In de OP staat dat je geslaagd bent sinds 1 juni.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Van alles rond de 7/8, volgens de examinator hoorden die kruisjes meer aan de andere kant van de lijst
Gefeliciteerd Kimpossible!! (beetje laat maar lees nu pas bij :p)quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:00 schreef Kimpossible het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal!
Rijbewijs is aangevraagd, maar lief lachen hielp niet toen ik zei dat ik 'm ook wel om vijf voor vijf wilde ophalen.. Helaas pindakaas, morgenochtend dus pas! Ik heb hier echt te weinig geduld voor, haha.
Ik reed een keer weg, kijk op het dashboard, `hey, er brandt hier een lampje, kan dat geen kwaad ?' , ach zegt de instructeur, dat lampje brandt altijd als de motor 25 keer is afgeslagen, Het was ook pas 11.30quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef jacobras het volgende:
Ik liet de auto vandaag trouwens 2x afslaanLang niet meer gehad, en nu opeens 2x in een les
Weer? Hoe vaak al?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:59 schreef jacobras het volgende:
Klote, wéér gezakt :-(. Ik kan echt niet tegen de zenuwen :-(. Zit nu in auto, straks verslagje.
Mwuah, zo dacht ik ook, maar wat ik gemerkt heb is dat scherp zien niet zo heel belangrijk is. Tuurlijk, je kunt borden 15 meter eerder lezen, maar goed rijden en de weg kunnen vinden heeft meer te maken met vooruit kijken en anticiperen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef De-Hamster het volgende:
Meteen de weg op namelijk, ik zie best slecht draag in het 'normale' leven never te nooit niet een bril of lenzen, maar denk dat ik het nu met t rijlessen beter wel kan doen.
Checkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Troost je met de gedachten dat bij mij op mn examen de auto zelfs nog afsloeg
Die komt op je theoriecertificaatquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Blackviper het volgende:
Weet iemand waarom je een pasfoto moet meenemen naar je theorie? Laatste keer is al weer 8 jaar geleden... kan mij niet herinneren dat ik dat toen mee moest nemen.
Waarom moet er een foto op je theorie certificaat? Nou ja het zal wel. Maak tegen die tijd wel foto's...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die komt op je theoriecertificaat
Ja geen idee, maar daar hebben ze die van mij dus op geplakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Waarom moet er een foto op je theorie certificaat? Nou ja het zal wel. Maak tegen die tijd wel foto's...
Zodat ze zeker weten dat jij het bent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Waarom moet er een foto op je theorie certificaat? Nou ja het zal wel. Maak tegen die tijd wel foto's...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:59 schreef jacobras het volgende:
Klote, wéér gezakt :-(. Ik kan echt niet tegen de zenuwen :-(. Zit nu in auto, straks verslagje.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:27 schreef zlakto het volgende:
Vanmiddag voor de 3e keer rijexamen. Ben er echt helemaal klaar mee en denk dat ik weer ga zakken. Dus ik post maar even in dit topic, wie weet heeft het een positief effect
Dit is de 2e keerquote:
Yup , zolang ik het maar op de georganiseerde manier deed is er niets aan de hand bij mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef jacobras het volgende:
Plaatje zelf geknutseld?
Ik doe nu gewoon:
- sleutel d'r in
- riem om
- spiegels afstellen
- koppeling en rem in
- starten
- lichten
- versnelling
- handrem
- kijkzooi, richting geven en vlammen maar
En dan bij m'n examen zit ik maar wat te prutsen![]()
Ach, ze zullen er wel een goede reden voor hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Want je ID kaart die je ook moet meenemen is niet genoeg ofzo...
En de gemeente maar in haar vuistje lachen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:42 schreef Kimpossible het volgende:
Ik moest ook wel dertig euro betalen hoor, voor een spoedaanvraag.
Is het ook, wil alleen nog wel eens de lampen vergeten (zegmaar 1 op de 3 keerquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef mstr het volgende:
Ik vind het raar dat het bij jullie geen automatisme is... Bij mij was het tegen de tijd dat ik moest afrijden een automatisme geworden.
Er moeten weer 2 weken tussen zitten, maar ik ga binnenkort ook op vakantie, dus moet nog even kijken wanneer ik weer ga. Piano spelen ontspant wel, misschien zou ik de volgende keer vlak voor m'n rijles+examen nog even moeten spelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef Purdey het volgende:
Klote internet lag er de hele morgen uit,kan nu pas reageren..Begon zelfs al afkickverschijnselen te krijgen![]()
Allereerst Jacobras: Wat ontzettend klote dat je weer gezakt bent.En je had er nog wel zoveel vertrouwen in.De zenuwen kunnen je echt parten gaan spelen.Heel erg zonde,hopen dat je weer snel opkunt en dat het dan wel goed gaat.Probeer voor je examen goed te ontspannen.Piano spelen misschien? Wordt je daar rustig van?
Hahaha,ik lig hier van herkenbaarheid bijna onder de tafelquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Net nog met m'n vader gesproken, begint hij weer over dat de verzekering zo duur wordt als ik er een deuk in rij, etc etc. Dat snap ik ook wel, maar als ik NU niet die snelweg op ga, durf ik zo niet meer. Zegt m'n vader: 'Ik rij ook weleens twee weken niet.' Ja maar jij doet het al ruim 40 jaar, hork. Eerst zes jaar pushen dat ik m'n rijbewijs moet halen, dan miepen dat het lang duurt, heb ik het na veel bloed, zweet, tranen en geld gehaald... en nu mag ik niet meer in z'n auto rijden terwijl hij eerst steeds zei dat het wel mocht
. Hij had zeker niet gedacht dat ik het zou halen
Ik kreeg die oefening express 'Sluit de hele auto maar af.Dan gaan we eruit.' Motor uit,gordel los.En ik gooi zonder te kijken mn portier open,en vergeet de verlichting uit te zetten waardoor de auto ging piepen.Ik hoorde alleen naast me 'Ja,je bent gezakt.'quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef Joosterd het volgende:
Mijn instructeur vertelde ook nog dat er iemand gezakt was omdat hij de portier zonder te kijken opengooide terwijl hij verder perfect reed..dat zijn echt naaistreken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik kreeg die oefening express 'Sluit de hele auto maar af.Dan gaan we eruit.' Motor uit,gordel los.En ik gooi zonder te kijken mn portier open,en vergeet de verlichting uit te zetten waardoor de auto ging piepen.Ik hoorde alleen naast me 'Ja,je bent gezakt.'
Mijn moeder is een keer erg hard tegen de grond gegaan toen ze op de fiets zat en iemand niet eerst keek of er iemand aan kwam en dus gewoon het portier opengooide. Bril kapot en kon een tijd niet echt geweldig lopen. Dus ik vind het wel terecht dat je dan zakt, als het zo simpel is waarom kijk je dan niet eerst ff... Tip is om met andere hand (Dus als je links zit, met rechts ) de deur te openen, dan draai je je schouder automatisch en zul je eerder de neiging hebben om te kijken.)quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Blistering het volgende:
Wat is dat voor onzin dan? Iemand daarop laten zakken terwijl die verder perfect kan rijden is echt de grootste onzin imo.
En feli Nass!
Merk je snel genoeg als de paal niet omhoog gaat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Weet je wat ik vaak ga vergeten denk ik? Parkeerkaartjes. Dat merk ik ook als ik met iemand de stad inga, dan loop ik naar de auto en de chauffeur herinnert me er dan aan dat er nog betaald moet worden
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:59 schreef jacobras het volgende:
Dat vond ik ook een wonder hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
In de OP staat dat je geslaagd bent sinds 1 juni.
Heb je die man 500 euro toegeschoven? Is een 4 genoeg? Wat voor verhaal zit er achter dit mysterie...![]()
Ik heb nooit last gehad van stressende ouders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
gewoon nog een keer!
[..]
Dat vond ik ook een wonder hoorkerel zat me helemaal af te zeiken over doorstroom, traagheid etc maar hij kon verder geen fouten vinden dus daarom liet me "eigenlijk ben ik het gek dat ik het doe en ik hoop niet dat ik je op de weg tegenkom" gewoon slagen.
Over de vaders en moeders hierboven is heel herkenbaar. M'n moeder zit helemaal te stressen als ze naast me zit
Ik kon hem pas kopen nadat die garage een coyp van mijn rijbewijs had gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef mstr het volgende:
Ik had een paar dagen voor ik moest afrijden al mijn auto.
Haha,dat zal ik niet snel vergeten denk ik.Een ingebouwd systeem van 'in de grote stad' wonenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Weet je wat ik vaak ga vergeten denk ik? Parkeerkaartjes. Dat merk ik ook als ik met iemand de stad inga, dan loop ik naar de auto en de chauffeur herinnert me er dan aan dat er nog betaald moet worden
Je eerste parkeerboete doet pijn, helemaal als je hem net als ik vergeet te betalen. Bijna 110 euro moet ik nu dokken voor buiten een parkeervak staan (met geldig kaartje!)quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
Mn instructeur ging al geld in de meter gooien als we alleen maar iets te drinken gingen halen![]()
Ik moet maandag afrijden, en had vandaag rijles. Had ook nog een voorrang twijfelmoment, waardoor een fietser ging twijfelen. Uiteindelijk goed gekomen en daar gaat het om. Als ik nu ga simpen om de foutjes dan ga ik met een slecht gevoel het examen in, dus leer ervan tijdens de les. Maar daarna de situatie gewoon vergeten is mijn tip.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef aflex het volgende:
Over twee weken moet ik afrijden. Gister ging best slecht, verkeerd voorrang verleend etc. Ik ben sinds eind maart bezig, 3 uurtjes in de week gereden en dus al over twee weken afrijden!
Ik ken het ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:53 schreef jacobras het volgende:
[..]
In ieder geval wel begrijpelijk dat ik gezakt ben, hij en ik waren het erover eens dat het een slordige rit was.
Autorijden is schijtduur. Ik heb een relatief kleine auto en had redelijk voorzichting gerekend op 250 euro/maand aan kosten, maar het lijkt erop dat het toch wel flink meer wordt. Normaal gesproken schat ik zaken redelijk in, maar er mag wel 100 euro bovenop. Komt ook een beetje omdat autorijden erg leuk is en ik meer rijd dan gedacht (15.000 ipv 10.000/jaar)quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:44 schreef Joosterd het volgende:
Zit ook te twijfelen of ik een auto neem , ben nog een student en heb een bijbaantje in de supermarkt en nog in de IT als ze krap met personeel zitten op de helpdesk. Ik heb verder wel voor mijn leeftijdsgenoten denk ik een redelijk bedrag op mijn bankrekening staan maar een auto nemen is zo duur
Kim,waarom zo denigerend over je kaasmeisjes zijn? Het is werk,en het betaald de rekeningenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:28 schreef Kimpossible het volgende:
Pur, ik studeer en werk bij de Albert Heijn als kaasmeisje12 u per week. Ik woon samen met mijn vriend, die trouwens erg weinig verdient maar in augustus door de keuring van de politie heen mag proberen te komen! Als ie die haalt mag ie gaan leren voor agent
. Maar goed, een autootje heb ik gewoon echt heel hard voor gespaard. Zelf, hoewel het niet had gelukt als vriendlief niet hier en daar extra boodschapjes kocht in plaats van mijn pas te pakken etc., dus het is wel 'onze auto'
Ik studeer Informatica, maar naast m'n studie heb ik een bijbaan als Accountmanager voor een ontwerp- en adviesbureau in de breedste zin. We combineren communication, media en ICT samen met flinke dosis lef en een eigenwijze en creatieve uitstraling. Maar het is een bedrijf dat als onderdeel van de hogeschool opereert.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Werken jullie eigenlijk allemaal? De studenten dan,en wat doen jullie 'erbij'?
Het klinkt als een baan opzich!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik studeer Informatica, maar naast m'n studie heb ik een bijbaan als Accountmanager voor een ontwerp- en adviesbureau in de breedste zin. We combineren communication, media en ICT samen met flinke dosis lef en een eigenwijze en creatieve uitstraling. Maar het is een bedrijf dat als onderdeel van de hogeschool opereert.
Dat is waarschijnlijk een van de apartste bijbaantjes
Kewlquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
gewoon nog een keer!
[..]
Dat vond ik ook een wonder hoorkerel zat me helemaal af te zeiken over doorstroom, traagheid etc maar hij kon verder geen fouten vinden dus daarom liet me "eigenlijk ben ik het gek dat ik het doe en ik hoop niet dat ik je op de weg tegenkom" gewoon slagen.
Over de vaders en moeders hierboven is heel herkenbaar. M'n moeder zit helemaal te stressen als ze naast me zit
Dat is snel. Versnelde Cursus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Bo. het volgende:
Woensdag 5 juli 13:00 begin ik!
Hoop eind augustus op te gaan.
Dat is heel optimistischquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Bo. het volgende:
Woensdag 5 juli 13:00 begin ik!
Hoop eind augustus op te gaan.
Gefeliciteerd! Vreemde opmerking trouwens,het is gevaarlijk om tijdens het rijden te gaan zitten socializen met degene naast je.Dat kan als je al wat langer rijdt,maar met je examen is niet geen aanrader.Had hij liever gehad dat je iets over het hoofd had gezien zodat ie op de rem kon trappen? Vreemdquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef zlakto het volgende:
[..]
Dat is snel. Versnelde Cursus?
Ik ben vanmiddag geslaagd. Kwam erachter dat zolang ik bleef praten ik niet zenuwachtig werd, dus dat ging prima. Heb prima gereden volgens de examinator. Het viel hem wel op dat ik hem niet aankeek als we aan het praten waren. Blijkbaar kan je tijdens het rijden gewoon iemand aankijken
Ik ga versnelde cursus doen iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is heel optimistisch![]()
En heb je daar ook een plan voor?
Idd, als ik met mijn instructeur praat kijk ik ook nooit naar hem/haar, terwijl ik wel vanuit m'n ooghoek kan zien dat zij wel naar mij kijken. Zou wat zijn als je de helft van de tijd naar degene naast je kijkt ipv voor jequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Vreemde opmerking trouwens,het is gevaarlijk om tijdens het rijden te gaan zitten socializen met degene naast je.Dat kan als je al wat langer rijdt,maar met je examen is niet geen aanrader.Had hij liever gehad dat je iets over het hoofd had gezien zodat ie op de rem kon trappen? Vreemd
Ik ookquote:
Bedankt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef Kimpossible het volgende:
Ah jacob wat kut zeg.. Echt heel vervelend, zenuwen. Ik vind het zo verschrikkelijk hoe dat je lichaam overneemt, terwijl je dondersgoed weet wat en hoe je moet doen. Volgende keer ga je het écht halen! Je kan het!
Ik werk op een sorteercentrum voor postpakketten. Doordeweeks één avond en in de zomer elke dag. Niet echt geweldig om met dit weer zware dozen te versjouwen, maar goed. Op het einde van de zomer heb ik wel weer een beetje conditie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
As long as it doesn't rain!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef hollander87 het volgende:
Raampje open, armpje eruitHet is zo lekker om zo te rijden
Jep fulltime ict. Eerste eigen auto kreeg ik ook van daar (splinternieuw) daarvoor al jaren mijn rijbewijs maar reed eigenlijk sporadisch. Geen problemen gehad want zoiets verleer je nooit net als fietsen. Nu, aangezien ik iedere dag moet rijden, ben ik die @$)@$$ file wel zat.. En wordt het tijd voor de motorquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
knip
We raken misschien een beeeetje off-topic, maar ik ben toch wel benieuwd waar iedereen hier Informatica doetquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef twiFight het volgende:
Wat een eenheidsworst hier, ik doe ook Informatica![]()
Cool! Gewoon blijven rijden, dan went 't wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Yeah, ik mocht in de Volvo van m'n broer rijden, zo liefKlein stukje maar, zijn ongeveer een kwartiertje weggeweest. Stukje snelweg enzo, hij heeft me de cruise control geleerd
. Maar voor de volgende keer: minder lullen en meer spiegelen en niet laten opjutten door Volkswagen Beetles waardoor ik te snel wil afslaan om ervan af te zijn zodat ik vergeet terug te schakelen en die ene paal iets te dichtbij kwam
. Maar goed, ik moet niet van mezelf verwachten dat ik ineens perfect kan rijden ofzo, maar wat meer oefenen zou fijn zijn
De Volvo reed verder wel lekker trouwens, auto niet af laten slaan, hij trok lekker op, beter dan de Nissan Note van m'n vader. Daar stond ik bij het stoplicht echt van: Ja, gaan we rijden? ja? Koppeling nog verder omhoog? Ja? Is dat 'm? Ja? *schokkende auto* *eindelijk beweging*
Ik werk bij de bibliotheek, 15 uurtjes per week ofzo. Zal volgend jaar stukken minder zijn als ik met m'n vervolgopleiding begin. Dus als ik m'n rijbewijs eenmaal heb, zal een auto er niet inzitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
Psst: Autorij topic #1 - Waar iedereen net zijn rijbewijs heeftquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Purdey het volgende:
@Jacobras: Ja,we raken misschien een béétje offtopic,maar wat Kim ook van de week zei,je hebt zoveel steun aan elkaar (gehad) dat je ook weleens iets meer wilt weten van elkaar.Er is toch een vast groepje wat hier steeds weer terugkomt,en vrijwel allemaal dr rijbewijs al hebben.Dat wil toch iets zeggen,we vinden elkaar tof
Subtiel,heel subtielquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Psst: Autorij topic #1 - Waar iedereen net zijn rijbewijs heeft
Hier blijft het toch leukerquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Psst: Autorij topic #1 - Waar iedereen net zijn rijbewijs heeft
Hihi, mijn instructeur is over 2 weken ook weg voor een tijdje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:22 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik moet morgen om 08:00 al lessen (wat veel te vroeg is in de vakantie). Nog 2 lessen en dan gaan ze 3 weken met vakantie.
Hopelijk kan er als ze weer terug zijn alvast een datum gepland worden
Ik doe dit @HAN, Arnhemquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef jacobras het volgende:
[..]
We raken misschien een beeeetje off-topic, maar ik ben toch wel benieuwd waar iedereen hier Informatica doet. Ik @ Windesheim, Zwolle.
Ik word er gewoon een beetje jaloers van.Autorijles met dit weer was geweldigquote:
LoL wacht maar tot je iedere dag in de file staat met dit weerquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik word er gewoon een beetje jaloers van.Autorijles met dit weer was geweldig![]()
Airco aan,drankje halen,kruispuntjes oefenen,radio hard..Ik moet maar snel zelf een autootje gaan kopen
Ik ben juist blij dat ik niet hoef te lessen met dit weer. Ik zweette me altijd een slag in de rondtequote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik word er gewoon een beetje jaloers van.Autorijles met dit weer was geweldig![]()
Airco aan,drankje halen,kruispuntjes oefenen,radio hard..Ik moet maar snel zelf een autootje gaan kopen
Oh ja,dat dan weer wel..Ik was ook nooit te bloot gekleed met autorijdenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik niet hoef te lessen met dit weer. Ik zweette me altijd een slag in de rondte
Oeh, die zijn leukquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oh ja,dat dan weer wel..Ik was ook nooit te bloot gekleed met autorijden![]()
En daar kreeg ik het dan nóg warmer vanHeb een heel leuke autootje gezien ergens,een Nissan Micra.Een zwarte,wel wat ouder maar in een smetteloze staat
2 eigenaren sinds '94 en nog geen 100.000 op de teller!
Haha,ik zou via marktplaats niet zo snel een auto kopen.Garantie tot aan de deur..Hier krijg ik 6 maanden garantie bijquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, die zijn leukIk had op MP een donkerblauwe Micra gezien voor 950 euro
![]()
maar ja, die gaat zeke rom de haverklap kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,ik zou via marktplaats niet zo snel een auto kopen.Garantie tot aan de deur..Hier krijg ik 6 maanden garantie bijEr zit zelfs een zonnedakje op
Leuke auto PurdeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,ik zou via marktplaats niet zo snel een auto kopen.Garantie tot aan de deur..Hier krijg ik 6 maanden garantie bijEr zit zelfs een zonnedakje op
Parkeert vast makkelijk in RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
@Joosterd: Ja toch! Hartstikke hip dingquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Parkeert vast makkelijk in Rotterdam
heb ik ookquote:
Ik wist nog dat je vandaag moest afrijden, dacht er toevallig nog aan. Balen dat je gezakt bent zeg! Meteen een nieuwe datum aangevraagd?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
net geweest.. en gezakt.. niet ongegrond trouwens...
wist van me zelf al dat ik een aantal foutjes gemaakt had
kan morgen pasquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:35 schreef jacobras het volgende:
[..]
Ik wist nog dat je vandaag moest afrijden, dacht er toevallig nog aan. Balen dat je gezakt bent zeg! Meteen een nieuwe datum aangevraagd?
Herkenbaar. Als passagier kan je nog even andere houding gaan zitten, maar als bestuurder niet en wordt de stoel ook wel erg warm bij je rug. Hopelijk hebben de minder luxe auto's binnen een aantal jaar ook een verkoelde stoelfunctionaliteit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik niet hoef te lessen met dit weer. Ik zweette me altijd een slag in de rondte
Ik vind het lessen met dit weer ook veels te warm. Maar echt zomer-zomerkleding doe ik ook niet aan als ik aan het lessen benquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
vraag ik me toch een beetje af wat je verkeerd doet. Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen, ben nagenoeg volledig afgekeurd maar ik heb echt geen 250 (laat staan 350) euro aan maandelijkse kosten voor de auto.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Autorijden is schijtduur. Ik heb een relatief kleine auto en had redelijk voorzichting gerekend op 250 euro/maand aan kosten, maar het lijkt erop dat het toch wel flink meer wordt. Normaal gesproken schat ik zaken redelijk in, maar er mag wel 100 euro bovenop. Komt ook een beetje omdat autorijden erg leuk is en ik meer rijd dan gedacht (15.000 ipv 10.000/jaar)
Tis maar een TTT.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Dubish het volgende:
Maandag om 14:00 TTT, ben zooooooooooooooooooooooooooooo zenuwachtig
Ik weet bijna zeker dat ik ga zakken, door de zenuwen![]()
Mogen we een klein verslagje? Zijn vaak toch wel dingetjes waar anderen weer van kunnen leren (cq. wat moeten we vooral niet doen tijdens het examenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
net geweest.. en gezakt.. niet ongegrond trouwens...
wist van me zelf al dat ik een aantal foutjes gemaakt had
Ja ik heb inderdaad niets te verliezen, maar een vrijstelling zou wel vet zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:08 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Tis maar een TTT.Heeft niet veel consequenties toch? En als je nou toch al weet dat je gaat zakken, heb je niets te verliezen en kan je alleen maar winnen. Veel plezier maandag.
Mwa.. niet erg weinig.. Maar wel normaal prijsjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch ook nog maar heel weinig lessen gehad? Wanneer krijg je die TTT?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ja ik heb inderdaad niets te verliezen, maar een vrijstelling zou wel vet zijn, dan weet ik dat ik ook op het examen 'KAN' slagen..
[..]
Mwa.. niet erg weinig.. Maar wel normaal prijsje
Hoeveel lessen heb je erop zitten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Dubish het volgende:
Je kan niet zakken voor de TTT , het is gewoon een graadmeter wat je al wel of niet kan en feedback voor jezelf.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Dubish het volgende:
Inmiddels 17, ik ga 21juli al afrijdenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je erop zitten?
Netjes toch , en hopen dat je in 1x slaagtquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:07 schreef Dubish het volgende:
[..]
Inmiddels 17, ik ga 21juli al afrijden
Jazeker!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Netjes toch , en hopen dat je in 1x slaagt![]()
Ik heb het er niet over dat ik voor elk wissewasje de auto pak, maar als je em hebt staan, dan ga je ook vaker (verder) weg. Mijn opmerking ging er enkel over dat autorijden duurder is dan ik aanvankelijk dacht, niet dat ik het niet kon betalen... Dus volgens mij praten we langs elkaar heen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:05 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
vraag ik me toch een beetje af wat je verkeerd doet. Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen, ben nagenoeg volledig afgekeurd maar ik heb echt geen 250 (laat staan 350) euro aan maandelijkse kosten voor de auto.
Beetje logisch nadenken is misschien wel nuttig in dit geval, als je naar de winkel moet HOEF je niet met de auto.Net zoals dingen die dichtbij zijn, je zult verbaasd staan hoe het je zal schelen.
De kosten waar ik het over had van 250-350 is all-inclusieve, dus ook zaken als beurten en niet-gepland onderhoud, ANWB lidmaatschap. Binnenkort rij ik een jaar en dan zal ik alles eens optellen. 25-30ct/km zou mij niet verbazen: met 1000km/maand zit je dan dus op 300 euro.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:12 schreef trainfreak het volgende:
250 euro maandelijkse kosten?
Da's wel heel veel!
Ik had tijden dta ik 1x per week moest tanken (¤45), en de verzekering is hier een stuk duurder dan in Nederland (¤100/maand). Ik deed wel veel km (heb er nu meer dan 13k op 6 maand)
Pfuh, ANWB, voor die enkele keer dat je die nodig hebt...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:19 schreef TeleluvR het volgende:
De kosten waar ik het over had van 250-350 is all-inclusieve, dus ook zaken als beurten en niet-gepland onderhoud, ANWB lidmaatschap. Binnenkort rij ik een jaar en dan zal ik alles eens optellen. 25-30ct/km zou mij niet verbazen: met 1000km/maand zit je dan dus op 300 euro.
Zo wordt het na je rijles ook elke keer wennen als je in een andere auto stapt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Net terug van rijles.
Een nieuwe auto dit keer waarbij je, als je het aangrijpingspunt hebt, véél meer gas moet geven dan bij de andere auto's, ik heb hem 2 keer af laten slaan![]()
. Maar na die opstartprobleempjes ging alles weer goed
Afslaan is niet erg vooral niet als je in een nieuwe auto zit. Als de rest goed is het toch primaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Net terug van rijles.
Een nieuwe auto dit keer waarbij je, als je het aangrijpingspunt hebt, véél meer gas moet geven dan bij de andere auto's, ik heb hem 2 keer af laten slaan![]()
. Maar na die opstartprobleempjes ging alles weer goed
Dat scheelt, anders ga je lopen stressen en gaat nog veel meer mis.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Ja, ik ben wel blij dat het elke keer steeds goed gaat![]()
Af laten slaan is idd wel het minst erge dat fout kan gaan, maar ik voelde me wel heel knullig omdat op dat moment omdat het stoplicht weer op rood sprong en de mensen achter me weer moesten wachten. Gelukkig waren het geen ongeduldige types.
Gellukig staat er nog een L op het dakquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Ja, ik ben wel blij dat het elke keer steeds goed gaat![]()
Af laten slaan is idd wel het minst erge dat fout kan gaan, maar ik voelde me wel heel knullig omdat op dat moment omdat het stoplicht weer op rood sprong en de mensen achter me weer moesten wachten. Gelukkig waren het geen ongeduldige types.
Dat is wel een groot verschil met als je gaat rijden en net je rijbewijs hebt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gellukig staat er nog een L op het dak
Ja idd, ik heb weleens een rooie kop daardoor gekregen, omdat diegene achter me begon te toeterenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat scheelt, anders ga je lopen stressen en gaat nog veel meer mis.
Sommige mensen trekken zich daar niks van aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gellukig staat er nog een L op het dak
Kloptquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is wel een groot verschil met als je gaat rijden en net je rijbewijs hebt.
Dan worden ze wel ongeduldig.
Niet doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:35 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb weleens een rooie kop daardoor gekregen, omdat diegene achter me begon te toeteren. De volgende 10 a 20 minuten gingen dan ook niet lekker, erg zenuwachtig werd ik ervan.
[..]
Sommige mensen trekken zich daar niks van aan.
Daar werd ik ook weleens gek van hoor.Mijn instructeur zat constant te bellen,niet alleen met leerlingen.Wilde ik iets vragen en dan was het 'Ssst,even wachten.' Halloquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:51 schreef Blackviper het volgende:
Ja iedereen moet het leren klopt. Maar soms mag de instructeur ook wel beter op letten. Vaak genoeg gezien dat de instructeur zit te bellen of te smsen of weet ik veel wat waardoor de lesser rare dingen aan het uithalen is. Verkeerde rijbaan.. slingeren.. etc etc. Ergste wat ik een keer gezien heb is dat ik van rechts kwam (had voorrang) lesauto rijdt gewoon door instructeur zit te slapen of in ieder geval andere dingen te doen. Ik moest vol in de ankers om een aanrijding te voorkomen. Lesauto rijd beetje slingerend door die persoon zal wel geschrokken zijn.
Ik hoop voor je dat je een airco hebt, of het flink afkoeltquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Daar werd ik ook weleens gek van hoor.Mijn instructeur zat constant te bellen,niet alleen met leerlingen.Wilde ik iets vragen en dan was het 'Ssst,even wachten.' HalloIk betaal jou 52 euro per blok,geef me dan ook les.' Zondag lekker autorijden
Succes, hopelijk heb je niet al te veel last van de warmte , want met 15 graden in de auto had ik het soms al last van de warmte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |