ziekquote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Sjoewe het volgende:
heil
Tussen de billetjes van de ijsberen, J.?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef Jarno het volgende:
Ik woon in de National Zoo te Washington trouwens, mochten jullie me willen bezoeken in de VS..
Maar je logt nu gewoon in op de US iTunes store en je betaald met Gift Cards en niet Credit Card, omdat ze a.d.h.v je cardnummer kunnen checken of je in de US woont of niet..quote:Op donderdag 27 september 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
Best interessante constructie trouwens, want je koopt nu voor zeg 30 euro 50 dollar aan content.
Jups, ik heb een nieuw iTunes account aangemaakt met een random US adres. En dan is het een kwestie van gift certificates kopen en gebruiken. Best okay hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar je logt nu gewoon in op de US iTunes store en je betaald met Gift Cards en niet Credit Card, omdat ze a.d.h.v je cardnummer kunnen checken of je in de US woont of niet..
Kan je dan ook de gratis afleveringen downloaden? En de gratis songs?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef Jarno het volgende:
Jups, ik heb een nieuw iTunes account aangemaakt met een random US adres. En dan is het een kwestie van gift certificates kopen en gebruiken. Best okay hoor.
mja tot de douane 'm onderschept en je 120 euro duurder uitbent.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef EricG het volgende:
Weet iemand of het mogelijk om een account aan te maken op de iTunes store en dan via Amerika een iPod touch te bestellen? Ben je 120¤ goedkoper uit nl.
Nee, want je kunt gift certificates alleen gebruiken om ITMS content te kopen, niet voor hardware.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef EricG het volgende:
Weet iemand of het mogelijk om een account aan te maken op de iTunes store en dan via Amerika een iPod touch te bestellen? Ben je 120¤ goedkoper uit nl.
Ik ga vanavond even wat uitgebreider spelen, maar je kunt alles kopen alsof je echt in de US zou zitten. En m'n oude ITMS account gebruik ik denk ik gewoon niet meer, maar ik heb wel begrepen dat bestaande purchases gewoon blijven werken ook al zijn ze met een ander account gekocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kan je dan ook de gratis afleveringen downloaden? En de gratis songs?
En kan je die video's dan wel syncen met je iPod/AppleTV als die al NLse iTunes-content heeft?
Pfff da's wel dik naaiend danquote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
mja tot de douane 'm onderschept en je 120 euro duurder uitbent.
en dat kan oplopen tot wel 6%!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vergeet niet dat de prijzen in de US store exclusief btw zijn..
12%, ligt er maar net aan in welke staat je woont..quote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
en dat kan oplopen tot wel 6%!![]()
Haha nou jarno misschien moet je toch maar even (virtueel) verhuizen naar een andere staatquote:Op donderdag 27 september 2007 17:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
12%, ligt er maar net aan in welke staat je woont..
Haha en dan zeggen dat iMacs duur zijn ?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/49552
![]()
So, our iPhone may have laid down its life in the pursuit of knowledge. Until we manage to hack it back to life, that is..quote:Op donderdag 27 september 2007 20:49 schreef De_Hertog het volgende:
iPhone update 1.1.1 is uit, voorlopig lijkt het erop alsof geunlockte telefoons weer gelockt worden. Live verslag op http://iphone.zzl.org/ (het lijkt wel een keynote)
Klopt de update is optioneel en kun je altijd nog op een regenachtige zondag installeren als je zin en tijd hebt.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, een update is optioneel toch? En er zal vast snel een manier komen om een 1.1.1 versie te unlocken denk ik.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef Jarno het volgende:
Ik ga vanavond even wat uitgebreider spelen, maar je kunt alles kopen alsof je echt in de US zou zitten. En m'n oude ITMS account gebruik ik denk ik gewoon niet meer, maar ik heb wel begrepen dat bestaande purchases gewoon blijven werken ook al zijn ze met een ander account gekocht.
Met een gift card ziet het er idd anders uit. Koop anders eerst een gift card van $10 ofzo, dan kun je een account maken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:59 schreef Junkie het volgende:
Ik ben dus benieuwd hoe jij aan je US account bent gekomen.
Waar las jij dat Walter?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Update 3:26PM: OK, I have updated to 1.1.1 in my unlocked iPhone. It works. You have to put the AT&T card before starting. Video upcoming. Testing of unlock too.
Omdat het een sleek ende tof programma is?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb Logic Pro geinstalleerd. Ik weet alleen niet waarom.
http://gizmodo.com/gadget(...)-bricking-304497.phpquote:
Oei, tof. Had jij 'm unlocked gekocht of moet je dat nu zelf gaan doen? Eerste ervaringen?quote:
Tof. Waar had je hem besteld? Ik heb inmiddels de 4 GB besteld via Ellen, ben benieuwdquote:
Dat houd je wakkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...hij naaide al op de grond maar heeft het prima overleefd. Even schrikken.![]()
Mja, ik vind het ook wel een klein beetje spannend, zo'n duur hypeproduct via eBay binnenhengelen. Maar ach. Als het goed is gaat -ie vandaag op de mail!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef ook_gek het volgende:
ik kom er genoeg op marktplaat tegen voor debiele prijzen. En sommige zijn 450 nieuw in doos met bon. Dat vind ik nog wel gaan. Dan zie ik ook wat ik koop, wat mij dan een beter vertrouwd gevoel geeft![]()
Je iPod bedoel je?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ik word gek. Ik probeer een icon te maken voor m'n mp3 speler, maar in het icon neemt ie de transperancy niet over
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:49 schreef super-muffin het volgende:
Wachten is een bitch: ik wil mijn iPod touch Macbook Pro
Whehe, er zitten echt veel valkuilen in het hele gebeuren he?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...nu gaat het inderdaad voorspoedig. Gelukkig een onbeveiligd wifi in de buurt, anders was ik de lul
De iTool?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Even shoppen: ik heb geen paperclips in huis![]()
Dat is het enige wat die van mij juist niet doetquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:00 schreef nietzman het volgende:
Mighty kutmouse, hij scrolled weer eens alleen maar omhoog.
Wat ben jij nou voor een McGyver?!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Even shoppen: ik heb geen paperclips in huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |