quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,ik zou via marktplaats niet zo snel een auto kopen.Garantie tot aan de deur..Hier krijg ik 6 maanden garantie bijEr zit zelfs een zonnedakje op
Leuke auto PurdeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,ik zou via marktplaats niet zo snel een auto kopen.Garantie tot aan de deur..Hier krijg ik 6 maanden garantie bijEr zit zelfs een zonnedakje op
Parkeert vast makkelijk in RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
@Joosterd: Ja toch! Hartstikke hip dingquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Parkeert vast makkelijk in Rotterdam
heb ik ookquote:
Ik wist nog dat je vandaag moest afrijden, dacht er toevallig nog aan. Balen dat je gezakt bent zeg! Meteen een nieuwe datum aangevraagd?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
net geweest.. en gezakt.. niet ongegrond trouwens...
wist van me zelf al dat ik een aantal foutjes gemaakt had
kan morgen pasquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:35 schreef jacobras het volgende:
[..]
Ik wist nog dat je vandaag moest afrijden, dacht er toevallig nog aan. Balen dat je gezakt bent zeg! Meteen een nieuwe datum aangevraagd?
Herkenbaar. Als passagier kan je nog even andere houding gaan zitten, maar als bestuurder niet en wordt de stoel ook wel erg warm bij je rug. Hopelijk hebben de minder luxe auto's binnen een aantal jaar ook een verkoelde stoelfunctionaliteit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik niet hoef te lessen met dit weer. Ik zweette me altijd een slag in de rondte
Ik vind het lessen met dit weer ook veels te warm. Maar echt zomer-zomerkleding doe ik ook niet aan als ik aan het lessen benquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik niet hoef te lessen met dit weer. Ik zweette me altijd een slag in de rondte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
vraag ik me toch een beetje af wat je verkeerd doet. Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen, ben nagenoeg volledig afgekeurd maar ik heb echt geen 250 (laat staan 350) euro aan maandelijkse kosten voor de auto.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Autorijden is schijtduur. Ik heb een relatief kleine auto en had redelijk voorzichting gerekend op 250 euro/maand aan kosten, maar het lijkt erop dat het toch wel flink meer wordt. Normaal gesproken schat ik zaken redelijk in, maar er mag wel 100 euro bovenop. Komt ook een beetje omdat autorijden erg leuk is en ik meer rijd dan gedacht (15.000 ipv 10.000/jaar)
Tis maar een TTT.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Dubish het volgende:
Maandag om 14:00 TTT, ben zooooooooooooooooooooooooooooo zenuwachtig
Ik weet bijna zeker dat ik ga zakken, door de zenuwen![]()
Mogen we een klein verslagje? Zijn vaak toch wel dingetjes waar anderen weer van kunnen leren (cq. wat moeten we vooral niet doen tijdens het examenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
net geweest.. en gezakt.. niet ongegrond trouwens...
wist van me zelf al dat ik een aantal foutjes gemaakt had
Ja ik heb inderdaad niets te verliezen, maar een vrijstelling zou wel vet zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:08 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Tis maar een TTT.Heeft niet veel consequenties toch? En als je nou toch al weet dat je gaat zakken, heb je niets te verliezen en kan je alleen maar winnen. Veel plezier maandag.
Mwa.. niet erg weinig.. Maar wel normaal prijsjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch ook nog maar heel weinig lessen gehad? Wanneer krijg je die TTT?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ja ik heb inderdaad niets te verliezen, maar een vrijstelling zou wel vet zijn, dan weet ik dat ik ook op het examen 'KAN' slagen..
[..]
Mwa.. niet erg weinig.. Maar wel normaal prijsje
Hoeveel lessen heb je erop zitten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Dubish het volgende:
Je kan niet zakken voor de TTT , het is gewoon een graadmeter wat je al wel of niet kan en feedback voor jezelf.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Dubish het volgende:
Inmiddels 17, ik ga 21juli al afrijdenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je erop zitten?
Netjes toch , en hopen dat je in 1x slaagtquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:07 schreef Dubish het volgende:
[..]
Inmiddels 17, ik ga 21juli al afrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |