Die heb ik verzonnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wie zei dat?
dat heb ik gemist, was net pissen

volgens mij heeft ie maar beperkt invloed gehad op dit circuit..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:04 schreef wolferl het volgende:
Tilke bedankt, Tilke bedankt, Tilke Tilke Tilke bedankt.

Ik ga dan ook uit van een oersaaie race morgen. Kan het hopelijk alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie maar beperkt invloed gehad op dit circuit..
maar het is wel een draak van een baan ja

iets als 2 weken terug gaan we morgen niet zien denk ik neequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ga dan ook uit van een oersaaie race morgen. Kan het hopelijk alleen maar meevallen.

volgens mij ben ik de enige, maar ik vind dit echt prachtigquote:

Jawel, De Mercedes is de Brawn van vorig jaar niet meer.quote:

In zijn verdediging; zelfs Rosberg is matig. Misschien hangt er daar toch nog wat van het Honda-virus rond.quote:

Ik ergens ook wel, maar hoe vet zou het zijn als hij gewoon zou winnenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige, maar ik vind dit echt prachtig

niet zo heel vet, dan ben ik een krat bier en een shoarmaschotel schuldig aan een vriend van mequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:50 schreef vosss het volgende:
maar hoe vet zou het zijn als hij gewoon zou winnen

Ik denk dat die sectortijden gewoon afgekapte tijden zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:15 schreef vosss het volgende:
Zo te zien wel. Al snap ik dan niet dat de sectrtijd afgerond is op 10de in het voordeel van de hulk en dat dan de gecombineerde rondetijd tot 3 decimalen hetzelfde is

Papegaaiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:53 schreef Bolleke_666 het volgende:
Mercedes GP
Wederom een totale afgang voor Schumacher.
 Prestatie van schumi valt sinds zijn nieuwe chassis wel mee. Alleen dit weekend is hij duidelijk de langzamere tov rosberg. Maar de weekenden hiervoor was het stuivertje wisselen met een klein voordeel voor schumi.
  Prestatie van schumi valt sinds zijn nieuwe chassis wel mee. Alleen dit weekend is hij duidelijk de langzamere tov rosberg. Maar de weekenden hiervoor was het stuivertje wisselen met een klein voordeel voor schumi. 

Dit jaar staat het tot nog toe 7-2 voor Rosberg in de kwalificatie. Terwijl Schumacher in het verleden eigenlijk altijd beter was dan zijn teammaat. Dus hij is niet op zijn oude niveau, verre van.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
PapegaaiPrestatie van schumi valt sinds zijn nieuwe chassis wel mee. Alleen dit weekend is hij duidelijk de langzamere tov rosberg. Maar de weekenden hiervoor was het stuivertje wisselen met een klein voordeel voor schumi.

Schumacher is net als Raikkonen ook sterker in de race en Rosberg andersom. Daarnaast is het een illusie om te denken dat schumi ooit nog op zijn niveau van 10jaar geleden zalkomen. Als ik kijk naar de prestaties van Alesi,Hakkinen,Villeneuve,Irvine en coulthard in hun nadagen denk ik dat schumi het helemaal niet slecht doet. Daarnaast is rosberg ook gewoon een erg sterke coureur.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit jaar staat het tot nog toe 7-2 voor Rosberg in de kwalificatie. Terwijl Schumacher in het verleden eigenlijk altijd beter was dan zijn teammaat. Dus hij is niet op zijn oude niveau, verre van.

quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
PapegaaiPrestatie van schumi valt sinds zijn nieuwe chassis wel mee. Alleen dit weekend is hij duidelijk de langzamere tov rosberg. Maar de weekenden hiervoor was het stuivertje wisselen met een klein voordeel voor schumi.
De mercedes is simpelweg niet goed genoeg. Dat was eind vorig jaar al duidelijk toen iedereen beschikte over de dubbele diffuser. Het aero pakket van RBR was toen al veel beter en Mclaren en Ferrari zijn zich vroegtijdig op 2010 gaan richten en zijn Mercedes dus ook voorbij gegaan. De prestaties van rosberg de 1e paar races kwam ook door gelukkige omstandigheden.

quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die dit een afgang voor Schumacher noemen zijn niet zo slim. Het verschil tussen Rosbergs snelste tijd en die van Schumacher in deze kwalificatie is... dumdumdum.. 0,3 seconden. Wooooow dat is veel! Echt een afgang!

De Mercedes is duidelijk niet de auto voor dit circuit.

Waarom zou heidfeld het beter doen dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:39 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Ik zeg, Schumacher eruit en Heidfeld erin.

Echt goed is het toch ook niet wat 'ie tot nu toe heeft laten zien. Canada was minder slecht dan de uitslag aangaf (alhoewel een deel van zijn pech op zijn minst gedeeltelijk zijn eigen schuld was), en de tijdstraf in Monaco was een tegenvaller. Over het algemeen presteerde hij toch minder dan Rosberg, die in 5 van de andere races gewoon écht ruim voor Schumi eindigde.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Schumacher is net als Raikkonen ook sterker in de race en Rosberg andersom. Daarnaast is het een illusie om te denken dat schumi ooit nog op zijn niveau van 10jaar geleden zal terugkomen. Als ik kijk naar de prestaties van Alesi,Hakkinen,Villeneuve,Irvine en coulthard in hun nadagen denk ik dat schumi het helemaal niet slecht doet. Daarnaast is rosberg ook gewoon een erg sterke coureur.

quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Waarom zou heidfeld het beter doen dan?

Dat denk ik ook. Als het niet verbetert, is het denk ik aan het einde van het jaar afgelopen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:46 schreef Schunckelstar het volgende:
die gaat zijn contract ook niet uitdienen denk ik..
hij gaat echt niet 3 jaar op dit niveau doorhobbelen

quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. Die rijdt echt geen deuk in een pakje boter

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |