quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een vervolg op een Chowi topic.
quote:
Oh ok.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi lekkerding. Dit is een nieuwe slowchatreeks.
Chowi en Heatseeker en Chowi en Ritse en Chowi en Renesite en Chowi en Remlof. Zoiets was het.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ok.
En wie neukt met wie? Er word altijd geneukt in Slowchats
Die Chowi neukt wat af.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Chowi en Heatseeker en Chowi en Ritse en Chowi en Renesite en Chowi en Remlof. Zoiets was het.
wordquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ok.
En wie neukt met wie? Er word altijd geneukt in Slowchats
En ook in die chronologische volgorde.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Chowi en Heatseeker en Chowi en Ritse en Chowi en Renesite en Chowi en Remlof. Zoiets was het.
Ik denk dat je het wel kan radenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vertel me alles. Ik zit op het puntje van mijn stoel. Ik ben zo nieuwsgierig.
Ik had geen zin meer in Chowi na al die andere hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die Chowi neukt wat af.
Slaan ze jou over? Of is het nog steeds dat ene hondachtige roofdier?
Check mijn fobo dan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Edit: verkeerde topic, sorry. Ik dacht dat dit het lekkere aandachtshoerentopic was
Dat kan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer in Chowi na al die andere hoor.
Kijk uit hoor, ik heb hier een honkbalknuppel staandebij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Edit: verkeerde topic, sorry. Ik dacht dat dit het lekkere aandachtshoerentopic was
Ik sta boven SOA's.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien heeft Chowi nu wel een soa
Ik heb het over TS. Jouw topic was ronduit geniaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, ik heb hier een honkbalknuppel staandebij.
Is dit mijn dank voor mijn hulp in jouw oehoeh, kijk mij drugsverslaafd zijn-topic?
Ok, dan is het goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb het over TS. Jouw topic was ronduit geniaal
Murp is tof, als er weer eens verkiezingen zijn, dan krijg hij al mijn credits.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef RitseB het volgende:
Het is wel heel lief van mrup dat hij zomaar onze reeks toe laat.
Murp is het me verschuldigd. Mede door mijn acties is hij nu crew.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef RitseB het volgende:
Het is wel heel lief van mrup dat hij zomaar onze reeks toe laat.
Actie's, als in seksueel opzicht?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Murp is het me verschuldigd. Mede door mijn acties is hij nu crew.
een paar tietenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef Chowi het volgende:
Hihi, ik was aan het pokeren en toen stond er:
Chowi heeft een paar tienen.
Maar ik las dus:
Chowi heeft een paar tieten.
Niet alles heeft altijd met seks te maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Actie's, als in seksueel opzicht?
Een paar is toch twee of niet dan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een paar tietenheb je ook een derde tepel?
Sorry, ik heb nogal last van ochtend geilheid.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet alles heeft altijd met seks te maken.
Beide waar, dus wat is de klacht?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef Chowi het volgende:
Hihi, ik was aan het pokeren en toen stond er:
Chowi heeft een paar tienen.
Maar ik las dus:
Chowi heeft een paar tieten.
Is 15:47 nog ochtend voor jou?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nogal last van ochtend geilheid.
Nee, ik zie er geen succes in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[HCRMN] Heatseeker, Chowi, Ritse, Myraela en Naatje
Klacht: AdvancedPower.quote:
Goede klacht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Klacht: AdvancedPower.
Dat is altijd de klacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |