Koop je die per stuk of per 5/6?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zulks dus
Het unlocken is een fluitje van een cent.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
De mijne komt dit weekend.
per 6. je vindt je ook op marktplaats los, maar ik vind ze alle 6 ook wel leukquote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Koop je die per stuk of per 5/6?
Ja, die van mij is 1670MHZ op 1GB. Ik wil dat nog steeds uitbreiden, maar het is zo'n investeringquote:Op woensdag 26 september 2007 20:47 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb een 12 inch 1.5ghz met 1.25gb. De op een na laatste geloof ik.
Zekerquote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En die heeft een uitstekende user gehad om mee te starten![]()
Nieuwe layout of zo: was vanochtend ook met de us-store. Mac bestel ik nooit; ik gebruik zo'n trial. Elke 60 dagen een nieuwe.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:36 schreef Reinnn85 het volgende:
Apple store is down
[afbeelding]
wilde .Mac account bestellen..is best handig geloof ik...
lol, kan dat gewoon? Gewoon aanmelden op de website?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nieuwe layout of zo: was vanochtend ook met de us-store. Mac bestel ik nooit; ik gebruik zo'n trial. Elke 60 dagen een nieuwe.
Dan niet zeker met een vast @mac.com email adres? kan namelijk niet opnieuw inloggen met dezelfde username...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nieuwe layout of zo: was vanochtend ook met de us-store. Mac bestel ik nooit; ik gebruik zo'n trial. Elke 60 dagen een nieuwe.
Nope, vorig seizoen hadden ze van die zwarte Dell displays..quote:Op donderdag 27 september 2007 00:13 schreef nietzman het volgende:
Die stonden d'r al veel langer toch?
Ondersteuning en Hulpquote:Op donderdag 27 september 2007 00:18 schreef Geqxon het volgende:
http://www1.euro.dell.com/content/default.aspx?c=nl&l=nl&s=gen
Kan iemand mij vertellen waar op deze pagina ik een "Support" knopje kan vinden?
Verkeerde slowchat? >> [Slowchat deel #187] Bugz0rs, haxx0rz, spamz0rz en meer..!quote:Op donderdag 27 september 2007 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
Was ik ook weer
Zonet weer format moeten doen.
Nouja moeten... pc deed beetje raar en k had virus door dom foutje
Maar ik ben er weer
Had ik geheugen besteld op azerty.nl , gisteravond betaald. Staat er nu bij status " wacht op betaling"
Schiet op, ik wil mijn geheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |