Ja! Je vergat me.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij speelt het toch ook? Of is het iemand anders onder jouw username?
Dat moet met DEZE PI.quote:
La dritori yu kakanoquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
Ahora vamos por todo
y te acompaña la suerte
samina mina Zangaléwa
porque esto es África.
Jij hebt jezelf echt hoog zitten hè?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:38 schreef Chowi het volgende:
Verder wil ik jullie nog even attent maken op mijn awesomeness.
Salami zegt al genoegquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
La dritori yu kakano
frecisoa treri Afrmo
Trevvier por salami.
Ja.quote:
Dit is het vijfde topic al, blijf eens bij de les.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:04 schreef Ugjerke het volgende:
Mag dit?
Ik niet alleen. Heel veel mensen met mij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf echt hoog zitten hè?
Approves.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik niet alleen. Heel veel mensen met mij.
Chowi is gewoon een Godin.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik niet alleen. Heel veel mensen met mij.
Ik zal de topics wel even samenvatten voor je.quote:
Omdat je eerst aan je kaas denkt en daarna pas aan Chowi. Daar ga je de fout in.quote:
Chowi stootte mij er ook af dus nu wil ik keihard Chowi stoten!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Omdat je eerst aan je kaas denkt en daarna pas aan Chowi. Daar ga je de fout in.
Wat Ritse zegt. Chowi über alles.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Omdat je eerst aan je kaas denkt en daarna pas aan Chowi. Daar ga je de fout in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |