In de OP staat dat je geslaagd bent sinds 1 juni.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Van alles rond de 7/8, volgens de examinator hoorden die kruisjes meer aan de andere kant van de lijst
Gefeliciteerd Kimpossible!! (beetje laat maar lees nu pas bij :p)quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:00 schreef Kimpossible het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal!
Rijbewijs is aangevraagd, maar lief lachen hielp niet toen ik zei dat ik 'm ook wel om vijf voor vijf wilde ophalen.. Helaas pindakaas, morgenochtend dus pas! Ik heb hier echt te weinig geduld voor, haha.
Ik reed een keer weg, kijk op het dashboard, `hey, er brandt hier een lampje, kan dat geen kwaad ?' , ach zegt de instructeur, dat lampje brandt altijd als de motor 25 keer is afgeslagen, Het was ook pas 11.30quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef jacobras het volgende:
Ik liet de auto vandaag trouwens 2x afslaanLang niet meer gehad, en nu opeens 2x in een les
Weer? Hoe vaak al?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:59 schreef jacobras het volgende:
Klote, wéér gezakt :-(. Ik kan echt niet tegen de zenuwen :-(. Zit nu in auto, straks verslagje.
Mwuah, zo dacht ik ook, maar wat ik gemerkt heb is dat scherp zien niet zo heel belangrijk is. Tuurlijk, je kunt borden 15 meter eerder lezen, maar goed rijden en de weg kunnen vinden heeft meer te maken met vooruit kijken en anticiperen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef De-Hamster het volgende:
Meteen de weg op namelijk, ik zie best slecht draag in het 'normale' leven never te nooit niet een bril of lenzen, maar denk dat ik het nu met t rijlessen beter wel kan doen.
Checkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Troost je met de gedachten dat bij mij op mn examen de auto zelfs nog afsloeg
Die komt op je theoriecertificaatquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Blackviper het volgende:
Weet iemand waarom je een pasfoto moet meenemen naar je theorie? Laatste keer is al weer 8 jaar geleden... kan mij niet herinneren dat ik dat toen mee moest nemen.
Waarom moet er een foto op je theorie certificaat? Nou ja het zal wel. Maak tegen die tijd wel foto's...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die komt op je theoriecertificaat
Ja geen idee, maar daar hebben ze die van mij dus op geplakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Waarom moet er een foto op je theorie certificaat? Nou ja het zal wel. Maak tegen die tijd wel foto's...
Zodat ze zeker weten dat jij het bent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Waarom moet er een foto op je theorie certificaat? Nou ja het zal wel. Maak tegen die tijd wel foto's...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:59 schreef jacobras het volgende:
Klote, wéér gezakt :-(. Ik kan echt niet tegen de zenuwen :-(. Zit nu in auto, straks verslagje.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:27 schreef zlakto het volgende:
Vanmiddag voor de 3e keer rijexamen. Ben er echt helemaal klaar mee en denk dat ik weer ga zakken. Dus ik post maar even in dit topic, wie weet heeft het een positief effect
Dit is de 2e keerquote:
Yup , zolang ik het maar op de georganiseerde manier deed is er niets aan de hand bij mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef jacobras het volgende:
Plaatje zelf geknutseld?
Ik doe nu gewoon:
- sleutel d'r in
- riem om
- spiegels afstellen
- koppeling en rem in
- starten
- lichten
- versnelling
- handrem
- kijkzooi, richting geven en vlammen maar
En dan bij m'n examen zit ik maar wat te prutsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |