Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toen ik mijn iPhone 2G kreeg (al weer bijna 3 jaar geleden) was het eerste wat ik deed exact dat: op de grond laten vallen. Gelukkig niks ah handje, maar ik schrok me wel ff lam.
Same herequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toen ik mijn iPhone 2G kreeg (al weer bijna 3 jaar geleden) was het eerste wat ik deed exact dat: op de grond laten vallen. Gelukkig niks ah handje, maar ik schrok me wel ff lam.
ik had mn iphone 1 dag. ik ging in bad en werd gebeld. laat zo die 2G in bad vallen. gelijk uit gezet. en hij doet t nog steeds.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
door zijn reacties bedoel je?quote:
Hij plakt ook artikelen die uit meerdere pagina's bestaan aan elkaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie pas nu de nieuwe Safari Reader Functie in actie.
[ afbeelding ]
En als je er op klikt, krijg je dit.
[ afbeelding ]
Best hip.
Jep.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
door zijn reacties bedoel je?
als je vriendin niet bij je in bad zit moet je toch contact kunnen houden he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of je neemt je telefoon niet mee de badkamer in..
FaceTime zit toch pas op de iPhone 4?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als je vriendin niet bij je in bad zit moet je toch contact kunnen houden he?
Dat er Facetime op zit wil niet zeggen dat het een onderwatercamera aan boord heeft..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Maravilla het volgende:
[..]
FaceTime zit toch pas op de iPhone 4?
Kut voor je. Ik ga deze week eens rondbellen naar winkels in londen en dan volgende week zaterdag op en neer vliegen. Hoop ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck...iPhone shipment verzet naar 14 juli.
Ja, mijn kabeltje begint te raffelen. Heb een zwarte MacBook dus heb dan de 60watt lader.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:26 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand nog interesse in een oplader voor een MacBook?
Ja hij is origineelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:37 schreef Junkie het volgende:
Ja, mijn kabeltje begint te raffelen. Heb een zwarte MacBook dus heb dan de 60watt lader.
Is hij origineel? Wat wil je ervoor hebben? (Zit wel een klein btje krap.)
Ja, nu weten we het wel. Je hebt veel geld.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kut voor je. Ik ga deze week eens rondbellen naar winkels in londen en dan volgende week zaterdag op en neer vliegen. Hoop ik.
Hij had hem op een oneven straat laten vallen, van een meter hoog dan kan je zoiets natuurlijk wel verwachten. Dat is net zoiets als dat je makkelijk met je hand over papier kan gaan, maar als je de rand van het papier bereikt het wel kan snijden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:36 schreef Junkie het volgende:
Ze hadden gewoon een stukje alu tussen moeten doen wat geen antenne was.
Maar samen met dit soort berichten is het denk ik wel aan te raden om een case te gebruiken.![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft DX er al wat klaar staan.
kostdat ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kut voor je. Ik ga deze week eens rondbellen naar winkels in londen en dan volgende week zaterdag op en neer vliegen. Hoop ik.
Ja. Openingsbod op 25 euro.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:26 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand nog interesse in een oplader voor een MacBook?
je had ze toch al gereserveerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hmmzz..quote:
Dan mag jij hem hebben.quote:
Ja in Nederland. Maar ik ga voor mijn oom naar Engeland. Hij betaald weekendje londen inclusief tickets als ik 2 x iphone 32gig mee terug neem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je had ze toch al gereserveerd.
lijkt me een prima deal.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja in Nederland. Maar ik ga voor mijn oom naar Engeland. Hij betaald weekendje londen inclusief tickets als ik 2 x iphone 32gig mee terug neem.
Nu weten we dus wel dat steve voor niets al die wifi netwerken weg wilde hebben tijdens de keynote. Het lag niet aan hun het lag aan steve zelf, hij hield zijn eigen product verkeerd vastquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het staat nu wel erg bol van de filmpjes van mensen die er last van hebben. En dat zijn allemaal gadget/apple liefhebbers, anders heb je niet nu al een iPhone 4. En het is geen rare manier om een iPhone vast te houden, zo houd ik mijn 3G ook vast.
En Steve ook:![]()
Edit:![]()
[ afbeelding ]
Wellicht Septemberquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ff wat anders, ben ik de enige die een nieuwe iPod Touch had verwacht op basis van een iPhone 4?
Hmz dat kan er wel eens 1 zijn die ik koop. Hoewel ik hoop dat de touch dan een dpad en 2 shoulderbuttons krijgt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ff wat anders, ben ik de enige die een nieuwe iPod Touch had verwacht op basis van een iPhone 4?
Ik verwacht dat hij meer op de iPad gaat lijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef KingOfMars het volgende:
Nice.quote:Heb je ooit de eerste generatie iPhone gekocht, dan kreeg je daarbij nog een witte plastic dock. Tegenwoordig moet je de dock los erbij kopen vraagt Apple er 29 euro voor. Die gratis dock van drie jaar geleden blijkt echter nog prima van pas te komen: TUAW kreeg via Twitter-gebruiker @TheiJcaP de tip dat de iPhone 4 ook in de originele iPhone-dock past.
Ook het opladen en synchroniseren werkt prima. We hebben een paar foto’s gemaakt en kunnen het bevestigen: die oude dock kan weer uit de kast. De dock van de iPhone 3G en 3GS past overigens NIET vanwege de meer afgeronde vorm van deze toestellen.
Welke raad je me aan, 7 of 8 beta? Ik heb altijd met Windows gewerkt en ik snap dit niet. Ik heb msn afgesloten, de nieuwe versie gedownload maar als ik hem wil installeren zegt hij dat msn al actief is. Ik snap het niet, jij?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Probeer eerst maar eens de nieuwste versie van Microsoft Messenger for Mac te downloaden. En een msn-virus?Je hebt geen Windows meer hoor.
Waarschijnlijk heb je alleen het scherm gesloten. lesje Mac:quote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke raad je me aan, 7 of 8 beta? Ik heb altijd met Windows gewerkt en ik snap dit niet. Ik heb msn afgesloten, de nieuwe versie gedownload maar als ik hem wil installeren zegt hij dat msn al actief is. Ik snap het niet, jij?
wow, deja vuquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef jakkop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je alleen het scherm gesloten. lesje Mac:
In Windows staat een scherm gelijk aan een applicatie, terwijl het scherm eigenlijk alleen maar een visuele uitwerking is van de echte applicatie. Dus als je in Mac een scherm sluit, blijft het programma actief. Door Command-Q te drukken sluit je het programma echt af.
Het is gelukt, dank je wel. Alleen als ik inlog moe tik nog steeds elke keer opnieuw mijn contactpersonen bevestigen. Hoe krijg ik dat weg?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef jakkop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je alleen het scherm gesloten. lesje Mac:
In Windows staat een scherm gelijk aan een applicatie, terwijl het scherm eigenlijk alleen maar een visuele uitwerking is van de echte applicatie. Dus als je in Mac een scherm sluit, blijft het programma actief. Door Command-Q te drukken sluit je het programma echt af.
Daar voor moet je niet bij mij wezen, heb weinig ervaring met Messenger.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is gelukt, dank je wel. Alleen als ik inlog moe tik nog steeds elke keer opnieuw mijn contactpersonen bevestigen. Hoe krijg ik dat weg?
Geen probleem. Iemand?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:24 schreef jakkop het volgende:
[..]
Daar voor moet je niet bij mij wezen, heb weinig ervaring met Messenger.
Silverlightquote:Op zondag 27 juni 2010 22:04 schreef jakkop het volgende:
Wat is er mis met Silverlight? Niet alles van Microsoft is compleet kut.
Wat er vooral mis is met Silverlight is dat het, net als Flash, een onsemantische closed source binaire blob op je webpagina is.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:04 schreef jakkop het volgende:
Wat is er mis met Silverlight? Niet alles van Microsoft is compleet kut.
Eens. Maar het werkt bij de NOS, prima stream, Nederlands commentaar: waarom gaan zoeken naar een mp4-stream?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat er vooral mis is met Silverlight is dat het, net als Flash, een onsemantische closed source binaire blob op je webpagina is.
Dat is ook nooit een punt van discussie geweest. Flash werkt ook. Maar toch is het een kuttechnologie.quote:
Klopt. Veel te duur.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef nelisb het volgende:
Mobiele rechten zijn apart verkocht door de Fifa. NOS heeft daar niet aan meegeboden.
Dat is op zich niet zo erg. Wat vooral belachelijk is, is dat je met een iPhone via wifi de stream niet kan bekijken, maar met een iPod Touch via wifi wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef nelisb het volgende:
Mobiele rechten zijn apart verkocht door de Fifa. NOS heeft daar niet aan meegeboden.
Met bron nu
http://tweakers.net/nieuw(...)eltjes-streamen.html
Ik zeg ook niet dat ik het allemaal prima vind omdat het werkt, maar dat ik het onzinnig vind om een mp4-stream te zoeken als Silverlight ook werkt, en dan krijg je er nog eens gratis een (tot nu toe) betrouwbare stream bij, en Nederlands commentaar. En dan heb ik nog steeds liever dat NOS silverlight vervangt voor iets beters.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is ook nooit een punt van discussie geweest. Flash werkt ook. Maar toch is het een kuttechnologie.
Uitleg van de NOS is dat het lastig is om de iPhone op basis van verbindingstechnologie te blocken, (dus alleen 3g blocken), dus hebben ze het hele ding maar geblockt. iTouch heeft geen 3g, dus die kan wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo erg. Wat vooral belachelijk is, is dat je met een iPhone via wifi de stream niet kan bekijken, maar met een iPod Touch via wifi wel.
Dan zijn we het helemaal met elkaar eensquote:Op zondag 27 juni 2010 23:48 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het allemaal prima vind omdat het werkt, maar dat ik het onzinnig vind om een mp4-stream te zoeken als Silverlight ook werkt, en dan krijg je er nog eens gratis een (tot nu toe) betrouwbare stream bij, en Nederlands commentaar. En dan heb ik nog steeds liever dat NOS silverlight vervangt voor iets beters.
Het lijkt mij dat het bekend is welke IP-adressen door 3G-providers worden gebruikt in Nederland. Als je die blokkeert, heb je toch een oplossing?quote:Uitleg van de NOS is dat het lastig is om de iPhone op basis van verbindingstechnologie te blocken, (dus alleen 3g blocken), dus hebben ze het hele ding maar geblockt. iTouch heeft geen 3g, dus die kan wel.
In de user agent string staat of het een iPod, iPad of iPhone is.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wut, je kan niet gewoon 3G uitzetten en gewoon enkel WiFi gebruiken? Hoe willen ze dat van een iPhone controleren dan? User Agent van Safari uitlezen met OS versie is toch wat ze kunnen, niet wat voor type apparaat?
Wat dacht je van Mobiele IP-adressen van KPN, T-Mobile, Vodafone, Telfort, Ben.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan zijn we het helemaal met elkaar eens
[..]
Het lijkt mij dat het bekend is welke IP-adressen door 3G-providers worden gebruikt in Nederland. Als je die blokkeert, heb je toch een oplossing?
Kweututooknie, las dit ook maar op een NOS-blogquote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Tijn het volgende:
Het lijkt mij dat het bekend is welke IP-adressen door 3G-providers worden gebruikt in Nederland. Als je die blokkeert, heb je toch een oplossing?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mobiele IP-adressen van KPN, T-Mobile, Vodafone, Telfort, Ben.
Maar dit valt toch ook niet binnen de User-agent standaard variabelen?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de user agent string staat of het een iPod, iPad of iPhone is.
Hoezo niet? Elke browser kan zichzelf identificeren zoals 'ie dat wil. Safari op een iPhone identificeert zich anders dan Safari op een iPod of iPad, dus websites kunnen dit ook uitlezen.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar dit valt toch ook niet binnen de User-agent standaard variabelen?
Geen idee.quote:Je kan vast wel je User-agent-instelling wijzigen toch?
Oh, nou ja ik dacht dat daar een soort "Web-standaard" voor was. Anders kun je oneindig devices eraan toe gaan lopen voegen om te blokkeren.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo niet? Elke browser kan zichzelf identificeren zoals 'ie dat wil. Safari op een iPhone identificeert zich anders dan Safari op een iPod of iPad, dus websites kunnen dit ook uitlezen.
[..]
Geen idee.
De standaard schrijft voor dat een browser zichzelf moet identificeren door middel van een string. Maar de inhoud van die string mogen ze zelf bepalenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, nou ja ik dacht dat daar een soort "Web-standaard" voor was.
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft dit bij iemand een vorm van herkenning?
Ik heb op mijn werk mensen die als ze ze dit hadden geleden zouden zeggen: "Oh, hij is zo bezig met zijn iPhone dat hij niet eens doorheeft dat zijn vriending er met een andere man vandoor gaat."quote:Op maandag 28 juni 2010 00:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft dit bij iemand een vorm van herkenning?
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk mensen die als ze ze dit hadden geleden zouden zeggen: "Oh, hij is zo bezig met zijn iPhone dat hij niet eens doorheeft dat zijn vriending er met een andere man vandoor gaat."
Welkom bij de clubquote:Op maandag 28 juni 2010 09:04 schreef Neelix het volgende:
Met mijn nieuwe iPad kan ik het natuurlijk niet laten om ook hier even te posten
hoe flik je me dat dan? 100+ progjes of teveel HD filmsquote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De quadcore loopt hier flink te blazen met die hitte.
De mijne ook, maar ik heb wel de ElectricSheep screensaver uit gezet, want hij wordt best wel warm nu.quote:
http://stores.shop.ebay.nl/electronic-king-inc__W0QQ_armrsZ1quote:Op maandag 28 juni 2010 21:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Er was toch ook nog zo'n eBay'er die vanuit de UK verstuurde zodat je geen BTW hoeft te betalen?
Ik ben hier op fok dus bellen is eng weetjewelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Een telefoonnummer is wel te vinden, even bellen om te reserveren/e-mailadres te achterhalen?
Tevens stomme vraag, maar synchroniseert iTunes e-mailaccounts beide kanten op? Heb mijn laptop old-fashioned-windows hersteld maar heb het wachtwoord van een e-mailaccount niet bij de hand. Staat wel op m'n iPad en iPhone..
een extra 4 gig geheugen is altijd lekker, niet per se nodig. Een i7 is overbodig imo, maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn. (Kuch, Roel, Kuch, Sobchak)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef Black-Hole het volgende:
Vraagje, ik wil binnenkort een iMac aanschaffen. Dit wordt mijn eerste Mac dus heb zelf niet al te veel verstand van de hardware upgrades en of die echt het geld waard zijn.
Uitgangspunt is de 27" versie met de i5 quad core en 4GB intern. Ik zal de Mac vooral gaan gebruiken voor webdesign en ga hiervoor onder andere Photoshop/Illustrator CS5 gebruiken. In hoeverre is dan een upgrade naar de i7 of meer intern geheugen nodig of is dat echt overkill?
De hardware is niet anders dan in een windows machine hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef Black-Hole het volgende:
Vraagje, ik wil binnenkort een iMac aanschaffen. Dit wordt mijn eerste Mac dus heb zelf niet al te veel verstand van de hardware upgrades en of die echt het geld waard zijn.
Uitgangspunt is de 27" versie met de i5 quad core en 4GB intern. Ik zal de Mac vooral gaan gebruiken voor webdesign en ga hiervoor onder andere Photoshop/Illustrator CS5 gebruiken. In hoeverre is dan een upgrade naar de i7 of meer intern geheugen nodig of is dat echt overkill?
Alleen de prijs is andersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
De hardware is niet anders dan in een windows machine he
Nee hoor:quote:
Nouja, mijn Frans is best redelijk. Verstaan gaat meestal wel, en ik kan mezelf vaak ook best verstaanbaar maken, maar dat is 'in levende lijve'.. Dan kan ik nog wat aflezen aan lichaamstaal en mezelf duidelijker (proberen) te maken met hand- en voetgebarenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Weet niet hoe goed je Frans is, anders is een belletje plegen voor mij ook geen probleem. Fransen en Engels
?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Tevens stomme vraag, maar synchroniseert iTunes e-mailaccounts beide kanten op? Heb mijn laptop old-fashioned-windows hersteld maar heb het wachtwoord van een e-mailaccount niet bij de hand. Staat wel op m'n iPad en iPhone..
Ah, Windows. Waar het vrij noodzakelijk is on 'Mijn Documenten' op je D:\ schijf te zettenquote:
Ik heb een 64Gb en ik vrees dat ie voorlopig nog niet vol is: 32Gb zal id meeste gevallen echt wel voldoen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:12 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Vraag aan de iPad bezitters hier:een vriend van me gaat deze week naar NY en die wil wel een iPad meenemen. De vraag is alleen; welke kan ik het beste nemen? Zelf denk ik dat ik aan de iPad 32G zonder 3G wel voldoende heb. Ik zal hem voornamelijk gebruiken om thuis op de bank even snel mail te checken en een beetje te surfen en wellicht op mn werk bij meetings. Op beide locaties heb ik wifi.
O ja, moet ik dan een iPad reseveren of is dat niet meer nodig?
Nope.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Jahr00n : Heb je er nog usb apparaten aan hangen die stroom trekken?
Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb een 64Gb en ik vrees dat ie voorlopig nog niet vol is: 32Gb zal id meeste gevallen echt wel voldoen.
Ik heb hem niet gereserveerd, maar ben gewoon binnengelopen. Toevallig hadden ze er nog een aantal in stock, maar ik kon ook de 64Gb 3G reserveren: die zou dan binnen drie dagen binnen zijn.
En dat in 2012quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:02 schreef KingOfMars het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)voorbeeld-apple.html
Kan iemand MS vertellen dat "Imitate, don't innovate" niet de juiste versie van die betreffende slogan is?
Microsoft zal niet echt innovatief zijn onder Ballmer. Hij heeft gewoon geen visiequote:Op woensdag 30 juni 2010 09:02 schreef KingOfMars het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)voorbeeld-apple.html
Kan iemand MS vertellen dat "Imitate, don't innovate" niet de juiste versie van die betreffende slogan is?
Ik denk dat ze echter geen telefoon met externe antenne gaan ontwerpen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Microsoft zal niet echt innovatief zijn onder Ballmer. Hij heeft gewoon geen visieDit is de beste optie die ze hebben.
Ik heb vorige week geprobeerd een te reserveren in Chicago, duurde een week.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:12 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Vraag aan de iPad bezitters hier:een vriend van me gaat deze week naar NY en die wil wel een iPad meenemen. De vraag is alleen; welke kan ik het beste nemen? Zelf denk ik dat ik aan de iPad 32G zonder 3G wel voldoende heb. Ik zal hem voornamelijk gebruiken om thuis op de bank even snel mail te checken en een beetje te surfen en wellicht op mn werk bij meetings. Op beide locaties heb ik wifi.
O ja, moet ik dan een iPad reseveren of is dat niet meer nodig?
Idd, jammer alleen dat de koersen niet gustig zijn op dit moment anders zat de 32gb ook onder die nieuwe grensquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:25 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb vorige week geprobeerd een te reserveren in Chicago, duurde een week.
Maar het schijnt dat ze elke dag een klein stapeltje verkopen vanaf openingstijd. Dus als je er op tijd bent, dan heb je kans dat je er een kan scoren.
Overigens een voordeel van de 16gb is dat je hem legaal kan invoeren, omdat je onder de nieuwe grens zit dacht ik. Scheelt je toch een mogelijke 20% BTW.
Volgens mij is dat normaal. Bij de MB konden ze standby doen door alles in het geheugen te plempen en de rest helemaal uit te zetten. Bij de intel architectuur is dat helaas niet meer zo makkelijk en zijn er meer onderdelen die stroom moeten blijven gebruiken, dus verbruikt hij ook iets meer in standby.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:23 schreef Jahr00n het volgende:
Als ik m'n nieuwe MBP dicht klap gaat ie op stand-by en het lichtje aan de voorkant gaat pulseren. Alleen in 1 nacht loopt wel 10% van m'n batterij weg. Bij m'n vorige MB ging er nog niet eens een procent af. Iemand een idee?
Wait wut? Dat vind ik wel een ernstig nadeel van de nieuwe MB's dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgens mij is dat normaal. Bij de MB konden ze standby doen door alles in het geheugen te plempen en de rest helemaal uit te zetten. Bij de intel architectuur is dat helaas niet meer zo makkelijk en zijn er meer onderdelen die stroom moeten blijven gebruiken, dus verbruikt hij ook iets meer in standby.
Daarom kon je vroeger met een MB ook in standby de accu vervangen, maar nu moet je je MBP echt uit zetten om hem te vervangen (bij de modellen waar dat nog kan).
Is volgens idd normaal, hoewel 10% wel wat hoog is. Met de oude PPC ging een MBP (of Powerbook destijds) in standby veel langer mee dan de intel machines.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgens mij is dat normaal. Bij de MB konden ze standby doen door alles in het geheugen te plempen en de rest helemaal uit te zetten. Bij de intel architectuur is dat helaas niet meer zo makkelijk en zijn er meer onderdelen die stroom moeten blijven gebruiken, dus verbruikt hij ook iets meer in standby.
Daarom kon je vroeger met een MB ook in standby de accu vervangen, maar nu moet je je MBP echt uit zetten om hem te vervangen (bij de modellen waar dat nog kan).
De accutijd van de PPC's was sowieso eigenlijk beter dan wat we nu hebben. Er zat een veel kleinere accu in m'n iBook G4 bijvoorbeeld dan wat nu in m'n MBP zit, maar toch ging 'ie minstens zo lang mee. En ook niet onbelangrijk: het maakte minder uit wat je precies deed met een G3 of G4, de accutijd stortte niet in als je met wifi aan en je scherm op volle brightness een DVD'tje ging kijken bijvoorbeeld en dat is nu bij de Intel-generatie wel anders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Is volgens idd normaal, hoewel 10% wel wat hoog is. Met de oude PPC ging een MBP (of Powerbook destijds) in standby veel langer mee dan de intel machines.
Das natuurlijk appels met peren vergelijken, je krijgt er wel veel meer snelheid voor terug. En de schermen kunnen nu veel feller natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
De accutijd van de PPC's was sowieso eigenlijk beter dan wat we nu hebben. Er zat een veel kleinere accu in m'n iBook G4 bijvoorbeeld dan wat nu in m'n MBP zit, maar toch ging 'ie minstens zo lang mee. En ook niet onbelangrijk: het maakte minder uit wat je precies deed met een G3 of G4, de accutijd stortte niet in als je met wifi aan en je scherm op volle brightness een DVD'tje ging kijken bijvoorbeeld en dat is nu bij de Intel-generatie wel anders.
iPad for sure. Juli voor Nederland toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef Pino112 het volgende:
En de Store is dicht
[ afbeelding ]
iPhone4 + iPad pre-order?
Of kon dat voor de iPad al?
WTF... Dat product is serieus pas een paar weken te krijgen en nu geven ze het al op? Is er IEMAND bij MS die plannen en planningen maakt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Intussen:
Microsoft Kin is dead. Dat was snel
Ik vermoed de testers van MS Projectquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:42 schreef Tijn het volgende:
Is er IEMAND bij MS die plannen en planningen maakt?
Ik vond het al een debiel side-project. Zeker met Windows Phone 7 Series in het zicht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:47 schreef Tijn het volgende:
Ik heb het even opgezocht en het is zes. Zes weken geleden introduceerde MS de Kin. En nu stoppen ze er dus alweer mee. Dat is toch gewoon geld weggooien dit? Ik weet dat MS niet bekend staat om een sterke strategie als het om mobieltjes gaat, maar dit is wel heel bezopen.
Leuk ook voor NVidea trouwens.
Ach, NVIDIA verdient wel genoeg aan de verkoop van grafkaartenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:47 schreef Tijn het volgende:
Ik heb het even opgezocht en het is zes. Zes weken geleden introduceerde MS de Kin. En nu stoppen ze er dus alweer mee. Dat is toch gewoon geld weggooien dit? Ik weet dat MS niet bekend staat om een sterke strategie als het om mobieltjes gaat, maar dit is wel heel bezopen.
Leuk ook voor NVidea trouwens.
Oh tuurlijk. Net zoals MS genoeg met Windows en Office verdient om zich dit soort gestuntel te kunnen veroorloven. Maar ik denk wel dat NVidia er van baalt dat hun Tegra-chip in heen enkel populair apparaat zit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, NVIDIA verdient wel genoeg aan de verkoop van grafkaarten
500, zeer waarschijnlijk: http://www.businessinside(...)500-kins-sold-2010-6quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De verkoopcijfers moeten wel heel erg dramatisch geweest zijn. Een paar duizend misschien?
Dat artikel, gaat over een 3G(s). En hoe je in godsnaam het voorelkaar krijgt om zulke foto's te nemen is me nog steeds een raadsel, dan zit je echt met je dikke worstenvinger op de lens.. Ik kan prima foto's maken met een 3G(s)quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:47 schreef Blaxje het volgende:
http://brianericford.tumblr.com/post/750255501/design-defect
Nóg een design defect op de iPhone 4
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat artikel, gaat over een 3G(s). En hoe je in godsnaam het voorelkaar krijgt om zulke foto's te nemen is me nog steeds een raadsel, dan zit je echt met je dikke worstenvinger op de lens.. Ik kan prima foto's maken met een 3G(s)
Dat is echt bizarquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
500?! Nee... dat kan toch niet?
Misschien moet ik even heel het artikel lezen, en toch maar pitt'n iddquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tijd om te gaan slapen, probeer het morgen nog een keer
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tijd om te gaan slapen, probeer het morgen nog een keer
Zijn de review-units dan niet meegeteld?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
500, zeer waarschijnlijk: http://www.businessinside(...)500-kins-sold-2010-6
Zoveel iPhones 4 zijn er in een halve minuut verkocht. Wat een stumpers id consumentenmarkt, dat Microsoft. Je zou bijna meelij met ze krijgen na zoveel onmogelijke flaters.
Bijna, zei ik.
Die dingen worden wel veel waard straks.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De KIN app op Facebook heeft 8043 maandelijks actieve gebruikers, dus het is een veilige schatting dat er zo'n 10.000 van verkocht zijn. Microsoft heeft Danger overgenomen voor $ 500.000.000, dus dat maakt zo'n $ 50.000 per verkochte Kin.
Tenslotte, de meeste mensen hebben al een kin.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het was voor Microsoft goedkoper geweest om gewoon al die mensen een gratis Audi A6 te geven.
Kies eens:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog een post voor het slapen gaan dan...
Ja dat scheelt heel veel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Had niet verwacht dat 4 GB in mijn Macbook ipv 2 zoveel verschil uit zou maken, wow!
Went snel. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:06 schreef Black-Hole het volgende:
Eerste post vanaf mijn nieuwe (en eerste) iMac![]()
Het is de 27" i5 geworden met 8GB ram. Moet nog heel erg wennen aan OSX maar dat komt vast goed de komende periode.
Installeer Aperture dan nog maar niet; dan heb je toch wel 8Gb nodig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Page-in/page-out verhouding lag op een gegeven moment rond 20%, nu gebruik ik zonder gekke dingen te doen 3 GB. Wel fijn, merk overal verbetering.
Mediamarkt heeft trouwens een fijne aanbieding: 21.5 inch iMac met 8(!) GB intern geheugen voor 999. Mediamarkt Amsterdam Noord heeft 'm sowieso.
Ik kan bovenop m'n iMac i7 (27") een eitje bakken... Temperaturen daarvan zijn nog hoger, dus dit valt wel mee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:24 schreef Haunter het volgende:
Zijn de temperaturen van mijn iMac (21,5 inch) een beetje oke? Hij voelt achterop namelijk nogal heet aan.
[ afbeelding ]
Dat is die van mij met alleen een browser open, als ik ga videoedditen staat alles op bijna 90C dus 50C lijkt me prima.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:24 schreef Haunter het volgende:
Zijn de temperaturen van mijn iMac (21,5 inch) een beetje oke? Hij voelt achterop namelijk nogal heet aan.
[ afbeelding ]
Een bug is sowieso een uitzondering op een ontwerp.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef __Saviour__ het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ang-op-mac-os-x.html
Tot voor zover de argumenten dat Mac OS X inherent veilig zou zijn door het ontwerp.
Er heeft nooit iemand beweerd dat een mac veilig is voor malware of bugvrij zou zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef __Saviour__ het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ang-op-mac-os-x.html
Tot voor zover de argumenten dat Mac OS X inherent veilig zou zijn door het ontwerp.
Dat laatste klopt niet, er wordt gezegd dat UAC niet werkt doordat het te infantiel om admin toegang vraagt en mensen het uitzetten omdat ze er gek van worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie het toch regelmatig voorbijkomen in het wekelijkse Windows vs. OS X topic. Dat schadelijke software onder OS X nooit een kans zou krijgen omdat het simpelweg de juiste rechten niet heeft, terwijl Microsoft's User Account Control wel aan alle kanten zou lekken en Windows daarom per definitie onveilig is.
Hoe heet? Gewoon coolfeet kopen, krijgt ie wat meer ademruimtequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:44 schreef Renesite het volgende:
Mijn macbook wordt wat heet
eind 2009 type. Gewoon openschroeven en stof eruit halen of zo?
Nee, gewoon even wachten tot de zomer over isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:44 schreef Renesite het volgende:
Mijn macbook wordt wat heet
eind 2009 type. Gewoon openschroeven en stof eruit halen of zo?
iLapquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe heet? Gewoon coolfeet kopen, krijgt ie wat meer ademruimte
Okeequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat zijn normale, prima temperaturen hoor
En je kan altijd de fan nog iets meer laten blazen als je dat wil. Dit was niet direkt topsnelheid.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat zijn normale, prima temperaturen hoor
Voelt hij ook aan alsof hij te heet is, of krijg je dat idee door het zien van die temperaturen?quote:
Hij voelt vrij heetig aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:51 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Voelt hij ook aan alsof hij te heet is, of krijg je dat idee door het zien van die temperaturen?
Mijn macbook (ruim 3 jaar oud) gaat regelmatig richting de 85 graden (CPU) en dan de fan voluit (6000rpm geloof ik)
Als dat gebeurt ben ik wel met zware dingen bezig, maar ik zou me niet direct zorgen maken om temperaturen van 64 graden, zeker niet met de omgevingstemperaturen van vandaag
Ik kan m'n hand niet langer dan aantal seconden op linker bovenkant houden. Zo warm. M'n iMac doet 't primaquote:
Dan valt de mijne wel meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan m'n hand niet langer dan aantal seconden op linker bovenkant houden. Zo warm. M'n iMac doet 't prima.
Mijn Mbp ook. Heeft ook te maken met het warme weer. Is misschien een raar idee, maar het is gewoon normaalquote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mijn Mbp ook. Heeft ook te maken met het warme weer. Is misschien een raar idee, maar het is gewoon normaal
Hehe, neh gebeurt niet. Als je het echt niet vertrouwt kun je SMCfancontrol downloaden en je fans voluit laten blazen om de machine even af te koelenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Mijn oude windows crap ding knalde soms gewoon uit in deze hitte, en liet iets hogere temperaturen zien. Dus ik begon al weer doemscenarios te zien
zal ongetwijfeld een overheater in zitten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:01 schreef _GdR_ het volgende:
Ik zit hier ook met een MPB die heel de dag staat de blazen. dit doet ie eigenlijk altijd omdat er 3 beeldschermen aan hangen. Kan dit kwaad? En mocht ie nou te warm worden schakelt hij zich dan automagisch uit?
Laat je hem wel openstaan dan als die schermen er aan hangen? Als ie dicht is kan ie niet echt goed koelen met de fans, omdat de openingen onder het scharnier zitten..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:01 schreef _GdR_ het volgende:
Ik zit hier ook met een MPB die heel de dag staat de blazen. dit doet ie eigenlijk altijd omdat er 3 beeldschermen aan hangen. Kan dit kwaad? En mocht ie nou te warm worden schakelt hij zich dan automagisch uit?
Idd. Beeldscherm wat omhoog zetten en coolfeet eronder. Scheelt vast en zeker 10 gradenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Laat je hem wel openstaan dan als die schermen er aan hangen? Als ie dicht is kan ie niet echt goed koelen met de fans, omdat de openingen onder het scharnier zitten..
neen dichtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Laat je hem wel openstaan dan als die schermen er aan hangen? Als ie dicht is kan ie niet echt goed koelen met de fans, omdat de openingen onder het scharnier zitten..
Ik doe het zelf ook met extern scherm op mijn werk. Eerst aansluiten en dan open zetten werkt prima.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
neen dicht
ga gelijk kijken of het nog werkt als ie openstaat
-edit: ja dus.
hij is wel fukking warm
Hij schakelt automagisch uit. Maar er is wel kans op dat hij dan ergens blijft hangen waar dat niet meer lukt. (Kernel Panic) Of andere beschadigingen door oververhitting (hdd krijgen een klap in hun levensduur, fans slijten sneller, etc.)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:01 schreef _GdR_ het volgende:
Ghanaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fokkin' hell, wat een avond.
Ultimate Earsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, dit weekend even nieuwe oordopjes kopen als vervanging voor mijn Sennheiser CX500. Iemand goeie tips? Ik zit zelf te denken aan Bose in-ears......
....maar waarom weet ik eigenlijk niet.
Shurequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, dit weekend even nieuwe oordopjes kopen als vervanging voor mijn Sennheiser CX500. Iemand goeie tips? Ik zit zelf te denken aan Bose in-ears......
....maar waarom weet ik eigenlijk niet.
Alsof Apple producten zoveel overpriced zijn. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Bij Bose zit dat (vaak) anders hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat woord is verboden in de Apple SC.
Je weet dat je eerst even de 'hold switch' moet verschuiven voordat je center+pauze knop doet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:43 schreef K.Weenie het volgende:
Waarde Apple-fanboys,
mijn bejaarde Ipod Classic is zojuist vastgelopen, tegelijkertijd de center en pause/play button indrukken werkt niet. Moet ik nu wachten tot hij helemaal leeg is?
Dat weet ik ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je weet dat je eerst even de 'hold switch' moet verschuiven voordat je center+pauze knop doet?
Het wil ook wel helpen als je de goeie knoppen neemt... Het is Center en Menu.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:43 schreef K.Weenie het volgende:
Waarde Apple-fanboys,
mijn bejaarde Ipod Classic is zojuist vastgelopen, tegelijkertijd de center en pause/play button indrukken werkt niet. Moet ik nu wachten tot hij helemaal leeg is?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:20 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het wil ook wel helpen als je de goeie knoppen neemt... Het is Center en Menu.
http://support.apple.com/kb/ht1320
Ik heb daar geen problemen mee gehad. Ligt gewoon aan je oren.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:08 schreef retorbrapi het volgende:
Super.fi 5pro hebben geniale geluidskwaliteit maar het comfort is echt nul. Zelfde bij de 4, alleen heeft die dan minder geluid. Bij mij vallen ze continu uit m'n oren. Apple in-ears klinken best wel goed (voor de prijs) en zijn wat mij betreft de meest comfortabele in-ears. Anders V-moda vibe duo, ook comfortabel en prima geluid, zien er ook mooi uit.
Sony MDR 7506 is een standaard in het vak. Heb hem zelf ook en kan hem zeker aanraden. Al is hij wel wat duurder dan degene die je daar posttequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:12 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee gehad. Ligt gewoon aan je oren.![]()
Nu we het toch over koptelefoons hebben. Heeft iemand nog aanbevelingen voor een koptelefoon voor audio/video productie. Ik had de Sony MDR-V150 maar daar is ooit de mini-jack van kapot getrokken. En heb een paar keer geprobeerd om een nieuwe mini-jack erop te solderen, maar maak ze gaan dan ook snel weer kapot. En nu heb ik een Sennheiser HD 201 als vervanging. Die het opzich goed doet, maar wil iets beters.
Benieuwd naar je ervaringenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo..Ultimate Ears Superfi.5 gekocht op eBay.
Het werkt!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lief doen under this line
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:16 schreef fyah het volgende:
[..]
Sony MDR 7506 is een standaard in het vak. Heb hem zelf ook en kan hem zeker aanraden. Al is hij wel wat duurder dan degene die je daar postte
Goede tip en info! Snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:25 schreef fyah het volgende:
Ik zou overigens wegblijven van Sennheiser als het je om geluidsneutraliteit gaat. Zelfs cheap ass Sony's geven een eerlijker beeld van de klankkleur dan Sennheisers in die prijscat. Vooral in de accentuering van de bassen. Sennheiser pompt de low mids nogal op om zo bij Jan Lul de illusie te wekken dat er veel bass op zit. Maar in feite doe je dan wat een club-PA ook doet. Vooral knallen in plaats van blazen. Misschien ludieke termen, maar je hoeft er geen gouden oren voor te hebben om dat verschil te merken. Voor DJ's is dat trouwens ideaal, die Sennheiser accentuering. Maar verder ben ik het liever arm dan rijk
Ligt er natuurlijk aan welke je koopt. De CX-400 is bijvoorbeeld een ramp, maar de CX-400 II is daarentegen juist goed geluidsneutraalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:25 schreef fyah het volgende:
Ik zou overigens wegblijven van Sennheiser als het je om geluidsneutraliteit gaat. Zelfs cheap ass Sony's geven een eerlijker beeld van de klankkleur dan Sennheisers in die prijscat. Vooral in de accentuering van de bassen. Sennheiser pompt de low mids nogal op om zo bij Jan Lul de illusie te wekken dat er veel bass op zit. Maar in feite doe je dan wat een club-PA ook doet. Vooral knallen in plaats van blazen. Misschien ludieke termen, maar je hoeft er geen gouden oren voor te hebben om dat verschil te merken. Voor DJ's is dat trouwens ideaal, die Sennheiser accentuering. Maar verder ben ik het liever arm dan rijk
Ik heb ook nooit problemen gehad met Sennheiser, maar neutraal geluid moet je natuurlijk ook niet zoeken op een paar tientjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan welke je koopt. De CX-400 is bijvoorbeeld een ramp, maar de CX-400 II is daarentegen juist goed geluidsneutraal
geluidsneutraal voor die prijscategorie inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit problemen gehad met Sennheiser, maar neutraal geluid moet je natuurlijk ook niet zoeken op een paar tientjes.
Netbookjequote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef Black-Hole het volgende:
Wat zou de beste oplossing zijn om af en toe wat sites te bekijken in IE8 om mijn eigen gebouwde sites te testen?
Bootcamp, Parallels of VMware Fusion? Zit zelf te denken aan een van de laatste twee opties omdat ik dat niet of te rebooten alleen is het misschien ook weer overkill om alleen voor die functionaliteit een van de twee programma's aan te schaffen.
high-res? Je bedoelt de 512Mb video geheugen versie?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:33 schreef steve2003 het volgende:
Yo!
Ga morgen een Macbook pro aanschaffen, maar zit met een dilemma waarvan ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Wil een 15 Inch, maar weet niet zeker of ik voor de high res optie moet gaan of niet... En als ik wel wil, weet iemand een winkel waar ze die standaard verkopen, of moet ik dan perse via internet bestellen?
Nee de 90 euro meerprijs voor een 1680x1050 tov de standaard 1440x900 resolutie. (of 135 en heb je nog anti-glare ook ipv glossy)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
high-res? Je bedoelt de 512Mb video geheugen versie?
Lijkt me niet zo nodig...
precies.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee de 90 euro meerprijs voor een 1680x1050 tov de standaard 1440x900 resolutie. (of 135 en heb je nog anti-glare ook ipv glossy)
Dat zal je leren!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:22 schreef Svyatagor het volgende:
Damn, ik had de hd van mijn Hackintosh geformatteerd op 'journaled', nu kan ik Photoshop er niet op installeren.
Aangezien er verder nog niet zoveel software op stond, dacht ik: ik doe even een verse install. HD geformatteerd, alleen nu gaat de Hackintosh-install telkens foutHeb ik een onbruikbare i5 staan (en wee degene die suggereert dat ik er toch ook W7 op kan zetten
)
Yep, karma's a bitch en de arm van Steve is lang.quote:
Volgens mij gaat een nieuwe 3GS 16gb vandaag de dag weg voor +/- ¤400quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, oké ik ontvang die 3GS wel nieuw en simlockvrij. Maar het is wel de 16GB versie. Valt er nog ¤300,- voor te vragen denk je?
Zat alvast maar in de bookmarks voor een volgend Windows vs. Apple-topic.quote:The Kins’ flop adds to a long list of products — from watches to music players — that have plagued Microsoft’s consumer division, while its business group has suffered as well through less-than-successful offerings like Windows Vista and Windows for tablet computers.
In particular, the Kin debacle is a reflection of Microsoft’s struggle to deliver what the younger generation of technology-obsessed consumers wants. From hand-held products to business software, Microsoft seems behind the times.
Achterlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens de Pricewatch kost een 16GB 3GS ¤ 627 nieuw, terwijl een Desire ¤ 410 kost.
Ja, laten we wel eerlijk wezen. Android > iPhone, bigtime. Meer dan ¤600 voor een iPhonequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Achterlijk!!!! Dat terwijl 3gs echt niet de Desire rockt, laten we eerlijk zijn.
Ja man... Nu neem ik zeker Android, dankjewel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, laten we wel eerlijk wezen. Android > iPhone, bigtime. Meer dan ¤600 voor een iPhone!!
Uberhaupt iPhone
Androidzelf in de broncode kunnen kutten
niet overgelaten zijn aan de dictatoriale regels van Steve Jobs
via SSH FTP-verbinding maken met een NAS en als UMD met drag&drop MKV overzetten en afspelen
![]()
[ afbeelding ]
superieur Android design
There's an app for thatquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
via SSH FTP-verbinding maken met een NAS en als UMD met drag&drop MKV overzetten en afspelen
Gastquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:54 schreef n8n het volgende:
Op een minder omslachtige manier dan jij overal waar je bent met een internetverbinding al je lokale video's af kunnen spelen, dat is inderdaad:
Alsof dat iets met de vraagprijs te maken heeft. Prijzen worden bepaald door vraag en aanbod, nergens anders door.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Achterlijk!!!! Dat terwijl 3gs echt niet de Desire rockt, laten we eerlijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |