Eigenlijk is het dus middaggeilheid waar jij last van hebt. Aangezien wij nauwelijks in de ochtend opstaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nogal last van ochtend geilheid.
 .
.

Hoe anders?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen zeggen ja, maar je kan het dus ook anders lezen

Ja, dan lees je het dus verkeerd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen zeggen ja, maar je kan het dus ook anders lezen

Voor mij is het nu ochtend, en nederland speelt vanmiddag op 20.30.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus middaggeilheid waar jij last van hebt. Aangezien wij nauwelijks in de ochtend opstaan..

Ohja, Nederland - Kameroen vandaag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Voor mij is het nu ochtend, en nederland speelt vanmiddag op 20.30.
 . Fenks for reminding me.
. Fenks for reminding me.

Ik betwijfel het. Ik vind het wel mooi zo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Furdinand het volgende:
ik denk dat een F van furdinand de TT helemaal af zou maken.

En tieten, en voetbal tof vinden. Wat een droomvrouw.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ohja, Nederland - Kameroen vandaag.. Fenks for reminding me.

Pessimist.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef Desunoto het volgende:
De Kameroeanen gaan de Nedernezen helemaal inmaken.
 .
. 

Eensquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef Desunoto het volgende:
De Kameroeanen gaan de Nedernezen helemaal inmaken.

Echt alleen maar het WK hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En tieten, en voetbal tof vinden. Wat een droomvrouw.

Ik ben juist optimist. Voor de Kameroeanen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pessimist..
Nou ja, we komen toch al wel in de achtste finale.

Volgens mij was dat nog nergens genoemd hier. Dus begin er dan ook niet over.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit trouwens de verkapte muisspel SC, zoja, dan ben ik hier weg

Nee hoor, Myr en ik zijn hier geloof ik de enige die muizen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit trouwens de verkapte muisspel SC, zoja, dan ben ik hier weg

M-m--m-aa.. ma-quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee hoor, Myr en ik zijn hier geloof ik de enige die muizen.

Jij speelt het toch ook? Of is het iemand anders onder jouw username?quote:

Dus niet eens het EK, de kwalificatie's, de eredivisie, de jupiler league en al het buitenlands voetbal.quote:

Dit doet me denken aan mijn eerste topic ooit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee hoor, Myr en ik zijn hier geloof ik de enige die muizen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |