.
.

Alonso kwam pas de pits in toen Hamilton eruit reed dus wat daar gebeurt is, is mij een raadselquote:Op zondag 27 juni 2010 14:31 schreef Zorro het volgende:
Wat ik nou niet snap: Alonso zat vlak achter Hamilton, hoe is die nou achter Hamilton gebleven, terijl die zo'n lange stop had? Heeft die zitten slapen toen de SC kwam en is toen ver achter Hamilton gebleven of zo?

Zelfde manier dat Vettel en Hamilton weer vooraan kwamen, lijkt me?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:31 schreef Zorro het volgende:
Wat ik nou niet snap: Alonso zat vlak achter Hamilton, hoe is die nou achter Hamilton gebleven, terijl die zo'n lange stop had? Heeft die zitten slapen toen de SC kwam en is toen ver achter Hamilton gebleven of zo?

Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Alonso kwam pas de pits in toen Hamilton eruit reed dus wat daar gebeurt is, is mij een raadsel

Hij krijgt zo Schumacher in zijn nek.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:34 schreef roelofjan het volgende:
Massa 15e....

Ted Kravitz legde het net volgens mij uit. Maar ik was niet al te best ah luisterenquote:

Ik snap niet dat ze bij Feerari niet de gok nemen door een van de twee niet naar binnen te laten komen hopend op een 2e safety car situatie bij de herstart....quote:Op zondag 27 juni 2010 14:34 schreef roelofjan het volgende:
Massa 15e....

?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:37 schreef Googolplexian het volgende:
haha
"Did you get that?" "No"
"Sounded like Darlek"

Want dit is iets wat regelmatig gebeurdquote:Op zondag 27 juni 2010 14:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze bij Feerari niet de gok nemen door een van de twee niet naar binnen te laten komen hopend op een 2e safety car situatie bij de herstart....
 .
.

Nee, Alonso vind dat Lewis te langzaam reed achter de SC, voordat ze de pit ingingen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij: SC kwam, Hamilton reed ervoorbij, Alonso niet. Zoiets.

Ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef Bolter het volgende:
[..]
Want dit is iets wat regelmatig gebeurd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |