Ach, ze zullen er wel een goede reden voor hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Want je ID kaart die je ook moet meenemen is niet genoeg ofzo...
En de gemeente maar in haar vuistje lachen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:42 schreef Kimpossible het volgende:
Ik moest ook wel dertig euro betalen hoor, voor een spoedaanvraag.
Is het ook, wil alleen nog wel eens de lampen vergeten (zegmaar 1 op de 3 keerquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef mstr het volgende:
Ik vind het raar dat het bij jullie geen automatisme is... Bij mij was het tegen de tijd dat ik moest afrijden een automatisme geworden.
Er moeten weer 2 weken tussen zitten, maar ik ga binnenkort ook op vakantie, dus moet nog even kijken wanneer ik weer ga. Piano spelen ontspant wel, misschien zou ik de volgende keer vlak voor m'n rijles+examen nog even moeten spelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef Purdey het volgende:
Klote internet lag er de hele morgen uit,kan nu pas reageren..Begon zelfs al afkickverschijnselen te krijgen![]()
Allereerst Jacobras: Wat ontzettend klote dat je weer gezakt bent.En je had er nog wel zoveel vertrouwen in.De zenuwen kunnen je echt parten gaan spelen.Heel erg zonde,hopen dat je weer snel opkunt en dat het dan wel goed gaat.Probeer voor je examen goed te ontspannen.Piano spelen misschien? Wordt je daar rustig van?
Hahaha,ik lig hier van herkenbaarheid bijna onder de tafelquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Net nog met m'n vader gesproken, begint hij weer over dat de verzekering zo duur wordt als ik er een deuk in rij, etc etc. Dat snap ik ook wel, maar als ik NU niet die snelweg op ga, durf ik zo niet meer. Zegt m'n vader: 'Ik rij ook weleens twee weken niet.' Ja maar jij doet het al ruim 40 jaar, hork. Eerst zes jaar pushen dat ik m'n rijbewijs moet halen, dan miepen dat het lang duurt, heb ik het na veel bloed, zweet, tranen en geld gehaald... en nu mag ik niet meer in z'n auto rijden terwijl hij eerst steeds zei dat het wel mocht
. Hij had zeker niet gedacht dat ik het zou halen
Ik kreeg die oefening express 'Sluit de hele auto maar af.Dan gaan we eruit.' Motor uit,gordel los.En ik gooi zonder te kijken mn portier open,en vergeet de verlichting uit te zetten waardoor de auto ging piepen.Ik hoorde alleen naast me 'Ja,je bent gezakt.'quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef Joosterd het volgende:
Mijn instructeur vertelde ook nog dat er iemand gezakt was omdat hij de portier zonder te kijken opengooide terwijl hij verder perfect reed..dat zijn echt naaistreken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik kreeg die oefening express 'Sluit de hele auto maar af.Dan gaan we eruit.' Motor uit,gordel los.En ik gooi zonder te kijken mn portier open,en vergeet de verlichting uit te zetten waardoor de auto ging piepen.Ik hoorde alleen naast me 'Ja,je bent gezakt.'
Mijn moeder is een keer erg hard tegen de grond gegaan toen ze op de fiets zat en iemand niet eerst keek of er iemand aan kwam en dus gewoon het portier opengooide. Bril kapot en kon een tijd niet echt geweldig lopen. Dus ik vind het wel terecht dat je dan zakt, als het zo simpel is waarom kijk je dan niet eerst ff... Tip is om met andere hand (Dus als je links zit, met rechts ) de deur te openen, dan draai je je schouder automatisch en zul je eerder de neiging hebben om te kijken.)quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Blistering het volgende:
Wat is dat voor onzin dan? Iemand daarop laten zakken terwijl die verder perfect kan rijden is echt de grootste onzin imo.
En feli Nass!
Merk je snel genoeg als de paal niet omhoog gaat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Weet je wat ik vaak ga vergeten denk ik? Parkeerkaartjes. Dat merk ik ook als ik met iemand de stad inga, dan loop ik naar de auto en de chauffeur herinnert me er dan aan dat er nog betaald moet worden
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:59 schreef jacobras het volgende:
Klote, wéér gezakt :-(. Ik kan echt niet tegen de zenuwen :-(. Zit nu in auto, straks verslagje.
Dat vond ik ook een wonder hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
In de OP staat dat je geslaagd bent sinds 1 juni.
Heb je die man 500 euro toegeschoven? Is een 4 genoeg? Wat voor verhaal zit er achter dit mysterie...![]()
Ik heb nooit last gehad van stressende ouders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
gewoon nog een keer!
[..]
Dat vond ik ook een wonder hoorkerel zat me helemaal af te zeiken over doorstroom, traagheid etc maar hij kon verder geen fouten vinden dus daarom liet me "eigenlijk ben ik het gek dat ik het doe en ik hoop niet dat ik je op de weg tegenkom" gewoon slagen.
Over de vaders en moeders hierboven is heel herkenbaar. M'n moeder zit helemaal te stressen als ze naast me zit
Ik kon hem pas kopen nadat die garage een coyp van mijn rijbewijs had gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef mstr het volgende:
Ik had een paar dagen voor ik moest afrijden al mijn auto.
Haha,dat zal ik niet snel vergeten denk ik.Een ingebouwd systeem van 'in de grote stad' wonenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Weet je wat ik vaak ga vergeten denk ik? Parkeerkaartjes. Dat merk ik ook als ik met iemand de stad inga, dan loop ik naar de auto en de chauffeur herinnert me er dan aan dat er nog betaald moet worden
Je eerste parkeerboete doet pijn, helemaal als je hem net als ik vergeet te betalen. Bijna 110 euro moet ik nu dokken voor buiten een parkeervak staan (met geldig kaartje!)quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
Mn instructeur ging al geld in de meter gooien als we alleen maar iets te drinken gingen halen![]()
Ik moet maandag afrijden, en had vandaag rijles. Had ook nog een voorrang twijfelmoment, waardoor een fietser ging twijfelen. Uiteindelijk goed gekomen en daar gaat het om. Als ik nu ga simpen om de foutjes dan ga ik met een slecht gevoel het examen in, dus leer ervan tijdens de les. Maar daarna de situatie gewoon vergeten is mijn tip.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef aflex het volgende:
Over twee weken moet ik afrijden. Gister ging best slecht, verkeerd voorrang verleend etc. Ik ben sinds eind maart bezig, 3 uurtjes in de week gereden en dus al over twee weken afrijden!
Ik ken het ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:53 schreef jacobras het volgende:
[..]
In ieder geval wel begrijpelijk dat ik gezakt ben, hij en ik waren het erover eens dat het een slordige rit was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |