abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83329174
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Echt goed is het toch ook niet wat 'ie tot nu toe heeft laten zien. Canada was minder slecht dan de uitslag aangaf (alhoewel een deel van zijn pech op zijn minst gedeeltelijk zijn eigen schuld was), en de tijdstraf in Monaco was een tegenvaller. Over het algemeen presteerde hij toch minder dan Rosberg, die in 5 van de andere races gewoon écht ruim voor Schumi eindigde.
Rosberg heeft voorlopig véél meer punten dan Schumi, maar we zullen wel zien wat het aan het einde van het seizoen is.

Het is nog te vroeg om definitieve conclusies te trekken. Het is idd ook niet dat Schumacher het écht slecht doet, maar in het verleden was 'ie top. Nu duidelijk niet meer. En het is voor hem geen goed teken dat Rosberg vrijwel continu sneller is in de kwalificatie, want zoals ik zei, in het verleden was Schumacher vrijwel altijd sneller dan zijn teammaat in de kwalificatie.
Sinds de update in spanje is het redelijk gelijkwaardig in mijn ogen hoor. Op circuits met high speed corners zoals Catalunya en Turkije is schumi wat sneller en op circuits waar het meer op remmen en uitacceleren aankomt is rosberg wat beter.

Dat hij nu niet meer top is heeft met leeftijd te maken en met de huidige reglementen. De smallere voorbanden + 1 bandenleverancier zijn duidelijk in het nadeel van rijders zoals Schumacher en ook Raikkonen en Albers hadden hier veel last van. Zij rijden namelijk op een erg agressieve manier wat het best tot zijn recht komt met ultra zachte banden zoals je die had voor 2006.
pi_83329353
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:59 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Sinds de update in spanje is het redelijk gelijkwaardig in mijn ogen hoor. Op circuits met high speed corners zoals Catalunya en Turkije is schumi wat sneller en op circuits waar het meer op remmen en uitacceleren aankomt is rosberg wat beter.
Sinds de update is het meer evenwichtig, maar heeft Schumi nog steeds niet het voordeel.
quote:
Dat ie nu niet meer top is heeft met leeftijd te maken en met de huidige reglementen. De smallere voorbanden + 1 bandenleverancier zijn duidelijk in het nadeel van rijders zoals Schumacher en ook Raikkonen en Albers hadden hier veel last van. Zij rijden namelijk op een erg agressieve manier wat het best tot zijn recht komt met ultra zachte banden zoals je die had voor 2006.
Ik denk eigenlijk dat vooral het verbieden van de tankstops in het nadeel van Schumacher is. Hij was een erg goed in de korte stints waarin je voluit moest gaan en dan op basis van strategie de leiding overnam. Waarmee ik niet wil zeggen dat 'ie alleen maar dat kon, maar wel dat 'ie dat tot in de perfectie uitvoerde.

Ik kan me een race herinneren (ik weet niet meer welke ) waarin hij kansloos leek voor de winst, maar opeens tijdens de 2e stint absurd snelle rondetijden neerzette waardoor hij aan de leiding kwam.

Nu is een GP rijden wat anders: je moet je banden wat meer sparen en je kunt niet de hele tijd voluit gaan.

Met die banden heb je trouwens wel gelijk: Bridgestone was volledig gericht op Ferrari.

Een ander verschil was dat in zijn tijd er vrijwel continu getest werd. Ferrari had toen ook met afstand het grootste budget.

En een belangrijke factor is zijn leeftijd idd. Hij is gewoon minder scherp.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 26 juni 2010 @ 17:08:14 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83329426
Ik weet wel van een vierstopper op Magny-Cours in Frankrijk waardoor Schumacher de eerste plaats overnam en de race uiteindelijk won.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_83329545
Laten we eerst maar eens afwachten met wat voor auto Mercedes volgend jaar komt. Dat het dit jaar niet top zou zijn was wel te verwachten doordat ze vorig seizoen weinig hebben gedaan voor dit seizoen. Daarbij kan Schumacher nu input geven voor de nieuwe auto.

De problemen die Schumacher heeft benoemt hij ook duidelijk en dat zijn dingen waar aan gewerkt kan worden. Als volgend seizoen nog steeds Rosberg de iets snellere blijkt (puntenverschil is overigens wel wat groot dankzij wat pech en rare beslissingen die Schumacher gehad/gemaakt heeft) en Mercedes nog steeds rond plek 6-12 meehobbelt dan zal hij wellicht overwegen te stoppen.
pi_83330750
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Sinds de update is het meer evenwichtig, maar heeft Schumi nog steeds niet het voordeel.
[..]

Ik denk eigenlijk dat vooral het verbieden van de tankstops in het nadeel van Schumacher is. Hij was een erg goed in de korte stints waarin je voluit moest gaan en dan op basis van strategie de leiding overnam. Waarmee ik niet wil zeggen dat 'ie alleen maar dat kon, maar wel dat 'ie dat tot in de perfectie uitvoerde.

Ik kan me een race herinneren (ik weet niet meer welke ) waarin hij kansloos leek voor de winst, maar opeens tijdens de 2e stint absurd snelle rondetijden neerzette waardoor hij aan de leiding kwam.

Nu is een GP rijden wat anders: je moet je banden wat meer sparen en je kunt niet de hele tijd voluit gaan.

Met die banden heb je trouwens wel gelijk: Bridgestone was volledig gericht op Ferrari.

Een ander verschil was dat in zijn tijd er vrijwel continu getest werd. Ferrari had toen ook met afstand het grootste budget.

En een belangrijke factor is zijn leeftijd idd. Hij is gewoon minder scherp.
Je weet dat refueling pas weer in 1994 werd ingevoerd en Schumacher toen al 2,5 jaar rondreed en ook al wat races won? Sterker nog, de enige die dat voor aanvang dit seizoen ook al had gedaan was Barrichello.

Budget is ook geen bepalende factor: Toyota had jarenlang het hoogste budget en die zijn ook niet ver gekomen.

Mansell stapte eind '94 in de Williams en reed gelijk vooraan, maar bakte er in 1995 ook een potje van in de McLaren. Het zal eerder een combinatie van factoren zijn dan een enkele factor.

En die race: ik vermoed dat je Hongarije 1998 bedoelde. Een geniale race van Schumacher.
Calmer than you are
pi_83330948
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Je weet dat refueling pas weer in 1994 werd ingevoerd en Schumacher toen al 2,5 jaar rondreed en ook al wat races won? Sterker nog, de enige die dat voor aanvang dit seizoen ook al had gedaan was Barrichello.
Ja, dat weet ik.
Ik zeg toch ook niet dat dat het enige was waardoor hij won, maar wel dat 'ie die manier van racen tot in de perfectie beheerste (wat ten dele ook aan Brawn toe te schrijven is), en daar voordeel uit haalde.
Er was toendertijd iha toch weinig discussie over dat de strategie van Ferrari meestal beter was dan die van Williams of McLaren.
quote:
Budget is ook geen bepalende factor: Toyota had jarenlang het hoogste budget en die zijn ook niet ver gekomen.

Mansell stapte eind '94 in de Williams en reed gelijk vooraan, maar bakte er in 1995 ook een potje van in de McLaren. Het zal eerder een combinatie van factoren zijn dan een enkele factor.
Ik zeg toch ook dat het een combinatie van factoren is?
quote:
En die race: ik vermoed dat je Hongarije 1998 bedoelde. Een geniale race van Schumacher.
Zou kunnen. Dacht dat het eerder was, (omdat ik me meen te herinneren dat het om een Ferrari/Williams duel ging) maar ik weet het niet meer.
  zondag 27 juni 2010 @ 09:46:55 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83349593
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die dit een afgang voor Schumacher noemen zijn niet zo slim. Het verschil tussen Rosbergs snelste tijd en die van Schumacher in deze kwalificatie is... dumdumdum.. 0,3 seconden. Wooooow dat is veel! Echt een afgang!



De Mercedes is duidelijk niet de auto voor dit circuit.
Hier blijkt wel uit hoe moeilijk het is in F1 om die laatste tienden uit een auto te persen en de Schumacher van voor zijn pensioen was dat waarschijnlijk wel gelukt.

Hij moet dit jaar maar als een testjaar zien en hopenlijk volgend jaar weer meedoen om de prijzen


In F1 is 0,3 seconden toch aardig wat als je ziet dat top 10 binnen een seconde van elkaar eindigt in Q3
pi_83351305
quote:
Hier blijkt wel uit hoe moeilijk het is in F1 om die laatste tienden uit een auto te persen en de Schumacher van voor zijn pensioen was dat waarschijnlijk wel gelukt.
Dat is koffiedik kijken. Me dunkt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 27 juni 2010 @ 11:07:12 #109
269465 Stiggie
Plankgas
pi_83351379
Mercedes staat trouwens ook voor joker want hun auto is niet vooruit te branden.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_83351385
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:46 schreef Schunckelstar het volgende:
die gaat zijn contract ook niet uitdienen denk ik..
hij gaat echt niet 3 jaar op dit niveau doorhobbelen
Rondhobbelen misschien niet, maar hij heeft wel zelf aangegeven dat hij 3 jaar rijdt en dat hij snapt dat het tijd nodig heeft. Ik denk dat ie pas zal stoppen als blijkt dat de auto van volgend jaar ook een knakenbak is net als nu.

Ik verwacht dat die auto vele malen beter gaat worden en dat Schumacher gewoon weer voor de winst kan gaan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83351439
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:55 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat scheelt Mercedes wel schaamte in vergelijking met een uitgerangeerde wereldkampioen.
Waarom? Iedereen weet dat de Brawn van vorig jaar met Honda geld ontwikkeld is en al vroeg in het seizoen ervoor gestart is. Iedereen weet ook dat Brawn vorig jaar tot ver in het seizoen zich gericht heeft op de 2009 bolide en pas erg laat gestart is met de 2010 en dat ze toen eik geen hoofdsponsor hadden en dus minimaal budget.

Als je dat in gedachte neemt dan doen ze het nog niet eens zo heel erg slecht.
Nu hebben ze geld van Mercedes en van Petronas en geloof maar dat ze al volop bezig zijn met de 2011 spec bolide ookal zeggen ze van niet.

Als de 2011 niet vooruit te branden blijkt over een jaar, dan mag je ze veroordelen. Nu niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 27 juni 2010 @ 11:15:37 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83351556
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is koffiedik kijken. Me dunkt.
In zekere zin wel maar ik kan me niet herinneren dat Schumacher ooit zoveel keer door een teammaat is verslagen
pi_83351627
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

In zekere zin wel maar ik kan me niet herinneren dat Schumacher ooit zoveel keer door een teammaat is verslagen
Als je in ogenschouw neemt dat hij 41 is, er 3 jaar tussenuit geweest is en dat er heel veel veranderd is dan doet hij het nog niet eens zo heel slecht
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 27 juni 2010 @ 11:22:19 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83351687
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Als je in ogenschouw neemt dat hij 41 is, er 3 jaar tussenuit geweest is en dat er heel veel veranderd is dan doet hij het nog niet eens zo heel slecht
Ja bij normale mensen zou ik dat vinden maar we hebben het hier over Michael Schumacher, dat is toch een F1 (half)god
pi_83351962
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

In zekere zin wel maar ik kan me niet herinneren dat Schumacher ooit zoveel keer door een teammaat is verslagen
Is 'ie ook nog nooit. Schumacher presteerde in de kwalificiatie eigenlijk altijd structureel beter dan zijn teammaat. Bij zijn debuut bij Benetton (eind 1991), kwalificeerde hij al meteen meestal voor Piquet (Piquet was alleen bij de laatste race in Japan sneller dan Schumacher).
De jaren daarna was bij Benetton eigenlijk altijd sneller dan zijn teammaats (op misschien een paar races na).
Bij Ferrari kwalificeerde hij zich ook structureel voor Irvine, Barrichello en Massa.

Dit jaar is hij in de kwalificatie voornamelijk langzamer dan zijn teammaat. Dit ligt natuurlijk niet aan de wagen.
  zondag 27 juni 2010 @ 11:35:42 #116
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83352035
Dit gebeurde er vandaag in de Gp2

pi_83352095
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:35 schreef SoldMayor het volgende:
Dit gebeurde er vandaag in de Gp2


Het is maar goed dat er een grote uitloopzone is
pi_83352176


Er gebeurde wel meer tijdens de GP2
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83352447
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:33 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Is 'ie ook nog nooit. Schumacher presteerde in de kwalificiatie eigenlijk altijd structureel beter dan zijn teammaat. Bij zijn debuut bij Benetton (eind 1991), kwalificeerde hij al meteen meestal voor Piquet (Piquet was alleen bij de laatste race in Japan sneller dan Schumacher).
De jaren daarna was bij Benetton eigenlijk altijd sneller dan zijn teammaats (op misschien een paar races na).
Bij Ferrari kwalificeerde hij zich ook structureel voor Irvine, Barrichello en Massa.
In de Benetton was hij ook behoorlijk wat sneller dan zijn teammaats die tot die tijd als enorme talenten golden, vaak zo'n 2 seconden. Dat was met een auto die snel was maar ook als onbestuurbaar of in ieder geval extreem zenuwachtig gold.
quote:
Dit jaar is hij in de kwalificatie voornamelijk langzamer dan zijn teammaat. Dit ligt natuurlijk niet aan de wagen.
Wat er vooral gebeurd is dat menigeen het zwakke presteren van met name de auto aangrijpt om met Schumacher af te rekenen. Kritiek is wel op zijn plaats, maar er wordt ook een loopje genomen met de feiten. Ik kijk BBC en vooral Eddie Jordan maakt het erg bont, en de rest lult lekker met hem mee. Sinds de verlenging van de wielbasis heeft Schumacher licht de overhand gehad, in de kwalificatie van Canada kwam het er niet uit, in de race wel tot zijn lekke band. Maar dat wordt allemaal genegeerd en dan gaat het weer over de vrije trainingen waar Rosberg al jaren goede sier in maakt.

Wat er volgens mij aan de hand is, is dat Schumachers rijstijl niet uit de verf komt bij een onderstuurde auto, omdat hij het moet hebben van de controle van een zenuwachtige achterkant. Dat hij met een onderstuurde auto weinig kan is eigenlijk heel logisch. Door de toerenbegrenzer heeft hij ook minder toerengebied om mee te sturen en de banden zullen ook zeker een factor zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_83352907
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:35 schreef SoldMayor het volgende:
Dit gebeurde er vandaag in de Gp2


Wow
pi_83353385
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In de Benetton was hij ook behoorlijk wat sneller dan zijn teammaats die tot die tijd als enorme talenten golden, vaak zo'n 2 seconden. Dat was met een auto die snel was maar ook als onbestuurbaar of in ieder geval extreem zenuwachtig gold.
Hij was in de Benetton in de trainingen idd vrijwel altijd duidelijk sneller.
Overigens was hij dat bij Ferrari ook. Irvine versloeg hij in de kwalificatie ook vrijwel altijd. Dito met Barrichello, alleen in 2002 kon Barrichello redelijk meekomen en klopte hij met enige regelmaat Schumacher (maar was Schumacher vaker sneller).
quote:
Wat er vooral gebeurd is dat menigeen het zwakke presteren van met name de auto aangrijpt om met Schumacher af te rekenen. Kritiek is wel op zijn plaats, maar er wordt ook een loopje genomen met de feiten. Ik kijk BBC en vooral Eddie Jordan maakt het erg bont, en de rest lult lekker met hem mee. Sinds de verlenging van de wielbasis heeft Schumacher licht de overhand gehad, in de kwalificatie van Canada kwam het er niet uit, in de race wel tot zijn lekke band. Maar dat wordt allemaal genegeerd en dan gaat het weer over de vrije trainingen waar Rosberg al jaren goede sier in maakt.
Als je kijkt naar de kwalificaties nadat de auto is aangepast, staat het gelijk. Dat is nog steeds onder het niveau van Schumacher voordat 'ie met pensioen ging.
quote:
Wat er volgens mij aan de hand is, is dat Schumachers rijstijl niet uit de verf komt bij een onderstuurde auto, omdat hij het moet hebben van de controle van een zenuwachtige achterkant. Dat hij met een onderstuurde auto weinig kan is eigenlijk heel logisch. Door de toerenbegrenzer heeft hij ook minder toerengebied om mee te sturen en de banden zullen ook zeker een factor zijn.
Ook zal meespelen. Zoals ik al zei zijn er meerdere factoren.
Niettemin is tot nu toe de stand in de kwalificatie 7-2 voor Rosberg, en dat is iets wat Schumacher nog nooit meegemaakt heeft.
Toen hij Benetton en Ferrari kwam, zal de wagen ook niet meteen perfect om hem afgestemd zijn geweest, maar was 'ie wel meteen sneller dan zijn teammaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2010 12:25:02 ]
pi_83355304
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hij was in de Benetton in de trainingen idd vrijwel altijd duidelijk sneller.
Overigens was hij dat bij Ferrari ook. Irvine versloeg hij in de kwalificatie ook vrijwel altijd. Dito met Barrichello, alleen in 2002 kon Barrichello redelijk meekomen en klopte hij met enige regelmaat Schumacher (maar was Schumacher vaker sneller).
Er is alleen wel een heel duidelijk verschil in auto's. Hij was 'gewoon' 2 a 3 tienden sneller dan Piquet, Brundle, Barrichello etc., alleen in die beruchte Benetton was hij een ongelooflijke 2 a 3 seconden sneller. Barrichello was eigenlijk alleen sneller als Ferrari los was van de rest, wat ook wel wat zegt, dan hoeft het ook niet sneller..
quote:
Als je kijkt naar de kwalificaties nadat de auto is aangepast, staat het gelijk. Dat is nog steeds onder het niveau van Schumacher voordat 'ie met pensioen ging.
Klopt, maar toen hij met pensioen ging was het ook al anders dan 5 of 10 jaar daarvoor.
quote:
Ook zal meespelen. Zoals ik al zei zijn er meerdere factoren.
Niettemin is tot nu toe de stand in de kwalificatie 7-2 voor Rosberg, en dat is iets wat Schumacher nog nooit meegemaakt heeft.
Toen hij Benetton en Ferrari kwam, zal de wagen ook niet meteen perfect om hem afgestemd zijn geweest, maar was 'ie wel meteen sneller dan zijn teammaat.
Ja, maar we hebben het over 15 jaar. De sport is gegroeid, het aantal racetalenten waaruit wordt geworven is groter, zoals in elke sport is er een algehele niveaustijging en in de F1 nog wel wat meer. Barrichello was ooit ook een heel groot talent, in het huidige veld is het een vlotte subtopper. Rosberg is natuurlijk ook een groot talent. En Schumachers leeftijd zal misschien niet eens zo zeer invloed hebben op zijn reflexen e.d., maar hij is al jaren voor zijn comeback minder agressief en minder op het randje.

Hij stelt mij ook wel teleur hoor, maar ik erger me aan die aasgieren die de feiten verdraaien om het allemaal erger te maken dan het is. Met de onderstuurde auto was het inderdaad helemaal niks hoewel hij het in Monaco daar aardig mee deed, met de gewijzigde auto heeft hij misschien wel de overhand op Rosberg. Als mensen als Eddie Jordan dan beginnen te lullen dat Rosberg het in Monaco beter deed en negeren dat Schumacher een dubieuze straf kreeg, negeren dat hij in Canada een lekke band kreeg en gisteren de hele kwalificatie gaan roepen dat elke andere coureur vervangen zou worden bij zulke prestaties, om daar dan niks aan af te doen als ook Rosberg weinig met de auto kan en Schumacher waarschijnlijk een probleem had, dan zijn er mensen bezig met bijltjesdag en niet met eerlijke verslaggeving.

Het is dus niet raar dat het verschil niet groot is. Maar wat Schumacher voor had op de rest was zijn beheersing van het grensgebied van de achterkant. Bij de Benetton die Gerhard Berger als onbestuurbaar kenschetste maakte dat het grootste verschil. Daarna zijn alle auto's op hem afgestemd omdat daarmee extra snelheid was te halen, maar dat zullen dus ook allemaal tailhappy krengen geweest zijn. Niet meteen, later wel.

Ik denk dat als Mercedes met een auto komt die dat zeldzame talent om de achterkant op de grens in bedwang te houden beloont dat hij Rosberg dan echt te snel af is, niet met een heel groot verschil, maar wel consistent. De vraag is alleen of binnen de huidige technische toestand van de F1 daar nog echt veel snelheidsvoordeel tov andere auto's mee is te halen. Maar met een onderstuurde auto gaat hij niet snel zijn, daarvoor heeft hij geen bijzonder talent.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_83355676
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij stelt mij ook wel teleur hoor, maar ik erger me aan die aasgieren die de feiten verdraaien om het allemaal erger te maken dan het is.
Er was meer van verwacht, maar het is geen absoluut drama. Wat mij betreft doet 'ie het overigens de laatste races ongeveer zoals verwacht. Ongeveer net zo snel als Rosberg. De eerste races was 'ie duidelijk langzamer.

Wat me eigenlijk vooral tegenviel was dat 'ie in de regenraces niet veel in te brengen had. Daar werd 'ie echt door zo ongeveer iedereen gepasseerd (nou is dat wat gechargeerd, maar daarin verloor hij juist weer plaatsen als het begon te regenen). Terwijl wisselende omstandigheden altijd zijn specialiteit waren.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 27 juni 2010 @ 13:40:19 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83355691
Lotus' 500ste Grand Prix, of niet?

Dit weekend rijdt het merk Lotus haar 500e Grand Prix in de Formule 1. FOK!user sasquatsch vroeg zich af of dit klopt en gaat met een special in op de geschiedenis van het roemruchte merk.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_83355843
Weer een meesterlijke voorbeschouwing van de BBC.
pi_83355896
Bijna!

BBC staat aan, Live Timing erbij, chatten in #f1, wat wil een mens nog meer
Oh ja, wat te drinken

[LIVE] [F1] Verslag Grand Prix van Europa
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 27 juni 2010 @ 13:47:59 #127
67174 Dos37
Come on Twente
pi_83355909
Schumacher wat een figuur is het ook
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_83356011
Zend BBC het wel uit? Ik kan het niet vinden
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_83356036
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:51 schreef Waffle het volgende:
Zend BBC het wel uit? Ik kan het niet vinden
BB2 ipv BBC1
Calmer than you are
pi_83356049
BBC2
  zondag 27 juni 2010 @ 13:55:08 #131
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_83356164
en die kan ik verdomme weer nier ontvangen hier
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_83356196
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Er was meer van verwacht, maar het is geen absoluut drama. Wat mij betreft doet 'ie het overigens de laatste races ongeveer zoals verwacht. Ongeveer net zo snel als Rosberg. De eerste races was 'ie duidelijk langzamer.
Ja, maar de BBC doet nu heel verbaasd over dat hij niet enthousiast een interview aan hen gaat geven. Dan moeten ze daar misschien eens gaan terugluisteren wat ze gisteren, in Canada en daarvoor allemaal over hem gezegd hebben. Ik vermoed dat het met Mol al niet veel beter is, hem kennende uit het verleden.
quote:
Wat me eigenlijk vooral tegenviel was dat 'ie in de regenraces niet veel in te brengen had. Daar werd 'ie echt door zo ongeveer iedereen gepasseerd (nou is dat wat gechargeerd, maar daarin verloor hij juist weer plaatsen als het begon te regenen). Terwijl wisselende omstandigheden altijd zijn specialiteit waren.
Mij dus niet zozeer. Dat is allemaal wijsheid achteraf hoor, daar niet van, maar als je ervan uitgaat dat zijn talent hem zit in het sturen met een zenuwachtige achterkant, dan verklaart dat zijn wel heel uitzonderlijke snelheid in de Benetton, en zijn bijzondere snelheid in de regen en wisselende omstandigheden. Maar ook dat het alleen opgaat bij specifieke eigenschappen van de auto.

Ik heb wel eens een filmpje geplaatst van een rondje van hem en een rondje van Herbert met een grafiek erin van hun gaspedaal en stuurbeweging. Als je dan zijn stuurbewegingen ziet dan kan ik me heel goed voorstellen waarom dat met onderstuur niet kan werken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_83356366
Lekkere kontjes in het zwembad: die wil ik wel een pitsstop geven.
Calmer than you are
  zondag 27 juni 2010 @ 14:01:20 #134
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_83356381
Toch maar even een GP meepakken weer, bij gebrek aan beter op tv.
sig verwijderd door FA
pi_83356419
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Toch maar even een GP meepakken weer, bij gebrek aan beter op tv.
Het is 30 graden buiten; ook gebrek aan beter buiten?
Calmer than you are
  zondag 27 juni 2010 @ 14:02:50 #136
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83356461
Godver ... wat een lekker balkonnetje net.

Zwembadje, lekkere bikini meisjes, F1 paar meter van je af.
Calm down, please!
pi_83356520
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:02 schreef Googolplexian het volgende:
Godver ... wat een lekker balkonnetje net.

Zwembadje, lekkere bikini meisjes, F1 paar meter van je af.
Zal ook wel gelijk het hoogtepunt zijn van deze race.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:04:25 #138
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_83356536
daar ging het ook maar net goed voor die Force India.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_83356540
flavio zijn grietje is echt lekker
pi_83356543
Geweldige eerste paar bochen: herhaling pls!
Calmer than you are
  zondag 27 juni 2010 @ 14:04:56 #141
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83356566
Webber slechte start
pi_83356599
Vettel hit me, vibration on the left front.

UK=Germany: 0-1
Calmer than you are
pi_83356627
En Schumacher weer vier plekken gewonnen en weer voor Rosberg na de eerste ronde.
Calmer than you are
  zondag 27 juni 2010 @ 14:06:52 #144
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_83356641
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:04 schreef LWD-Godius het volgende:
flavio zijn grietje is echt lekker
Daar zoekt 'ie ze op uit..
sig verwijderd door FA
  zondag 27 juni 2010 @ 14:11:05 #145
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83356809
lichtblauwe vlag?
Calm down, please!
  zondag 27 juni 2010 @ 14:11:22 #146
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83356819
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:06 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Daar zoekt 'ie ze op uit..
En andersom
Calm down, please!
pi_83356842
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
lichtblauwe vlag?
Zal wel betekenen "Trulli-train ahead".
pi_83356849
Ik hoorde Webber toch duidelijk op de revlimiter: moeten ze daar bij de BBC ook niet over zeiken?
Calmer than you are
  zondag 27 juni 2010 @ 14:12:41 #149
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83356880
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:11 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zal wel betekenen "Trulli-train ahead".
Calm down, please!
pi_83356910
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik hoorde Webber toch duidelijk op de revlimiter: moeten ze daar bij de BBC ook niet over zeiken?
Nee, want Red Bull is Brits. Volgens de BBC dan; Coulthard corrigeerde dat mooi.
pi_83357124
WTF
  zondag 27 juni 2010 @ 14:19:29 #152
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_83357126
WHAT THE FUCK idd.
sig verwijderd door FA
pi_83357127
Webber
Ja, schrok je toch even he!
  zondag 27 juni 2010 @ 14:19:31 #154
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_83357128
WTF!!!
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_83357130
Fokking hell!
Calmer than you are
pi_83357133
Jezus, wat een crash.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:19:36 #157
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83357136
WOOOOOW
Calm down, please!
  zondag 27 juni 2010 @ 14:19:38 #158
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83357137
WOWWWWWW
pi_83357139
Fuckin' Hell
  zondag 27 juni 2010 @ 14:19:43 #160
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83357141
wtf webber
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 27 juni 2010 @ 14:19:45 #161
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_83357143
Die commentator: WHAT THE FUCK GEBEURD ER NOU.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 27 juni 2010 @ 14:19:50 #162
67174 Dos37
Come on Twente
pi_83357149
Jezus Christus
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_83357154
Webber weer goed bezig
  zondag 27 juni 2010 @ 14:20:30 #164
183273 Butcherbird2
Voorheen Butcherbird
pi_83357175
Schumi zijn remmen worden te heet... "easy on the brakes, Michael". Oftwel: ga maar wat langzamer rijden. Hoe ken dat nou? Hebben ze de verkeerde remmen gepakt voor deze baan?

En hoe kan het dat Webber zo om zijn oren wordt gereden. (Zit hier met Frans commentaar dus volg het maar half)
  zondag 27 juni 2010 @ 14:20:31 #165
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83357176
FUCKING FUCKING HELL

wat zijn die auto´s super veilig zeg
  zondag 27 juni 2010 @ 14:20:32 #166
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_83357177
HOLY MOZES.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 27 juni 2010 @ 14:20:34 #167
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83357178
Och. Kan Hamilton ook gratis zijn voorvleugel vervangen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_83357180
Wooohhhh....
pi_83357185
Whoa!
pi_83357192
Mooi dat hij gewoon uit kan stappen
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_83357193
Jemig, zoiets heb ik op de PS3 nog niet 's kunnen doen.
Calmer than you are
  zondag 27 juni 2010 @ 14:21:07 #172
19840 Libris
Live from Singapore
pi_83357196
En hij stapt gewoon uit... gelukkig
  zondag 27 juni 2010 @ 14:21:32 #173
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83357206
Wat een fakking domme crash van Webber zeg!!!

Beetje wat Vettel bij hem deed maar dan anders O_O
Calm down, please!
pi_83357212
Who, die beelden!! Vet
  zondag 27 juni 2010 @ 14:21:45 #175
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83357213
Vreemd dit.
Hoppa camera stuk
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 27 juni 2010 @ 14:21:49 #176
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_83357217
Lompe Heikki, gewoon licentie afnemen
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 27 juni 2010 @ 14:21:51 #177
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_83357219
Gewoon uitstappen, wat zijn die autos ook geniaal veilig
ff wachten nog
  zondag 27 juni 2010 @ 14:21:53 #178
19840 Libris
Live from Singapore
pi_83357221
Holy On-Board
pi_83357223
Hippe on board beelden
Ja, schrok je toch even he!
pi_83357226
Dat was niet zo handig van Webber..
  zondag 27 juni 2010 @ 14:21:58 #181
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83357227
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jemig, zoiets heb ik op de PS3 nog niet 's kunnen doen.
F12010 even afwachten
pi_83357228
Die onboard
Calmer than you are
pi_83357229
Die on-board camera beelden
  zondag 27 juni 2010 @ 14:22:03 #184
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_83357233
Nu al de beste race van het seizoen...
pi_83357234
De vetste crash van het seizoen

Gelukkig is alles ok met Webber.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:22:23 #186
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_83357246
Hij loopt nog gewoon
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:22:33 #187
183273 Butcherbird2
Voorheen Butcherbird
pi_83357251
HOLY SH..!!!

Doet me danken aan Christian Fittipaldi, Monza 1993..
  zondag 27 juni 2010 @ 14:23:01 #188
183273 Butcherbird2
Voorheen Butcherbird
pi_83357258
dubbel
pi_83357259
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu al de beste race van het seizoen...
Twee weken geleden niet gekeken?
pi_83357270
Button de eerste die gestopt is. Die heeft nu goede kansen.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:23:25 #191
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_83357275
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:35 schreef SoldMayor het volgende:
Dit gebeurde er vandaag in de Gp2


En in de F1

Die onboard shots uit webber's bolide
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 27 juni 2010 @ 14:23:25 #192
19840 Libris
Live from Singapore
pi_83357276
remde Kovalainen zo opeens?
  zondag 27 juni 2010 @ 14:23:40 #193
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_83357286
MSC leider? Lijkt me niet.
sig verwijderd door FA
pi_83357301
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:23 schreef Libris het volgende:
remde Kovalainen zo opeens?
Nee. De RBR is gewoon sneller en dan de slipstream.
pi_83357314
Schumacher fail
pi_83357320
Slecht moment voor Schumi om te pitten.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:24:45 #197
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_83357324
Schumacher had gewoon moeten blijven rijden
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_83357326
Wat een geluk dat Hamilton niet achter Schumacher zit zeg
pi_83357327
Zie je, Lewis: je kunt wel stoppen in de pits als het lichtje op rood staat. Of letten ze daar bij de BBC ook niet op..?
Calmer than you are
  zondag 27 juni 2010 @ 14:24:50 #200
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_83357328
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:24 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee. De RBR is gewoon sneller en dan de slipstream.


En het is moeilijk passeren als de wagen voor jou wat willekeurig aan het zigzaggen is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')