quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat het alweer snel beginnen?Maar natuurlijk, istuurrbijjaah
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Popstars begint eerder..
[..]
...9 juli al
Gezelllluuug
Het is niet het meest logische, maar zo is er toch wat op tvquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, leuk zo in de vakantieperiode
![]()
Ik wil ook vakantie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, leuk zo in de vakantieperiode
![]()
quote:
Elk programma met Gerard Joling is al tv-armoedequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoel de tv-komkommertijd
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
Straks lekker sporten, als de les tenminste door gaat
Da's een maxikommer!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:21 schreef Muis006 het volgende:
1 van mijn minikomkommers was overijverig
[ afbeelding ]
Ja het groeit allemaal goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een maxikommer!Je hebt groene vingers muizel!
Morgen ga ik planten water geven en rabarber roven uit de tuin van mijn ouders. En meteen kijken hoe hun komkommers erbij staan.
Strontkommers!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het groeit allemaal goed
Komt misschien ook omdat de hond al-tijd in mijn moestuin schijt
Neeeeee, de komkommers komen uit de broeikasquote:
Wat je netjes noemt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeeeee, de komkommers komen uit de broeikasvoor de schijtsperziebonen moet je oppassen.
Maar hij doet het altijd netjes op het tegelpad.
Mean lean shitting machinesquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat je netjes noemt.![]()
Maar ach, ik schep hier elk uur een kitten kattebak leeg met een toiletpapiertje voordat ze zich in de diarree gaan rollen.En het doet ook wonderen voor de geur in de woonkamer.
Rabarberquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een maxikommer!Je hebt groene vingers muizel!
Morgen ga ik planten water geven en rabarber roven uit de tuin van mijn ouders. En meteen kijken hoe hun komkommers erbij staan.
Het is rust nu dus dan doet die van de nos het sowieso niet geloof ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik ben op mn zusjes werk, en probeer nu een livestream te openen
quote:
Wederom mijn gave. Ik schakelde precies weer om met de rust.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is rust nu dus dan doet die van de nos het sowieso niet geloof ik.
Wat doe jij op het werk van je zus?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik ben op mn zusjes werk, en probeer nu een livestream te openen
Ja, maar in de keuken hebben ze wel gewoon beeld, dus het zou moeten kunnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is rust nu dus dan doet die van de nos het sowieso niet geloof ik.
Voetbal kijkenquote:
Carpaccio.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar in de keuken hebben ze wel gewoon beeld, dus het zou moeten kunnen
[..]
Voetbal kijken![]()
En carpaccio eten (ineens trek in)
Ik koop het altijd kant en klaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Koken, suiker erbij, rozijntjes erdoor en binden met custard.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Koken, suiker erbij, rozijntjes erdoor en binden met custard.
quote:
Ik kijk waarschijnlijk verkeerd maar heb nog nooit kant en klare rabarber zien liggen.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn laptop is 30 seconden eerder dan de pc in de keuken. Dus mn zusje: "oeh, hij had die penalty bijna!"
Moest ie m daar nog nemen
Oh er zijn potjes van Hak (geloof ik) met rabarber met cranberrie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk waarschijnlijk verkeerd maar heb nog nooit kant en klare rabarber zien liggen.Wel die stengels in het groentevak natuurlijk, maar lekker vers uit (eigen) tuin is veel meer njam!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk waarschijnlijk verkeerd maar heb nog nooit kant en klare rabarber zien liggen.Wel die stengels in het groentevak natuurlijk, maar lekker vers uit (eigen) tuin is veel meer njam!
Dat is lekker spul!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh er zijn potjes van Hak (geloof ik) met rabarber met cranberrie.
Van die kleine potjes. Echt zálig als je geen zin hebt om het zelf te maken een keertje
Daar ga ik in de winter eens naar kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh er zijn potjes van Hak (geloof ik) met rabarber met cranberrie.
Van die kleine potjes. Echt zálig als je geen zin hebt om het zelf te maken een keertje
Best simpel geloof ik (al overleefde hij het in mijn tuin nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb echt geen idee hoe je die dingen kweekt eigk .
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ga ik in de winter eens naar kijken.![]()
[..]
Best simpel geloof ik (al overleefde hij het in mijn tuin niet) : Je moet aan wortels komen en die in de grond douwen. En het jaar daarna kun je je rabarber oogsten. Stengels vlak boven de grond afsnijden. Het is winterhard (loof sterft natuurlijk wel af) maar verder hoef je er niks aan te doen.
Als je in de buurt bent kan ik vast wat ouderlijke wortels voor je regelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh moet ik eens kijken of die wortels ergens te krijgen zijn
Heb nu m'n handen vol aan de bloemkool, broccoli en courgette
Lees net dat courgettes kleiner lekkerder zijn en dat ze dan gewoon weer opnieuw gaan bloeien.
Dan moet ik maar eens courgette gaan eten
Lijkt me heerlijk!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
Damn! Blue is veel te lief!![]()
Hij is een kruising van Naartjie (luid spinnend slobberen aan mijn hand en kleding, hij mist mamma![]()
), Siepke (zelfde kleur en Siep was de liefste kater die ik ooit gehad heb) en natuurlijk kleine Mikan.
![]()
Maar er kan ik wil er echt geen 4e kat bij en ik twijfel er niet aan dat deze jongeman heel snel een huisje vindt.
Het is echt een knuffelkont. Als ik in de kamer ben dan volgt er luid piep protest uit de bench tot meneer op de bank erbij zit.
quote:
Dat is het ook, weer zweten op de spinningfiets met vijf man in de zaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |