Ja of ik moet eerst naar jou toe komen en dan met jouw auto naar A'dam, maar dat is wel een gedoe.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja lijkt me wel het meest logische
Inderdaad joh. Ik rij wel, komt goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja of ik moet eerst naar jou toe komen en dan met jouw auto naar A'dam, maar dat is wel een gedoe.
Volgende keer rij ik wel weer
Ja doe!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat ik m'n tukje ook maar ff buiten ga doen, vitamine D is goed voor lichaam en geest
Op naar de zon!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin meer. Uren ingevuld voor de hele maand (moet door kwartaalafsluiting), gecoached tot er stoom uit de oren van de student kwam en mijn POP gehad. Ik vind het eigenlijk wel best voor vandaag.
Zat zelf meer aan een kwartiertje te denken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
Nog maar een half uurtje Ll, dat trek je toch wel?
In de auto zal het wel warm zijn. Alhoewel, ik ben vroeg, dus ik kon het op een goede schaduwrijke plek zetten. ZOn in de ochtend daar, daarna is het koeler.quote:
Das wel smerig met dit weer ja, maar gelukkig is mn waggie gezegend met een airco die flink blaast, dus vaak is het zodra ik even op de snelweg zit alweer overquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de auto zal het wel warm zijn. Alhoewel, ik ben vroeg, dus ik kon het op een goede schaduwrijke plek zetten. ZOn in de ochtend daar, daarna is het koeler.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zat zelf meer aan een kwartiertje te denken.
Maar meteen zo even mededelen dat ik morgen vast 1 á 2 uurtjes later ben. Want dat word natuurlijk helemaal niks, vanavond daar met een zooi van die studentenhippies voetbal kijken en dan morgenochtend weer om 0730 in Rotterdam staan.
Daar word ik te oud voor
Ik wist hetquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou sterkte vast maar voor morgenochtend dan, bikkel ()
Ik ga vanavond een Flurry halen en zal aan je denken als ik hem opeet
Dat komt binnenkort wel weer, dat laten vallen, kan nooit lang meer durenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Ik typte de zin met het gegeven in het achterhoofd dat jij er op ging reagerenJe laat me ook nooit vallen hé
Gaat al veel te lang goed inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt binnenkort wel weer, dat laten vallen, kan nooit lang meer duren
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
ZonEn jeetje wat een lekker windje op de fiets
Gewoon topless in de tuin gaan liggen bakkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ook weer eens moeten fietsen, dan word ik misschien aan alle kanten bruin ipv alleen aan de voorkant
Daar heb ik helemaal geen tijd voor om te gaan liggen bakkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon topless in de tuin gaan liggen bakken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ook weer eens moeten fietsen, dan word ik misschien aan alle kanten bruin ipv alleen aan de voorkant
Je bent opstandig!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor om te gaan liggen bakken
En geen zin in ook. Ik heb een hekel aan bakken in de zon, kan nog geen 2 minuten stil liggen.
En op het moment al helemaal niet
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor om te gaan liggen bakken
En geen zin in ook. Ik heb een hekel aan bakken in de zon, kan nog geen 2 minuten stil liggen.
En op het moment al helemaal niet
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent opstandig!![]()
Ik ga afsluiten. Tot later! Veel plezier iedereeeen
Hier hetzelfde. Ik hou ook niet van strandvakantiesquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen bakkert, word zelden bruin buiten en ga er ook niet voor liggen. Geen zin en geen tijd, en geen stilliggert
Ik ga een paar keer per jaar onder de zonnebank en dat is m'n kleur![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik hou ook niet van strandvakanties
Ik wil niet dagen liggen bakkenLekker een beetje rondrommelen op vakantie en dan 's middags bij een zwembad een beetje lekker lezen in de schaduw en af en toe een rondje zwemmen in de zon.
En daar word je ook heul bruin vanAlleen ik heb nu geen zwembad bij de hand
Ja daar krijg ik dus nu ook zin in door deze praatquote:
Nou, ik ook inderdaad!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar krijg ik dus nu ook zin in door deze praat
Even dat huis nog opzoeken, moment
Deze is wel leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ook inderdaad!
En ik moet wil nog op vakantie dit jaar, dusssss
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
Tombola, hier... 316 euro, voor 8 dagen inclusief vlucht![]()
http://www.arke.nl/vakant(...)-baixo/tropical.aspx
Ze geven vast korting als we ergens eind augustus met zijn tienen komen ofzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dan moet ik wel zondag al weg!
En iemand meenemen
Zolang er vraag is naar reizen naar Madeira hier wordt dat aangeboden...quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij zitten we niet echt op 1 lijn.
Je snapt dat het in WK-tijd ongehoord is een beetje een reisje te gaan zitten plannen naar onze grootste aartsrivaal van de laatste 10 / 15 jaar?
Vaderlandsliefde Tombo....quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zolang er vraag is naar reizen naar Madeira hier wordt dat aangeboden...
Anders ga je maar naar de WK SC
We gaan toch niet naar Portugal? We gaan naar Madeira, my dear!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij zitten we niet echt op 1 lijn.
Je snapt dat het in WK-tijd ongehoord is een beetje een reisje te gaan zitten plannen naar onze grootste aartsrivaal van de laatste 10 / 15 jaar?
Ik zeg DOEN!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze geven vast korting als we ergens eind augustus met zijn tienen komen ofzo
Wat moeten we er voor doen?quote:
Ik heb al geedit. Ik denk even kijken of ik dan nog straal genegeerd word. Maar dan binnen de minuut antwoord hoorquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan toch niet naar Portugal? We gaan naar Madeira, my dear!
Ik heb gewoon geen zin om met Hazes mee te gaan zitten lallenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb al geedit. Ik denk even kijken of ik dan nog straal genegeerd word. Maar dan binnen de minuut antwoord hoor
Da's ánders. Echt.quote:
Naja zeg...wromnie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om met Hazes mee te gaan zitten lallen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om met Hazes mee te gaan zitten lallen
Ja, te langzaam met je editquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb al geedit. Ik denk even kijken of ik dan nog straal genegeerd word. Maar dan binnen de minuut antwoord hoor
Aardrijkskunde was niet je beste vak?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ánders. Echt.
Als we nou naar Albufeira gingen ofzo mocht je klagen.
Ja maar... ja maar...quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, te langzaam met je edit![]()
En ik word moe van al die linkjes
Ik kan ze inmiddels wel mee zingen en ik kan elke keer wel roepen LEUK!!!!!!
maar dat denk ik er wel gewoon bij
Not my cuppa tea!quote:
Zetten we die op Madeira ook elke ochtend op?quote:
Halloquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aardrijkskunde was niet je beste vak?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar...
We hebben toch de stilzwijgende afspraak hier dat we gewoon altijd ' Leuk!' roepen om de dingen waar de persoon zelf helemaal lyrisch van is maar wat de rest totaal niet boeiend vind
Nee geeft niet hoor. Ik ben niet boos ofzo.... Gewoon... je weet wel... een beetje onbegrepen voel ik mequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hallo
Ik ben er al vaker geweest hoor. Ik weet waar je naar toe wilt.
Maar IK zeg dat het heel iets anders is dan Portugal en dan is het ook zo
That time of the month?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee geeft niet hoor. Ik ben niet boos ofzo.... Gewoon... je weet wel... een beetje onbegrepen voel ik me
LEUK!quote:
LEUK!quote:
LEUK!quote:
LEUK!quote:
Ga jij vanaaf een beetje in dat sexy oranje jurkje paraderen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik vind het gerust leuk, maar het duurt nog heel lang voor Nederland speelt vanavond dus ik ga er nu nog niet naar luisteren
En daarbij heb ik geen zin om elke keer LEUK!! te roepen als het Nederlands Elftal speeltMaar goed speciaal voor jou:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
LEUK!![]()
[..]
LEUK!
[..]
LEUK!
[..]
LEUK!
nee, ik vrees dat het gewoon thuis op de bank wordtquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga jij vanaaf een beetje in dat sexy oranje jurkje paraderen?
ONDER MN SNUGGIEquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, ik vrees dat het gewoon thuis op de bank wordt
Neeej!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, ik vrees dat het gewoon thuis op de bank wordt
Ja schat, dan ben je dus gedoemd alleen te blijvenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neeej!![]()
Hup, jurkie an, kroeg in en dan steeds "oepsiebukjes" doen voor het mannelijk publiek
Whut?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neeej!![]()
Hup, jurkie an, kroeg in en dan steeds "oepsiebukjes" doen voor het mannelijk publiek
quote:
Ik wist hetquote:
En juist daarom zou je het wel moeten doen...of nou jaaaa....oepsiebukjes enzo niet heur.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar heb ik normaal al geen zin in
Laat staan nu!
Dat zei mn nichtje dinsdag in de auto: "ja, als je altijd zo streng bent snap ik dat je niet getrouwd bentquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja schat, dan ben je dus gedoemd alleen te blijven
Jan-Peter? Gaat het een beetje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut?![]()
Ik ben net gestopt voor een mooie mevrouw in zo'n jurkje. Die wou oversteken. En er was geen zebra.
Eigenlijk was er ook heul geen oversteekplaats uberhaupt. Maar ze keek zo lieffff...
Ik ben zwak, ik weet het![]()
Goudeerlijk he? Die kinderenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zei mn nichtje dinsdag in de auto: "ja, als je altijd zo streng bent snap ik dat je niet getrouwd bent"
Ik voorin;![]()
Mja, ik kijk welquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En juist daarom zou je het wel moeten doen...of nou jaaaa....oepsiebukjes enzo niet heur.
Maar gewoon gezellig met wat vriendinnen kijken en er lekker wat bij snaaien.
Heb je ook minder tijd om na te gaan lopen denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, heel liefquote:
Maar je hebt wel een "leuke" middag gehad....en anders komt het er de hele avond hard in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, ik kijk wel
Gister dus ook gaan lunchen/winkelen met zusje en vriendinnetje "om de aandacht af te leiden", maar als je dan thuiskomt komt het in één keer weer heel hard erin vind ik
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
Tombootje, gaat dit over diezelfde als waar we het al eens eerder over gehad hebben?Nee, dit is een anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat is waar, ik kijk ook nog wel wat ik doequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een "leuke" middag gehad....en anders komt het er de hele avond hard in.
Klinkt ook wel weer fout onder deze omstandigheden
Mipsquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Nou zelfs Mips zit me ondertussen zo aan te kijken van 'Zou je niet eens gaan met je paupermuziek'.
Dus ik ga dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik heb ook wel airco, hell mijn auto kan zichzelf inparkeren, maar ik vind airco niet fijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel smerig met dit weer ja, maar gelukkig is mn waggie gezegend met een airco die flink blaast, dus vaak is het zodra ik even op de snelweg zit alweer over
Whahahahaaaquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, heel lief
ze heeft ook wel eens gezegd: "zeg, zoek je wel goed genoeg? Als je nou de hele dag in je auto door Nederland rijdt kom je vast wel een keer een man tegen"
Zou je niet eens gaan met je paupermuziek?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Nou zelfs Mips zit me ondertussen zo aan te kijken van 'Zou je niet eens gaan met je paupermuziek'.
Dus ik ga dan maar
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
Tombola, hier... 316 euro, voor 8 dagen inclusief vlucht![]()
http://www.arke.nl/vakant(...)-baixo/tropical.aspx
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mips
Goeie muzieksmaak heeft ze
Beest ligt me heel bijdehand aan te staren vanaf haar krabpaal. Ik denk dat ze stiekeme kittehparteh gaat houden vannacht ofzo. Want als poezen je de deur uit konden kijken dan was dit het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon bij opa en oma dumpen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
316 euroAls ik kindloos was boekte ik vanavond nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Als ik dierloos was ik ook!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
316 euroAls ik kindloos was boekte ik vanavond nog
Straks als jij weg bent gaan alle katers van de buurt er over heenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beest ligt me heel bijdehand aan te staren vanaf haar krabpaal. Ik denk dat ze stiekeme kittehparteh gaat houden vannacht ofzo. Want als poezen je de deur uit konden kijken dan was dit het.
quote:
Bink naar Maes, Boor naar hierquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik dierloos was ik ook!
Vakantiedagen zat nog. Maar Heer G is ook zo vaak weg en die kan dan dus niet op de beesten passen
Maar als we nou gewoon eind augustus gaan, of in september, dan vind ik wel een oppas
Ja dat heeft iedereen toch wel eens gehad? Dat iedereen het al zag, behalve jij zelf?quote:
En dan met name je oudersquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen toch wel eens gehad? Dat iedereen het al zag, behalve jij zelf?
En al je vriendinnenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:53 schreef Greys het volgende:
Tombo:Nou ja, het onmogelijke is nu eigenlijk dat hij het niet meer ziet zitten om door te gaan zal ik maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kneus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen toch wel eens gehad? Dat iedereen het al zag, behalve jij zelf?
Oh, ik heb nog wel eens een veel ergere gehad. Een player eerste klas, maar uiteraard "was dat vroeger en was hij veranderd"quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En al je vriendinnen
En hoe harder zij je waarschuwen, hoe leuker jij hem vindt
Heerlijk he. Ik zei tegen haar dat mn zusje een zoontje krijgt zegt ze:quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whahahahaaa![]()
Ze denken zo lekker simpel he?
Buurmeisje (ja, die denkt dat ik stink ja) van de week ook weer: "wij gaan auto wassen".
Goh, wat goed, dat zou ik eiks ook moeten doen" (terwijl je halve huis wordt afgebroken door je eigen vader die iedere minuut " Iiiiiiing!" gilt).
"Nou....dan ga je toch met ons mee? "
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff opruimen, vriendje komt vanaaf voetjebal bij ons kijken en overal ligt nog was![]()
Tombo, hij is nog vrijgezel en superhandig...hoe laat ben je hier?![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het onmogelijke is nu eigenlijk dat hij het niet meer ziet zitten om door te gaan zal ik maar zeggenKneus
AaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En wrom niet dan?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ontdooien in de magnetron?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
Handig, mijn vrouw heeft het vlees in de koelkast gelegd: totaal nog bevroren
Nou, we gaan maar eens kijken waar we daar mee doen.
Ik denk het welquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet werken tot 19.00 en voor ik bij mn auto ben is het 19.45... Dus ik denk als de voetbal af is![]()
Valt ie op vrouwen met huilogen denk je?
Elke verliefdheid was onmogelijk. Een voordeel, ik heb ook geen exquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ontdooien in de magnetron?
En vertel eens over jouw onmogelijke verliefdheden?
Van vroegah?
Ow!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke verliefdheid was onmogelijk. Een voordeel, ik heb ook geen ex
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Als je het er niet (meer) over wilt hebben moet je het maar zeggen hoor![]()
Maar eh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Ja hey, ik was een verhaal aan het typenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
Is ie wel leuk Ing, die handyman van je? En een beetje lekker?
(Ik vraag het wel hoor Tombola!)
Hij is heel leuk en aardig en zorgzaam, houdt van dieren en kinderen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
Is ie wel leuk Ing, die handyman van je? En een beetje lekker?
(Ik vraag het wel hoor Tombola!)
1 jaar ouder dan meneer I.quote:
Ja, maar anders ga ik er echt aan onderdoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel goed van je....ook al zou je het liever anders zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik moet hem "vergeten"
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Doe maar foto danquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij is heel leuk en aardig en zorgzaam, houdt van dieren en kinderen.
En Tombo mag zelf bepalen offie lekker is
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar anders ga ik er echt aan onderdoor
Ben in totaal 7 kilo afgevallen sinds ik hem ken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik moet hem "vergeten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]Is er eigenlijk kans dat ie hier meeleest? Kortom, blijven we in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt mij niet uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Neej, ik heb alleen foto's van hem hier in huis tijdens sloopwerkzaamheden en da's niet charmant zeg maarquote:
Ja nee prima, maar ik vroeg het gewoon alvast evenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hey, ik was een verhaal aan het typen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]Oh nee, zo erg is het niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel een beetje herkenbaar denk ik, en ik ben dan altijd bang dat iemand het herkent ofzo
En hij weet dat ik op FOK! zit, zou het niet leuk vinden dat hij zichzelf herkent
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er eigenlijk kans dat ie hier meeleest? Kortom, blijven we in spoilers?
Maakt mij niet uit hoorNou ja, hij weet dat ik FOK!, dus het zou zomaar kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee prima, maar ik vroeg het gewoon alvast even![]()
Die met het oranje shirt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neej, ik heb alleen foto's van hem hier in huis tijdens sloopwerkzaamheden en da's niet charmant zeg maar![]()
Je mag het zelf wel een keer komen beoordelen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel goed hoor, voorwerk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]Oh, misschien wel. Maar ik kan het me nu niet voorstellen neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben aan het koken.quote:
Awww!quote:
* Nog eens kijken gaat *quote:
Ik ook heurquote:
Welke film gaan jullie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww!
De bios is gereserveerd!
En als we ergens liever met onze AH To Go zooi in een veldje gaan liggen, gaan we gewoon niet naar de biosZin an
Dat doe je beter dan ik!quote:
Ga over een kwartiertje weg!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww!
De bios is gereserveerd!
En als we ergens liever met onze AH To Go zooi in een veldje gaan liggen, gaan we gewoon niet naar de biosZin an
Werk je al sinds 8 uur vanochtend?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* Nog eens kijken gaat *
[..]
Ik ook heur
Dat had gemoeten, maar ik werd om 8.10 wakker van een sms met "ben je er al bijna? "quote:
Je kent mijn kookkunst nietquote:
En naar welke bioscoop gaan jullie dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga over een kwartiertje weg!
Ik zag me alleen net te bedenken dat je in die omgeving helemaal geen "veldje" hebt oid. Maar het komt goed
True. Maar meer het feit dát je al lekker gaat eten straks!quote:
Dan rijden we toch ff een beetje Aalsmeer in ofzo, of er zijn toch ook van die veldjes waar we vliegtuigen kunnen spotten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga over een kwartiertje weg!
Ik zag me alleen net te bedenken dat je in die omgeving helemaal geen "veldje" hebt oid. Maar het komt goed
Leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
The Backup Plan, TomboDie met Jlo
Italië staat op het punt uit de WK gewipt te worden![]()
Aalsmeer? Oh, you're so cute!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan rijden we toch ff een beetje Aalsmeer in ofzo, of er zijn toch ook van die veldjes waar we vliegtuigen kunnen spotten?
Ah, pathe Arena?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aalsmeer? Oh, you're so cute!![]()
Als je naar Aalsmeer wilt ben je nog minstens een half uur onderweg.
Oh echt? Oh wacht, ik bedenk nu dat dat vanaf Schiphol is, dat het vrij vlakbij isquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aalsmeer? Oh, you're so cute!![]()
Als je naar Aalsmeer wilt ben je nog minstens een half uur onderweg.
Ja!quote:
Ja!quote:
Dat sowieso. Maar dan kunnen we ook bij de Vinkeveense Plassen hangen ofzo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt? Oh wacht, ik bedenk nu dat dat vanaf Schiphol is, dat het vrij vlakbij is
Ah joh we zijn met de auto, we vinden wel watEn anders lekker eten gewoon daar en naar de film, ben eigenlijk best benieuwd naar de film.
Kijk wel even hoe het met de plaatsen is. Hier in Pathe de Munt in Amsterdam moet je namelijk gewoon "aanschuiven"... Anders kan je niet eens naast elkaar zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja!![]()
[..]
Dat sowieso. Maar dan kunnen we ook bij de Vinkeveense Plassen hangen ofzo.
True. Maar gelukkig is koken een hobby van me, dus het is dan ook wel lekker. Alleen kut dat het weer zo warm is, ik wilde zaterdag sushi maken, maar ik houd die vis niet goed met deze temp.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True. Maar meer het feit dát je al lekker gaat eten straks!
Ik ga altijd naar Pathé Arena, dus ik weet hoe het werktquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk wel even hoe het met de plaatsen is. Hier in Pathe de Munt in Amsterdam moet je namelijk gewoon "aanschuiven"... Anders kan je niet eens naast elkaar zitten
Ik kijk Oprahquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
Pffffff ik vind dit voetbal dus echt spannend
Stuk spannender dan Oranje zal zijn straks
oh okeequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar Pathé Arena, dus ik weet hoe het werktJe moet gewoon zelf je plekje opzoeken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Italië ligt er uit!![]()
Slowakije scoort er nog eentje gewoon!![]()
Ik vind het ook een belachelijk systeem eerlijk gezegd. Haal je je kaartjes op tijd, moet je alsnog vroeg daar voor die zaal gaan staanquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh okee
Wij hadden een keer heel fanatiek de kaartjes vantevoren opgehaald en kwamen er toen achter dat je geen stoelnummer hebtMoesten we alsnog vroeg heen
Hoeveel verschil moet er tussen zitten voordat er eentje wint nu?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
70-68 op Wimbledon. Damn, je zult verliezen na zo veel uur.
Twee, het is afgelopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel verschil moet er tussen zitten voordat er eentje wint nu?
Waarschijnlijk hebben die stoelen niet eens een nummerquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook een belachelijk systeem eerlijk gezegd. Haal je je kaartjes op tijd, moet je alsnog vroeg daar voor die zaal gaan staanWaarom doen ze het daar niet net als bij de andere Pathé's gewoon op nr?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:10 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Thuis! Met spierpijn in mijn arm én blauwe plek.Stomme prikmuts, ik wist het gisteren al.
![]()
Maar mijn klaagzang heeft een collega niet afgeschrikt, die was al jaren van plan te gaan doneren en heeft zich vanmorgen acuut ingeschreven.![]()
Enenenene.... updeet in mijn topic!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:32 schreef Pheno het volgende:
PvdD![]()
PvdD: ja, die orka....
Ja, die wordt nu verzorgd, watskeburt?
PvdD: Ja, maar gaat dat wel goed, vraag de minister maar wat de regels zijn voor zulke verzorging
Meid, maak je druk, dat beest was anders dood geweest, moeten we dan helemaal niets doen
The Voicequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje! Ben je er ook weer bij, bij Popstars?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje! Ben je er ook weer bij, bij Popstars?
Dat zeggen ze toch ook zelfquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hij moet terug naar waar hij vandaan komt als hij beter is, ipv een circusattractie in Dolfinarium te worden.
En ze hebben ook niet bevestigd wat dan wel, "we hebben nog geen idee".quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch ook zelfPvdD maakt zich nu al druk, terwijl het Dolfinarium helemaal niets zegt over houden of zo
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat het alweer snel beginnen?Maar natuurlijk, istuurrbijjaah
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Popstars begint eerder..
[..]
...9 juli al
Gezelllluuug
Het is niet het meest logische, maar zo is er toch wat op tvquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, leuk zo in de vakantieperiode
![]()
Ik wil ook vakantie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, leuk zo in de vakantieperiode
![]()
quote:
Elk programma met Gerard Joling is al tv-armoedequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoel de tv-komkommertijd
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
Straks lekker sporten, als de les tenminste door gaat
Da's een maxikommer!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:21 schreef Muis006 het volgende:
1 van mijn minikomkommers was overijverig
[ afbeelding ]
Ja het groeit allemaal goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een maxikommer!Je hebt groene vingers muizel!
Morgen ga ik planten water geven en rabarber roven uit de tuin van mijn ouders. En meteen kijken hoe hun komkommers erbij staan.
Strontkommers!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het groeit allemaal goed
Komt misschien ook omdat de hond al-tijd in mijn moestuin schijt
Neeeeee, de komkommers komen uit de broeikasquote:
Wat je netjes noemt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeeeee, de komkommers komen uit de broeikasvoor de schijtsperziebonen moet je oppassen.
Maar hij doet het altijd netjes op het tegelpad.
Mean lean shitting machinesquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat je netjes noemt.![]()
Maar ach, ik schep hier elk uur een kitten kattebak leeg met een toiletpapiertje voordat ze zich in de diarree gaan rollen.En het doet ook wonderen voor de geur in de woonkamer.
Rabarberquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een maxikommer!Je hebt groene vingers muizel!
Morgen ga ik planten water geven en rabarber roven uit de tuin van mijn ouders. En meteen kijken hoe hun komkommers erbij staan.
Het is rust nu dus dan doet die van de nos het sowieso niet geloof ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik ben op mn zusjes werk, en probeer nu een livestream te openen
quote:
Wederom mijn gave. Ik schakelde precies weer om met de rust.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is rust nu dus dan doet die van de nos het sowieso niet geloof ik.
Wat doe jij op het werk van je zus?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik ben op mn zusjes werk, en probeer nu een livestream te openen
Ja, maar in de keuken hebben ze wel gewoon beeld, dus het zou moeten kunnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is rust nu dus dan doet die van de nos het sowieso niet geloof ik.
Voetbal kijkenquote:
Carpaccio.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar in de keuken hebben ze wel gewoon beeld, dus het zou moeten kunnen
[..]
Voetbal kijken![]()
En carpaccio eten (ineens trek in)
Ik koop het altijd kant en klaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Koken, suiker erbij, rozijntjes erdoor en binden met custard.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Koken, suiker erbij, rozijntjes erdoor en binden met custard.
quote:
Ik kijk waarschijnlijk verkeerd maar heb nog nooit kant en klare rabarber zien liggen.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn laptop is 30 seconden eerder dan de pc in de keuken. Dus mn zusje: "oeh, hij had die penalty bijna!"
Moest ie m daar nog nemen
Oh er zijn potjes van Hak (geloof ik) met rabarber met cranberrie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk waarschijnlijk verkeerd maar heb nog nooit kant en klare rabarber zien liggen.Wel die stengels in het groentevak natuurlijk, maar lekker vers uit (eigen) tuin is veel meer njam!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk waarschijnlijk verkeerd maar heb nog nooit kant en klare rabarber zien liggen.Wel die stengels in het groentevak natuurlijk, maar lekker vers uit (eigen) tuin is veel meer njam!
Dat is lekker spul!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh er zijn potjes van Hak (geloof ik) met rabarber met cranberrie.
Van die kleine potjes. Echt zálig als je geen zin hebt om het zelf te maken een keertje
Daar ga ik in de winter eens naar kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh er zijn potjes van Hak (geloof ik) met rabarber met cranberrie.
Van die kleine potjes. Echt zálig als je geen zin hebt om het zelf te maken een keertje
Best simpel geloof ik (al overleefde hij het in mijn tuin nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb echt geen idee hoe je die dingen kweekt eigk .
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ga ik in de winter eens naar kijken.![]()
[..]
Best simpel geloof ik (al overleefde hij het in mijn tuin niet) : Je moet aan wortels komen en die in de grond douwen. En het jaar daarna kun je je rabarber oogsten. Stengels vlak boven de grond afsnijden. Het is winterhard (loof sterft natuurlijk wel af) maar verder hoef je er niks aan te doen.
Als je in de buurt bent kan ik vast wat ouderlijke wortels voor je regelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh moet ik eens kijken of die wortels ergens te krijgen zijn
Heb nu m'n handen vol aan de bloemkool, broccoli en courgette
Lees net dat courgettes kleiner lekkerder zijn en dat ze dan gewoon weer opnieuw gaan bloeien.
Dan moet ik maar eens courgette gaan eten
Lijkt me heerlijk!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
Damn! Blue is veel te lief!![]()
Hij is een kruising van Naartjie (luid spinnend slobberen aan mijn hand en kleding, hij mist mamma![]()
), Siepke (zelfde kleur en Siep was de liefste kater die ik ooit gehad heb) en natuurlijk kleine Mikan.
![]()
Maar er kan ik wil er echt geen 4e kat bij en ik twijfel er niet aan dat deze jongeman heel snel een huisje vindt.
Het is echt een knuffelkont. Als ik in de kamer ben dan volgt er luid piep protest uit de bench tot meneer op de bank erbij zit.
quote:
Dat is het ook, weer zweten op de spinningfiets met vijf man in de zaalquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent kan ik vast wat ouderlijke wortels voor je regelen.![]()
Courgette is ook zo'n briljante groente.Makkelijk in allerlei gerechten te verwerken en gegrild met flink wat kruiden prima met een lapje vlees te eten. Jammer genoeg houden mijn ouders er niet van en is hij na één seizoen uit de tuin verbannen.
![]()
Bloemkool en broccoli is ookDoen die het een beetje leuk in je tuin?
Da ken!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal morgen wel even foto's maken
Bloemkool en broccoli hebben nu vooral huge bladeren
Courgette kan echt zowat overal in en het is maar goed dat ik dat las anders had ik ze groot laten groeien.
Rabarber ophalen Ehmmm kan dat onderweg naar Maastricht?
Die kant gaan we wel eens uit
Da's zeker waar! Maar een uitkomst voor een keukendrama als ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is lekker spul!Maar niet te vergelijken met zelfgemaakte rabarber, though.
Ik ging vroegah na de fitness altijd met een vriendin langs de snackbar op de terugwegquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
Rot altijd: gesport en dan heb je zo'n hongeraanval.
Niet op de route, gelukkig. Dus dan maar kwark, crackers en een stukje suikerbrood.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging vroegah na de fitness altijd met een vriendin langs de snackbar op de terugweg![]()
Dan mag dat van jezelf he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging vroegah na de fitness altijd met een vriendin langs de snackbar op de terugweg![]()
Dat klinkt best verstandig!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet op de route, gelukkig. Dus dan maar kwark, crackers en een stukje suikerbrood.
Ik moet wel verstandig eten. Ik eet ook bijna nooit een patatje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt best verstandig!
Mijn goede daad van vandaag was dat ik de pint B&J maar half heb opgegeten.
Ja nou, ik vond het wel zónde altijd dan, daarnaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan mag dat van jezelf he?Ik vond dat altijd een prima excuus namelijk.
Ik had altijd het idee dat kwark met cruesli echt mega gezond was, tot ik zag hoeveel calorieën er in cruesli zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet op de route, gelukkig. Dus dan maar kwark, crackers en een stukje suikerbrood.
Dan heb je mazzel wat dat betreft, want zowel de Japanse zoutjes als het Japanse eten is veel beter dan al dat gesnack van hierquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
En ik heb meer met Japanse snacks, dan met die van hier
Ik heb kwark, gewoon kwark. Eiwitten voor de spieren zeg maar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, ik vond het wel zónde altijd dan, daarna
[..]
Ik had altijd het idee dat kwark met cruesli echt mega gezond was, tot ik zag hoeveel calorieën er in cruesli zitten![]()
![]()
Ik heb alleen die Japanse zoutjes nog nooit in Japan gezienquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel wat dat betreft, want zowel de Japanse zoutjes als het Japanse eten is veel beter dan al dat gesnack van hier
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen die Japanse zoutjes nog nooit in Japan gezien
Het zal wel net zoiets zijn als het eten bij de Chinees hier, wat totaal niet lijkt op het eten daar
Ja, ik dwaalde ook even af en betrok het weer ff heel egoïstisch op mezelfquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb kwark, gewoon kwark. Eiwitten voor de spieren zeg maar.
Ik vind cruesli altijd maar even vullend, maar een uur later heb ik weer hongerquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik dwaalde ook even af en betrok het weer ff heel egoïstisch op mezelf![]()
Maar alleen (magere) kwark vind ik niet zo lekker, dan moet er weer een bergje zoetstof door en het liefst een hand cruesli met van die chocoladestukjes
Bruine boterham met kaas en daar een beetje sweet chilisaus op gesmeerd!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da ken!Als je een kilometer of 4 van de snelweg durft.
![]()
Wel even vooraf laten weten zodat ik de ouderlijke tuin kan overvallen. En effe vragen of het in orde is maar gezien de hoeveelheid rabarber denk ik dat dat geen probleem is. Geen idee trouwens wanneer de wortels de grootste kans van overleven hebben.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Bruine boterham met kaas en daar een beetje sweet chilisaus op gesmeerd!![]()
Kiwi gold!![]()
Bruin pistoletje met ei (zonder mayo, alleen peper)![]()
Dat zijn mijn favo 'gezonde' dingen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Bruine boterham met kaas en daar een beetje sweet chilisaus op gesmeerd!![]()
Kiwi gold!![]()
Bruin pistoletje met ei (zonder mayo, alleen peper)![]()
Dat zijn mijn favo 'gezonde' dingen
Kiwi gold is echt net snoep, smaakt heel anders dan de groene kiwi!quote:
Morgen weer verse groente en fruit in de tjaine. Ook zo lekker. Dat blik ananas gedoe mogen ze zelf opetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Kiwi gold is echt net snoep, smaakt heel anders dan de groene kiwi!
Oh en verse ananasLekkere donkere kersen
Waar is 'hier'?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen weer verse groente en fruit in de tjaine. Ook zo lekker. Dat blik ananas gedoe mogen ze zelf opeten
En het is hier bijna weer kersentijd, dus stalletjes langs de wegKan ik eindelijk die broodbakmachine jam laten maken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Kiwi gold is echt net snoep, smaakt heel anders dan de groene kiwi!
Oh en verse ananasLekkere donkere kersen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen weer verse groente en fruit in de tjaine. Ook zo lekker. Dat blik ananas gedoe mogen ze zelf opeten
En het is hier bijna weer kersentijd, dus stalletjes langs de wegKan ik eindelijk die broodbakmachine jam laten maken
Hier staan nog geen stalletjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is 'hier'?
Want het is toch al kersentijd? Oh dan moet je met je broodbakmachine ook eens kruisbessenjam maken.
Dat vind ik de meest goddelijke jam
Sommige machines welquote:
quote:
Een groenteboer voldoetquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze ooknr 9. jam
Moet eigk eens een kersenboom aanschaffen maar zie net dat die wel heel groot worden
quote:
Op goedkopere kersenquote:
Of kersen in een chocolade taart maken...ook al zo slecht. Of kersenflappen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
is ook zo. Alleen eet ik ze dan sneller zo op
of in het ijs dat is echt erg lekker met een scheutje kirsch erbij.
En dan wat pure chocolade erdoor raspen
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of kersen in een chocolade taart maken...ook al zo slecht. Of kersenflappen.
Ik ga morgen kijken of er al een stalletje open is, nu heb ik trek.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken of er al een stalletje open is, nu heb ik trek.
Ik ga de sportwas ophangen en dan slapen. Welterusten iedereen en tot morgen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier was hij nog dicht woensdag maar je weet het niet.
De groenteboer had ze al wel maar die heb ik uit de hand gegeten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, hier nog posten heeft vrij weinig zin.
Ja, want?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, hier nog posten heeft vrij weinig zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |