Jazeker!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Netjes toch , en hopen dat je in 1x slaagt![]()
Ik heb het er niet over dat ik voor elk wissewasje de auto pak, maar als je em hebt staan, dan ga je ook vaker (verder) weg. Mijn opmerking ging er enkel over dat autorijden duurder is dan ik aanvankelijk dacht, niet dat ik het niet kon betalen... Dus volgens mij praten we langs elkaar heen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:05 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
vraag ik me toch een beetje af wat je verkeerd doet. Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen, ben nagenoeg volledig afgekeurd maar ik heb echt geen 250 (laat staan 350) euro aan maandelijkse kosten voor de auto.
Beetje logisch nadenken is misschien wel nuttig in dit geval, als je naar de winkel moet HOEF je niet met de auto.Net zoals dingen die dichtbij zijn, je zult verbaasd staan hoe het je zal schelen.
De kosten waar ik het over had van 250-350 is all-inclusieve, dus ook zaken als beurten en niet-gepland onderhoud, ANWB lidmaatschap. Binnenkort rij ik een jaar en dan zal ik alles eens optellen. 25-30ct/km zou mij niet verbazen: met 1000km/maand zit je dan dus op 300 euro.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:12 schreef trainfreak het volgende:
250 euro maandelijkse kosten?
Da's wel heel veel!
Ik had tijden dta ik 1x per week moest tanken (¤45), en de verzekering is hier een stuk duurder dan in Nederland (¤100/maand). Ik deed wel veel km (heb er nu meer dan 13k op 6 maand)
Pfuh, ANWB, voor die enkele keer dat je die nodig hebt...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:19 schreef TeleluvR het volgende:
De kosten waar ik het over had van 250-350 is all-inclusieve, dus ook zaken als beurten en niet-gepland onderhoud, ANWB lidmaatschap. Binnenkort rij ik een jaar en dan zal ik alles eens optellen. 25-30ct/km zou mij niet verbazen: met 1000km/maand zit je dan dus op 300 euro.
Zo wordt het na je rijles ook elke keer wennen als je in een andere auto stapt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Net terug van rijles.
Een nieuwe auto dit keer waarbij je, als je het aangrijpingspunt hebt, véél meer gas moet geven dan bij de andere auto's, ik heb hem 2 keer af laten slaan![]()
. Maar na die opstartprobleempjes ging alles weer goed
Afslaan is niet erg vooral niet als je in een nieuwe auto zit. Als de rest goed is het toch primaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Net terug van rijles.
Een nieuwe auto dit keer waarbij je, als je het aangrijpingspunt hebt, véél meer gas moet geven dan bij de andere auto's, ik heb hem 2 keer af laten slaan![]()
. Maar na die opstartprobleempjes ging alles weer goed
Dat scheelt, anders ga je lopen stressen en gaat nog veel meer mis.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Ja, ik ben wel blij dat het elke keer steeds goed gaat![]()
Af laten slaan is idd wel het minst erge dat fout kan gaan, maar ik voelde me wel heel knullig omdat op dat moment omdat het stoplicht weer op rood sprong en de mensen achter me weer moesten wachten. Gelukkig waren het geen ongeduldige types.
Gellukig staat er nog een L op het dakquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Ja, ik ben wel blij dat het elke keer steeds goed gaat![]()
Af laten slaan is idd wel het minst erge dat fout kan gaan, maar ik voelde me wel heel knullig omdat op dat moment omdat het stoplicht weer op rood sprong en de mensen achter me weer moesten wachten. Gelukkig waren het geen ongeduldige types.
Dat is wel een groot verschil met als je gaat rijden en net je rijbewijs hebt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gellukig staat er nog een L op het dak
Ja idd, ik heb weleens een rooie kop daardoor gekregen, omdat diegene achter me begon te toeterenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat scheelt, anders ga je lopen stressen en gaat nog veel meer mis.
Sommige mensen trekken zich daar niks van aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gellukig staat er nog een L op het dak
Kloptquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is wel een groot verschil met als je gaat rijden en net je rijbewijs hebt.
Dan worden ze wel ongeduldig.
Niet doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:35 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb weleens een rooie kop daardoor gekregen, omdat diegene achter me begon te toeteren. De volgende 10 a 20 minuten gingen dan ook niet lekker, erg zenuwachtig werd ik ervan.
[..]
Sommige mensen trekken zich daar niks van aan.
Daar werd ik ook weleens gek van hoor.Mijn instructeur zat constant te bellen,niet alleen met leerlingen.Wilde ik iets vragen en dan was het 'Ssst,even wachten.' Halloquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:51 schreef Blackviper het volgende:
Ja iedereen moet het leren klopt. Maar soms mag de instructeur ook wel beter op letten. Vaak genoeg gezien dat de instructeur zit te bellen of te smsen of weet ik veel wat waardoor de lesser rare dingen aan het uithalen is. Verkeerde rijbaan.. slingeren.. etc etc. Ergste wat ik een keer gezien heb is dat ik van rechts kwam (had voorrang) lesauto rijdt gewoon door instructeur zit te slapen of in ieder geval andere dingen te doen. Ik moest vol in de ankers om een aanrijding te voorkomen. Lesauto rijd beetje slingerend door die persoon zal wel geschrokken zijn.
Ik hoop voor je dat je een airco hebt, of het flink afkoeltquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Daar werd ik ook weleens gek van hoor.Mijn instructeur zat constant te bellen,niet alleen met leerlingen.Wilde ik iets vragen en dan was het 'Ssst,even wachten.' HalloIk betaal jou 52 euro per blok,geef me dan ook les.' Zondag lekker autorijden
Succes, hopelijk heb je niet al te veel last van de warmte , want met 15 graden in de auto had ik het soms al last van de warmte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |