 GB niet aan mij geven?
Is dat niet sorta ding wat voor o.a. boekenzaken en freerecordshop etc is?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:27 schreef Hyman het volgende:
Ik heb nog een irischeque liggen, waar kan je die zoal aan uitgeven? ook aan bier?
Nee, alleen aan cola.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:27 schreef Hyman het volgende:
Ik heb nog een irischeque liggen, waar kan je die zoal aan uitgeven? ook aan bier?
ouwequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
Je kan hem hier kwijt ouwe! Ook bij de Gall&Gall btw
quote:
FFFUUUUUUU Waarom ligt Ermelo gvd bij de polderquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
Bij de haasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
Omdat je er niks te zoeken hebt, daaromquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
FFFUUUUUUU Waarom ligt Ermelo gvd bij de polder
Jawel man, mongolen en bier in overvloed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je er niks te zoeken hebt, daarom
Ze hebben in ieder geval HEEL VEEL KADOVERPAKKINGEN!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bij de haas, daar ga ik heul vaak heen
.
Donders, dan gaat ik een keer kijken of ze liefmans hebben
Slechte comboquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jawel man, mongolen en bier in overvloed.
750 biersoortenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je er niks te zoeken hebt, daarom
Boeien, dat heb je overalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
750 biersoortenMe wants
De rest van die teringzooi daar boeit me idd niet nee
Valt best meequote:
I knowquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Valt best meeWeet er in de buurt maar 1 echte.. In Gent tegenover de waterkant heb je er een met 1500+ soorten
Maar geen brouwzolder etc
Tent heet Het waterhuis aan de bierkant
Daar ploffen ze dan echt n gestoord dikke klapper voor je neus neer, mag je je wat uit gaan zoeken
Ouders denken daar anders over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach een hdtv kost tegenwoordig ook niets meer
Wauw!quote:
Ik bedoelde het opbouwend jongequote:
Ik ben in totaal ruim anderhalf uur op stap geweest. €50 pleuro's lichter.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan krijg je gratis drank en nog geld toe ook!
Ben je met de taxi geweest ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben in totaal ruim anderhalf uur op stap geweest. €50 pleuro's lichter.
iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:52 schreef -SG- het volgende:
Ohja en 20 bier voor 20 euro. Tja dan kom je snel aan de 50 euro.
Daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Wie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef RoBro het volgende:
neukmetet alleen aks syana komttttttt jajajajjajaja
Leuke tuinstoel.quote:
Wat te denken van die conifeer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
pittig in combinatie met dat hippe shirtje klopt als een spreekwoordelijke autobus
Lijkt het wel opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
hangt er nou ook een spiegel in die tuin
Wat een leuk meisje.quote:
Maatquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
Björky is back bitchezzzz!
Ik zag het topic jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maat
De Nikeschoenen van Noord-Korea
Een of andere geweldige kerel.quote:
Twitter.quote:
Flickr?quote:
Facebook?quote:
En en en en?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ongecontroleerdecelvermenigvuldiging?
Haha.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ongecontroleerdecelvermenigvuldiging?
Wordpress?quote:
Die zal vast wel met een keizersnede geboren zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:31 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]ik heb medelijden met de moeders kut.
I want to believe it didn'tquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die zal vast wel met een keizersnede geboren zijnkan niet anders
ja maar je hebt waterhoofden en je hebt Fking-niet-normale-grote-ginger-waterhoofden...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, waterhoofden!
[ afbeelding ]
Naar de hel ga ik toch wel, dus: HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hij is er al, netzoals jotch in spanje zat te FOK!ken zit heimen op graspop te FOK!kenquote:
Ik moest vandaag een examen maken, en ik moet morgen werkenquote:
Nee, das te duur, want belgiëquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij is er al, netzoals jotch in spanje zat te FOK!ken zit heimen op graspop te FOK!ken
Misschien mis je er wel vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moest vandaag een examen maken, en ik moet morgen werken, en daarbij had ik 3 maanden geleden toen ze met het idee kwamen niet zoveel geld achter handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |