Exact zelfde positie?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En in de F1
Die onboard shots uit webber's bolide
Dat viel ook wel mee.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En het is moeilijk passeren als de wagen voor jou wat willekeurig aan het zigzaggen is.
Idd: hoe dom is dit?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:26 schreef Waffle het volgende:
Gvd hoezo faalt mercedes gewoon zo erg in strategie. Dit zag je toch al lang aankomenSchumi rijdt op hard laat hem dan doorknallen...
Gewoon al de zoveelste keer dit jaar dat Mercedes faalt in hun strategie. Vorige race ook met Schumi 20 ronden op soft laten rijden is gewoon kansloos..quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:29 schreef roelofjan het volgende:
Hebben ze bij Lewis ook nog wat aan de auto gedaan?
|Vleugel vervangen o.i.d.?
Alonso kwam pas de pits in toen Hamilton eruit reed dus wat daar gebeurt is, is mij een raadselquote:Op zondag 27 juni 2010 14:31 schreef Zorro het volgende:
Wat ik nou niet snap: Alonso zat vlak achter Hamilton, hoe is die nou achter Hamilton gebleven, terijl die zo'n lange stop had? Heeft die zitten slapen toen de SC kwam en is toen ver achter Hamilton gebleven of zo?
Zelfde manier dat Vettel en Hamilton weer vooraan kwamen, lijkt me?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:31 schreef Zorro het volgende:
Wat ik nou niet snap: Alonso zat vlak achter Hamilton, hoe is die nou achter Hamilton gebleven, terijl die zo'n lange stop had? Heeft die zitten slapen toen de SC kwam en is toen ver achter Hamilton gebleven of zo?
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Alonso kwam pas de pits in toen Hamilton eruit reed dus wat daar gebeurt is, is mij een raadsel
Hij krijgt zo Schumacher in zijn nek.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:34 schreef roelofjan het volgende:
Massa 15e....
Ted Kravitz legde het net volgens mij uit. Maar ik was niet al te best ah luisterenquote:
Ik snap niet dat ze bij Feerari niet de gok nemen door een van de twee niet naar binnen te laten komen hopend op een 2e safety car situatie bij de herstart....quote:Op zondag 27 juni 2010 14:34 schreef roelofjan het volgende:
Massa 15e....
?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:37 schreef Googolplexian het volgende:
haha
"Did you get that?" "No"
"Sounded like Darlek"
Want dit is iets wat regelmatig gebeurdquote:Op zondag 27 juni 2010 14:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze bij Feerari niet de gok nemen door een van de twee niet naar binnen te laten komen hopend op een 2e safety car situatie bij de herstart....
Nee, Alonso vind dat Lewis te langzaam reed achter de SC, voordat ze de pit ingingen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij: SC kwam, Hamilton reed ervoorbij, Alonso niet. Zoiets.
Ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef Bolter het volgende:
[..]
Want dit is iets wat regelmatig gebeurd.
En volgens McLaren reed Hamilton achter de SC precies de rondetijden die hij volgens de raceleiding moest rijden.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:41 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nee, Alonso vind dat Lewis te langzaam reed achter de SC, voordat ze de pit ingingen.
En daar komen ze na 21 ronden achter?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou het niet gewoon Hamiltons actie in de eerste bocht kunnen zijn? Hij raakt Vettel terwijl hij volgens mij gewoon ruimte moet laten. Meestal komt hij met dat soort geintjes weg, maar eigenlijk mag het natuurlijk niet.
Dan zijn ze wel erg laat imo.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou het niet gewoon Hamiltons actie in de eerste bocht kunnen zijn? Hij raakt Vettel terwijl hij volgens mij gewoon ruimte moet laten. Meestal komt hij met dat soort geintjes weg, maar eigenlijk mag het natuurlijk niet.
Dat hoorde ik ook. Kennelijk dus echt een remprobleem bij Mercedes.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:42 schreef wdn het volgende:
Rosberg nu ook een waarschuwing over verhitte remmen(?)
of had ik dat verkeerd gehoord
Da's allang zeker ...quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef wolferl het volgende:
Let maar op, Hamilton krijgt een Drive Trough Penalty
je hebt iig de 1e en 2e sector tijd waar je je op kan richten.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe kan je trouwens zeggen dat je een bepaalde rondetijd moet rijden als de wagen niet over de finish komt in die ronde (pit) ?
en daar heb je dan zo'n duur ontwikkelteam voor hequote:Op zondag 27 juni 2010 14:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. Kennelijk dus echt een remprobleem bij Mercedes.
ze meten op meerdere plekken en extrapolerenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe kan je trouwens zeggen dat je een bepaalde rondetijd moet rijden als de wagen niet over de finish komt in die ronde (pit) ?
Ehhh ... de regel is toch niet dat je een bepaalde SECTOR-tijd moet rijden?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:47 schreef wdn het volgende:
[..]
ze meten op meerdere plekken en extrapoleren
stel je niet aan. Hij kruist de witte lijn na de SC en haalt de SC inquote:
Er gebeurt natuurlijk een hoop bij de start, en er zit wel vaker vrij veel tijd tussen. Maar ik vind in het algemeen dat Hamilton vaak met te agressief rijgedrag wegkomt, dus misschien was hier vooral de wens de vader van de gedachte.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:44 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En daar komen ze na 21 ronden achter?
Nou ... ;Dquote:Op zondag 27 juni 2010 14:51 schreef northernlight81 het volgende:
Alsof Hamilton even 2.1sec dicht kan rijden.
waarschijnlijk met z'n fuel mix vol open wel ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:51 schreef northernlight81 het volgende:
Alsof Hamilton even 2.1sec dicht kan rijden.
2equote:Op zondag 27 juni 2010 14:52 schreef wolferl het volgende:
Als ie nu naar binnen gaat (Hamilton) dan komt ie op de 4e plek terecht.
Dan had die fles toch allang kapot moeten zijn, dunkt mij.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef Trystar het volgende:
Ja ga flessen op de baan gooien! Dat ding komt er niet van zelf..
Zo te zien heeft de wind hier wat mee te maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dan had die fles toch allang kapot moeten zijn, dunkt mij.
iddquote:Op zondag 27 juni 2010 14:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hij heeft alsnog te veel voordeel hiervan. Hij had een stop&go moeten krijgen.
Is die toch al? Ik zag het in een flits dus kan er naast zittenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dan had die fles toch allang kapot moeten zijn, dunkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |