abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:53:16 #226
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_83506894
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

Werken jullie eigenlijk allemaal? De studenten dan,en wat doen jullie 'erbij'?
Ik werk op een sorteercentrum voor postpakketten. Doordeweeks één avond en in de zomer elke dag. Niet echt geweldig om met dit weer zware dozen te versjouwen, maar goed. Op het einde van de zomer heb ik wel weer een beetje conditie.

Ik koop voorlopig geen auto. De aanschafprijs is het probleem niet maar elke maand vaste lasten wel. Ik woon op kamers dus kan het geld wel voor andere zaken gebruiken. daarnaast heb ik een OV kaart, dus om dan in een week even 300 km te gaan rijden naar mijn kamer, nou nee. Veel te duur.

Voorlopig blijf ik dus rijden met de oude wagen van mijn ouders. Afgelopen weekend eerste ritje gemaakt met die auto samen met mijn moeder. Na bijna gelanceerd te zijn erachter gekomen dat gasgeven al kan door het bewegen van de dikke teen. Vervolgens de auto na een aantal hellingproeven aardig onder de knie gekregen. En dus mocht ik afgelopen zaterdag alleen een stuk rijden. Geweldig om eens zonder gedoe relaxed te kunnen rijden.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_83507741
Raampje open, armpje eruit Het is zo lekker om zo te rijden
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
pi_83509945
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef hollander87 het volgende:
Raampje open, armpje eruit Het is zo lekker om zo te rijden
As long as it doesn't rain!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:07:52 #229
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_83510405
quote:

knip

Jep fulltime ict. Eerste eigen auto kreeg ik ook van daar (splinternieuw) daarvoor al jaren mijn rijbewijs maar reed eigenlijk sporadisch. Geen problemen gehad want zoiets verleer je nooit net als fietsen. Nu, aangezien ik iedere dag moet rijden, ben ik die @$)@$$ file wel zat.. En wordt het tijd voor de motor Waarvan ik dus 27 juli eerste examen heb (begin 10 juli) en 24 augustus Theorie. Met een beetje geluk begin september tweede examen.
Bla Bla Bla :P
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:18:32 #230
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83511029
Wat een eenheidsworst hier, ik doe ook Informatica Ik werk er naast als schoonmaker, maar dat stopt na deze vakantie nog even fulltime gewerkt te hebben, daarna afstuderen. Betaal sinds mijn 16e alles zelf, dus heb niet bijster veel geld over, en wat ik wel heb is voor de hypotheek, schijnt ook belangrijk te zijn
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_83513388
Yeah, ik mocht in de Volvo van m'n broer rijden, zo lief Klein stukje maar, zijn ongeveer een kwartiertje weggeweest. Stukje snelweg enzo, hij heeft me de cruise control geleerd . Maar voor de volgende keer: minder lullen en meer spiegelen en niet laten opjutten door Volkswagen Beetles waardoor ik te snel wil afslaan om ervan af te zijn zodat ik vergeet terug te schakelen en die ene paal iets te dichtbij kwam . Maar goed, ik moet niet van mezelf verwachten dat ik ineens perfect kan rijden ofzo, maar wat meer oefenen zou fijn zijn De Volvo reed verder wel lekker trouwens, auto niet af laten slaan, hij trok lekker op, beter dan de Nissan Note van m'n vader. Daar stond ik bij het stoplicht echt van: Ja, gaan we rijden? ja? Koppeling nog verder omhoog? Ja? Is dat 'm? Ja? *schokkende auto* *eindelijk beweging*
Tap tap tap
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:28:39 #232
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83514703
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef twiFight het volgende:
Wat een eenheidsworst hier, ik doe ook Informatica
We raken misschien een beeeetje off-topic, maar ik ben toch wel benieuwd waar iedereen hier Informatica doet . Ik @ Windesheim, Zwolle.
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Yeah, ik mocht in de Volvo van m'n broer rijden, zo lief Klein stukje maar, zijn ongeveer een kwartiertje weggeweest. Stukje snelweg enzo, hij heeft me de cruise control geleerd . Maar voor de volgende keer: minder lullen en meer spiegelen en niet laten opjutten door Volkswagen Beetles waardoor ik te snel wil afslaan om ervan af te zijn zodat ik vergeet terug te schakelen en die ene paal iets te dichtbij kwam . Maar goed, ik moet niet van mezelf verwachten dat ik ineens perfect kan rijden ofzo, maar wat meer oefenen zou fijn zijn De Volvo reed verder wel lekker trouwens, auto niet af laten slaan, hij trok lekker op, beter dan de Nissan Note van m'n vader. Daar stond ik bij het stoplicht echt van: Ja, gaan we rijden? ja? Koppeling nog verder omhoog? Ja? Is dat 'm? Ja? *schokkende auto* *eindelijk beweging*
Cool! Gewoon blijven rijden, dan went 't wel.
pi_83515978
quote:

Ik werk bij de bibliotheek, 15 uurtjes per week ofzo. Zal volgend jaar stukken minder zijn als ik met m'n vervolgopleiding begin. Dus als ik m'n rijbewijs eenmaal heb, zal een auto er niet inzitten.
pi_83516985
Veel rijden is wel echt essentieel vlak na het halen van je rijbewijs.

De eerste maanden heb ik echt elke dag gereden, al was het maar 5km. Nu 2 jaar verder al meerdere baantjes gehad waarbij mn rijbewijs de grootste eis was.
Geen referral hier.
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:29:25 #235
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83518793
Rare baantjes doe jij dan De baantjes die ik doe hebben vooral als eis dat je hard werkt
Overigens moet je voor rijden na het halen van je rijbewijs ook de kans hebben. Ik heb geen ouders met een auto te leen voor me en dan houdt het al gauw op.

Ik doe Informatica in Leeuwarden trouwens.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:39:46 #236
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83520984
Zometeen weer een les. Voor de verandering eens 1 les ipv 2. Ik ga gewoon maar weer m'n best doen, instructeur z'n commentaar proberen te vergeten en dan kijken hoe het gaat.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:47:03 #237
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83522317
@Cherry: Wat een waanzinnig lieve broer heb jij!! Is hij te huren?
Heerlijk dat je weer gereden hebt,en snelweg ook Ik ga zondag ein-de-lijk weer rijden.Vandaag is mn examen precies twee weken geleden,en ik heb wel 500 meter gereden in die tijd

@House: Gefeliciteerd! Je hebt vandaag je rijbewijs precies een maand! En je pasje is dus nu nog maar 9 jaar en 11 maanden geldig

@Jacobras: Ja,we raken misschien een béétje offtopic,maar wat Kim ook van de week zei,je hebt zoveel steun aan elkaar (gehad) dat je ook weleens iets meer wilt weten van elkaar.Er is toch een vast groepje wat hier steeds weer terugkomt,en vrijwel allemaal dr rijbewijs al hebben.Dat wil toch iets zeggen,we vinden elkaar tof
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_83522432
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:47 schreef Purdey het volgende:

@Jacobras: Ja,we raken misschien een béétje offtopic,maar wat Kim ook van de week zei,je hebt zoveel steun aan elkaar (gehad) dat je ook weleens iets meer wilt weten van elkaar.Er is toch een vast groepje wat hier steeds weer terugkomt,en vrijwel allemaal dr rijbewijs al hebben.Dat wil toch iets zeggen,we vinden elkaar tof
Psst: Autorij topic #1 - Waar iedereen net zijn rijbewijs heeft
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:01:50 #239
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83522762
quote:
Subtiel,heel subtiel
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:16:28 #240
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83525310
quote:
Hier blijft het toch leuker ,

= Je kan mensen steunen
- Hoe mensen de de rijles ervaren en hoe ver ze zijn.
- Zelf tips geven aan de mensen.
- En er komen leuke mensen hier
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83525564
Ik moet morgen om 08:00 al lessen (wat veel te vroeg is in de vakantie ). Nog 2 lessen en dan gaan ze 3 weken met vakantie.
Hopelijk kan er als ze weer terug zijn alvast een datum gepland worden
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:33:01 #242
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83525978
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:22 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik moet morgen om 08:00 al lessen (wat veel te vroeg is in de vakantie ). Nog 2 lessen en dan gaan ze 3 weken met vakantie.
Hopelijk kan er als ze weer terug zijn alvast een datum gepland worden
Hihi, mijn instructeur is over 2 weken ook weg voor een tijdje.

Vanochtend dus weer een keer een losse les gehad. En we waren beide tevreden, ging lekker, beter dan afgelopen Dinsdag. Stop proef gedaan, leren kijken etc. Wel heel erg wennen, als je gewend was aan gelijk richting aangeven, nu eerst binnenspiegel, buitenspiegel, naast je kijken en dan pas richting. Maar goed, ook dat komt wel.

Zo ff naar de kapper en dan van het weekend en het mooie weer genieten
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_83527296
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef jacobras het volgende:
[..]
We raken misschien een beeeetje off-topic, maar ik ben toch wel benieuwd waar iedereen hier Informatica doet . Ik @ Windesheim, Zwolle.
Ik doe dit @HAN, Arnhem
pi_83527753
Om 12:30 lessen!! Heb er zin in!
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:31:53 #245
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83528322
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:17 schreef Dubish het volgende:
Om 12:30 lessen!! Heb er zin in!
Ik word er gewoon een beetje jaloers van.Autorijles met dit weer was geweldig
Airco aan,drankje halen,kruispuntjes oefenen,radio hard..Ik moet maar snel zelf een autootje gaan kopen
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:59:41 #246
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_83529276
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Purdey het volgende:

[..]

Airco aan,drankje halen,kruispuntjes oefenen,radio hard..Ik moet maar snel zelf een autootje gaan kopen
LoL wacht maar tot je iedere dag in de file staat met dit weer

De fun is er dan wel snel vanaf..
Bla Bla Bla :P
pi_83529798
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:31 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik ben juist blij dat ik niet hoef te lessen met dit weer. Ik zweette me altijd een slag in de rondte
Tap tap tap
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:34:02 #248
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83530623
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben juist blij dat ik niet hoef te lessen met dit weer. Ik zweette me altijd een slag in de rondte
Oh ja,dat dan weer wel..Ik was ook nooit te bloot gekleed met autorijden
En daar kreeg ik het dan nóg warmer van Heb een heel leuke autootje gezien ergens,een Nissan Micra.Een zwarte,wel wat ouder maar in een smetteloze staat 2 eigenaren sinds '94 en nog geen 100.000 op de teller!
pi_83530657
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Purdey het volgende:

[..]

Oh ja,dat dan weer wel..Ik was ook nooit te bloot gekleed met autorijden
En daar kreeg ik het dan nóg warmer van Heb een heel leuke autootje gezien ergens,een Nissan Micra.Een zwarte,wel wat ouder maar in een smetteloze staat 2 eigenaren sinds '94 en nog geen 100.000 op de teller!
Oeh, die zijn leuk Ik had op MP een donkerblauwe Micra gezien voor 950 euro maar ja, die gaat zeke rom de haverklap kapot.
Tap tap tap
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:38:11 #250
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83530769
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oeh, die zijn leuk Ik had op MP een donkerblauwe Micra gezien voor 950 euro maar ja, die gaat zeke rom de haverklap kapot.
Haha,ik zou via marktplaats niet zo snel een auto kopen.Garantie tot aan de deur..Hier krijg ik 6 maanden garantie bij Er zit zelfs een zonnedakje op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')