Vervang PowerBook door iBook en ik had het zo kunnen postenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:03 schreef super-muffin het volgende:
Dat balans geval is vaag inderdaad, heb er ook wel eens last van.
Ow ja, ik ben er deze week achter gekomen dat het echt wel tijd word om mijn PowerBook te vervangen.
Punt 1: Heb van de week al 3 DVD's moeten branden en dat kan alleen op de Mac Mini, dus gekloot met externe schijven ed.
Punt 2: Films die ik voor mijn iPod moet om zetten doe ik op de MacBook van mijn broertje, omdat mijn PowerBook maar liefst 4 frames per seconde omzet (tegen de 30 op de MacBook)
Punt 3: Interne harde schijf is bijna vol, heb nog maar 2GB over en dan staat er al een hoop op de externe schijf.
Maar een punt tegen dit alles: Heb nu geen geld om een nieuwe te kopen.
Bah.
Werkt niet ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met "DVD Player.app". File > Open Media > "Choose a VIDEO_TS or HVDVD_TS folder to play".
Same here.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Werkt niet ...
"Het mediatype wordt niet ondersteund"
Ik heb een 12 inch 1.5ghz met 1.25gb. De op een na laatste geloof ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoi. Mijn PowerBook volstaat nog steeds voor wat ik ermee doe. Maar volgens mij is die van mij ook wel iets nieuwer dan die van Super-Muffin.
En die heeft een uitstekende user gehad om mee te startenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoi. Mijn PowerBook volstaat nog steeds voor wat ik ermee doe. Maar volgens mij is die van mij ook wel iets nieuwer dan die van Super-Muffin.
VLC speelt hier HD-DVD wel af. DVD speler ook niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Werkt niet ...
"Het mediatype wordt niet ondersteund"
Koop je die per stuk of per 5/6?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zulks dus
Het unlocken is een fluitje van een cent.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
De mijne komt dit weekend.
per 6. je vindt je ook op marktplaats los, maar ik vind ze alle 6 ook wel leukquote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Koop je die per stuk of per 5/6?
Ja, die van mij is 1670MHZ op 1GB. Ik wil dat nog steeds uitbreiden, maar het is zo'n investeringquote:Op woensdag 26 september 2007 20:47 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb een 12 inch 1.5ghz met 1.25gb. De op een na laatste geloof ik.
Zekerquote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En die heeft een uitstekende user gehad om mee te starten![]()
Nieuwe layout of zo: was vanochtend ook met de us-store. Mac bestel ik nooit; ik gebruik zo'n trial. Elke 60 dagen een nieuwe.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:36 schreef Reinnn85 het volgende:
Apple store is down
[afbeelding]
wilde .Mac account bestellen..is best handig geloof ik...
lol, kan dat gewoon? Gewoon aanmelden op de website?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nieuwe layout of zo: was vanochtend ook met de us-store. Mac bestel ik nooit; ik gebruik zo'n trial. Elke 60 dagen een nieuwe.
Dan niet zeker met een vast @mac.com email adres? kan namelijk niet opnieuw inloggen met dezelfde username...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nieuwe layout of zo: was vanochtend ook met de us-store. Mac bestel ik nooit; ik gebruik zo'n trial. Elke 60 dagen een nieuwe.
Nope, vorig seizoen hadden ze van die zwarte Dell displays..quote:Op donderdag 27 september 2007 00:13 schreef nietzman het volgende:
Die stonden d'r al veel langer toch?
Ondersteuning en Hulpquote:Op donderdag 27 september 2007 00:18 schreef Geqxon het volgende:
http://www1.euro.dell.com/content/default.aspx?c=nl&l=nl&s=gen
Kan iemand mij vertellen waar op deze pagina ik een "Support" knopje kan vinden?
Verkeerde slowchat? >> [Slowchat deel #187] Bugz0rs, haxx0rz, spamz0rz en meer..!quote:Op donderdag 27 september 2007 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
Was ik ook weer
Zonet weer format moeten doen.
Nouja moeten... pc deed beetje raar en k had virus door dom foutje
Maar ik ben er weer
Had ik geheugen besteld op azerty.nl , gisteravond betaald. Staat er nu bij status " wacht op betaling"
Schiet op, ik wil mijn geheugen
Een Mac loopt dan gewoon vast.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht al "Format, virus" met een Mac, Que![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
Was ik ook weer
Zonet weer format moeten doen.
Nouja moeten... pc deed beetje raar en k had virus door dom foutje
Maar ik ben er weer
Had ik geheugen besteld op azerty.nl , gisteravond betaald. Staat er nu bij status " wacht op betaling"
Schiet op, ik wil mijn geheugen
Even een vraag Jarno, je bent wel snel omgegaan en je vertoont nu wat blinde aanhanger trekjes.quote:Op donderdag 27 september 2007 07:59 schreef Jarno het volgende:
Zo. Gisteren ook maar een iPhone besteld via eBay. M'n N95 is al zo goed als verkocht, voor 100 euro meer als dat ik die iPhone in huis heb. Goed bezig. En ben erg benieuwd.
ik vind dat leuker dan zo'n siliconenskin dingquote:Op woensdag 26 september 2007 22:12 schreef broer het volgende:
Als ik een iPod had, deed ik er toch voorwaar geen sok om.
Wat is je vraag eigenlijk?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Even een vraag Jarno, je bent wel snel omgegaan en je vertoont nu wat blinde aanhanger trekjes.
Zelf heb ik linux, windows en Panther als OS gebruikt en heb nog geen favoriet gevonden.![]()
Nou ja, ik zou er überhaupt niets omheen doen, denk ik. Maar ik stoor me ook niet aan krasjes en andere gebruikssporen.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
ik vind dat leuker dan zo'n siliconenskin ding
Vind ik ook. Vroeger kon ik me ook onwijs druk maken over krasjes en vingers en weet ik veel, maar kom op, het is een gebruiksvoorwerp. Je hoeft er niet mee te gaan gooien, maar ook niet zo anal mee om te gaan hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:11 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou er überhaupt niets omheen doen, denk ik. Maar ik stoor me ook niet aan krasjes en andere gebruikssporen.
Ja dat had ik ook. Totdat ik een waas op mijn iPod scherm kreeg en ik amper films meer kon kijken.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vroeger kon ik me ook onwijs druk maken over krasjes en vingers en weet ik veel, maar kom op, het is een gebruiksvoorwerp. Je hoeft er niet mee te gaan gooien, maar ook niet zo anal mee om te gaan hoor.
precies, dat is een beetje mijn punt.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Totdat ik een waas op mijn iPod scherm kreeg en ik amper films meer kon kijken.
O kut, nu kan ik mijn iPod niet meer op Fok verkopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Totdat ik een waas op mijn iPod scherm kreeg en ik amper films meer kon kijken.
Zo'n iSok™ werkt primaquote:Op donderdag 27 september 2007 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik vind dat leuker dan zo'n siliconenskin ding
IK heb windowsquote:Op woensdag 26 september 2007 08:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Selecteer de een paar afleveringen -> appeltje+ i -> video -> soort video.
Adium X.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:17 schreef eer-ik het volgende:
hoi, effe een klein vraagje...
Ik heb nu zowel Adium als aMsn als messenger:mac geprobeerd, en alles werkt eignelijk kut.
Amsn is traag, messenger:mac geeft 't niet aan als iemand iets zegt, ook al heb ik die instelling wel aan staan, en adium vind ik gewoon niet lekker werken.
zijn er nog andere programma's die ik kan proberen?
Alleen als je normale koptelefoon een dikke plug heeft.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:27 schreef super-muffin het volgende:
Moet je nou een verloop kabel gebruiken om een normale koptelefoon op je iPhone te gebruiken?
De iPod touch heeft geen verzonken / zinkte / zakte koptelefoonaansluiting, dat is enkel de touch.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:42 schreef super-muffin het volgende:
Zoals mijn Sennheiser HD201?
Niet dat het mij veel uitmaakt, de knoop is toch al door gehakt. (iPod Touch)
Met de breezergeneratie die we nu hebben is dat juist een voordeelquote:Op donderdag 27 september 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
adiumX gedownload, stuk sneller dan amsn, maar dingen als custom smilies enzo werken niet
ja, opzich wel, maar ik wil graagquote:Op donderdag 27 september 2007 14:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met de breezergeneratie die we nu hebben is dat juist een voordeel
amsn is hier retetraag,quote:Op donderdag 27 september 2007 14:19 schreef Guppyfriend het volgende:
messenger:mac werkt hier prima. ook met custom smiley's. het doet wat het moet doen voor mij. cammen en voicechatten deed ik toch al met skype
Ik neem aan dat je met de laatste de iPhone bedoeld.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De iPod touch heeft geen verzonken / zinkte / zakte koptelefoonaansluiting, dat is enkel de touch.
Brrrrquote:Op donderdag 27 september 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
amsn is hier retetraag,
messenger:mac knippert niet, geeft geen geluid of wat dan ook, als er een nieuw bericht is
Doh. iPhone wel verzonken, Touch niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met de laatste de iPhone bedoeld.
ik denk dat ie een geluidje wil wanneer msn niet vooraan staat?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Brrrr [afbeelding], geluid als er elke keer een berichtje verstuurd of ontvangen wordt.. Vindt je dat niet irritant worden op den duur als je hele "conversaties" zit te houden..
Ik heb gewoon al het geluid uitgezetquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik denk dat ie een geluidje wil wanneer msn niet vooraan staat?
hier werkt dat gewoon, gek dat t bij jou niet lukt... misschien eens opnieuw downloaden? (heb je vast al gedaan waarschijnlijk..?)
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
effe nieuwste versie gedownload.
nu werkt het wel
Geen iPhone, maar de Touch is er al gekocht op de 5th Avenue vorige week.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doh. iPhone wel verzonken, Touch niet.
Heb je hem al besteld?
ziekquote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Sjoewe het volgende:
heil
Tussen de billetjes van de ijsberen, J.?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef Jarno het volgende:
Ik woon in de National Zoo te Washington trouwens, mochten jullie me willen bezoeken in de VS..
Maar je logt nu gewoon in op de US iTunes store en je betaald met Gift Cards en niet Credit Card, omdat ze a.d.h.v je cardnummer kunnen checken of je in de US woont of niet..quote:Op donderdag 27 september 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
Best interessante constructie trouwens, want je koopt nu voor zeg 30 euro 50 dollar aan content.
Jups, ik heb een nieuw iTunes account aangemaakt met een random US adres. En dan is het een kwestie van gift certificates kopen en gebruiken. Best okay hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar je logt nu gewoon in op de US iTunes store en je betaald met Gift Cards en niet Credit Card, omdat ze a.d.h.v je cardnummer kunnen checken of je in de US woont of niet..
Kan je dan ook de gratis afleveringen downloaden? En de gratis songs?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef Jarno het volgende:
Jups, ik heb een nieuw iTunes account aangemaakt met een random US adres. En dan is het een kwestie van gift certificates kopen en gebruiken. Best okay hoor.
mja tot de douane 'm onderschept en je 120 euro duurder uitbent.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef EricG het volgende:
Weet iemand of het mogelijk om een account aan te maken op de iTunes store en dan via Amerika een iPod touch te bestellen? Ben je 120¤ goedkoper uit nl.
Nee, want je kunt gift certificates alleen gebruiken om ITMS content te kopen, niet voor hardware.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef EricG het volgende:
Weet iemand of het mogelijk om een account aan te maken op de iTunes store en dan via Amerika een iPod touch te bestellen? Ben je 120¤ goedkoper uit nl.
Ik ga vanavond even wat uitgebreider spelen, maar je kunt alles kopen alsof je echt in de US zou zitten. En m'n oude ITMS account gebruik ik denk ik gewoon niet meer, maar ik heb wel begrepen dat bestaande purchases gewoon blijven werken ook al zijn ze met een ander account gekocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kan je dan ook de gratis afleveringen downloaden? En de gratis songs?
En kan je die video's dan wel syncen met je iPod/AppleTV als die al NLse iTunes-content heeft?
Pfff da's wel dik naaiend danquote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
mja tot de douane 'm onderschept en je 120 euro duurder uitbent.
en dat kan oplopen tot wel 6%!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vergeet niet dat de prijzen in de US store exclusief btw zijn..
12%, ligt er maar net aan in welke staat je woont..quote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
en dat kan oplopen tot wel 6%!![]()
Haha nou jarno misschien moet je toch maar even (virtueel) verhuizen naar een andere staatquote:Op donderdag 27 september 2007 17:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
12%, ligt er maar net aan in welke staat je woont..
Haha en dan zeggen dat iMacs duur zijn ?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/49552
![]()
So, our iPhone may have laid down its life in the pursuit of knowledge. Until we manage to hack it back to life, that is..quote:Op donderdag 27 september 2007 20:49 schreef De_Hertog het volgende:
iPhone update 1.1.1 is uit, voorlopig lijkt het erop alsof geunlockte telefoons weer gelockt worden. Live verslag op http://iphone.zzl.org/ (het lijkt wel een keynote)
Klopt de update is optioneel en kun je altijd nog op een regenachtige zondag installeren als je zin en tijd hebt.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, een update is optioneel toch? En er zal vast snel een manier komen om een 1.1.1 versie te unlocken denk ik.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef Jarno het volgende:
Ik ga vanavond even wat uitgebreider spelen, maar je kunt alles kopen alsof je echt in de US zou zitten. En m'n oude ITMS account gebruik ik denk ik gewoon niet meer, maar ik heb wel begrepen dat bestaande purchases gewoon blijven werken ook al zijn ze met een ander account gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |