als je ook fotos van je tieten post wel ja graag zelfs jajajajaajjajajquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Daniane het volgende:
Hai!
ja die Gekruldemondhoek houd echt van zichzelf ofzo.
ik heb zoooo'n zin om tegen dr te gaan bitchen
mag ik?
Nee, ik deed het gister ook maar Fiets ging zeuren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:53 schreef Daniane het volgende:
Hai!
ja die Gekruldemondhoek houd echt van zichzelf ofzo.
ik heb zoooo'n zin om tegen dr te gaan bitchen
mag ik?
je mag het wel in de sc doen je moet wel je plek weten jongedamequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik deed het gister ook maar Fiets ging zeuren.
Ik heb 26" spinners dude!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:48 schreef Hyman het volgende:
Echte mannen hebben 19" cisco routers in hun klerenkast.
oh. laat maarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je ook fotos van je tieten post wel ja graag zelfs jajajajaajjajaj
Oh.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik deed het gister ook maar Fiets ging zeuren.
Veel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
oh. laat maar
[..]
Oh.wat n spelbreker
wat had je gezegd?
met een kater is het al helemaal niet te harden neequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef x3ro het volgende:
Ik vind t officieel te warm buiten in de zonDit is gewoon te
*flashbacks van Turkije zuipvakantie met vrienden 2 jaar terug*quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
met een kater is het al helemaal niet te harden nee
mwoah niet echt te vergelijken imo die jaren zat ik om half 10 sochtends gewoon al weer aan nieuwe bier nu zit ik te ontnuchteren met water hehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
*flashbacks van Turkije zuipvakantie met vrienden 2 jaar terug*
Met dit weer en een kater is zo'n wijnkaraf vol met water en ijsblokjes baasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
mwoah niet echt te vergelijken imo die jaren zat ik om half 10 sochtends gewoon al weer aan nieuwe bier nu zit ik te ontnuchteren met water hehe
hehe ja om uiteindelijk na 2 van die dingen weer over te gaan op het bierquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met dit weer en een kater is zo'n wijnkaraf vol met water en ijsblokjes baas
En draadloos internet!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef killerbee911 het volgende:
Dank god voor laptops zodat ik buiten kan zitten:P
Natuurlijkquote:
Die doen toch middelbare schoolboeken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:54 schreef Hyman het volgende:
heu, een brief van van dijk educatie, een zien of ik nog wat geld kan vangen voor die schoolboeken
Ook MBO en HBO neem ik aan, MBO iig wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die doen toch middelbare schoolboeken?
Mbo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ook MBO en HBO neem ik aan, MBO iig wel.
Guus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:49 schreef MarkM het volgende:
Suus kom naar huus want de koeien staan op springen!
Batty boyquote:
Met n kop als n flikker, ken je blij mee zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij neukt meer bitches op één dag dan jij in je hele leven.
Ik kan hier je jaloezie ruiken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met n kop als n flikker, ken je blij mee zijn
Jaloezie om het geld etc van meneer? Mwah, ik wil best ruilenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |