Ik werk op een sorteercentrum voor postpakketten. Doordeweeks één avond en in de zomer elke dag. Niet echt geweldig om met dit weer zware dozen te versjouwen, maar goed. Op het einde van de zomer heb ik wel weer een beetje conditie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Werken jullie eigenlijk allemaal? De studenten dan,en wat doen jullie 'erbij'?
As long as it doesn't rain!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef hollander87 het volgende:
Raampje open, armpje eruitHet is zo lekker om zo te rijden
Jep fulltime ict. Eerste eigen auto kreeg ik ook van daar (splinternieuw) daarvoor al jaren mijn rijbewijs maar reed eigenlijk sporadisch. Geen problemen gehad want zoiets verleer je nooit net als fietsen. Nu, aangezien ik iedere dag moet rijden, ben ik die @$)@$$ file wel zat.. En wordt het tijd voor de motorquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
knip
We raken misschien een beeeetje off-topic, maar ik ben toch wel benieuwd waar iedereen hier Informatica doetquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef twiFight het volgende:
Wat een eenheidsworst hier, ik doe ook Informatica![]()
Cool! Gewoon blijven rijden, dan went 't wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Yeah, ik mocht in de Volvo van m'n broer rijden, zo liefKlein stukje maar, zijn ongeveer een kwartiertje weggeweest. Stukje snelweg enzo, hij heeft me de cruise control geleerd
. Maar voor de volgende keer: minder lullen en meer spiegelen en niet laten opjutten door Volkswagen Beetles waardoor ik te snel wil afslaan om ervan af te zijn zodat ik vergeet terug te schakelen en die ene paal iets te dichtbij kwam
. Maar goed, ik moet niet van mezelf verwachten dat ik ineens perfect kan rijden ofzo, maar wat meer oefenen zou fijn zijn
De Volvo reed verder wel lekker trouwens, auto niet af laten slaan, hij trok lekker op, beter dan de Nissan Note van m'n vader. Daar stond ik bij het stoplicht echt van: Ja, gaan we rijden? ja? Koppeling nog verder omhoog? Ja? Is dat 'm? Ja? *schokkende auto* *eindelijk beweging*
Ik werk bij de bibliotheek, 15 uurtjes per week ofzo. Zal volgend jaar stukken minder zijn als ik met m'n vervolgopleiding begin. Dus als ik m'n rijbewijs eenmaal heb, zal een auto er niet inzitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
Psst: Autorij topic #1 - Waar iedereen net zijn rijbewijs heeftquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Purdey het volgende:
@Jacobras: Ja,we raken misschien een béétje offtopic,maar wat Kim ook van de week zei,je hebt zoveel steun aan elkaar (gehad) dat je ook weleens iets meer wilt weten van elkaar.Er is toch een vast groepje wat hier steeds weer terugkomt,en vrijwel allemaal dr rijbewijs al hebben.Dat wil toch iets zeggen,we vinden elkaar tof
Subtiel,heel subtielquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Psst: Autorij topic #1 - Waar iedereen net zijn rijbewijs heeft
Hier blijft het toch leukerquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Psst: Autorij topic #1 - Waar iedereen net zijn rijbewijs heeft
Hihi, mijn instructeur is over 2 weken ook weg voor een tijdje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:22 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik moet morgen om 08:00 al lessen (wat veel te vroeg is in de vakantie). Nog 2 lessen en dan gaan ze 3 weken met vakantie.
Hopelijk kan er als ze weer terug zijn alvast een datum gepland worden
Ik doe dit @HAN, Arnhemquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef jacobras het volgende:
[..]
We raken misschien een beeeetje off-topic, maar ik ben toch wel benieuwd waar iedereen hier Informatica doet. Ik @ Windesheim, Zwolle.
Ik word er gewoon een beetje jaloers van.Autorijles met dit weer was geweldigquote:
LoL wacht maar tot je iedere dag in de file staat met dit weerquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik word er gewoon een beetje jaloers van.Autorijles met dit weer was geweldig![]()
Airco aan,drankje halen,kruispuntjes oefenen,radio hard..Ik moet maar snel zelf een autootje gaan kopen
Ik ben juist blij dat ik niet hoef te lessen met dit weer. Ik zweette me altijd een slag in de rondtequote:Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik word er gewoon een beetje jaloers van.Autorijles met dit weer was geweldig![]()
Airco aan,drankje halen,kruispuntjes oefenen,radio hard..Ik moet maar snel zelf een autootje gaan kopen
Oh ja,dat dan weer wel..Ik was ook nooit te bloot gekleed met autorijdenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik niet hoef te lessen met dit weer. Ik zweette me altijd een slag in de rondte
Oeh, die zijn leukquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oh ja,dat dan weer wel..Ik was ook nooit te bloot gekleed met autorijden![]()
En daar kreeg ik het dan nóg warmer vanHeb een heel leuke autootje gezien ergens,een Nissan Micra.Een zwarte,wel wat ouder maar in een smetteloze staat
2 eigenaren sinds '94 en nog geen 100.000 op de teller!
Haha,ik zou via marktplaats niet zo snel een auto kopen.Garantie tot aan de deur..Hier krijg ik 6 maanden garantie bijquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, die zijn leukIk had op MP een donkerblauwe Micra gezien voor 950 euro
![]()
maar ja, die gaat zeke rom de haverklap kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |