quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent kan ik vast wat ouderlijke wortels voor je regelen.![]()
Courgette is ook zo'n briljante groente.Makkelijk in allerlei gerechten te verwerken en gegrild met flink wat kruiden prima met een lapje vlees te eten. Jammer genoeg houden mijn ouders er niet van en is hij na één seizoen uit de tuin verbannen.
![]()
Bloemkool en broccoli is ookDoen die het een beetje leuk in je tuin?
Da ken!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal morgen wel even foto's maken
Bloemkool en broccoli hebben nu vooral huge bladeren
Courgette kan echt zowat overal in en het is maar goed dat ik dat las anders had ik ze groot laten groeien.
Rabarber ophalen Ehmmm kan dat onderweg naar Maastricht?
Die kant gaan we wel eens uit
Da's zeker waar! Maar een uitkomst voor een keukendrama als ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is lekker spul!Maar niet te vergelijken met zelfgemaakte rabarber, though.
Ik ging vroegah na de fitness altijd met een vriendin langs de snackbar op de terugwegquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
Rot altijd: gesport en dan heb je zo'n hongeraanval.
Niet op de route, gelukkig. Dus dan maar kwark, crackers en een stukje suikerbrood.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging vroegah na de fitness altijd met een vriendin langs de snackbar op de terugweg![]()
Dan mag dat van jezelf he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging vroegah na de fitness altijd met een vriendin langs de snackbar op de terugweg![]()
Dat klinkt best verstandig!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet op de route, gelukkig. Dus dan maar kwark, crackers en een stukje suikerbrood.
Ik moet wel verstandig eten. Ik eet ook bijna nooit een patatje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt best verstandig!
Mijn goede daad van vandaag was dat ik de pint B&J maar half heb opgegeten.
Ja nou, ik vond het wel zónde altijd dan, daarnaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan mag dat van jezelf he?Ik vond dat altijd een prima excuus namelijk.
Ik had altijd het idee dat kwark met cruesli echt mega gezond was, tot ik zag hoeveel calorieën er in cruesli zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet op de route, gelukkig. Dus dan maar kwark, crackers en een stukje suikerbrood.
Dan heb je mazzel wat dat betreft, want zowel de Japanse zoutjes als het Japanse eten is veel beter dan al dat gesnack van hierquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
En ik heb meer met Japanse snacks, dan met die van hier
Ik heb kwark, gewoon kwark. Eiwitten voor de spieren zeg maar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, ik vond het wel zónde altijd dan, daarna
[..]
Ik had altijd het idee dat kwark met cruesli echt mega gezond was, tot ik zag hoeveel calorieën er in cruesli zitten![]()
![]()
Ik heb alleen die Japanse zoutjes nog nooit in Japan gezienquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel wat dat betreft, want zowel de Japanse zoutjes als het Japanse eten is veel beter dan al dat gesnack van hier
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen die Japanse zoutjes nog nooit in Japan gezien
Het zal wel net zoiets zijn als het eten bij de Chinees hier, wat totaal niet lijkt op het eten daar
Ja, ik dwaalde ook even af en betrok het weer ff heel egoïstisch op mezelfquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb kwark, gewoon kwark. Eiwitten voor de spieren zeg maar.
Ik vind cruesli altijd maar even vullend, maar een uur later heb ik weer hongerquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik dwaalde ook even af en betrok het weer ff heel egoïstisch op mezelf![]()
Maar alleen (magere) kwark vind ik niet zo lekker, dan moet er weer een bergje zoetstof door en het liefst een hand cruesli met van die chocoladestukjes
Bruine boterham met kaas en daar een beetje sweet chilisaus op gesmeerd!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da ken!Als je een kilometer of 4 van de snelweg durft.
![]()
Wel even vooraf laten weten zodat ik de ouderlijke tuin kan overvallen. En effe vragen of het in orde is maar gezien de hoeveelheid rabarber denk ik dat dat geen probleem is. Geen idee trouwens wanneer de wortels de grootste kans van overleven hebben.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Bruine boterham met kaas en daar een beetje sweet chilisaus op gesmeerd!![]()
Kiwi gold!![]()
Bruin pistoletje met ei (zonder mayo, alleen peper)![]()
Dat zijn mijn favo 'gezonde' dingen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Bruine boterham met kaas en daar een beetje sweet chilisaus op gesmeerd!![]()
Kiwi gold!![]()
Bruin pistoletje met ei (zonder mayo, alleen peper)![]()
Dat zijn mijn favo 'gezonde' dingen
Kiwi gold is echt net snoep, smaakt heel anders dan de groene kiwi!quote:
Morgen weer verse groente en fruit in de tjaine. Ook zo lekker. Dat blik ananas gedoe mogen ze zelf opetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Kiwi gold is echt net snoep, smaakt heel anders dan de groene kiwi!
Oh en verse ananasLekkere donkere kersen
Waar is 'hier'?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen weer verse groente en fruit in de tjaine. Ook zo lekker. Dat blik ananas gedoe mogen ze zelf opeten
En het is hier bijna weer kersentijd, dus stalletjes langs de wegKan ik eindelijk die broodbakmachine jam laten maken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Kiwi gold is echt net snoep, smaakt heel anders dan de groene kiwi!
Oh en verse ananasLekkere donkere kersen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen weer verse groente en fruit in de tjaine. Ook zo lekker. Dat blik ananas gedoe mogen ze zelf opeten
En het is hier bijna weer kersentijd, dus stalletjes langs de wegKan ik eindelijk die broodbakmachine jam laten maken
Hier staan nog geen stalletjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is 'hier'?
Want het is toch al kersentijd? Oh dan moet je met je broodbakmachine ook eens kruisbessenjam maken.
Dat vind ik de meest goddelijke jam
Sommige machines welquote:
quote:
Een groenteboer voldoetquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze ooknr 9. jam
Moet eigk eens een kersenboom aanschaffen maar zie net dat die wel heel groot worden
quote:
Op goedkopere kersenquote:
Of kersen in een chocolade taart maken...ook al zo slecht. Of kersenflappen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
is ook zo. Alleen eet ik ze dan sneller zo op
of in het ijs dat is echt erg lekker met een scheutje kirsch erbij.
En dan wat pure chocolade erdoor raspen
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of kersen in een chocolade taart maken...ook al zo slecht. Of kersenflappen.
Ik ga morgen kijken of er al een stalletje open is, nu heb ik trek.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken of er al een stalletje open is, nu heb ik trek.
Ik ga de sportwas ophangen en dan slapen. Welterusten iedereen en tot morgen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier was hij nog dicht woensdag maar je weet het niet.
De groenteboer had ze al wel maar die heb ik uit de hand gegeten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, hier nog posten heeft vrij weinig zin.
Ja, want?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, hier nog posten heeft vrij weinig zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |