abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83325775
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef vosss het volgende:
Schumacher
volgens mij ben ik de enige, maar ik vind dit echt prachtig
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_83325790
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:45 schreef Schunckelstar het volgende:
force india
Behoorlijk tegenvallend, inderdaad.
pi_83325797
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef Xblister het volgende:

[..]

shumi is shumi niet meer
Jawel, De Mercedes is de Brawn van vorig jaar niet meer.

Denk dat daar het probleem gewoon zit.

Als Rosberg die auto structureel in Q3 bracht en Schumacher strande telkens in Q1 dan was het een ander verhaal
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83325821
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef vosss het volgende:
Schumacher
In zijn verdediging; zelfs Rosberg is matig. Misschien hangt er daar toch nog wat van het Honda-virus rond.
pi_83325823
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:48 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

volgens mij ben ik de enige, maar ik vind dit echt prachtig
Ik ergens ook wel, maar hoe vet zou het zijn als hij gewoon zou winnen

Ik mag hem ook niet hoor. Maar ik vind het ook wel een beetje zielig voor hem
vosss is de naam,
pi_83325885
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:50 schreef vosss het volgende:

maar hoe vet zou het zijn als hij gewoon zou winnen

niet zo heel vet, dan ben ik een krat bier en een shoarmaschotel schuldig aan een vriend van me
pi_83326366
Uitslag kwalificatie:

pi_83326408
netjes van williams

jammer wel dat rubens niet boven hulk staat
pi_83326497
Hebben beide Williams auto's nou precies dezelfde tijd gereden?
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_83326579
Zo te zien wel. Al snap ik dan niet dat de sectrtijd afgerond is op 10de in het voordeel van de hulk en dat dan de gecombineerde rondetijd tot 3 decimalen hetzelfde is
vosss is de naam,
pi_83326663
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:15 schreef vosss het volgende:
Zo te zien wel. Al snap ik dan niet dat de sectrtijd afgerond is op 10de in het voordeel van de hulk en dat dan de gecombineerde rondetijd tot 3 decimalen hetzelfde is
Ik denk dat die sectortijden gewoon afgekapte tijden zijn.
pi_83327305
Mercedes was wel dramatisch vandaag trouwens.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:53:00 #88
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_83327504
Mercedes GP

Wederom een totale afgang voor Schumacher.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_83328232
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:53 schreef Bolleke_666 het volgende:
Mercedes GP

Wederom een totale afgang voor Schumacher.
Papegaai Prestatie van schumi valt sinds zijn nieuwe chassis wel mee. Alleen dit weekend is hij duidelijk de langzamere tov rosberg. Maar de weekenden hiervoor was het stuivertje wisselen met een klein voordeel voor schumi.

De mercedes is simpelweg niet goed genoeg. Dat was eind vorig jaar al duidelijk toen iedereen beschikte over de dubbele diffuser. Het aero pakket van RBR was toen al veel beter en Mclaren en Ferrari zijn zich vroegtijdig op 2010 gaan richten en zijn Mercedes dus ook voorbij gegaan. De prestaties van rosberg de 1e paar races kwam ook door gelukkige omstandigheden.
pi_83328297
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:23 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Papegaai Prestatie van schumi valt sinds zijn nieuwe chassis wel mee. Alleen dit weekend is hij duidelijk de langzamere tov rosberg. Maar de weekenden hiervoor was het stuivertje wisselen met een klein voordeel voor schumi.

Dit jaar staat het tot nog toe 7-2 voor Rosberg in de kwalificatie. Terwijl Schumacher in het verleden eigenlijk altijd beter was dan zijn teammaat. Dus hij is niet op zijn oude niveau, verre van.
pi_83328468
Mensen die dit een afgang voor Schumacher noemen zijn niet zo slim. Het verschil tussen Rosbergs snelste tijd en die van Schumacher in deze kwalificatie is... dumdumdum.. 0,3 seconden. Wooooow dat is veel! Echt een afgang!

De Mercedes is duidelijk niet de auto voor dit circuit.
pi_83328572
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dit jaar staat het tot nog toe 7-2 voor Rosberg in de kwalificatie. Terwijl Schumacher in het verleden eigenlijk altijd beter was dan zijn teammaat. Dus hij is niet op zijn oude niveau, verre van.
Schumacher is net als Raikkonen ook sterker in de race en Rosberg andersom. Daarnaast is het een illusie om te denken dat schumi ooit nog op zijn niveau van 10jaar geleden zalkomen. Als ik kijk naar de prestaties van Alesi,Hakkinen,Villeneuve,Irvine en coulthard in hun nadagen denk ik dat schumi het helemaal niet slecht doet. Daarnaast is rosberg ook gewoon een erg sterke coureur.

[ Bericht 0% gewijzigd door M.Melandri op 26-06-2010 16:45:10 ]
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:39:21 #93
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_83328631
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:23 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

De mercedes is simpelweg niet goed genoeg. Dat was eind vorig jaar al duidelijk toen iedereen beschikte over de dubbele diffuser. Het aero pakket van RBR was toen al veel beter en Mclaren en Ferrari zijn zich vroegtijdig op 2010 gaan richten en zijn Mercedes dus ook voorbij gegaan. De prestaties van rosberg de 1e paar races kwam ook door gelukkige omstandigheden.

Ik zeg, Schumacher eruit en Heidfeld erin.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:40:18 #94
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_83328657
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die dit een afgang voor Schumacher noemen zijn niet zo slim. Het verschil tussen Rosbergs snelste tijd en die van Schumacher in deze kwalificatie is... dumdumdum.. 0,3 seconden. Wooooow dat is veel! Echt een afgang!

De Mercedes is duidelijk niet de auto voor dit circuit.

In een sport waar het om duizendsten van seconden gaat soms, kan je dat best een verschil noemen ja.
pi_83328757
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:39 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Ik zeg, Schumacher eruit en Heidfeld erin.
Waarom zou heidfeld het beter doen dan?
pi_83328773
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:37 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Schumacher is net als Raikkonen ook sterker in de race en Rosberg andersom. Daarnaast is het een illusie om te denken dat schumi ooit nog op zijn niveau van 10jaar geleden zal terugkomen. Als ik kijk naar de prestaties van Alesi,Hakkinen,Villeneuve,Irvine en coulthard in hun nadagen denk ik dat schumi het helemaal niet slecht doet. Daarnaast is rosberg ook gewoon een erg sterke coureur.
Echt goed is het toch ook niet wat 'ie tot nu toe heeft laten zien. Canada was minder slecht dan de uitslag aangaf (alhoewel een deel van zijn pech op zijn minst gedeeltelijk zijn eigen schuld was), en de tijdstraf in Monaco was een tegenvaller. Over het algemeen presteerde hij toch minder dan Rosberg, die in 5 van de andere races gewoon écht ruim voor Schumi eindigde.
Rosberg heeft voorlopig véél meer punten dan Schumi, maar we zullen wel zien wat het aan het einde van het seizoen is.

Het is nog te vroeg om definitieve conclusies te trekken. Het is idd ook niet dat Schumacher het écht slecht doet, maar in het verleden was 'ie top. Nu duidelijk niet meer. En het is voor hem geen goed teken dat Rosberg vrijwel continu sneller is in de kwalificatie, want zoals ik zei, in het verleden was Schumacher vrijwel altijd sneller dan zijn teammaat in de kwalificatie.
pi_83328817
die gaat zijn contract ook niet uitdienen denk ik..
hij gaat echt niet 3 jaar op dit niveau doorhobbelen
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 26 juni 2010 @ 16:47:05 #98
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83328821
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:44 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Waarom zou heidfeld het beter doen dan?

Precies. Die rijdt echt geen deuk in een pakje boter
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_83328838
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:46 schreef Schunckelstar het volgende:
die gaat zijn contract ook niet uitdienen denk ik..
hij gaat echt niet 3 jaar op dit niveau doorhobbelen
Dat denk ik ook. Als het niet verbetert, is het denk ik aan het einde van het jaar afgelopen.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:55:44 #100
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_83329059
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Precies. Die rijdt echt geen deuk in een pakje boter

Klopt, maar dat scheelt Mercedes wel schaamte in vergelijking met een uitgerangeerde wereldkampioen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')