Wat is ie nou weer aan t doen dan? Want ik moet m nageven, hij heeft z'n E36 wel lopend gekregen met die 2.5 liter 6 cilinder..quote:
Er staat ook nergens dat het fout is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/afgelast.php
Gelasten is juist suckers.
Al die stoere GTA verhalen van hem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat is ie nou weer aan t doen dan? Want ik moet m nageven, hij heeft z'n E36 wel lopend gekregen met die 2.5 liter 6 cilinder..
Ik heb m al eens vaker zien rijden.. Geloof me.. dr is meer van waar dan dat je ooit zal denkenquote:
Vertel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb m al eens vaker zien rijden.. Geloof me.. dr is meer van waar dan dat je ooit zal denken
Dwars alle bochten door in een oude volvoquote:
hahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dwars alle bochten door in een oude volvo.. Het dak van z'n Uno afzagen om m als cabrio te gebruiken.. Allemaal dat soort dingen
Dus een foto via je mobiele layout versturenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Kan je mij helpen? Ik wil een foto uploaden via mijn telefoon, maar ik kan niks vinden en Hyves heeft geen nut want daar kan ik niet op, op mijn stage.
Ja, maar ik kan dus niet op hyves, dat is het punt. Ik heb wel een Hyves applicatie en dan kan ik ook foto's uploaden, maar de gemeente blokkeert hyves.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dus een foto via je mobiele layout versturen? er was toch iets van een persoonlijk hyves email adres ofzo? dat wanneer je een mailtje stuurde met een foto erin naar dat speciale adres, dat ie dan in je "iedereen" lijst kwam?
En via proxy.org kan je er niet opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan dus niet op hyves, dat is het punt. Ik heb wel een Hyves applicatie en dan kan ik ook foto's uploaden, maar de gemeente blokkeert hyves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |