En volgens McLaren reed Hamilton achter de SC precies de rondetijden die hij volgens de raceleiding moest rijden.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:41 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nee, Alonso vind dat Lewis te langzaam reed achter de SC, voordat ze de pit ingingen.
En daar komen ze na 21 ronden achter?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou het niet gewoon Hamiltons actie in de eerste bocht kunnen zijn? Hij raakt Vettel terwijl hij volgens mij gewoon ruimte moet laten. Meestal komt hij met dat soort geintjes weg, maar eigenlijk mag het natuurlijk niet.
Dan zijn ze wel erg laat imo.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou het niet gewoon Hamiltons actie in de eerste bocht kunnen zijn? Hij raakt Vettel terwijl hij volgens mij gewoon ruimte moet laten. Meestal komt hij met dat soort geintjes weg, maar eigenlijk mag het natuurlijk niet.
Dat hoorde ik ook. Kennelijk dus echt een remprobleem bij Mercedes.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:42 schreef wdn het volgende:
Rosberg nu ook een waarschuwing over verhitte remmen(?)
of had ik dat verkeerd gehoord
Da's allang zeker ...quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef wolferl het volgende:
Let maar op, Hamilton krijgt een Drive Trough Penalty
je hebt iig de 1e en 2e sector tijd waar je je op kan richten.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe kan je trouwens zeggen dat je een bepaalde rondetijd moet rijden als de wagen niet over de finish komt in die ronde (pit) ?
en daar heb je dan zo'n duur ontwikkelteam voor hequote:Op zondag 27 juni 2010 14:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. Kennelijk dus echt een remprobleem bij Mercedes.
ze meten op meerdere plekken en extrapolerenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe kan je trouwens zeggen dat je een bepaalde rondetijd moet rijden als de wagen niet over de finish komt in die ronde (pit) ?
Ehhh ... de regel is toch niet dat je een bepaalde SECTOR-tijd moet rijden?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:47 schreef wdn het volgende:
[..]
ze meten op meerdere plekken en extrapoleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |