abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83473180
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Van alles rond de 7/8, volgens de examinator hoorden die kruisjes meer aan de andere kant van de lijst
In de OP staat dat je geslaagd bent sinds 1 juni.
Heb je die man 500 euro toegeschoven? Is een 4 genoeg? Wat voor verhaal zit er achter dit mysterie...
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:00:31 #152
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83477716
Bedankt voor de felicitaties allemaal!

Rijbewijs is aangevraagd, maar lief lachen hielp niet toen ik zei dat ik 'm ook wel om vijf voor vijf wilde ophalen.. Helaas pindakaas, morgenochtend dus pas! Ik heb hier echt te weinig geduld voor, haha.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_83478457
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:00 schreef Kimpossible het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal!

Rijbewijs is aangevraagd, maar lief lachen hielp niet toen ik zei dat ik 'm ook wel om vijf voor vijf wilde ophalen.. Helaas pindakaas, morgenochtend dus pas! Ik heb hier echt te weinig geduld voor, haha.
Gefeliciteerd Kimpossible!! (beetje laat maar lees nu pas bij :p)

1 dag is toch niet zo erg? :p. Ik moet waarschijnlijk tot maandag wachten...
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:35:50 #154
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_83478576
Wat boeit dat allemaal nou dan? Je hebt toch maanden en zelfs jaren zonder rijbewijs afgekund? Waarom zou je hem dan nu ineens met spoed moeten hebben? Het is niet alsof je het voor je werk nodig hebt..
Bla Bla Bla :P
pi_83478658
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef jacobras het volgende:
Ik liet de auto vandaag trouwens 2x afslaan Lang niet meer gehad, en nu opeens 2x in een les
Ik reed een keer weg, kijk op het dashboard, `hey, er brandt hier een lampje, kan dat geen kwaad ?' , ach zegt de instructeur, dat lampje brandt altijd als de motor 25 keer is afgeslagen, Het was ook pas 11.30
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:42:22 #156
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83478740
Ik wil hem graag hebben om zelf te kunnen rijden naar diverse opkomende gelegenheden. Dat vind ik gewoon fijn, tuurlijk kan ik heus zonder, maar liever heb ik hem gewoon in mijn portemonnee!

Dankje TheGloaming. Ik moest ook wel dertig euro betalen hoor, voor een spoedaanvraag. Anders had ik hem pas volgende week dinsdag gehad, dat vond ik toch wat lang duren.
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:59:03 #157
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83479193
Klote, wéér gezakt :-(. Ik kan echt niet tegen de zenuwen :-(. Zit nu in auto, straks verslagje.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:59:12 #158
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83481461
Net terug weer in Nederland en heel wat gemist

Kim + alle anderen van harte gefeliciteerd

@ Jacobras , niet de moed opgeven en gewoon door blijven gaan en dan lukt het vast wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Joosterd op 30-06-2010 11:54:30 ]
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83481568
Jammer Jacob.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:02:45 #160
76625 Blackviper
pi_83481613
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:59 schreef jacobras het volgende:
Klote, wéér gezakt :-(. Ik kan echt niet tegen de zenuwen :-(. Zit nu in auto, straks verslagje.
Weer? Hoe vaak al?
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:08:58 #161
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83481848
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef De-Hamster het volgende:
Meteen de weg op namelijk, ik zie best slecht draag in het 'normale' leven never te nooit niet een bril of lenzen, maar denk dat ik het nu met t rijlessen beter wel kan doen.
Mwuah, zo dacht ik ook, maar wat ik gemerkt heb is dat scherp zien niet zo heel belangrijk is. Tuurlijk, je kunt borden 15 meter eerder lezen, maar goed rijden en de weg kunnen vinden heeft meer te maken met vooruit kijken en anticiperen.

Ik had in het begin héél veel moeite met op tijd afslaan en zo, maar nu is dat een stuk minder. Bovendien bleek uit een test bij de oogarts dat mijn ogen ook heel zo slecht niet zijn, dus mijn instructeur kan zeuren wat 'ie wil
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_83481940
Kim gefeliciteerd
Tap tap tap
pi_83481988
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:

[..]

Troost je met de gedachten dat bij mij op mn examen de auto zelfs nog afsloeg
Check
Tig lessen lang niet af laten slaan, en hoppa, tijdens het examen wel
Tap tap tap
pi_83482127
O ja, ik heb nog steeds niet gereden . Ik mag gewoon niemand z'n auto lenen. Snap ik ook wel, maar crisis zeg. Laat ook maar, ik durf zo al niet meer.
Tap tap tap
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:17:24 #165
76625 Blackviper
pi_83482198
Weet iemand waarom je een pasfoto moet meenemen naar je theorie? Laatste keer is al weer 8 jaar geleden... kan mij niet herinneren dat ik dat toen mee moest nemen.
pi_83482242
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Blackviper het volgende:
Weet iemand waarom je een pasfoto moet meenemen naar je theorie? Laatste keer is al weer 8 jaar geleden... kan mij niet herinneren dat ik dat toen mee moest nemen.
Die komt op je theoriecertificaat
Tap tap tap
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:19:36 #167
76625 Blackviper
pi_83482273
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die komt op je theoriecertificaat
Waarom moet er een foto op je theorie certificaat? Nou ja het zal wel. Maak tegen die tijd wel foto's...
pi_83482298
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Waarom moet er een foto op je theorie certificaat? Nou ja het zal wel. Maak tegen die tijd wel foto's...
Ja geen idee, maar daar hebben ze die van mij dus op geplakt.
Tap tap tap
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:20:52 #169
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83482328
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Zodat ze zeker weten dat jij het bent.
pi_83482567
Vanmiddag voor de 3e keer rijexamen. Ben er echt helemaal klaar mee en denk dat ik weer ga zakken. Dus ik post maar even in dit topic, wie weet heeft het een positief effect
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:37:26 #171
305913 Lodewijkvdb
Theorie-lover
pi_83482911
quote:

Jemig .. balen man. Frustrerend.
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:27 schreef zlakto het volgende:
Vanmiddag voor de 3e keer rijexamen. Ben er echt helemaal klaar mee en denk dat ik weer ga zakken. Dus ik post maar even in dit topic, wie weet heeft het een positief effect
Je kan het!
Positief denken in ieder geval ... straks krijg je nog gelijk met al die negatieve gedachten en dat willen we niet!
pi_83482932
Vanaf 1 maart hoef je geen pasfoto meer mee te nemen naar het theorie examen.
Het theorie certificaat bestaat ook niet meer(al bewaar ik mijn "u bent geslaagd" papiertje natuurlijk goed )
Het word "digitaal vastgelegd" aldus het cbr hehe.
pi_83482946
Gaat zeker lukken zlakto
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:53:45 #174
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83483594
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:02 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Weer? Hoe vaak al?
Dit is de 2e keer .

Net klaar met afreageren op de piano

Ik had dezelfde examinator als bij mijn tussentijdse toets. Prutswerk begon al bij wegrijden bij CBR. Ik geef gas en laat koppeling opkomen, auto gaat niet vooruit. Stond nog op handrem . Handrem d'r af en opnieuw proberen. Had ik 'm niet in een versnelling gezet . Stond echt stijf van de zenuwen, en dit hielp ook niet veel mee...

Amper 100 meter gereden, onoverzichtelijk kruispunt. 2 fietsers achter elkaar aan de rechterkant van de weg. Ik haal ze in. Aan de linkerkant stonden trouwens allemaal auto's geparkeerd. Ik rij richting haaietanden, zie auto van links en trap rem in, maar examinator net iets eerder. Ik had nooit die fietsers moeten gaan inhalen, dom van me Wilde d'r eerst achter blijven, maar dacht dat hij dat niet goed zou vinden omdat het dan te lang zou duren...

2e situatie kon ik niet vinden op Google Maps. Was een kruispunt. Ik was er echt van overtuigd dat ik haaitetanden onder m'n voorwielen had... Auto komt van rechts, laat ik netjes voorgaan. Auto komt van links, dus ik wacht netjes. Auto stopt, dus ik wenk zo van dat hij voor mag gaan. Dat zag examinator. Auto wenkte vervolgens terug dat ík voor mocht gaan, maar dat zag examinator niet. Dus ik rij op, ging die halve zool ook opeens rijden . Dat zag examinator wel, dus was samen op de rem douwen.

Verder nog keeropdracht, ging prima. Parkeeropdracht, dus ik wilde parkeren achter een auto. Gaat altijd goed, maar onder zenuwen blijkbaar niet. Hij trapte op de rem omdat ik "2 centimeter" van een lantaarnpaal afzat. Zat nog ruim 10 cm tussen, maar ik had d'r recht tegenaan gereden

In ieder geval wel begrijpelijk dat ik gezakt ben, hij en ik waren het erover eens dat het een slordige rit was.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:06:21 #175
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83484078

Omdat ik nog al chaotisch was en alles door elkaar deed bij het wegrijden. Zij mijn instructeur dat je bij het wegrijden gewoon links moet beginnen in de auto en dan rechts bij de handrem eindigt en bij het stoppen precies andersom
zo vergat ik de handrem ook niet
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:09:55 #176
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83484224
Plaatje zelf geknutseld?

Ik doe nu gewoon:
- sleutel d'r in
- riem om
- spiegels afstellen
- koppeling en rem in
- starten
- lichten
- versnelling
- handrem
- kijkzooi, richting geven en vlammen maar

En dan bij m'n examen zit ik maar wat te prutsen
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:26:26 #177
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83484897
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef jacobras het volgende:
Plaatje zelf geknutseld?

Ik doe nu gewoon:
- sleutel d'r in
- riem om
- spiegels afstellen
- koppeling en rem in
- starten
- lichten
- versnelling
- handrem
- kijkzooi, richting geven en vlammen maar

En dan bij m'n examen zit ik maar wat te prutsen
Yup , zolang ik het maar op de georganiseerde manier deed is er niets aan de hand bij mij.

Verder bij het afrijden had ik hem ook gewoon 1 x laten afslaan omdat er plots een vrachtwagen aan kwam scheuren door een nauwe straat en op de rem moest. Maar toen weer gewoon verder gereden net of er niets aan de hand was
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:27:26 #178
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83484935
Ik vind het raar dat het bij jullie geen automatisme is... Bij mij was het tegen de tijd dat ik moest afrijden een automatisme geworden.
pi_83484971
ik vergat alleen de lichten nog weleens.
en één keer tijdens een rampenles vergeten de auto te starten
Tap tap tap
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:39:00 #180
76625 Blackviper
pi_83485414
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef mstr het volgende:

[..]

Zodat ze zeker weten dat jij het bent.
Want je ID kaart die je ook moet meenemen is niet genoeg ofzo...
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:40:40 #181
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83485495
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Want je ID kaart die je ook moet meenemen is niet genoeg ofzo...
Ach, ze zullen er wel een goede reden voor hebben.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:47:55 #182
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83485820
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:42 schreef Kimpossible het volgende:
Ik moest ook wel dertig euro betalen hoor, voor een spoedaanvraag.
En de gemeente maar in haar vuistje lachen...

ik ben gelijk een auto gaan kopen en kon die vervolgens ook pas na een week ophalen. Versneld rijbewijs opvragen is gewoon zonde van het geld.
I intend to be formidably armed
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:48:27 #183
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83485843
Klote internet lag er de hele morgen uit,kan nu pas reageren..Begon zelfs al afkickverschijnselen te krijgen

Allereerst Jacobras: Wat ontzettend klote dat je weer gezakt bent.En je had er nog wel zoveel vertrouwen in.De zenuwen kunnen je echt parten gaan spelen.Heel erg zonde,hopen dat je weer snel opkunt en dat het dan wel goed gaat.Probeer voor je examen goed te ontspannen.Piano spelen misschien? Wordt je daar rustig van?

En Kimmetje! Wat heerlijk dat het allemaal goed ging! Logisch dat je je pasje wilt hebben hoor,je hebt uiteindelijk ook een eigen auto,en dan is het wel zo fijn dat je daar meteen mee op pad kan! En nee,die rij je niet meteen in elkaar,muts!

@Cherry: Op een rondje rond mijn eigen huizenblok na heb ik ook niet gereden.Dat ritje duurde 5 minuten..Volgende week zondag,maandag en dinsdag vrij,dus ik denk dat ik paps dan maar eens lief aankijk.Hij vind het he-le-maal niks dat ik in de auto wil rijden Ze moeten niet zeuren,we zijn wel in een keer geslaagd,dat lukt niet zomaar

Ik was zwaar op mn tenen getrapt toen bleek dat ik mn theoriecertificaat niet mee hoefde te nemen naar mn TTT.Dat ding lag al dágen klaar,en ik had hem zo'n beetje ingelijst Dag voor mn TTT zei mn instr. ineens 'Je hoeft 'm niet mee te nemen hoor,staat in de computer daar.' 'Ja maar,hij is zo mooi '

Het enige wat ik voor mn examen nog fout deed was de auto afsluiten,maar dat deed ik ook nooit.Had die fucker me express de lichten aan laten zetten nog.Ik deed mn riem af,gooide het portier open en de verlichting stond nog aan..Fouter kon niet
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_83486620
Net nog met m'n vader gesproken, begint hij weer over dat de verzekering zo duur wordt als ik er een deuk in rij, etc etc. Dat snap ik ook wel, maar als ik NU niet die snelweg op ga, durf ik zo niet meer. Zegt m'n vader: 'Ik rij ook weleens twee weken niet.' Ja maar jij doet het al ruim 40 jaar, hork . Eerst zes jaar pushen dat ik m'n rijbewijs moet halen, dan miepen dat het lang duurt, heb ik het na veel bloed, zweet, tranen en geld gehaald... en nu mag ik niet meer in z'n auto rijden terwijl hij eerst steeds zei dat het wel mocht . Hij had zeker niet gedacht dat ik het zou halen
Tap tap tap
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:06:31 #185
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83486673
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef mstr het volgende:
Ik vind het raar dat het bij jullie geen automatisme is... Bij mij was het tegen de tijd dat ik moest afrijden een automatisme geworden.
Is het ook, wil alleen nog wel eens de lampen vergeten (zegmaar 1 op de 3 keer ).
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef Purdey het volgende:
Klote internet lag er de hele morgen uit,kan nu pas reageren..Begon zelfs al afkickverschijnselen te krijgen

Allereerst Jacobras: Wat ontzettend klote dat je weer gezakt bent.En je had er nog wel zoveel vertrouwen in.De zenuwen kunnen je echt parten gaan spelen.Heel erg zonde,hopen dat je weer snel opkunt en dat het dan wel goed gaat.Probeer voor je examen goed te ontspannen.Piano spelen misschien? Wordt je daar rustig van?
Er moeten weer 2 weken tussen zitten, maar ik ga binnenkort ook op vakantie, dus moet nog even kijken wanneer ik weer ga. Piano spelen ontspant wel, misschien zou ik de volgende keer vlak voor m'n rijles+examen nog even moeten spelen
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:07:26 #186
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83486724
Mijn instructeur vertelde ook nog dat er iemand gezakt was omdat hij de portier zonder te kijken opengooide terwijl hij verder perfect reed.. dat zijn echt naaistreken
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:12:54 #187
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83486945
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Net nog met m'n vader gesproken, begint hij weer over dat de verzekering zo duur wordt als ik er een deuk in rij, etc etc. Dat snap ik ook wel, maar als ik NU niet die snelweg op ga, durf ik zo niet meer. Zegt m'n vader: 'Ik rij ook weleens twee weken niet.' Ja maar jij doet het al ruim 40 jaar, hork . Eerst zes jaar pushen dat ik m'n rijbewijs moet halen, dan miepen dat het lang duurt, heb ik het na veel bloed, zweet, tranen en geld gehaald... en nu mag ik niet meer in z'n auto rijden terwijl hij eerst steeds zei dat het wel mocht . Hij had zeker niet gedacht dat ik het zou halen
Hahaha,ik lig hier van herkenbaarheid bijna onder de tafel
Mijn pa zit ook te miepen over de verzekering.Begrijp het ook wel hoor,hij is gewoon bang dat ik de auto vakkundig iets inkort tegen een boom.Mijn pa had dat ook gezegd 'Ik rij soms maanden niet.' Ja,duh..Jij reed al toen je 15 was,het is je tweede natuur ' Ik moest ook mn rijbewijs halen,en bij mij klaagde hij ook dat het allemaal zo lang duurde,en het zoveel ging kosten.Twee weken voor mn examen zei hij 'Als je je rijbewijs hebt,gaan we lekker op pad!!' En toen was het zover,en werd hij wit toen ik erover begon Vaders..Wat moeten we ermee?!

@Jacobras: Dingen doen die je ontspannen Ik ben tetris gaan spelen,en muziek gaan luisteren,en bananen gaan eten Het komt wel goed
pi_83486954
Ik ben GESLAAGD!

Ik reed behoorlijk netjes voor mijn gevoel, maar ik maakte precies bij CBR een enorm domme fout.
Er stonden 2 auto's voor mij, en de stoplicht stond op rood. Na 5 minuten wachten sprong hij op groen, dus die 2 auto's vertrokken, en net voordat ik wou gaan trapte hij keihard op de rem, omdat de stoplicht weer op rood was gesprongen. Tering systeem.

Maar hij vond dat ik het snapte, en dat wist ik hoe het allemaal moest, en toen kreeg ik een felcitatie! hihihihihihih
lol?
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:14:50 #189
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83487034
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef Joosterd het volgende:
Mijn instructeur vertelde ook nog dat er iemand gezakt was omdat hij de portier zonder te kijken opengooide terwijl hij verder perfect reed.. dat zijn echt naaistreken
Ik kreeg die oefening express 'Sluit de hele auto maar af.Dan gaan we eruit.' Motor uit,gordel los.En ik gooi zonder te kijken mn portier open,en vergeet de verlichting uit te zetten waardoor de auto ging piepen.Ik hoorde alleen naast me 'Ja,je bent gezakt.'
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:17:38 #190
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83487142
Wat is dat voor onzin dan? Iemand daarop laten zakken terwijl die verder perfect kan rijden is echt de grootste onzin imo.

En feli Nass!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_83487531
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik kreeg die oefening express 'Sluit de hele auto maar af.Dan gaan we eruit.' Motor uit,gordel los.En ik gooi zonder te kijken mn portier open,en vergeet de verlichting uit te zetten waardoor de auto ging piepen.Ik hoorde alleen naast me 'Ja,je bent gezakt.'

Ik was vergeten de auto op slot te doen Want dat hoefde ik ook bijna nooit. Dus ik even terug rennen, op slot, voelen of ie ook echt op slot zat, en naar binnen. Misschien was dat m'n redding
Tap tap tap
pi_83487586
Weet je wat ik vaak ga vergeten denk ik? Parkeerkaartjes. Dat merk ik ook als ik met iemand de stad inga, dan loop ik naar de auto en de chauffeur herinnert me er dan aan dat er nog betaald moet worden
Tap tap tap
pi_83488399
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Blistering het volgende:
Wat is dat voor onzin dan? Iemand daarop laten zakken terwijl die verder perfect kan rijden is echt de grootste onzin imo.

En feli Nass!
Mijn moeder is een keer erg hard tegen de grond gegaan toen ze op de fiets zat en iemand niet eerst keek of er iemand aan kwam en dus gewoon het portier opengooide. Bril kapot en kon een tijd niet echt geweldig lopen. Dus ik vind het wel terecht dat je dan zakt, als het zo simpel is waarom kijk je dan niet eerst ff... Tip is om met andere hand (Dus als je links zit, met rechts ) de deur te openen, dan draai je je schouder automatisch en zul je eerder de neiging hebben om te kijken.)
lama
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:56:13 #194
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83488802
Ah jacob wat kut zeg.. Echt heel vervelend, zenuwen. Ik vind het zo verschrikkelijk hoe dat je lichaam overneemt, terwijl je dondersgoed weet wat en hoe je moet doen. Volgende keer ga je het écht halen! Je kan het!

Nass, gefeliciteerd!

Meiden, erg zuur dat jullie niet gewoon mogen rijden in de auto. Ook niet met jullie ma? Dat die meegaat ofzo? Wat dat betreft ben ik echt heel blij met m'n auto, denk dat dat wel de beste beslissing is geweest van het afgelopen jaar. Superdeal en een superauto! Is een autootje kopen geen idee voor jullie?
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:57:59 #195
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83488898
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Weet je wat ik vaak ga vergeten denk ik? Parkeerkaartjes. Dat merk ik ook als ik met iemand de stad inga, dan loop ik naar de auto en de chauffeur herinnert me er dan aan dat er nog betaald moet worden
Merk je snel genoeg als de paal niet omhoog gaat.
pi_83489169
quote:
gewoon nog een keer!
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

In de OP staat dat je geslaagd bent sinds 1 juni.
Heb je die man 500 euro toegeschoven? Is een 4 genoeg? Wat voor verhaal zit er achter dit mysterie...
Dat vond ik ook een wonder hoor kerel zat me helemaal af te zeiken over doorstroom, traagheid etc maar hij kon verder geen fouten vinden dus daarom liet me "eigenlijk ben ik het gek dat ik het doe en ik hoop niet dat ik je op de weg tegenkom" gewoon slagen.

Over de vaders en moeders hierboven is heel herkenbaar. M'n moeder zit helemaal te stressen als ze naast me zit
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_83489561
Bedankt mensen.

Ik ben echt zo ontiegelijk blij op dit moment. Ik ga binnenkort naar Amerika(2 weken) en dit was mijn 2de keer(Examen), en nu kan ik gewoon verdomme rijden in Amerika(wel eerst internationale rijbewijs aanvragen bij ANWB). Geen stress meer, geen niets meer, maar het belangrijkste-> Geen CBR meer!!!
lol?
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:25:56 #198
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83490191
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

gewoon nog een keer!
[..]

Dat vond ik ook een wonder hoor kerel zat me helemaal af te zeiken over doorstroom, traagheid etc maar hij kon verder geen fouten vinden dus daarom liet me "eigenlijk ben ik het gek dat ik het doe en ik hoop niet dat ik je op de weg tegenkom" gewoon slagen.

Over de vaders en moeders hierboven is heel herkenbaar. M'n moeder zit helemaal te stressen als ze naast me zit
Ik heb nooit last gehad van stressende ouders.
Alleen van de week liep ik even te stressen tegen m'n vriendin die paar weken haar rijbewijs heeft, die parkeerde in z'n vrij en zonder handrem met mijn auto. Dat vond ik niet zo leuk.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:33:05 #199
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83490476
Ik ga het nog lastig krijgen als ik de posts zo ff doorlees. Ik heb nog nooit de auto afgesloten en ook na mijn rijles neemt de instructeur het gewoon over, dus laat ik alles aan en zelfs de motor draaien. Ik zou bij god niet weten wat ik allemaal moet doen als ik de auto afsluiten moet. Lichten vergeet ik ook nog wel eens aan te doen.

Ik heb het ook een keer gepresteerd de auto niet te starten toen ik weg wou rijden. Daarna was ik zo van slag dat ik toen de auto wel gestart was ik de handrem er nog op had. Verder heb ik een redelijk automatisme, dus hopelijk gaat dat goed.

Als ik mijn rijbewijs heb zal ik me wel zorgen gaan maken denk ik. Ik MOET echt meer rijden om ervaring op te doen, maar tegelijkertijd ben ik nu al zenuwachtig om in andermans auto te rijden. Een eigen auto zou heerlijk zijn maar is geen optie. De andere optie is om helemaal niet meer te rijden en tzt wat opfrislessen te volgen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:34:41 #200
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83490540
Ik had een paar dagen voor ik moest afrijden al mijn auto.
En inmiddels alweer ruim 15.000 km erop zitten in iets meer dan een jaar.
Op zo'n manier gaat het wel goed met de ervaring.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:38:23 #201
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83490692
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef mstr het volgende:
Ik had een paar dagen voor ik moest afrijden al mijn auto.
Ik kon hem pas kopen nadat die garage een coyp van mijn rijbewijs had gemaakt.

Maar ik had er niet zoveel haast mee, een weekje langer wachten vond ik niet zo erg, was al lang blij dat ik dat ding eindelijk had.

Ik heb trouwens het eerst jaar 30.000 km gereden
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:07:59 #202
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83491910
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Haha,dat zal ik niet snel vergeten denk ik.Een ingebouwd systeem van 'in de grote stad' wonen
Ik parkeerde met mn lesauto weleens in de Zwart Jan straat in R'dam.Een superdrukke winkelstraat vol parkeerwachters.Mn instructeur ging al geld in de meter gooien als we alleen maar iets te drinken gingen halen

@Kim: Ik wil heel graag een eigen autootje,maar financieel zit ik gewoon krap.Ik ben momenteel zoekend naar werk,en dat valt om de donder niet mee.Gelukkig wordt het weer beter,dus misschien als serveerster op terrasjes,of administratief werk..First paycheck: Een auto! (Twijfel tussen een oude VW polo en een Nissan Micra.Vind die van Monsterd zó waanzinnig leuk! )

Werken jullie eigenlijk allemaal? De studenten dan,en wat doen jullie 'erbij'?
pi_83491963
Pff, ik moet eerst nog woonruimte zien te vinden, dan kijk ik pas naar een autootje Ik werk trouwens als freelancer.

edit: al zit ik wel op marktplaats naar goedkope barrels te kijken die ik wel in de sloot mag parkeren
Tap tap tap
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:17:05 #204
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83492282
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
Mn instructeur ging al geld in de meter gooien als we alleen maar iets te drinken gingen halen
Je eerste parkeerboete doet pijn, helemaal als je hem net als ik vergeet te betalen. Bijna 110 euro moet ik nu dokken voor buiten een parkeervak staan (met geldig kaartje!)
pi_83492321
Ik volg dit topic al een tijdje, maar vond het nu toch wel eens tijd om me aan te melden en hier mee te praten.

Over twee weken moet ik afrijden. Gister ging best slecht, verkeerd voorrang verleend etc. Ik ben sinds eind maart bezig, 3 uurtjes in de week gereden en dus al over twee weken afrijden!

Gelijk een oto kopen als ik 'm heb!
pi_83492720
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef aflex het volgende:
Over twee weken moet ik afrijden. Gister ging best slecht, verkeerd voorrang verleend etc. Ik ben sinds eind maart bezig, 3 uurtjes in de week gereden en dus al over twee weken afrijden!
Ik moet maandag afrijden, en had vandaag rijles. Had ook nog een voorrang twijfelmoment, waardoor een fietser ging twijfelen. Uiteindelijk goed gekomen en daar gaat het om. Als ik nu ga simpen om de foutjes dan ga ik met een slecht gevoel het examen in, dus leer ervan tijdens de les. Maar daarna de situatie gewoon vergeten is mijn tip.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:28:31 #207
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83492770
Pur, ik studeer en werk bij de Albert Heijn als kaasmeisje 12 u per week. Ik woon samen met mijn vriend, die trouwens erg weinig verdient maar in augustus door de keuring van de politie heen mag proberen te komen! Als ie die haalt mag ie gaan leren voor agent . Maar goed, een autootje heb ik gewoon echt heel hard voor gespaard. Zelf, hoewel het niet had gelukt als vriendlief niet hier en daar extra boodschapjes kocht in plaats van mijn pas te pakken etc., dus het is wel 'onze auto'
pi_83492951
Oh parkeerkaartjes! Laatst was ik de mijne kwijt.. sta je dan onder de grond in Zwolle. Gelukkig was de medewerker daar erg behulpzaam en moest ik maar 2 uur betalen ipv van 30euro+
pi_83493060
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:53 schreef jacobras het volgende:

[..]
In ieder geval wel begrijpelijk dat ik gezakt ben, hij en ik waren het erover eens dat het een slordige rit was.
Ik ken het idee

Ik ben 2x gezakt omdat ik veels te nerveus was om af te gaan als een gieter op het examen. 2 Ritten compleet verneukt omdat het gewoon niet meer wou zoals ik tijdens het lessen wel reed. De 3e keer had ik dezelfde vrouw als bij mijn TTT en daarvan wist ik ondertussen hoe ze was. Mevrouw Baselmans.... ik zal haar nooit meer vergeten. Helemaal afgezeken bij mijn TTT omdat ik niet begreep wat ze bedoelde toen ze de rotonde bij het CBR 3/3e rond wou. Een half uur kleppen met mijn instructrice maar ondertussen het verkeer scherp in de gaten houden.

Maar goed, ik was iig zo nerveus dat ik maar een pilletje of 2 nervovit (plantaardig ) heb ingenomen om me iets rustiger te voelen. Het hielp allemaal niet veel, dat gebeurde pas halverwege toen de rit eigenlijk best wel lekker ging Misschien ook maar eens proberen? Je bent misschien net iets kalmer dan anders. Het is gewoon te verkrijgen bij de plaatselijke supermarkt met drogist.

Overigens was ik de 3e keer best wel blij om mevrouw Baselmans te zien, een beetje erg direct maar wel heel redelijk in de beoordeling (ook bij de TTT). En ik was zo blij toen ik het eindelijk had
En daarnaast, je bent gezakt..... een deuk in je ego, een iets legere portemonnee maar de wereld vergaat niet. Een volgende keer kan het alleen maar beter gaan
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:44:29 #210
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83493366
Zit ook te twijfelen of ik een auto neem , ben nog een student en heb een bijbaantje in de supermarkt en nog in de IT als ze krap met personeel zitten op de helpdesk. Ik heb verder wel voor mijn leeftijdsgenoten denk ik een redelijk bedrag op mijn bankrekening staan maar een auto nemen is zo duur
pi_83493538
Hoevaak wil je het ding gaan gebruiken?

Pap's heeft een auto voor de deur staan maar er gaan weken voorbij dat hij niet rijdt. Daarnaast kan ik altijd nog terugvallen op een bestelbusje van waar ik werk. Ik hoef dus geen auto ondanks dat ik het me prima kan veroorloven....
I've got to break free
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:51:37 #212
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83493653
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:44 schreef Joosterd het volgende:
Zit ook te twijfelen of ik een auto neem , ben nog een student en heb een bijbaantje in de supermarkt en nog in de IT als ze krap met personeel zitten op de helpdesk. Ik heb verder wel voor mijn leeftijdsgenoten denk ik een redelijk bedrag op mijn bankrekening staan maar een auto nemen is zo duur
Autorijden is schijtduur. Ik heb een relatief kleine auto en had redelijk voorzichting gerekend op 250 euro/maand aan kosten, maar het lijkt erop dat het toch wel flink meer wordt. Normaal gesproken schat ik zaken redelijk in, maar er mag wel 100 euro bovenop. Komt ook een beetje omdat autorijden erg leuk is en ik meer rijd dan gedacht (15.000 ipv 10.000/jaar)
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:55:33 #213
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83493806
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:28 schreef Kimpossible het volgende:
Pur, ik studeer en werk bij de Albert Heijn als kaasmeisje 12 u per week. Ik woon samen met mijn vriend, die trouwens erg weinig verdient maar in augustus door de keuring van de politie heen mag proberen te komen! Als ie die haalt mag ie gaan leren voor agent . Maar goed, een autootje heb ik gewoon echt heel hard voor gespaard. Zelf, hoewel het niet had gelukt als vriendlief niet hier en daar extra boodschapjes kocht in plaats van mijn pas te pakken etc., dus het is wel 'onze auto'
Kim,waarom zo denigerend over je kaasmeisjes zijn? Het is werk,en het betaald de rekeningen
Ik heb achter de kassa gewerkt,bij Super de Boer.Vond ik eigenlijk heel leuk werk.Niet om voor altijd en fulltime,maar als bijbaantje was het prima te doen! En het verdiende ontzettend goed Helaas werd ik te 'oud'

In elk geval is onze grootste kostenpost 'rijles' nu afgesloten!
(Zag trouwens net mn lesauto+instructeur rijden Ik heb héél vuil gekeken,en volgens mij wist hij niet waar ie moest kijken )
pi_83493897
quote:
[..]
Ik studeer Informatica, maar naast m'n studie heb ik een bijbaan als Accountmanager voor een ontwerp- en adviesbureau in de breedste zin. We combineren communication, media en ICT samen met flinke dosis lef en een eigenwijze en creatieve uitstraling. Maar het is een bedrijf dat als onderdeel van de hogeschool opereert.

Dat is waarschijnlijk een van de apartste bijbaantjes
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:58:56 #215
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83493929
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik studeer Informatica, maar naast m'n studie heb ik een bijbaan als Accountmanager voor een ontwerp- en adviesbureau in de breedste zin. We combineren communication, media en ICT samen met flinke dosis lef en een eigenwijze en creatieve uitstraling. Maar het is een bedrijf dat als onderdeel van de hogeschool opereert.

Dat is waarschijnlijk een van de apartste bijbaantjes
Het klinkt als een baan opzich! Sluit wel goed op je studie aan
pi_83494207
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

gewoon nog een keer!
[..]

Kewl
pi_83496412
Woei, vandaag tweede rijles (dubbele, 2 uur) gehad . Ging allemaal wel redelijk, alleen hoor ik zo'n 50 keer per les dat ik ''teveel rechts rijd, je hebt de hele weg voor jezelf dus ga in het midden rijden''.

Zijn er eigenlijk ook mensen die lessen van slechts een uurtje nemen? Lijkt me niets, een uurtje vliegt echt voorbij imo.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:12:20 #218
207149 Bo.
Fuck Shin Chan
pi_83499484
Woensdag 5 juli 13:00 begin ik!
Hoop eind augustus op te gaan.
pi_83499962
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Bo. het volgende:
Dat is snel. Versnelde Cursus?

Ik ben vanmiddag geslaagd. Kwam erachter dat zolang ik bleef praten ik niet zenuwachtig werd, dus dat ging prima. Heb prima gereden volgens de examinator. Het viel hem wel op dat ik hem niet aankeek als we aan het praten waren. Blijkbaar kan je tijdens het rijden gewoon iemand aankijken
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:26:06 #220
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83499981
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Bo. het volgende:
Dat is heel optimistisch
En heb je daar ook een plan voor?
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:28:40 #221
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83500075
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef zlakto het volgende:

[..]

Dat is snel. Versnelde Cursus?

Ik ben vanmiddag geslaagd. Kwam erachter dat zolang ik bleef praten ik niet zenuwachtig werd, dus dat ging prima. Heb prima gereden volgens de examinator. Het viel hem wel op dat ik hem niet aankeek als we aan het praten waren. Blijkbaar kan je tijdens het rijden gewoon iemand aankijken
Gefeliciteerd! Vreemde opmerking trouwens,het is gevaarlijk om tijdens het rijden te gaan zitten socializen met degene naast je.Dat kan als je al wat langer rijdt,maar met je examen is niet geen aanrader.Had hij liever gehad dat je iets over het hoofd had gezien zodat ie op de rem kon trappen? Vreemd
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:53:09 #222
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83501029
Nouu, ik bekostig mijn micra ook met mijn loontje van albert heijn, aldan wel op de bakkerij/deli . Daarnaast denk ik dat ook wel 200 euro kwijt ben per maand als het niet meer is aan de auto.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:55:05 #223
207149 Bo.
Fuck Shin Chan
pi_83501139
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:26 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat is heel optimistisch
En heb je daar ook een plan voor?
Ik ga versnelde cursus doen idd
pi_83501379
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Vreemde opmerking trouwens,het is gevaarlijk om tijdens het rijden te gaan zitten socializen met degene naast je.Dat kan als je al wat langer rijdt,maar met je examen is niet geen aanrader.Had hij liever gehad dat je iets over het hoofd had gezien zodat ie op de rem kon trappen? Vreemd
Idd, als ik met mijn instructeur praat kijk ik ook nooit naar hem/haar, terwijl ik wel vanuit m'n ooghoek kan zien dat zij wel naar mij kijken. Zou wat zijn als je de helft van de tijd naar degene naast je kijkt ipv voor je . Dus rare opmerking idd.
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:12:07 #225
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83501967
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef WhiteJoker het volgende:

Ik studeer Informatica [..]
Ik ook
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef Kimpossible het volgende:
Ah jacob wat kut zeg.. Echt heel vervelend, zenuwen. Ik vind het zo verschrikkelijk hoe dat je lichaam overneemt, terwijl je dondersgoed weet wat en hoe je moet doen. Volgende keer ga je het écht halen! Je kan het!
Bedankt!
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:53:16 #226
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_83506894
quote:

[..]

Ik werk op een sorteercentrum voor postpakketten. Doordeweeks één avond en in de zomer elke dag. Niet echt geweldig om met dit weer zware dozen te versjouwen, maar goed. Op het einde van de zomer heb ik wel weer een beetje conditie.

Ik koop voorlopig geen auto. De aanschafprijs is het probleem niet maar elke maand vaste lasten wel. Ik woon op kamers dus kan het geld wel voor andere zaken gebruiken. daarnaast heb ik een OV kaart, dus om dan in een week even 300 km te gaan rijden naar mijn kamer, nou nee. Veel te duur.

Voorlopig blijf ik dus rijden met de oude wagen van mijn ouders. Afgelopen weekend eerste ritje gemaakt met die auto samen met mijn moeder. Na bijna gelanceerd te zijn erachter gekomen dat gasgeven al kan door het bewegen van de dikke teen. Vervolgens de auto na een aantal hellingproeven aardig onder de knie gekregen. En dus mocht ik afgelopen zaterdag alleen een stuk rijden. Geweldig om eens zonder gedoe relaxed te kunnen rijden.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_83507741
Raampje open, armpje eruit Het is zo lekker om zo te rijden
I've got to break free
pi_83509945
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef hollander87 het volgende:
Raampje open, armpje eruit Het is zo lekker om zo te rijden
As long as it doesn't rain!
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:07:52 #229
76625 Blackviper
pi_83510405
quote:

knip

Jep fulltime ict. Eerste eigen auto kreeg ik ook van daar (splinternieuw) daarvoor al jaren mijn rijbewijs maar reed eigenlijk sporadisch. Geen problemen gehad want zoiets verleer je nooit net als fietsen. Nu, aangezien ik iedere dag moet rijden, ben ik die @$)@$$ file wel zat.. En wordt het tijd voor de motor Waarvan ik dus 27 juli eerste examen heb (begin 10 juli) en 24 augustus Theorie. Met een beetje geluk begin september tweede examen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:18:32 #230
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83511029
Wat een eenheidsworst hier, ik doe ook Informatica Ik werk er naast als schoonmaker, maar dat stopt na deze vakantie nog even fulltime gewerkt te hebben, daarna afstuderen. Betaal sinds mijn 16e alles zelf, dus heb niet bijster veel geld over, en wat ik wel heb is voor de hypotheek, schijnt ook belangrijk te zijn
pi_83513388
Yeah, ik mocht in de Volvo van m'n broer rijden, zo lief Klein stukje maar, zijn ongeveer een kwartiertje weggeweest. Stukje snelweg enzo, hij heeft me de cruise control geleerd . Maar voor de volgende keer: minder lullen en meer spiegelen en niet laten opjutten door Volkswagen Beetles waardoor ik te snel wil afslaan om ervan af te zijn zodat ik vergeet terug te schakelen en die ene paal iets te dichtbij kwam . Maar goed, ik moet niet van mezelf verwachten dat ik ineens perfect kan rijden ofzo, maar wat meer oefenen zou fijn zijn De Volvo reed verder wel lekker trouwens, auto niet af laten slaan, hij trok lekker op, beter dan de Nissan Note van m'n vader. Daar stond ik bij het stoplicht echt van: Ja, gaan we rijden? ja? Koppeling nog verder omhoog? Ja? Is dat 'm? Ja? *schokkende auto* *eindelijk beweging*
Tap tap tap
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:28:39 #232
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83514703
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef twiFight het volgende:
Wat een eenheidsworst hier, ik doe ook Informatica
We raken misschien een beeeetje off-topic, maar ik ben toch wel benieuwd waar iedereen hier Informatica doet . Ik @ Windesheim, Zwolle.
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Yeah, ik mocht in de Volvo van m'n broer rijden, zo lief Klein stukje maar, zijn ongeveer een kwartiertje weggeweest. Stukje snelweg enzo, hij heeft me de cruise control geleerd . Maar voor de volgende keer: minder lullen en meer spiegelen en niet laten opjutten door Volkswagen Beetles waardoor ik te snel wil afslaan om ervan af te zijn zodat ik vergeet terug te schakelen en die ene paal iets te dichtbij kwam . Maar goed, ik moet niet van mezelf verwachten dat ik ineens perfect kan rijden ofzo, maar wat meer oefenen zou fijn zijn De Volvo reed verder wel lekker trouwens, auto niet af laten slaan, hij trok lekker op, beter dan de Nissan Note van m'n vader. Daar stond ik bij het stoplicht echt van: Ja, gaan we rijden? ja? Koppeling nog verder omhoog? Ja? Is dat 'm? Ja? *schokkende auto* *eindelijk beweging*
Cool! Gewoon blijven rijden, dan went 't wel.
pi_83515978
quote:

Ik werk bij de bibliotheek, 15 uurtjes per week ofzo. Zal volgend jaar stukken minder zijn als ik met m'n vervolgopleiding begin. Dus als ik m'n rijbewijs eenmaal heb, zal een auto er niet inzitten.
pi_83516985
Veel rijden is wel echt essentieel vlak na het halen van je rijbewijs.

De eerste maanden heb ik echt elke dag gereden, al was het maar 5km. Nu 2 jaar verder al meerdere baantjes gehad waarbij mn rijbewijs de grootste eis was.
Geen referral hier.
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:29:25 #235
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83518793
Rare baantjes doe jij dan De baantjes die ik doe hebben vooral als eis dat je hard werkt
Overigens moet je voor rijden na het halen van je rijbewijs ook de kans hebben. Ik heb geen ouders met een auto te leen voor me en dan houdt het al gauw op.

Ik doe Informatica in Leeuwarden trouwens.
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:39:46 #236
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83520984
Zometeen weer een les. Voor de verandering eens 1 les ipv 2. Ik ga gewoon maar weer m'n best doen, instructeur z'n commentaar proberen te vergeten en dan kijken hoe het gaat.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:47:03 #237
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83522317
@Cherry: Wat een waanzinnig lieve broer heb jij!! Is hij te huren?
Heerlijk dat je weer gereden hebt,en snelweg ook Ik ga zondag ein-de-lijk weer rijden.Vandaag is mn examen precies twee weken geleden,en ik heb wel 500 meter gereden in die tijd

@House: Gefeliciteerd! Je hebt vandaag je rijbewijs precies een maand! En je pasje is dus nu nog maar 9 jaar en 11 maanden geldig

@Jacobras: Ja,we raken misschien een béétje offtopic,maar wat Kim ook van de week zei,je hebt zoveel steun aan elkaar (gehad) dat je ook weleens iets meer wilt weten van elkaar.Er is toch een vast groepje wat hier steeds weer terugkomt,en vrijwel allemaal dr rijbewijs al hebben.Dat wil toch iets zeggen,we vinden elkaar tof
pi_83522432
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Purdey het volgende:

@Jacobras: Ja,we raken misschien een béétje offtopic,maar wat Kim ook van de week zei,je hebt zoveel steun aan elkaar (gehad) dat je ook weleens iets meer wilt weten van elkaar.Er is toch een vast groepje wat hier steeds weer terugkomt,en vrijwel allemaal dr rijbewijs al hebben.Dat wil toch iets zeggen,we vinden elkaar tof
Psst: Autorij topic #1 - Waar iedereen net zijn rijbewijs heeft
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:01:50 #239
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83522762
quote:
Subtiel,heel subtiel
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:16:28 #240
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83525310
quote:
Hier blijft het toch leuker ,

= Je kan mensen steunen
- Hoe mensen de de rijles ervaren en hoe ver ze zijn.
- Zelf tips geven aan de mensen.
- En er komen leuke mensen hier
pi_83525564
Ik moet morgen om 08:00 al lessen (wat veel te vroeg is in de vakantie ). Nog 2 lessen en dan gaan ze 3 weken met vakantie.
Hopelijk kan er als ze weer terug zijn alvast een datum gepland worden
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:33:01 #242
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83525978
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:22 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik moet morgen om 08:00 al lessen (wat veel te vroeg is in de vakantie ). Nog 2 lessen en dan gaan ze 3 weken met vakantie.
Hopelijk kan er als ze weer terug zijn alvast een datum gepland worden
Hihi, mijn instructeur is over 2 weken ook weg voor een tijdje.

Vanochtend dus weer een keer een losse les gehad. En we waren beide tevreden, ging lekker, beter dan afgelopen Dinsdag. Stop proef gedaan, leren kijken etc. Wel heel erg wennen, als je gewend was aan gelijk richting aangeven, nu eerst binnenspiegel, buitenspiegel, naast je kijken en dan pas richting. Maar goed, ook dat komt wel.

Zo ff naar de kapper en dan van het weekend en het mooie weer genieten
pi_83527296
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef jacobras het volgende:
[..]
We raken misschien een beeeetje off-topic, maar ik ben toch wel benieuwd waar iedereen hier Informatica doet . Ik @ Windesheim, Zwolle.
Ik doe dit @HAN, Arnhem
pi_83527753
Om 12:30 lessen!! Heb er zin in!
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:31:53 #245
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83528322
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:17 schreef Dubish het volgende:
Om 12:30 lessen!! Heb er zin in!
Ik word er gewoon een beetje jaloers van.Autorijles met dit weer was geweldig
Airco aan,drankje halen,kruispuntjes oefenen,radio hard..Ik moet maar snel zelf een autootje gaan kopen
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:59:41 #246
76625 Blackviper
pi_83529276
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Purdey het volgende:

[..]

Airco aan,drankje halen,kruispuntjes oefenen,radio hard..Ik moet maar snel zelf een autootje gaan kopen
LoL wacht maar tot je iedere dag in de file staat met dit weer

De fun is er dan wel snel vanaf..
pi_83529798
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik ben juist blij dat ik niet hoef te lessen met dit weer. Ik zweette me altijd een slag in de rondte
Tap tap tap
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:34:02 #248
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83530623
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben juist blij dat ik niet hoef te lessen met dit weer. Ik zweette me altijd een slag in de rondte
Oh ja,dat dan weer wel..Ik was ook nooit te bloot gekleed met autorijden
En daar kreeg ik het dan nóg warmer van Heb een heel leuke autootje gezien ergens,een Nissan Micra.Een zwarte,wel wat ouder maar in een smetteloze staat 2 eigenaren sinds '94 en nog geen 100.000 op de teller!
pi_83530657
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Purdey het volgende:

[..]

Oh ja,dat dan weer wel..Ik was ook nooit te bloot gekleed met autorijden
En daar kreeg ik het dan nóg warmer van Heb een heel leuke autootje gezien ergens,een Nissan Micra.Een zwarte,wel wat ouder maar in een smetteloze staat 2 eigenaren sinds '94 en nog geen 100.000 op de teller!
Oeh, die zijn leuk Ik had op MP een donkerblauwe Micra gezien voor 950 euro maar ja, die gaat zeke rom de haverklap kapot.
Tap tap tap
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:38:11 #250
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83530769
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oeh, die zijn leuk Ik had op MP een donkerblauwe Micra gezien voor 950 euro maar ja, die gaat zeke rom de haverklap kapot.
Haha,ik zou via marktplaats niet zo snel een auto kopen.Garantie tot aan de deur..Hier krijg ik 6 maanden garantie bij Er zit zelfs een zonnedakje op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:47:27 #251
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83531137
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha,ik zou via marktplaats niet zo snel een auto kopen.Garantie tot aan de deur..Hier krijg ik 6 maanden garantie bij Er zit zelfs een zonnedakje op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke auto Purdey
pi_83532593
quote:

[..]

SPOILER
Parkeert vast makkelijk in Rotterdam
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:30:01 #253
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83532755
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Parkeert vast makkelijk in Rotterdam
@Joosterd: Ja toch! Hartstikke hip ding Ik wil 'm,Ik wil 'm!!

@House: Haha,dat ook zeker! Altijd wel ergens een plekje te vinden waar ik het smurfen-karretje kwijt kan

Ik heb er net niet genoeg geld voor,en even geen werk,maar wel iets op zicht.Misschien dat mijn ouderlijk duo in een gulle bui is,en het voor wil schieten..Ik hoop het zó!!
pi_83533310
@Purdey
Hoeveel kost ie eigenlijk
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:58:19 #255
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83533698
Nieuwe afrijdatum bekend

Zaterdag 24 juli om 12:35 . Nogal een gare tijd, maar ach...

Mijn instructeur had trouwens nog iets voor me voor als ik geslaagd zou zijn, maar heb het toch maar gekregen: een rekening à 408 euro
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:09:40 #256
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83534068
quote:
Er zit zelfs een zonnedakje op
heb ik ook

enige nadeel is dat als de zon schijnt je hem niet opendoet (behalve op een kier), die zon zo op je kop is echt niet fijn... maar nu mijn auto hier voor de deur staat heb ik dat zonnedak open, straks een wat koelere auto als ik er weer instap.
pi_83534740
net geweest.. en gezakt.. niet ongegrond trouwens...

wist van me zelf al dat ik een aantal foutjes gemaakt had
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:35:31 #258
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83535072
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef Ou-Tannu het volgende:

Ik wist nog dat je vandaag moest afrijden, dacht er toevallig nog aan. Balen dat je gezakt bent zeg! Meteen een nieuwe datum aangevraagd?
pi_83535674
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:35 schreef jacobras het volgende:

[..]

Ik wist nog dat je vandaag moest afrijden, dacht er toevallig nog aan. Balen dat je gezakt bent zeg! Meteen een nieuwe datum aangevraagd?
kan morgen pas

oftewel morgen even bellen en dan hopen dat t nog voor de bouwvak wil
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:34:20 #260
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83540811
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef Dubish het volgende:
@Purdey
Hoeveel kost ie eigenlijk
Erg weinig,1750,-
pi_83541626
quote:

[..]

Herkenbaar. Als passagier kan je nog even andere houding gaan zitten, maar als bestuurder niet en wordt de stoel ook wel erg warm bij je rug. Hopelijk hebben de minder luxe auto's binnen een aantal jaar ook een verkoelde stoelfunctionaliteit.
pi_83541919
quote:

[..]

Ik vind het lessen met dit weer ook veels te warm. Maar echt zomer-zomerkleding doe ik ook niet aan als ik aan het lessen ben .

@Purdey: Leuk autootje!
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:11:17 #263
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83542139
Ou-Tannu wat rot zeg. Wat ging er mis dan?

Pur, wat een schatje!

Ik heb mijn eerste honderd kilometer erop zitten Wat een genot! Niks misgegaan of te laat gereageerd, snelweg zelfs meegepakt een aantal keer, pff! Lekkerrr. Maar OMG, als ik even mag klagen: Wat kun je ongelooflijk goed merken dat er geen L meer op je dak staat, zeg. Mensen kleven als zotten, schieten zo overal tussendoor, van helemaal links naar helemaal rechts en andersom en dan gewoon schuin door het midden. Pff. Er rijden wat imbecielen rond, dat heb ik al gezien. Niet dat ik wel perfect rijd hoor, maar ik hou het so far wel veilig. Dat valt niet over iedereen te zeggen!

Heb tevens door de wasstraat gereden , dat was wel even eng, je mag niks, je kan niks en je moet op die machine vertrouwen.

Wat een heerlijke dag! Nu moe en op de bank.
SPOILER
pi_83543691
Maandag om 14:00 TTT, ben zooooooooooooooooooooooooooooo zenuwachtig

Ik weet bijna zeker dat ik ga zakken, door de zenuwen
pi_83543872
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Autorijden is schijtduur. Ik heb een relatief kleine auto en had redelijk voorzichting gerekend op 250 euro/maand aan kosten, maar het lijkt erop dat het toch wel flink meer wordt. Normaal gesproken schat ik zaken redelijk in, maar er mag wel 100 euro bovenop. Komt ook een beetje omdat autorijden erg leuk is en ik meer rijd dan gedacht (15.000 ipv 10.000/jaar)
vraag ik me toch een beetje af wat je verkeerd doet. Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen, ben nagenoeg volledig afgekeurd maar ik heb echt geen 250 (laat staan 350) euro aan maandelijkse kosten voor de auto.
Beetje logisch nadenken is misschien wel nuttig in dit geval, als je naar de winkel moet HOEF je niet met de auto.Net zoals dingen die dichtbij zijn, je zult verbaasd staan hoe het je zal schelen.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_83543996
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Dubish het volgende:

Tis maar een TTT. Heeft niet veel consequenties toch? En als je nou toch al weet dat je gaat zakken, heb je niets te verliezen en kan je alleen maar winnen. Veel plezier maandag.
pi_83544179
250 euro maandelijkse kosten?
Da's wel heel veel!
Ik had tijden dta ik 1x per week moest tanken (¤45), en de verzekering is hier een stuk duurder dan in Nederland (¤100/maand). Ik deed wel veel km (heb er nu meer dan 13k op 6 maand)
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:28:02 #268
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83544838
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef Ou-Tannu het volgende:

Mogen we een klein verslagje? Zijn vaak toch wel dingetjes waar anderen weer van kunnen leren (cq. wat moeten we vooral niet doen tijdens het examen ).

Lessen met dit weer ging nog maar ik ben héél blij dat de lesauto airco heeft!
pi_83545735
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:08 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Tis maar een TTT. Heeft niet veel consequenties toch? En als je nou toch al weet dat je gaat zakken, heb je niets te verliezen en kan je alleen maar winnen. Veel plezier maandag.
Ja ik heb inderdaad niets te verliezen, maar een vrijstelling zou wel vet zijn , dan weet ik dat ik ook op het examen 'KAN' slagen..
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:34 schreef Purdey het volgende:

[..]

Erg weinig,1750,-
Mwa.. niet erg weinig.. Maar wel normaal prijsje
pi_83545845
SPOILER
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:00:24 #271
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83546345
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef Dubish het volgende:

[..]

Ja ik heb inderdaad niets te verliezen, maar een vrijstelling zou wel vet zijn , dan weet ik dat ik ook op het examen 'KAN' slagen..
[..]

Mwa.. niet erg weinig.. Maar wel normaal prijsje
Jij hebt toch ook nog maar heel weinig lessen gehad? Wanneer krijg je die TTT?
pi_83546355
quote:

Hoeveel lessen heb je erop zitten?
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:36:39 #273
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83547314
quote:

Je kan niet zakken voor de TTT , het is gewoon een graadmeter wat je al wel of niet kan en feedback voor jezelf.
Je kan alleen bij de TTT vrijstellingen verdienen en als je die ook verpest maar verder goed kijkt tekenen ze hem ook wel vaak voldoende af. Verder vind ik de TTT ernorm handig want zo kon je ook zien hoe het bij het examen aan toe gaat.

@ Purdey , heb je ook een link van je auto van auto track dan koop ik hem even snell en ga ik er mee rondscheuren
pi_83549117
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Hoeveel lessen heb je erop zitten?
Inmiddels 17, ik ga 21juli al afrijden
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:55:00 #275
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83554333
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:07 schreef Dubish het volgende:

[..]

Inmiddels 17, ik ga 21juli al afrijden
Netjes toch , en hopen dat je in 1x slaagt
pi_83557662
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Netjes toch , en hopen dat je in 1x slaagt
Jazeker!!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 08:19:20 #277
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_83559306
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:05 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

vraag ik me toch een beetje af wat je verkeerd doet. Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen, ben nagenoeg volledig afgekeurd maar ik heb echt geen 250 (laat staan 350) euro aan maandelijkse kosten voor de auto.
Beetje logisch nadenken is misschien wel nuttig in dit geval, als je naar de winkel moet HOEF je niet met de auto.Net zoals dingen die dichtbij zijn, je zult verbaasd staan hoe het je zal schelen.
Ik heb het er niet over dat ik voor elk wissewasje de auto pak, maar als je em hebt staan, dan ga je ook vaker (verder) weg. Mijn opmerking ging er enkel over dat autorijden duurder is dan ik aanvankelijk dacht, niet dat ik het niet kon betalen... Dus volgens mij praten we langs elkaar heen!
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:12 schreef trainfreak het volgende:
250 euro maandelijkse kosten?
Da's wel heel veel!
Ik had tijden dta ik 1x per week moest tanken (¤45), en de verzekering is hier een stuk duurder dan in Nederland (¤100/maand). Ik deed wel veel km (heb er nu meer dan 13k op 6 maand)
De kosten waar ik het over had van 250-350 is all-inclusieve, dus ook zaken als beurten en niet-gepland onderhoud, ANWB lidmaatschap. Binnenkort rij ik een jaar en dan zal ik alles eens optellen. 25-30ct/km zou mij niet verbazen: met 1000km/maand zit je dan dus op 300 euro.
pi_83560139
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 08:19 schreef TeleluvR het volgende:
De kosten waar ik het over had van 250-350 is all-inclusieve, dus ook zaken als beurten en niet-gepland onderhoud, ANWB lidmaatschap. Binnenkort rij ik een jaar en dan zal ik alles eens optellen. 25-30ct/km zou mij niet verbazen: met 1000km/maand zit je dan dus op 300 euro.
Pfuh, ANWB, voor die enkele keer dat je die nodig hebt...
Ik zit momenteel enkel aan benzine op nog geen 10 cent per kilometer, verzekering kan ik pas aan het eind van het jaar meetellen, maar dat bedrag gaat het serieus omhoog krikken.
Onderhoud weet ik nog niet want ik ben nog nooit moeten gaan, binnen enkele weken voor de eerste keer
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:45:32 #279
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83560930
@Kim: Zoooo ben ik even jaloers! Heerlijk met je eigen autootje gereden,en meteen 100 km!
Ben benieuwd wat ik dadelijk allemaal aantref als ik 'echt' zelf ga rijden Jee,wat had je met je voet gedaan? Gelukkig niks ernstigs Zie nog dat plaatje van die man met een gipsen been in mn theorie-cd-rom 'Uw been zit in het gips,mag u zo gaan rijden?' (Het antwoord was overigens nee,lucky you )

@Joosterd: Ja,daaag.Ik ben gekke Eppie niet Nja,alhoewel,het is absoluut niet zeker dat ik 'm ga kopen hoor.Hij staat in Alphen aan den Rijn,en hij moet wel naar R'dam toe dan.Dan kan ik wel iemand laten rijden,maar we moeten daar ook weer heen..Dus dan hebben we twee auto's en twee mensen.Toch maar iets dichterbij huis zoeken
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:13:17 #280
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83561675
Ja nou, dat is een leuk verhaal Ik wilde heel nonchalant uit bad stappen, maar omdat er sop aan mn been zat besloot ik die eerst af te schudden , gevolg: voet kéihard tegen de klassieke metalen kraan. En dan echt hard. Handigheid is niet te koop.

Vandaag ga ik met de auto naar werk, lol. Dat zullen de eerste kilometers zijn die ik écht helemaal alleen maak. Gisteren zat vriendlief naast me!
pi_83561869
Net terug van rijles.
Een nieuwe auto dit keer waarbij je, als je het aangrijpingspunt hebt, véél meer gas moet geven dan bij de andere auto's, ik heb hem 2 keer af laten slaan . Maar na die opstartprobleempjes ging alles weer goed
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:22:13 #282
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83561942
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Net terug van rijles.
Een nieuwe auto dit keer waarbij je, als je het aangrijpingspunt hebt, véél meer gas moet geven dan bij de andere auto's, ik heb hem 2 keer af laten slaan . Maar na die opstartprobleempjes ging alles weer goed
Zo wordt het na je rijles ook elke keer wennen als je in een andere auto stapt.
Dus het is helemaal niet raar dat je hem af laat slaan.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:22:57 #283
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83561961
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Net terug van rijles.
Afslaan is niet erg vooral niet als je in een nieuwe auto zit. Als de rest goed is het toch prima
pi_83562170
Ja, ik ben wel blij dat het elke keer steeds goed gaat
Af laten slaan is idd wel het minst erge dat fout kan gaan, maar ik voelde me wel heel knullig omdat op dat moment omdat het stoplicht weer op rood sprong en de mensen achter me weer moesten wachten. Gelukkig waren het geen ongeduldige types.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:32:41 #285
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83562255
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Af laten slaan is idd wel het minst erge dat fout kan gaan, maar ik voelde me wel heel knullig omdat op dat moment omdat het stoplicht weer op rood sprong en de mensen achter me weer moesten wachten. Gelukkig waren het geen ongeduldige types.
Dat scheelt, anders ga je lopen stressen en gaat nog veel meer mis.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:32:55 #286
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83562263
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Gellukig staat er nog een L op het dak
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:33:46 #287
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83562291
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Dat is wel een groot verschil met als je gaat rijden en net je rijbewijs hebt.
Dan worden ze wel ongeduldig.
pi_83562334
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat scheelt, anders ga je lopen stressen en gaat nog veel meer mis.
Ja idd, ik heb weleens een rooie kop daardoor gekregen, omdat diegene achter me begon te toeteren . De volgende 10 a 20 minuten gingen dan ook niet lekker, erg zenuwachtig werd ik ervan.
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Sommige mensen trekken zich daar niks van aan .
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:35:44 #289
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83562343
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat is wel een groot verschil met als je gaat rijden en net je rijbewijs hebt.
Dan worden ze wel ongeduldig.
Klopt
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:36:54 #290
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83562386
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:35 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Ja idd, ik heb weleens een rooie kop daardoor gekregen, omdat diegene achter me begon te toeteren . De volgende 10 a 20 minuten gingen dan ook niet lekker, erg zenuwachtig werd ik ervan.
[..]

Sommige mensen trekken zich daar niks van aan .
Niet doen.
Iedereen heeft het moeten leren.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:51:05 #291
76625 Blackviper
pi_83562830
Ja iedereen moet het leren klopt. Maar soms mag de instructeur ook wel beter op letten. Vaak genoeg gezien dat de instructeur zit te bellen of te smsen of weet ik veel wat waardoor de lesser rare dingen aan het uithalen is. Verkeerde rijbaan.. slingeren.. etc etc. Ergste wat ik een keer gezien heb is dat ik van rechts kwam (had voorrang) lesauto rijdt gewoon door instructeur zit te slapen of in ieder geval andere dingen te doen. Ik moest vol in de ankers om een aanrijding te voorkomen. Lesauto rijd beetje slingerend door die persoon zal wel geschrokken zijn.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:05:19 #292
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83565457
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:51 schreef Blackviper het volgende:
Ja iedereen moet het leren klopt. Maar soms mag de instructeur ook wel beter op letten. Vaak genoeg gezien dat de instructeur zit te bellen of te smsen of weet ik veel wat waardoor de lesser rare dingen aan het uithalen is. Verkeerde rijbaan.. slingeren.. etc etc. Ergste wat ik een keer gezien heb is dat ik van rechts kwam (had voorrang) lesauto rijdt gewoon door instructeur zit te slapen of in ieder geval andere dingen te doen. Ik moest vol in de ankers om een aanrijding te voorkomen. Lesauto rijd beetje slingerend door die persoon zal wel geschrokken zijn.
Daar werd ik ook weleens gek van hoor.Mijn instructeur zat constant te bellen,niet alleen met leerlingen.Wilde ik iets vragen en dan was het 'Ssst,even wachten.' Hallo Ik betaal jou 52 euro per blok,geef me dan ook les.' Zondag lekker autorijden
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:08:17 #293
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83565572
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:05 schreef Purdey het volgende:

[..]

Daar werd ik ook weleens gek van hoor.Mijn instructeur zat constant te bellen,niet alleen met leerlingen.Wilde ik iets vragen en dan was het 'Ssst,even wachten.' Hallo Ik betaal jou 52 euro per blok,geef me dan ook les.' Zondag lekker autorijden
Ik hoop voor je dat je een airco hebt, of het flink afkoelt

Gellukig belde die van mij nauwelijks, is een paar keer gebeurd omdat leerlingen plots niet meer konden en toen anderen geregeld moesten worden. Op een gewone doorgaande weg kan dit wel maar in de bebouwde kom is het veel riskanter/
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:59:43 #294
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_83567288
Dadelijk examen!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:00:26 #295
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83567310
A.s. Dinsdag theorie-examen, aankomend weekend maar 'ns gaan leren
pi_83569620
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:59 schreef onderjas het volgende:
Dadelijk examen!
Succes!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:03:32 #297
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83569727
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:59 schreef onderjas het volgende:
Dadelijk examen!
Succes, hopelijk heb je niet al te veel last van de warmte , want met 15 graden in de auto had ik het soms al last van de warmte.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:22:59 #298
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83570473
@Dubish: Jij mag trouwens ook snel afrijden.Na 17 lessen al,best snel Gaat het zo goed? (Ik voel me enorm debiel als ik dat soort dingen lees )

Succes onderjas! Maar waarschijnlijk weet je allang of je gezakt/geslaagd bent nu
pi_83571150
@Purdey: Ja het gaat perfect, hier en daar wat foutjes maar dat kan , gister nacht was ik oude 'rijles' topics aan het doorspitten, zag ik jouw bericht van 'Ik rij al 20lessen alleen rechtdoor nooit snelweg op etc.'
De eerste wat in me opkwam was dat je rijinstructeur jouw aan het lijntje hield , misschien was/is dat niet zo, maarja dat weet ik niet. De een doet er 20lessen over de ander 50 Uiteindelijk heb je wel je rijbewijs en daar gaat het om
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:42:59 #300
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83571286
Ze vonden Purdey gewoon te leuk daardoor bleef ze zolang lessen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')