Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toen ik mijn iPhone 2G kreeg (al weer bijna 3 jaar geleden) was het eerste wat ik deed exact dat: op de grond laten vallen. Gelukkig niks ah handje, maar ik schrok me wel ff lam.
Same herequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toen ik mijn iPhone 2G kreeg (al weer bijna 3 jaar geleden) was het eerste wat ik deed exact dat: op de grond laten vallen. Gelukkig niks ah handje, maar ik schrok me wel ff lam.
ik had mn iphone 1 dag. ik ging in bad en werd gebeld. laat zo die 2G in bad vallen. gelijk uit gezet. en hij doet t nog steeds.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
door zijn reacties bedoel je?quote:
Hij plakt ook artikelen die uit meerdere pagina's bestaan aan elkaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie pas nu de nieuwe Safari Reader Functie in actie.
[ afbeelding ]
En als je er op klikt, krijg je dit.
[ afbeelding ]
Best hip.
Jep.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
door zijn reacties bedoel je?
als je vriendin niet bij je in bad zit moet je toch contact kunnen houden he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of je neemt je telefoon niet mee de badkamer in..
FaceTime zit toch pas op de iPhone 4?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als je vriendin niet bij je in bad zit moet je toch contact kunnen houden he?
Dat er Facetime op zit wil niet zeggen dat het een onderwatercamera aan boord heeft..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Maravilla het volgende:
[..]
FaceTime zit toch pas op de iPhone 4?
Kut voor je. Ik ga deze week eens rondbellen naar winkels in londen en dan volgende week zaterdag op en neer vliegen. Hoop ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck...iPhone shipment verzet naar 14 juli.
Ja, mijn kabeltje begint te raffelen. Heb een zwarte MacBook dus heb dan de 60watt lader.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:26 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand nog interesse in een oplader voor een MacBook?
Ja hij is origineelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:37 schreef Junkie het volgende:
Ja, mijn kabeltje begint te raffelen. Heb een zwarte MacBook dus heb dan de 60watt lader.
Is hij origineel? Wat wil je ervoor hebben? (Zit wel een klein btje krap.)
Ja, nu weten we het wel. Je hebt veel geld.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kut voor je. Ik ga deze week eens rondbellen naar winkels in londen en dan volgende week zaterdag op en neer vliegen. Hoop ik.
Hij had hem op een oneven straat laten vallen, van een meter hoog dan kan je zoiets natuurlijk wel verwachten. Dat is net zoiets als dat je makkelijk met je hand over papier kan gaan, maar als je de rand van het papier bereikt het wel kan snijden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:36 schreef Junkie het volgende:
Ze hadden gewoon een stukje alu tussen moeten doen wat geen antenne was.
Maar samen met dit soort berichten is het denk ik wel aan te raden om een case te gebruiken.![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft DX er al wat klaar staan.
kostdat ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kut voor je. Ik ga deze week eens rondbellen naar winkels in londen en dan volgende week zaterdag op en neer vliegen. Hoop ik.
Ja. Openingsbod op 25 euro.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:26 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand nog interesse in een oplader voor een MacBook?
je had ze toch al gereserveerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hmmzz..quote:
Dan mag jij hem hebben.quote:
Ja in Nederland. Maar ik ga voor mijn oom naar Engeland. Hij betaald weekendje londen inclusief tickets als ik 2 x iphone 32gig mee terug neem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je had ze toch al gereserveerd.
lijkt me een prima deal.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja in Nederland. Maar ik ga voor mijn oom naar Engeland. Hij betaald weekendje londen inclusief tickets als ik 2 x iphone 32gig mee terug neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |