quote:
Niet je zusje pesten men.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Hyman het volgende:
Haha, victory, ik heb de vuvuzela overreden van mn zusje
Kut vuvuzela, heeft mij gisteren heel de nacht wakker gehouden, ik moest mijn slaap krijgen voor mn examenquote:
Nerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:12 schreef Hyman het volgende:
Nu ik weer 200gb vrij heb op mn harddisk, ga ik maar eens the pacific downloaden. En ik ga maar eens een dualboot maken met ubuntu voor in de vakantie.
Nerd. ><quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:12 schreef Hyman het volgende:
Nu ik weer 200gb vrij heb op mn harddisk, ga ik maar eens the pacific downloaden. En ik ga maar eens een dualboot maken met ubuntu voor in de vakantie.
Gaat niet, dan moet ik mijn hardeschijf in stukken zagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kan je die 200 GB niet aan mij geven?
Is dat niet sorta ding wat voor o.a. boekenzaken en freerecordshop etc is?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:27 schreef Hyman het volgende:
Ik heb nog een irischeque liggen, waar kan je die zoal aan uitgeven? ook aan bier?
Nee, alleen aan cola.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:27 schreef Hyman het volgende:
Ik heb nog een irischeque liggen, waar kan je die zoal aan uitgeven? ook aan bier?
ouwequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
Je kan hem hier kwijt ouwe! Ook bij de Gall&Gall btw
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |