Ja of ik moet eerst naar jou toe komen en dan met jouw auto naar A'dam, maar dat is wel een gedoe.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja lijkt me wel het meest logische
Inderdaad joh. Ik rij wel, komt goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja of ik moet eerst naar jou toe komen en dan met jouw auto naar A'dam, maar dat is wel een gedoe.
Volgende keer rij ik wel weer
Ja doe!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat ik m'n tukje ook maar ff buiten ga doen, vitamine D is goed voor lichaam en geest
Op naar de zon!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin meer. Uren ingevuld voor de hele maand (moet door kwartaalafsluiting), gecoached tot er stoom uit de oren van de student kwam en mijn POP gehad. Ik vind het eigenlijk wel best voor vandaag.
Zat zelf meer aan een kwartiertje te denken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
Nog maar een half uurtje Ll, dat trek je toch wel?
In de auto zal het wel warm zijn. Alhoewel, ik ben vroeg, dus ik kon het op een goede schaduwrijke plek zetten. ZOn in de ochtend daar, daarna is het koeler.quote:
Das wel smerig met dit weer ja, maar gelukkig is mn waggie gezegend met een airco die flink blaast, dus vaak is het zodra ik even op de snelweg zit alweer overquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de auto zal het wel warm zijn. Alhoewel, ik ben vroeg, dus ik kon het op een goede schaduwrijke plek zetten. ZOn in de ochtend daar, daarna is het koeler.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zat zelf meer aan een kwartiertje te denken.
Maar meteen zo even mededelen dat ik morgen vast 1 á 2 uurtjes later ben. Want dat word natuurlijk helemaal niks, vanavond daar met een zooi van die studentenhippies voetbal kijken en dan morgenochtend weer om 0730 in Rotterdam staan.
Daar word ik te oud voor
Ik wist hetquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou sterkte vast maar voor morgenochtend dan, bikkel ()
Ik ga vanavond een Flurry halen en zal aan je denken als ik hem opeet
Dat komt binnenkort wel weer, dat laten vallen, kan nooit lang meer durenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Ik typte de zin met het gegeven in het achterhoofd dat jij er op ging reagerenJe laat me ook nooit vallen hé
Gaat al veel te lang goed inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt binnenkort wel weer, dat laten vallen, kan nooit lang meer duren
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
ZonEn jeetje wat een lekker windje op de fiets
Gewoon topless in de tuin gaan liggen bakkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ook weer eens moeten fietsen, dan word ik misschien aan alle kanten bruin ipv alleen aan de voorkant
Daar heb ik helemaal geen tijd voor om te gaan liggen bakkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon topless in de tuin gaan liggen bakken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ook weer eens moeten fietsen, dan word ik misschien aan alle kanten bruin ipv alleen aan de voorkant
Je bent opstandig!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor om te gaan liggen bakken
En geen zin in ook. Ik heb een hekel aan bakken in de zon, kan nog geen 2 minuten stil liggen.
En op het moment al helemaal niet
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor om te gaan liggen bakken
En geen zin in ook. Ik heb een hekel aan bakken in de zon, kan nog geen 2 minuten stil liggen.
En op het moment al helemaal niet
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent opstandig!![]()
Ik ga afsluiten. Tot later! Veel plezier iedereeeen
Hier hetzelfde. Ik hou ook niet van strandvakantiesquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen bakkert, word zelden bruin buiten en ga er ook niet voor liggen. Geen zin en geen tijd, en geen stilliggert
Ik ga een paar keer per jaar onder de zonnebank en dat is m'n kleur![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik hou ook niet van strandvakanties
Ik wil niet dagen liggen bakkenLekker een beetje rondrommelen op vakantie en dan 's middags bij een zwembad een beetje lekker lezen in de schaduw en af en toe een rondje zwemmen in de zon.
En daar word je ook heul bruin vanAlleen ik heb nu geen zwembad bij de hand
Ja daar krijg ik dus nu ook zin in door deze praatquote:
Nou, ik ook inderdaad!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar krijg ik dus nu ook zin in door deze praat
Even dat huis nog opzoeken, moment
Deze is wel leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ook inderdaad!
En ik moet wil nog op vakantie dit jaar, dusssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |