quote:
Ik zeg: Rawrquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
meisjes ook he
Daaromquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
waarom zijn al die nieuwe dubstep releases zo kut
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zeg: ga als meisje nooit met een goede vriendin zoenen, want dat maakt iets kapot.
Ik vind er geen fuck aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dubstep uit finland
http://www.triplevision.nl/release/HRMN+012/
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zeg: ga als meisje nooit met een goede vriendin zoenen, want dat maakt iets kapot.
http://www.triplevision.nl/release/SLAYER+003/quote:
True, maar ik zou ook niet weten wat het anders zou moeten zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
http://www.triplevision.nl/release/SLAYER+003/
Staat onder dubstep, maar de drums zijn niet half-time?
Ik weet tquote:
Dus volgend jaar 12? of 9?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:47 schreef mstr het volgende:
Van de 9 meisjes die ik gezoend heb, heb ik er 6 van het afgelopen jaar gezoend.
Goed ideequote:
Ik had om half 12 bij de AH afgesproken maar diegene heeft zich (alweer) verslapen.quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had om half 12 bij de AH afgesproken maar diegene heeft zich (alweer) verslapen.
Het ging al een tijdje goed dus opzich kon ik het wel verwachtenquote:
Ik heb ook wel eens van die periodes dat ik óveral te laat kom, hoe erg ik ook m'n best doe.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het ging al een tijdje goed dus opzich kon ik het wel verwachten
Dat is ook wel mooi natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dit jaar geen bij gaat komen.
Gisteren me nog verslapen voor werkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van die periodes dat ik óveral te laat kom, hoe erg ik ook m'n best doe.
En een volgende periode ben ik overal te vroeg.
Altijd leuke momenten dat je dan in jezelf kan lachenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gisteren me nog verslapen voor werkWas n uur te laat, wil ik het melden, geen leidingevende aanwezig
![]()
Niemand die iets door heeft gehad
Dat had ik ook een keer. Nouja, ik dacht dat ik om 10.00u moest beginnen. Dus ik loop de kantine, staat er op het rooster 09.00u. Dus ik gauw naar beneden, komt mijn teamleider er aan. Hey! Wil jij dit en dit even doen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gisteren me nog verslapen voor werkWas n uur te laat, wil ik het melden, geen leidingevende aanwezig
![]()
Niemand die iets door heeft gehad
En toch genoten van dat extra uurtje slaapquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer. Nouja, ik dacht dat ik om 10.00u moest beginnen. Dus ik loop de kantine, staat er op het rooster 09.00u. Dus ik gauw naar beneden, komt mijn teamleider er aan. Hey! Wil jij dit en dit even doen?Oke, tot straks.
Ik zo..![]()
![]()
Inderdaad. Ik kreeg het ook nog gewoon uitbetaald.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef mstr het volgende:
[..]
En toch genoten van dat extra uurtje slaap
ideaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kreeg het ook nog gewoon uitbetaald.
juuhquote:
Ik moet over een week ook fulltime aan de slag, want laatst zijn 2 vd 5 uit het magazijn ontslagen en eentje gaat nu ook nog op vakantie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
juuh
bloody hell, volgens mij hebben ze eht personeelstekort op mijn werk..
Ik word zo'n beetje elke dag wel gebeld of ik een paar uur kan werken omdat ze het enorm druk hebben..![]()
lol, 3e lkeer vandaag, ze belden me echt net toen ik dit aant typen was...
Ombouwen ftw.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef Marco001 het volgende:
fock, ik was zelfs vergeten wat ik eigenlijk wou zeggen..
Mijn ma word tegenwoordig ooks teeds meer een gamer.. Ze heeft nu een Wii en gisteravond bijna 2 uur lang Mario Galaxy gespeelt.
Karaoke for teh leetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:39 schreef MarkM het volgende:
Heb je intresse, even een mailtje naar zangerherman@hotmail.com.
Of een telefoontje naar 0623524340.
Ook voor een gezellige karaokeavond kun je mij boeken, alle apperatuur, is aanwezig.
Groetjes en tot horens
Herman
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:56 schreef mstr het volgende:
http://www.nu.nl/sport/22(...)ast-training-af.html
Wat een rare titel met dat 'gelast'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |