abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:40:40 #181
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83485495
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Want je ID kaart die je ook moet meenemen is niet genoeg ofzo...
Ach, ze zullen er wel een goede reden voor hebben.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:47:55 #182
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83485820
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:42 schreef Kimpossible het volgende:
Ik moest ook wel dertig euro betalen hoor, voor een spoedaanvraag.
En de gemeente maar in haar vuistje lachen...

ik ben gelijk een auto gaan kopen en kon die vervolgens ook pas na een week ophalen. Versneld rijbewijs opvragen is gewoon zonde van het geld.
I intend to be formidably armed
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:48:27 #183
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83485843
Klote internet lag er de hele morgen uit,kan nu pas reageren..Begon zelfs al afkickverschijnselen te krijgen

Allereerst Jacobras: Wat ontzettend klote dat je weer gezakt bent.En je had er nog wel zoveel vertrouwen in.De zenuwen kunnen je echt parten gaan spelen.Heel erg zonde,hopen dat je weer snel opkunt en dat het dan wel goed gaat.Probeer voor je examen goed te ontspannen.Piano spelen misschien? Wordt je daar rustig van?

En Kimmetje! Wat heerlijk dat het allemaal goed ging! Logisch dat je je pasje wilt hebben hoor,je hebt uiteindelijk ook een eigen auto,en dan is het wel zo fijn dat je daar meteen mee op pad kan! En nee,die rij je niet meteen in elkaar,muts!

@Cherry: Op een rondje rond mijn eigen huizenblok na heb ik ook niet gereden.Dat ritje duurde 5 minuten..Volgende week zondag,maandag en dinsdag vrij,dus ik denk dat ik paps dan maar eens lief aankijk.Hij vind het he-le-maal niks dat ik in de auto wil rijden Ze moeten niet zeuren,we zijn wel in een keer geslaagd,dat lukt niet zomaar

Ik was zwaar op mn tenen getrapt toen bleek dat ik mn theoriecertificaat niet mee hoefde te nemen naar mn TTT.Dat ding lag al dágen klaar,en ik had hem zo'n beetje ingelijst Dag voor mn TTT zei mn instr. ineens 'Je hoeft 'm niet mee te nemen hoor,staat in de computer daar.' 'Ja maar,hij is zo mooi '

Het enige wat ik voor mn examen nog fout deed was de auto afsluiten,maar dat deed ik ook nooit.Had die fucker me express de lichten aan laten zetten nog.Ik deed mn riem af,gooide het portier open en de verlichting stond nog aan..Fouter kon niet
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_83486620
Net nog met m'n vader gesproken, begint hij weer over dat de verzekering zo duur wordt als ik er een deuk in rij, etc etc. Dat snap ik ook wel, maar als ik NU niet die snelweg op ga, durf ik zo niet meer. Zegt m'n vader: 'Ik rij ook weleens twee weken niet.' Ja maar jij doet het al ruim 40 jaar, hork . Eerst zes jaar pushen dat ik m'n rijbewijs moet halen, dan miepen dat het lang duurt, heb ik het na veel bloed, zweet, tranen en geld gehaald... en nu mag ik niet meer in z'n auto rijden terwijl hij eerst steeds zei dat het wel mocht . Hij had zeker niet gedacht dat ik het zou halen
Tap tap tap
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:06:31 #185
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83486673
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef mstr het volgende:
Ik vind het raar dat het bij jullie geen automatisme is... Bij mij was het tegen de tijd dat ik moest afrijden een automatisme geworden.
Is het ook, wil alleen nog wel eens de lampen vergeten (zegmaar 1 op de 3 keer ).
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef Purdey het volgende:
Klote internet lag er de hele morgen uit,kan nu pas reageren..Begon zelfs al afkickverschijnselen te krijgen

Allereerst Jacobras: Wat ontzettend klote dat je weer gezakt bent.En je had er nog wel zoveel vertrouwen in.De zenuwen kunnen je echt parten gaan spelen.Heel erg zonde,hopen dat je weer snel opkunt en dat het dan wel goed gaat.Probeer voor je examen goed te ontspannen.Piano spelen misschien? Wordt je daar rustig van?
Er moeten weer 2 weken tussen zitten, maar ik ga binnenkort ook op vakantie, dus moet nog even kijken wanneer ik weer ga. Piano spelen ontspant wel, misschien zou ik de volgende keer vlak voor m'n rijles+examen nog even moeten spelen
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:07:26 #186
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83486724
Mijn instructeur vertelde ook nog dat er iemand gezakt was omdat hij de portier zonder te kijken opengooide terwijl hij verder perfect reed.. dat zijn echt naaistreken
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:12:54 #187
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83486945
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Net nog met m'n vader gesproken, begint hij weer over dat de verzekering zo duur wordt als ik er een deuk in rij, etc etc. Dat snap ik ook wel, maar als ik NU niet die snelweg op ga, durf ik zo niet meer. Zegt m'n vader: 'Ik rij ook weleens twee weken niet.' Ja maar jij doet het al ruim 40 jaar, hork . Eerst zes jaar pushen dat ik m'n rijbewijs moet halen, dan miepen dat het lang duurt, heb ik het na veel bloed, zweet, tranen en geld gehaald... en nu mag ik niet meer in z'n auto rijden terwijl hij eerst steeds zei dat het wel mocht . Hij had zeker niet gedacht dat ik het zou halen
Hahaha,ik lig hier van herkenbaarheid bijna onder de tafel
Mijn pa zit ook te miepen over de verzekering.Begrijp het ook wel hoor,hij is gewoon bang dat ik de auto vakkundig iets inkort tegen een boom.Mijn pa had dat ook gezegd 'Ik rij soms maanden niet.' Ja,duh..Jij reed al toen je 15 was,het is je tweede natuur ' Ik moest ook mn rijbewijs halen,en bij mij klaagde hij ook dat het allemaal zo lang duurde,en het zoveel ging kosten.Twee weken voor mn examen zei hij 'Als je je rijbewijs hebt,gaan we lekker op pad!!' En toen was het zover,en werd hij wit toen ik erover begon Vaders..Wat moeten we ermee?!

@Jacobras: Dingen doen die je ontspannen Ik ben tetris gaan spelen,en muziek gaan luisteren,en bananen gaan eten Het komt wel goed
pi_83486954
Ik ben GESLAAGD!

Ik reed behoorlijk netjes voor mijn gevoel, maar ik maakte precies bij CBR een enorm domme fout.
Er stonden 2 auto's voor mij, en de stoplicht stond op rood. Na 5 minuten wachten sprong hij op groen, dus die 2 auto's vertrokken, en net voordat ik wou gaan trapte hij keihard op de rem, omdat de stoplicht weer op rood was gesprongen. Tering systeem.

Maar hij vond dat ik het snapte, en dat wist ik hoe het allemaal moest, en toen kreeg ik een felcitatie! hihihihihihih
lol?
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:14:50 #189
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83487034
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef Joosterd het volgende:
Mijn instructeur vertelde ook nog dat er iemand gezakt was omdat hij de portier zonder te kijken opengooide terwijl hij verder perfect reed.. dat zijn echt naaistreken
Ik kreeg die oefening express 'Sluit de hele auto maar af.Dan gaan we eruit.' Motor uit,gordel los.En ik gooi zonder te kijken mn portier open,en vergeet de verlichting uit te zetten waardoor de auto ging piepen.Ik hoorde alleen naast me 'Ja,je bent gezakt.'
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:17:38 #190
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83487142
Wat is dat voor onzin dan? Iemand daarop laten zakken terwijl die verder perfect kan rijden is echt de grootste onzin imo.

En feli Nass!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_83487531
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik kreeg die oefening express 'Sluit de hele auto maar af.Dan gaan we eruit.' Motor uit,gordel los.En ik gooi zonder te kijken mn portier open,en vergeet de verlichting uit te zetten waardoor de auto ging piepen.Ik hoorde alleen naast me 'Ja,je bent gezakt.'

Ik was vergeten de auto op slot te doen Want dat hoefde ik ook bijna nooit. Dus ik even terug rennen, op slot, voelen of ie ook echt op slot zat, en naar binnen. Misschien was dat m'n redding
Tap tap tap
pi_83487586
Weet je wat ik vaak ga vergeten denk ik? Parkeerkaartjes. Dat merk ik ook als ik met iemand de stad inga, dan loop ik naar de auto en de chauffeur herinnert me er dan aan dat er nog betaald moet worden
Tap tap tap
pi_83488399
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Blistering het volgende:
Wat is dat voor onzin dan? Iemand daarop laten zakken terwijl die verder perfect kan rijden is echt de grootste onzin imo.

En feli Nass!
Mijn moeder is een keer erg hard tegen de grond gegaan toen ze op de fiets zat en iemand niet eerst keek of er iemand aan kwam en dus gewoon het portier opengooide. Bril kapot en kon een tijd niet echt geweldig lopen. Dus ik vind het wel terecht dat je dan zakt, als het zo simpel is waarom kijk je dan niet eerst ff... Tip is om met andere hand (Dus als je links zit, met rechts ) de deur te openen, dan draai je je schouder automatisch en zul je eerder de neiging hebben om te kijken.)
lama
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:56:13 #194
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83488802
Ah jacob wat kut zeg.. Echt heel vervelend, zenuwen. Ik vind het zo verschrikkelijk hoe dat je lichaam overneemt, terwijl je dondersgoed weet wat en hoe je moet doen. Volgende keer ga je het écht halen! Je kan het!

Nass, gefeliciteerd!

Meiden, erg zuur dat jullie niet gewoon mogen rijden in de auto. Ook niet met jullie ma? Dat die meegaat ofzo? Wat dat betreft ben ik echt heel blij met m'n auto, denk dat dat wel de beste beslissing is geweest van het afgelopen jaar. Superdeal en een superauto! Is een autootje kopen geen idee voor jullie?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:57:59 #195
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83488898
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Weet je wat ik vaak ga vergeten denk ik? Parkeerkaartjes. Dat merk ik ook als ik met iemand de stad inga, dan loop ik naar de auto en de chauffeur herinnert me er dan aan dat er nog betaald moet worden
Merk je snel genoeg als de paal niet omhoog gaat.
pi_83489169
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:59 schreef jacobras het volgende:
Klote, wéér gezakt :-(. Ik kan echt niet tegen de zenuwen :-(. Zit nu in auto, straks verslagje.
gewoon nog een keer!
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

In de OP staat dat je geslaagd bent sinds 1 juni.
Heb je die man 500 euro toegeschoven? Is een 4 genoeg? Wat voor verhaal zit er achter dit mysterie...
Dat vond ik ook een wonder hoor kerel zat me helemaal af te zeiken over doorstroom, traagheid etc maar hij kon verder geen fouten vinden dus daarom liet me "eigenlijk ben ik het gek dat ik het doe en ik hoop niet dat ik je op de weg tegenkom" gewoon slagen.

Over de vaders en moeders hierboven is heel herkenbaar. M'n moeder zit helemaal te stressen als ze naast me zit
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_83489561
Bedankt mensen.

Ik ben echt zo ontiegelijk blij op dit moment. Ik ga binnenkort naar Amerika(2 weken) en dit was mijn 2de keer(Examen), en nu kan ik gewoon verdomme rijden in Amerika(wel eerst internationale rijbewijs aanvragen bij ANWB). Geen stress meer, geen niets meer, maar het belangrijkste-> Geen CBR meer!!!
lol?
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:25:56 #198
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83490191
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

gewoon nog een keer!
[..]

Dat vond ik ook een wonder hoor kerel zat me helemaal af te zeiken over doorstroom, traagheid etc maar hij kon verder geen fouten vinden dus daarom liet me "eigenlijk ben ik het gek dat ik het doe en ik hoop niet dat ik je op de weg tegenkom" gewoon slagen.

Over de vaders en moeders hierboven is heel herkenbaar. M'n moeder zit helemaal te stressen als ze naast me zit
Ik heb nooit last gehad van stressende ouders.
Alleen van de week liep ik even te stressen tegen m'n vriendin die paar weken haar rijbewijs heeft, die parkeerde in z'n vrij en zonder handrem met mijn auto. Dat vond ik niet zo leuk.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:33:05 #199
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83490476
Ik ga het nog lastig krijgen als ik de posts zo ff doorlees. Ik heb nog nooit de auto afgesloten en ook na mijn rijles neemt de instructeur het gewoon over, dus laat ik alles aan en zelfs de motor draaien. Ik zou bij god niet weten wat ik allemaal moet doen als ik de auto afsluiten moet. Lichten vergeet ik ook nog wel eens aan te doen.

Ik heb het ook een keer gepresteerd de auto niet te starten toen ik weg wou rijden. Daarna was ik zo van slag dat ik toen de auto wel gestart was ik de handrem er nog op had. Verder heb ik een redelijk automatisme, dus hopelijk gaat dat goed.

Als ik mijn rijbewijs heb zal ik me wel zorgen gaan maken denk ik. Ik MOET echt meer rijden om ervaring op te doen, maar tegelijkertijd ben ik nu al zenuwachtig om in andermans auto te rijden. Een eigen auto zou heerlijk zijn maar is geen optie. De andere optie is om helemaal niet meer te rijden en tzt wat opfrislessen te volgen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:34:41 #200
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83490540
Ik had een paar dagen voor ik moest afrijden al mijn auto.
En inmiddels alweer ruim 15.000 km erop zitten in iets meer dan een jaar.
Op zo'n manier gaat het wel goed met de ervaring.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:38:23 #201
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83490692
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef mstr het volgende:
Ik had een paar dagen voor ik moest afrijden al mijn auto.
Ik kon hem pas kopen nadat die garage een coyp van mijn rijbewijs had gemaakt.

Maar ik had er niet zoveel haast mee, een weekje langer wachten vond ik niet zo erg, was al lang blij dat ik dat ding eindelijk had.

Ik heb trouwens het eerst jaar 30.000 km gereden
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:07:59 #202
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83491910
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Haha,dat zal ik niet snel vergeten denk ik.Een ingebouwd systeem van 'in de grote stad' wonen
Ik parkeerde met mn lesauto weleens in de Zwart Jan straat in R'dam.Een superdrukke winkelstraat vol parkeerwachters.Mn instructeur ging al geld in de meter gooien als we alleen maar iets te drinken gingen halen

@Kim: Ik wil heel graag een eigen autootje,maar financieel zit ik gewoon krap.Ik ben momenteel zoekend naar werk,en dat valt om de donder niet mee.Gelukkig wordt het weer beter,dus misschien als serveerster op terrasjes,of administratief werk..First paycheck: Een auto! (Twijfel tussen een oude VW polo en een Nissan Micra.Vind die van Monsterd zó waanzinnig leuk! )

Werken jullie eigenlijk allemaal? De studenten dan,en wat doen jullie 'erbij'?
pi_83491963
Pff, ik moet eerst nog woonruimte zien te vinden, dan kijk ik pas naar een autootje Ik werk trouwens als freelancer.

edit: al zit ik wel op marktplaats naar goedkope barrels te kijken die ik wel in de sloot mag parkeren
Tap tap tap
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:17:05 #204
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83492282
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
Mn instructeur ging al geld in de meter gooien als we alleen maar iets te drinken gingen halen
Je eerste parkeerboete doet pijn, helemaal als je hem net als ik vergeet te betalen. Bijna 110 euro moet ik nu dokken voor buiten een parkeervak staan (met geldig kaartje!)
pi_83492321
Ik volg dit topic al een tijdje, maar vond het nu toch wel eens tijd om me aan te melden en hier mee te praten.

Over twee weken moet ik afrijden. Gister ging best slecht, verkeerd voorrang verleend etc. Ik ben sinds eind maart bezig, 3 uurtjes in de week gereden en dus al over twee weken afrijden!

Gelijk een oto kopen als ik 'm heb!
pi_83492720
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef aflex het volgende:
Over twee weken moet ik afrijden. Gister ging best slecht, verkeerd voorrang verleend etc. Ik ben sinds eind maart bezig, 3 uurtjes in de week gereden en dus al over twee weken afrijden!
Ik moet maandag afrijden, en had vandaag rijles. Had ook nog een voorrang twijfelmoment, waardoor een fietser ging twijfelen. Uiteindelijk goed gekomen en daar gaat het om. Als ik nu ga simpen om de foutjes dan ga ik met een slecht gevoel het examen in, dus leer ervan tijdens de les. Maar daarna de situatie gewoon vergeten is mijn tip.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:28:31 #207
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_83492770
Pur, ik studeer en werk bij de Albert Heijn als kaasmeisje 12 u per week. Ik woon samen met mijn vriend, die trouwens erg weinig verdient maar in augustus door de keuring van de politie heen mag proberen te komen! Als ie die haalt mag ie gaan leren voor agent . Maar goed, een autootje heb ik gewoon echt heel hard voor gespaard. Zelf, hoewel het niet had gelukt als vriendlief niet hier en daar extra boodschapjes kocht in plaats van mijn pas te pakken etc., dus het is wel 'onze auto'
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_83492951
Oh parkeerkaartjes! Laatst was ik de mijne kwijt.. sta je dan onder de grond in Zwolle. Gelukkig was de medewerker daar erg behulpzaam en moest ik maar 2 uur betalen ipv van 30euro+
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_83493060
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:53 schreef jacobras het volgende:

[..]
In ieder geval wel begrijpelijk dat ik gezakt ben, hij en ik waren het erover eens dat het een slordige rit was.
Ik ken het idee

Ik ben 2x gezakt omdat ik veels te nerveus was om af te gaan als een gieter op het examen. 2 Ritten compleet verneukt omdat het gewoon niet meer wou zoals ik tijdens het lessen wel reed. De 3e keer had ik dezelfde vrouw als bij mijn TTT en daarvan wist ik ondertussen hoe ze was. Mevrouw Baselmans.... ik zal haar nooit meer vergeten. Helemaal afgezeken bij mijn TTT omdat ik niet begreep wat ze bedoelde toen ze de rotonde bij het CBR 3/3e rond wou. Een half uur kleppen met mijn instructrice maar ondertussen het verkeer scherp in de gaten houden.

Maar goed, ik was iig zo nerveus dat ik maar een pilletje of 2 nervovit (plantaardig ) heb ingenomen om me iets rustiger te voelen. Het hielp allemaal niet veel, dat gebeurde pas halverwege toen de rit eigenlijk best wel lekker ging Misschien ook maar eens proberen? Je bent misschien net iets kalmer dan anders. Het is gewoon te verkrijgen bij de plaatselijke supermarkt met drogist.

Overigens was ik de 3e keer best wel blij om mevrouw Baselmans te zien, een beetje erg direct maar wel heel redelijk in de beoordeling (ook bij de TTT). En ik was zo blij toen ik het eindelijk had
En daarnaast, je bent gezakt..... een deuk in je ego, een iets legere portemonnee maar de wereld vergaat niet. Een volgende keer kan het alleen maar beter gaan
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:44:29 #210
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83493366
Zit ook te twijfelen of ik een auto neem , ben nog een student en heb een bijbaantje in de supermarkt en nog in de IT als ze krap met personeel zitten op de helpdesk. Ik heb verder wel voor mijn leeftijdsgenoten denk ik een redelijk bedrag op mijn bankrekening staan maar een auto nemen is zo duur
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')