Whahahahaaaquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, heel lief
ze heeft ook wel eens gezegd: "zeg, zoek je wel goed genoeg? Als je nou de hele dag in je auto door Nederland rijdt kom je vast wel een keer een man tegen"
Zou je niet eens gaan met je paupermuziek?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Nou zelfs Mips zit me ondertussen zo aan te kijken van 'Zou je niet eens gaan met je paupermuziek'.
Dus ik ga dan maar
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
Tombola, hier... 316 euro, voor 8 dagen inclusief vlucht![]()
http://www.arke.nl/vakant(...)-baixo/tropical.aspx
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mips
Goeie muzieksmaak heeft ze
Beest ligt me heel bijdehand aan te staren vanaf haar krabpaal. Ik denk dat ze stiekeme kittehparteh gaat houden vannacht ofzo. Want als poezen je de deur uit konden kijken dan was dit het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon bij opa en oma dumpen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
316 euroAls ik kindloos was boekte ik vanavond nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Als ik dierloos was ik ook!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
316 euroAls ik kindloos was boekte ik vanavond nog
Straks als jij weg bent gaan alle katers van de buurt er over heenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beest ligt me heel bijdehand aan te staren vanaf haar krabpaal. Ik denk dat ze stiekeme kittehparteh gaat houden vannacht ofzo. Want als poezen je de deur uit konden kijken dan was dit het.
quote:
Bink naar Maes, Boor naar hierquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik dierloos was ik ook!
Vakantiedagen zat nog. Maar Heer G is ook zo vaak weg en die kan dan dus niet op de beesten passen
Maar als we nou gewoon eind augustus gaan, of in september, dan vind ik wel een oppas
Ja dat heeft iedereen toch wel eens gehad? Dat iedereen het al zag, behalve jij zelf?quote:
En dan met name je oudersquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen toch wel eens gehad? Dat iedereen het al zag, behalve jij zelf?
En al je vriendinnenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:53 schreef Greys het volgende:
Tombo:Nou ja, het onmogelijke is nu eigenlijk dat hij het niet meer ziet zitten om door te gaan zal ik maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kneus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen toch wel eens gehad? Dat iedereen het al zag, behalve jij zelf?
Oh, ik heb nog wel eens een veel ergere gehad. Een player eerste klas, maar uiteraard "was dat vroeger en was hij veranderd"quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En al je vriendinnen
En hoe harder zij je waarschuwen, hoe leuker jij hem vindt
Heerlijk he. Ik zei tegen haar dat mn zusje een zoontje krijgt zegt ze:quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whahahahaaa![]()
Ze denken zo lekker simpel he?
Buurmeisje (ja, die denkt dat ik stink ja) van de week ook weer: "wij gaan auto wassen".
Goh, wat goed, dat zou ik eiks ook moeten doen" (terwijl je halve huis wordt afgebroken door je eigen vader die iedere minuut " Iiiiiiing!" gilt).
"Nou....dan ga je toch met ons mee? "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff opruimen, vriendje komt vanaaf voetjebal bij ons kijken en overal ligt nog was![]()
Tombo, hij is nog vrijgezel en superhandig...hoe laat ben je hier?![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het onmogelijke is nu eigenlijk dat hij het niet meer ziet zitten om door te gaan zal ik maar zeggenKneus
AaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En wrom niet dan?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ontdooien in de magnetron?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
Handig, mijn vrouw heeft het vlees in de koelkast gelegd: totaal nog bevroren
Nou, we gaan maar eens kijken waar we daar mee doen.
Ik denk het welquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet werken tot 19.00 en voor ik bij mn auto ben is het 19.45... Dus ik denk als de voetbal af is![]()
Valt ie op vrouwen met huilogen denk je?
Elke verliefdheid was onmogelijk. Een voordeel, ik heb ook geen exquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ontdooien in de magnetron?
En vertel eens over jouw onmogelijke verliefdheden?
Van vroegah?
Ow!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke verliefdheid was onmogelijk. Een voordeel, ik heb ook geen ex
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Als je het er niet (meer) over wilt hebben moet je het maar zeggen hoor![]()
Maar eh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Ja hey, ik was een verhaal aan het typenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
Is ie wel leuk Ing, die handyman van je? En een beetje lekker?
(Ik vraag het wel hoor Tombola!)
Hij is heel leuk en aardig en zorgzaam, houdt van dieren en kinderen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
Is ie wel leuk Ing, die handyman van je? En een beetje lekker?
(Ik vraag het wel hoor Tombola!)
1 jaar ouder dan meneer I.quote:
Ja, maar anders ga ik er echt aan onderdoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel goed van je....ook al zou je het liever anders zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik moet hem "vergeten"
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Doe maar foto danquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij is heel leuk en aardig en zorgzaam, houdt van dieren en kinderen.
En Tombo mag zelf bepalen offie lekker is
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar anders ga ik er echt aan onderdoor
Ben in totaal 7 kilo afgevallen sinds ik hem ken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik moet hem "vergeten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]Is er eigenlijk kans dat ie hier meeleest? Kortom, blijven we in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt mij niet uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Neej, ik heb alleen foto's van hem hier in huis tijdens sloopwerkzaamheden en da's niet charmant zeg maarquote:
Ja nee prima, maar ik vroeg het gewoon alvast evenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hey, ik was een verhaal aan het typen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]Oh nee, zo erg is het niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel een beetje herkenbaar denk ik, en ik ben dan altijd bang dat iemand het herkent ofzo
En hij weet dat ik op FOK! zit, zou het niet leuk vinden dat hij zichzelf herkent
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er eigenlijk kans dat ie hier meeleest? Kortom, blijven we in spoilers?
Maakt mij niet uit hoorNou ja, hij weet dat ik FOK!, dus het zou zomaar kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee prima, maar ik vroeg het gewoon alvast even![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Die met het oranje shirt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neej, ik heb alleen foto's van hem hier in huis tijdens sloopwerkzaamheden en da's niet charmant zeg maar![]()
Je mag het zelf wel een keer komen beoordelen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel goed hoor, voorwerk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]Oh, misschien wel. Maar ik kan het me nu niet voorstellen neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben aan het koken.quote:
Awww!quote:
* Nog eens kijken gaat *quote:
Ik ook heurquote:
Welke film gaan jullie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww!
De bios is gereserveerd!
En als we ergens liever met onze AH To Go zooi in een veldje gaan liggen, gaan we gewoon niet naar de biosZin an
Dat doe je beter dan ik!quote:
Ga over een kwartiertje weg!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww!
De bios is gereserveerd!
En als we ergens liever met onze AH To Go zooi in een veldje gaan liggen, gaan we gewoon niet naar de biosZin an
Werk je al sinds 8 uur vanochtend?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* Nog eens kijken gaat *
[..]
Ik ook heur
Dat had gemoeten, maar ik werd om 8.10 wakker van een sms met "ben je er al bijna? "quote:
Je kent mijn kookkunst nietquote:
En naar welke bioscoop gaan jullie dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga over een kwartiertje weg!
Ik zag me alleen net te bedenken dat je in die omgeving helemaal geen "veldje" hebt oid. Maar het komt goed
True. Maar meer het feit dát je al lekker gaat eten straks!quote:
Dan rijden we toch ff een beetje Aalsmeer in ofzo, of er zijn toch ook van die veldjes waar we vliegtuigen kunnen spotten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga over een kwartiertje weg!
Ik zag me alleen net te bedenken dat je in die omgeving helemaal geen "veldje" hebt oid. Maar het komt goed
Leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
The Backup Plan, TomboDie met Jlo
Italië staat op het punt uit de WK gewipt te worden![]()
Aalsmeer? Oh, you're so cute!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan rijden we toch ff een beetje Aalsmeer in ofzo, of er zijn toch ook van die veldjes waar we vliegtuigen kunnen spotten?
Ah, pathe Arena?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aalsmeer? Oh, you're so cute!![]()
Als je naar Aalsmeer wilt ben je nog minstens een half uur onderweg.
Oh echt? Oh wacht, ik bedenk nu dat dat vanaf Schiphol is, dat het vrij vlakbij isquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aalsmeer? Oh, you're so cute!![]()
Als je naar Aalsmeer wilt ben je nog minstens een half uur onderweg.
Ja!quote:
Ja!quote:
Dat sowieso. Maar dan kunnen we ook bij de Vinkeveense Plassen hangen ofzo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt? Oh wacht, ik bedenk nu dat dat vanaf Schiphol is, dat het vrij vlakbij is
Ah joh we zijn met de auto, we vinden wel watEn anders lekker eten gewoon daar en naar de film, ben eigenlijk best benieuwd naar de film.
Kijk wel even hoe het met de plaatsen is. Hier in Pathe de Munt in Amsterdam moet je namelijk gewoon "aanschuiven"... Anders kan je niet eens naast elkaar zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja!![]()
[..]
Dat sowieso. Maar dan kunnen we ook bij de Vinkeveense Plassen hangen ofzo.
True. Maar gelukkig is koken een hobby van me, dus het is dan ook wel lekker. Alleen kut dat het weer zo warm is, ik wilde zaterdag sushi maken, maar ik houd die vis niet goed met deze temp.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True. Maar meer het feit dát je al lekker gaat eten straks!
Ik ga altijd naar Pathé Arena, dus ik weet hoe het werktquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk wel even hoe het met de plaatsen is. Hier in Pathe de Munt in Amsterdam moet je namelijk gewoon "aanschuiven"... Anders kan je niet eens naast elkaar zitten
Ik kijk Oprahquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
Pffffff ik vind dit voetbal dus echt spannend
Stuk spannender dan Oranje zal zijn straks
oh okeequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar Pathé Arena, dus ik weet hoe het werktJe moet gewoon zelf je plekje opzoeken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Italië ligt er uit!![]()
Slowakije scoort er nog eentje gewoon!![]()
Ik vind het ook een belachelijk systeem eerlijk gezegd. Haal je je kaartjes op tijd, moet je alsnog vroeg daar voor die zaal gaan staanquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh okee
Wij hadden een keer heel fanatiek de kaartjes vantevoren opgehaald en kwamen er toen achter dat je geen stoelnummer hebtMoesten we alsnog vroeg heen
Hoeveel verschil moet er tussen zitten voordat er eentje wint nu?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
70-68 op Wimbledon. Damn, je zult verliezen na zo veel uur.
Twee, het is afgelopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel verschil moet er tussen zitten voordat er eentje wint nu?
Waarschijnlijk hebben die stoelen niet eens een nummerquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook een belachelijk systeem eerlijk gezegd. Haal je je kaartjes op tijd, moet je alsnog vroeg daar voor die zaal gaan staanWaarom doen ze het daar niet net als bij de andere Pathé's gewoon op nr?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:10 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Thuis! Met spierpijn in mijn arm én blauwe plek.Stomme prikmuts, ik wist het gisteren al.
![]()
Maar mijn klaagzang heeft een collega niet afgeschrikt, die was al jaren van plan te gaan doneren en heeft zich vanmorgen acuut ingeschreven.![]()
Enenenene.... updeet in mijn topic!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:32 schreef Pheno het volgende:
PvdD![]()
PvdD: ja, die orka....
Ja, die wordt nu verzorgd, watskeburt?
PvdD: Ja, maar gaat dat wel goed, vraag de minister maar wat de regels zijn voor zulke verzorging
Meid, maak je druk, dat beest was anders dood geweest, moeten we dan helemaal niets doen
The Voicequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje! Ben je er ook weer bij, bij Popstars?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje! Ben je er ook weer bij, bij Popstars?
Dat zeggen ze toch ook zelfquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hij moet terug naar waar hij vandaan komt als hij beter is, ipv een circusattractie in Dolfinarium te worden.
En ze hebben ook niet bevestigd wat dan wel, "we hebben nog geen idee".quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch ook zelfPvdD maakt zich nu al druk, terwijl het Dolfinarium helemaal niets zegt over houden of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |