Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toen ik mijn iPhone 2G kreeg (al weer bijna 3 jaar geleden) was het eerste wat ik deed exact dat: op de grond laten vallen. Gelukkig niks ah handje, maar ik schrok me wel ff lam.
Same herequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toen ik mijn iPhone 2G kreeg (al weer bijna 3 jaar geleden) was het eerste wat ik deed exact dat: op de grond laten vallen. Gelukkig niks ah handje, maar ik schrok me wel ff lam.
ik had mn iphone 1 dag. ik ging in bad en werd gebeld. laat zo die 2G in bad vallen. gelijk uit gezet. en hij doet t nog steeds.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
door zijn reacties bedoel je?quote:
Hij plakt ook artikelen die uit meerdere pagina's bestaan aan elkaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie pas nu de nieuwe Safari Reader Functie in actie.
[ afbeelding ]
En als je er op klikt, krijg je dit.
[ afbeelding ]
Best hip.
Jep.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
door zijn reacties bedoel je?
als je vriendin niet bij je in bad zit moet je toch contact kunnen houden he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of je neemt je telefoon niet mee de badkamer in..
FaceTime zit toch pas op de iPhone 4?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als je vriendin niet bij je in bad zit moet je toch contact kunnen houden he?
Dat er Facetime op zit wil niet zeggen dat het een onderwatercamera aan boord heeft..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Maravilla het volgende:
[..]
FaceTime zit toch pas op de iPhone 4?
Kut voor je. Ik ga deze week eens rondbellen naar winkels in londen en dan volgende week zaterdag op en neer vliegen. Hoop ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck...iPhone shipment verzet naar 14 juli.
Ja, mijn kabeltje begint te raffelen. Heb een zwarte MacBook dus heb dan de 60watt lader.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:26 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand nog interesse in een oplader voor een MacBook?
Ja hij is origineelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:37 schreef Junkie het volgende:
Ja, mijn kabeltje begint te raffelen. Heb een zwarte MacBook dus heb dan de 60watt lader.
Is hij origineel? Wat wil je ervoor hebben? (Zit wel een klein btje krap.)
Ja, nu weten we het wel. Je hebt veel geld.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kut voor je. Ik ga deze week eens rondbellen naar winkels in londen en dan volgende week zaterdag op en neer vliegen. Hoop ik.
Hij had hem op een oneven straat laten vallen, van een meter hoog dan kan je zoiets natuurlijk wel verwachten. Dat is net zoiets als dat je makkelijk met je hand over papier kan gaan, maar als je de rand van het papier bereikt het wel kan snijden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:36 schreef Junkie het volgende:
Ze hadden gewoon een stukje alu tussen moeten doen wat geen antenne was.
Maar samen met dit soort berichten is het denk ik wel aan te raden om een case te gebruiken.![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft DX er al wat klaar staan.
kostdat ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kut voor je. Ik ga deze week eens rondbellen naar winkels in londen en dan volgende week zaterdag op en neer vliegen. Hoop ik.
Ja. Openingsbod op 25 euro.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:26 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand nog interesse in een oplader voor een MacBook?
je had ze toch al gereserveerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hmmzz..quote:
Dan mag jij hem hebben.quote:
Ja in Nederland. Maar ik ga voor mijn oom naar Engeland. Hij betaald weekendje londen inclusief tickets als ik 2 x iphone 32gig mee terug neem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je had ze toch al gereserveerd.
lijkt me een prima deal.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja in Nederland. Maar ik ga voor mijn oom naar Engeland. Hij betaald weekendje londen inclusief tickets als ik 2 x iphone 32gig mee terug neem.
Nu weten we dus wel dat steve voor niets al die wifi netwerken weg wilde hebben tijdens de keynote. Het lag niet aan hun het lag aan steve zelf, hij hield zijn eigen product verkeerd vastquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het staat nu wel erg bol van de filmpjes van mensen die er last van hebben. En dat zijn allemaal gadget/apple liefhebbers, anders heb je niet nu al een iPhone 4. En het is geen rare manier om een iPhone vast te houden, zo houd ik mijn 3G ook vast.
En Steve ook:![]()
Edit:![]()
[ afbeelding ]
Wellicht Septemberquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ff wat anders, ben ik de enige die een nieuwe iPod Touch had verwacht op basis van een iPhone 4?
Hmz dat kan er wel eens 1 zijn die ik koop. Hoewel ik hoop dat de touch dan een dpad en 2 shoulderbuttons krijgt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ff wat anders, ben ik de enige die een nieuwe iPod Touch had verwacht op basis van een iPhone 4?
Ik verwacht dat hij meer op de iPad gaat lijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef KingOfMars het volgende:
Nice.quote:Heb je ooit de eerste generatie iPhone gekocht, dan kreeg je daarbij nog een witte plastic dock. Tegenwoordig moet je de dock los erbij kopen vraagt Apple er 29 euro voor. Die gratis dock van drie jaar geleden blijkt echter nog prima van pas te komen: TUAW kreeg via Twitter-gebruiker @TheiJcaP de tip dat de iPhone 4 ook in de originele iPhone-dock past.
Ook het opladen en synchroniseren werkt prima. We hebben een paar foto’s gemaakt en kunnen het bevestigen: die oude dock kan weer uit de kast. De dock van de iPhone 3G en 3GS past overigens NIET vanwege de meer afgeronde vorm van deze toestellen.
Welke raad je me aan, 7 of 8 beta? Ik heb altijd met Windows gewerkt en ik snap dit niet. Ik heb msn afgesloten, de nieuwe versie gedownload maar als ik hem wil installeren zegt hij dat msn al actief is. Ik snap het niet, jij?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Probeer eerst maar eens de nieuwste versie van Microsoft Messenger for Mac te downloaden. En een msn-virus?Je hebt geen Windows meer hoor.
Waarschijnlijk heb je alleen het scherm gesloten. lesje Mac:quote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke raad je me aan, 7 of 8 beta? Ik heb altijd met Windows gewerkt en ik snap dit niet. Ik heb msn afgesloten, de nieuwe versie gedownload maar als ik hem wil installeren zegt hij dat msn al actief is. Ik snap het niet, jij?
wow, deja vuquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef jakkop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je alleen het scherm gesloten. lesje Mac:
In Windows staat een scherm gelijk aan een applicatie, terwijl het scherm eigenlijk alleen maar een visuele uitwerking is van de echte applicatie. Dus als je in Mac een scherm sluit, blijft het programma actief. Door Command-Q te drukken sluit je het programma echt af.
Het is gelukt, dank je wel. Alleen als ik inlog moe tik nog steeds elke keer opnieuw mijn contactpersonen bevestigen. Hoe krijg ik dat weg?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef jakkop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je alleen het scherm gesloten. lesje Mac:
In Windows staat een scherm gelijk aan een applicatie, terwijl het scherm eigenlijk alleen maar een visuele uitwerking is van de echte applicatie. Dus als je in Mac een scherm sluit, blijft het programma actief. Door Command-Q te drukken sluit je het programma echt af.
Daar voor moet je niet bij mij wezen, heb weinig ervaring met Messenger.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is gelukt, dank je wel. Alleen als ik inlog moe tik nog steeds elke keer opnieuw mijn contactpersonen bevestigen. Hoe krijg ik dat weg?
Geen probleem. Iemand?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:24 schreef jakkop het volgende:
[..]
Daar voor moet je niet bij mij wezen, heb weinig ervaring met Messenger.
Silverlightquote:Op zondag 27 juni 2010 22:04 schreef jakkop het volgende:
Wat is er mis met Silverlight? Niet alles van Microsoft is compleet kut.
Wat er vooral mis is met Silverlight is dat het, net als Flash, een onsemantische closed source binaire blob op je webpagina is.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:04 schreef jakkop het volgende:
Wat is er mis met Silverlight? Niet alles van Microsoft is compleet kut.
Eens. Maar het werkt bij de NOS, prima stream, Nederlands commentaar: waarom gaan zoeken naar een mp4-stream?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat er vooral mis is met Silverlight is dat het, net als Flash, een onsemantische closed source binaire blob op je webpagina is.
Dat is ook nooit een punt van discussie geweest. Flash werkt ook. Maar toch is het een kuttechnologie.quote:
Klopt. Veel te duur.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef nelisb het volgende:
Mobiele rechten zijn apart verkocht door de Fifa. NOS heeft daar niet aan meegeboden.
Dat is op zich niet zo erg. Wat vooral belachelijk is, is dat je met een iPhone via wifi de stream niet kan bekijken, maar met een iPod Touch via wifi wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef nelisb het volgende:
Mobiele rechten zijn apart verkocht door de Fifa. NOS heeft daar niet aan meegeboden.
Met bron nu
http://tweakers.net/nieuw(...)eltjes-streamen.html
Ik zeg ook niet dat ik het allemaal prima vind omdat het werkt, maar dat ik het onzinnig vind om een mp4-stream te zoeken als Silverlight ook werkt, en dan krijg je er nog eens gratis een (tot nu toe) betrouwbare stream bij, en Nederlands commentaar. En dan heb ik nog steeds liever dat NOS silverlight vervangt voor iets beters.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is ook nooit een punt van discussie geweest. Flash werkt ook. Maar toch is het een kuttechnologie.
Uitleg van de NOS is dat het lastig is om de iPhone op basis van verbindingstechnologie te blocken, (dus alleen 3g blocken), dus hebben ze het hele ding maar geblockt. iTouch heeft geen 3g, dus die kan wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo erg. Wat vooral belachelijk is, is dat je met een iPhone via wifi de stream niet kan bekijken, maar met een iPod Touch via wifi wel.
Dan zijn we het helemaal met elkaar eensquote:Op zondag 27 juni 2010 23:48 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het allemaal prima vind omdat het werkt, maar dat ik het onzinnig vind om een mp4-stream te zoeken als Silverlight ook werkt, en dan krijg je er nog eens gratis een (tot nu toe) betrouwbare stream bij, en Nederlands commentaar. En dan heb ik nog steeds liever dat NOS silverlight vervangt voor iets beters.
Het lijkt mij dat het bekend is welke IP-adressen door 3G-providers worden gebruikt in Nederland. Als je die blokkeert, heb je toch een oplossing?quote:Uitleg van de NOS is dat het lastig is om de iPhone op basis van verbindingstechnologie te blocken, (dus alleen 3g blocken), dus hebben ze het hele ding maar geblockt. iTouch heeft geen 3g, dus die kan wel.
In de user agent string staat of het een iPod, iPad of iPhone is.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wut, je kan niet gewoon 3G uitzetten en gewoon enkel WiFi gebruiken? Hoe willen ze dat van een iPhone controleren dan? User Agent van Safari uitlezen met OS versie is toch wat ze kunnen, niet wat voor type apparaat?
Wat dacht je van Mobiele IP-adressen van KPN, T-Mobile, Vodafone, Telfort, Ben.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan zijn we het helemaal met elkaar eens
[..]
Het lijkt mij dat het bekend is welke IP-adressen door 3G-providers worden gebruikt in Nederland. Als je die blokkeert, heb je toch een oplossing?
Kweututooknie, las dit ook maar op een NOS-blogquote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Tijn het volgende:
Het lijkt mij dat het bekend is welke IP-adressen door 3G-providers worden gebruikt in Nederland. Als je die blokkeert, heb je toch een oplossing?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mobiele IP-adressen van KPN, T-Mobile, Vodafone, Telfort, Ben.
Maar dit valt toch ook niet binnen de User-agent standaard variabelen?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de user agent string staat of het een iPod, iPad of iPhone is.
Hoezo niet? Elke browser kan zichzelf identificeren zoals 'ie dat wil. Safari op een iPhone identificeert zich anders dan Safari op een iPod of iPad, dus websites kunnen dit ook uitlezen.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar dit valt toch ook niet binnen de User-agent standaard variabelen?
Geen idee.quote:Je kan vast wel je User-agent-instelling wijzigen toch?
Oh, nou ja ik dacht dat daar een soort "Web-standaard" voor was. Anders kun je oneindig devices eraan toe gaan lopen voegen om te blokkeren.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo niet? Elke browser kan zichzelf identificeren zoals 'ie dat wil. Safari op een iPhone identificeert zich anders dan Safari op een iPod of iPad, dus websites kunnen dit ook uitlezen.
[..]
Geen idee.
De standaard schrijft voor dat een browser zichzelf moet identificeren door middel van een string. Maar de inhoud van die string mogen ze zelf bepalenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, nou ja ik dacht dat daar een soort "Web-standaard" voor was.
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft dit bij iemand een vorm van herkenning?
Ik heb op mijn werk mensen die als ze ze dit hadden geleden zouden zeggen: "Oh, hij is zo bezig met zijn iPhone dat hij niet eens doorheeft dat zijn vriending er met een andere man vandoor gaat."quote:Op maandag 28 juni 2010 00:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft dit bij iemand een vorm van herkenning?
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk mensen die als ze ze dit hadden geleden zouden zeggen: "Oh, hij is zo bezig met zijn iPhone dat hij niet eens doorheeft dat zijn vriending er met een andere man vandoor gaat."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |