Ik heb geen Triplesatquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
* wolfrolf doet even tof met BBC HD
Bedankt! Da's heel fijn, want ik ben pas rond 14.00 uur thuis. En ik vind het fijn dat ze nog iets langer mogen rusten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tweede partij altijd, eerste om 13.00, dus reken maar uit.
en logischquote:
Heb je de hele dag zitten kijken?/quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef TheGeneral het volgende:
Dit is echt ongelooflijk... Kan het bijna niet geloven..
Wel blij dat ik dit allemaal heb gezien
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Outlined het volgende:
Zouden ze het voor de eerste games (morgen) nou op een akkoordje gooien. Eerst beide effe warm worden en dan weer gas.
Hij wil gewoon niet zo lang daar zitten.:')quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef Szura het volgende:
McEnroe wil een tiebreak in de 5e set op de GS's
Lijkt me wel tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef Seam het volgende:
Hopelijk zendt BBC 2 hem morgen uit, anders moet de laptop maar weer aan
Dat dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
10.00 precies op de klok, helden.
Gaaf zeg.quote:
ik hoor liever horen wanneer ze gaan eindigenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef Pablo88 het volgende:
Vraag uit vorige topic:
hoe laat gaan ze morgen weer beginnen?
Tweede wedstrijd vanaf 13.00 uur NL tijd, reken maar uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef Pablo88 het volgende:
Vraag uit vorige topic:
hoe laat gaan ze morgen weer beginnen?
Denk het ook wel ja. Prachtig voor die jongens, die hadden nooit verwacht dat ze ooit zo'n legendarische wedstrijd zouden spelenquote:
Nou ja, niet alles. Af en toe wel wat gemist. Ook wel een beetje gezapt etc. Maar het overgrote deel zal ik wel gezien hebben jaquote:
ik bestel de dvd dvdboxwelquote:
quote:
Schitterendquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:23 schreef Symer het volgende:
Ik heb nog nooit tennis gekeken, maar heb het laatste uur met stijgende verbazing zitten kijken.
't Was nog best wel spannend.
Ik ben al aan het bedenken of ik niet wat eerder naar huis toe ga.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
Verdomme, ik MOET MOET MOET ergens een TV fixen op m'n werk morgen.
Fan-tas-tisch.quote:
Same here.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bedenken of ik niet wat eerder naar huis toe ga.
helemaal niet nodig, ze gaan door totdat het donker isquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem gewoon altijd twee weken vrij met RG en ik werk tijdens Wimbledon halve dagen. Wel aan te raden. Verder heb ik alleen niet echt vakantie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hoopte ik vandaag toen ik vertrok op 16-16, dat ik nog wat zou zien, nu wil ik het ook wel afzienquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef franklop het volgende:
[..]
helemaal niet nodig, ze gaan door totdat het donker is
quote:Court 18
Gentlemen's Singles - 2nd Round
Thiemo De Bakker(NED) vs. Nicolas Mahut(FRA)
or
John Isner
Balen Nja, misschien trekt Isner zich wel terug en dan mis je niks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Morgenmiddag tentamen
Ik moest vanavond nog wat leren
Morgen Mahut - Isner en Nadal - Haase
niet dat ene hond verder gaat kijken want iedereen wil Isner-Mahut zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Haase mag gewoon voor de Engelse koningin spelen.
Ik vraag me echt oprecht af of ze het voor de eerste paar games niet op een akkoordje gooien. "Serveer jij eerst warm? Oke, dan doe ik ook een paar games"quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Het vervelende is natuurlijk dat ik ongeveer thuis wil komen als ze beginnen, maar met een beetje pech zijn ze al in 2 games klaar en ben je voor niks naar huis gegaan.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
Koekwausen. Als ze bij de AH vakken hadden gevuld hadden ze ieders 10 uur * 5 euro is 50 euro verdiend. Nu heeft er eentje helemaal niks.
Ja, en een stream op je werk dan? En hebben ze geen tv in een verggaderruimte ofzo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Het vervelende is natuurlijk dat ik ongeveer thuis wil komen als ze beginnen, maar met een beetje pech zijn ze al in 2 games klaar en ben je voor niks naar huis gegaan.
Is er al gezegd wanneer die partij hervat wordt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
Koekwausen. Als ze bij de AH vakken hadden gevuld hadden ze ieders 10 uur * 5 euro is 50 euro verdiend. Nu heeft er eentje helemaal niks.
Ik las vanmorgen in de krant dat Serena zich speciaal voor haar ging kleden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Haase mag gewoon voor de Engelse koningin spelen.
quote:"I was loving it," added Roger Federer. "Although I don't think the two guys were so much."
Nah nu vinden ze het misschien even niet zo leuk, maar je gaat wel de geschiedenis inquote:
quote:
Federer.quote:
De Bakker extra dagje op bed liggen zal je bedoelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:33 schreef ScudRaket het volgende:
De Bakker tegen de winnaar op baan 18 morgen
Nee, die andere 3 dvd's worden nagezonden.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:30 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen in de krant dat Serena zich speciaal voor haar ging kleden.
Gelukkig speelt dr zus daar niet, die zou zich er op kleden door zich 'niet' op te kledenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:30 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen in de krant dat Serena zich speciaal voor haar ging kleden.
Ik heb precies hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Morgenmiddag tentamen
Ik moest vanavond nog wat leren
Morgen Mahut - Isner en Nadal - Haase
Trekt wel meer kijkers. Denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Speelt ze anders altijd naakt?
Is al geweest, een paar minuten maar, ze bleven live bij Isner-Mahutquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Is er nog Wimbledon Today?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
dat was duidelijk een mietjes pot vergeleken met dezequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Norrage het volgende:
holy shit, het bizarre is dat Thiemo al zo'n bizarre 16-14 heeft gespeeld, maar die valt natuurlijk volledig in het niet
Ja, dat snapte ik ook niet. Tenzij hij er gewon van af wilde zijn en niet weer wilde terugkomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef Montov het volgende:
Isner wilde nog doorspelen terwijl hij aan het omvallen was door de vermoeidheid.
Ja, zeker.quote:Wel mooi dat de spanning er nog in blijft tot morgenmiddag, en ze met hernieuwde krachten weer terugkomen.
Je hebt om 11 uur een tentamen en om 11.30 pak je de trein terug?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ik heb vorig jaar tentamen gewoon laten schieten tijdens Wimbledon, morgen gelukkig om 11.00 uur, dan heb ik dus de trein van 11.30 uur terug.
Maar klote voor iedereen die 's middags tentamen heeft, good luck.
Treffend beeld.quote:
Wat vertel je ons nou.quote:
snelle leerling ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je hebt om 11 uur een tentamen en om 11.30 pak je de trein terug?
Ik moet toch iets TVP'en.quote:
Multiple choice, 40 vragen, moet binnen 20 minuten te doen zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je hebt om 11 uur een tentamen en om 11.30 pak je de trein terug?
Je sais.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig een knop voor.
Ik ga gewoon straks pitten en heb het al opgegevenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
* Pino112 meldt zich![]()
Wordt nachtwerk
quote:
Had ie moeten winnen, op matchpoint alle tijd voor passing met Roddick aan het net. Verliest die set alsnog + de wedstrijd.quote:
Ik moet wel, iets met overgang enzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ga gewoon straks pitten en heb het al opgegeven
Mietjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
Ze gunnen de spelers wat extra rust, morgen pas de 3e partij na 2 vrouwenpartijen.
edit: niet voor 16.30 NL-time.
Geweldig. Tentamen van 2 tot 5 dus dat gaat lukkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
Ze gunnen de spelers wat extra rust, morgen pas de 3e partij na 2 vrouwenpartijen.
Die finale tegen Roddick op Queens een paar jaar geleden was echt geweldig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef Norrage het volgende:
Mahut is echt zo'n leuke gast, jammer dat die niet wat beter heeft gepresteerd door zijn carriere heen...zo'n wedstrijd als deze in de spotlight verdient ie!Daarom vind ik ook dat ie moet winnen..
Twee lange driesetters graagquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
Bron: http://twitter.com/ACETennisMagquote:10 hours, 426 minutes of final set, 196 aces in total, 98 for Isner, 95 for Mahut, and they're both warming down in the gym. Incredible.
Tja, dat moet gebeuren hč, anders sta je morgen niet meer opquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:07 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Bron: http://twitter.com/ACETennisMag
ziek
Zeker ziek, want in welk universum 95 en 98 196 is weet ik niet...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:07 schreef Hazzard het volgende:
[..]
ziek
whutquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:07 schreef Hazzard het volgende:
[..]
ziek
Geen idee maar ik heb het gefixed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:06 schreef luckass het volgende:
Wat hebben ze met Mahut z'n career-record gedaan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicolas_Mahut
quote:
Mmm zou je denkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef wimderon het volgende:
Isner mag morgen ook nog dubbelen.
Not Before:18:00
Gentlemen's Doubles - 1st Round
John Isner(USA)[12] /
Sam Querrey(USA)[12] vs. Michal Przysiezny(POL) /
Dudi Sela(ISR)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef wimderon het volgende:
Isner mag morgen ook nog dubbelen.
Not Before:18:00
John Isner(USA)[12] /
Sam Querrey(USA)[12] vs. Michal Przysiezny(POL) /
Dudi Sela(ISR)
Nou ja, hij zag het gewoon niet meer en had net een MP weggewerkt, dus dat zal echt wel kloppen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:27 schreef LoveProfuzion het volgende:
Vreemd dat juist Mahut wilde stoppen...Isner serveerde toch met 20 miles minder de laatste games en liep als een kreupele.
ROFLOL DEZE IS GOED HAHAHAHAHAHAHquote:
Zal vies tegenvallen verwacht ik. De Bakker beweegt al bijna net zo dramatisch op gras als Isner bij 50-50 in de vijfde set. Isner was zelfs totaal uitgeput nog amper te breken en Mahut was nog helemaal niet uitgeput als dat de tegenstander van De Bakker zou worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hopen dan maar dat hij doorgaat.. dat is dan helemaal appeltje eitje voor de Bakker..
quote:
Tong, zeg het eens jongen, waar schaal je deze wedstrijd in op je lijst van mooiste sportmomenten ooit?quote:
Nee, zo ziet dat gras er dan uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Geniaal, jammer dat het op gravel is.
Ge-ni-aal.quote:
In de top tien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tong, zeg het eens jongen, waar schaal je deze wedstrijd in op je lijst van mooiste sportmomenten ooit?
Dat gras is verdord/tot zand verworden, zie je dat nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Geniaal, jammer dat het op gravel is.
Zijn die ergens in het groot te vinden (die laatstequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:59 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dubbel is afgelast, misschien morgen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:18 schreef rooneyelst het volgende:
bazen partij echt niet normaal!
Hopelijk morgen niet na 5 minuten afgelopen.
Weet iemand trouwens hoeveel het is geworden met de dubbel van haase en thiemo..dacht te horen dat ze na de partij van thiemo ook nog moesten dubbelen maar kan het nergens terug vinden..
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Dubbel is afgelast, misschien morgen.
Baan is nog niet bekendquote:Not Before:18:00
Christopher Kas(GER) /
Viktor Troicki(SRB) vs. Thiemo De Bakker(NED) /
Robin Haase(NED)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:59 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nadal deed destijds vijf dagen over zijn overwinning tegen Soderling en toen kwam het ook goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:48 schreef senswal het volgende:
Komen ze eigenlijk niet in de knel met de planning? Dag 4 en ze zijn nog met een eerste ronde partij bezig..
dan ben je net op tijd waarschijnlijk want de wedstrijd begint niet voor 15.30 (Engelse tijd)quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:39 schreef Pino112 het volgende:
Godver, ben pas om half 3 thuis
Hopelijk spelen ze dan nog
Euw, op 3fm zeiden ze 13u.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:40 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
dan ben je net op tijd waarschijnlijk want de wedstrijd begint niet voor 15.30 (Engelse tijd)
Dan beginnen ze op die baan, maar dit is het schema voor baan 18:quote:
Alleen niet van jezelf zeker.quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:10 schreef Sportex het volgende:
Als het morgen tot de 100-100 komt, post ik naaktfoto's hier op FOK!.
Dat staat gewoon hierbovenquote:Op donderdag 24 juni 2010 @ 09:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die duik van Mahut was inderdaad geniaal.
Ook elke keer het perfecte antwoord van Isner als de verslaggever zei dat hij nu wat moest doen.
Helden!
Ik vrees alleen dat het nu snel afgelopen is voor Isner. Hij zal waarschijnlijk het moeilijkst opstaan.
Wanneer begint het en komt het op tv? Misschien neem ik dan vrij.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 @ 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
Dan ben je ruim op tijd want de wedstrijd begint niet voor 16.30 Nederlandse.
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef JohnDDD het volgende:
Kwam er vanmorgen pas achter dat deze partij bezig was, hoorde gisteren wel dat het 30-30 was maar dacht dat dat de score in punten was
Is dat te zien op BBC?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
Dan ben je ruim op tijd want de wedstrijd begint niet voor 16.30 Nederlandse.
whaha, dat zou echt bizar zijn! je zal het meemaken zeg, iets van 59-59 ofzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net wakker. Heel raar gedroomd vannacht, iets met een 5e set over meer dan 110 games
Pas als ze 75-75 halen wordt het weer uitgezondenquote:
Serious? Ook op BBC? Jammer, maar dan hoef ik geen vrij te nemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Pas als ze 75-75 halen wordt het weer uitgezonden
waar speel je?quote:
Lijkt mij meer beachtennis + muren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Komakie het volgende:
Padel
Nog nooit van gehoord. Ziet er uit als een kruising tussen squash en tennis ofzo
Wat is dat kut zeg, de enige manier om een punt te maken is de bal het hok uit te slaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef FedExpress het volgende:
Het is een combinatie van tennis en squash en het is echt vet! Je mag de muren gebruiken en het is eigenlijk altijd in dubbelspel. Het is snel en er zijn lange rally's, voornamelijk doordat het geen zin heeft om hard te smashen enzo (want wand). Kijk hieronder maar eens. Zitten echt prachtige punten bij en je ziet meteen wat het inhoudt![]()
Dit is echt te vet voor woordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef FedExpress het volgende:
Het is een combinatie van tennis en squash en het is echt vet! Je mag de muren gebruiken en het is eigenlijk altijd in dubbelspel. Het is snel en er zijn lange rally's, voornamelijk doordat het geen zin heeft om hard te smashen enzo (want wand). Kijk hieronder maar eens. Zitten echt prachtige punten bij en je ziet meteen wat het inhoudt![]()
huh? nee toch zeker... dat zou wel erg apart zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is DE wedstrijd echt pas vanaf 75-75 weer live?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
huh? nee toch zeker... dat zou wel erg apart zijn.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat is dat kut zeg, de enige manier om een punt te maken is de bal het hok uit te slaan.
Dit is ook wel de echte topquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dit is echt te vet voor woorden
Nog nooit van gehoord, maar ik vind het alleen al om te kijken vet
Jammer dat er maar een paar verenigingen in Nedeland zijn. Als het een keer in flevoland/zwolle/utrecht wordt gespeeld wil ik dat zeker een keer proberen
Kom op kwiwi Jij moet beter wetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
huh? nee toch zeker... dat zou wel erg apart zijn.
Als je Sport1 zal op 1 van de 7 kanalen die wedstrijd wel worden uitgezonden denk ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is DE wedstrijd echt pas vanaf 75-75 weer live?
Ja ok, maar dan nog lijkt het me wel vet. Sowieso, iemand met mijn skills is natuurlijk binnen een jaar wereldtopquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook wel de echte topJe moet dit vooral slim spelen. Ballen laag richting de wanden enzo.
Ik weet even niet meer waar de andere 4 verenigingen zitten, maar er komen er vast meer binnenkort
het is ook zeker vet! Heel veel lobjes, slim smashen, richting wanden spelen enzovoorts.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog lijkt het me wel vet. Sowieso, iemand met mijn skills is natuurlijk binnen een jaar wereldtop
Maar het ziet er gewoon leuk uit om te doen.
Die baan is trouwens veel groter dan het lijkt. Gewoon net zo groot als een tennisbaan inc dubbelspel lijnen.
Op net5 komt ie ook gewoon hoor volgens hun sitequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je Sport1 zal op 1 van de 7 kanalen die wedstrijd wel worden uitgezonden denk ik.
Dat heb ik dus niet...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je Sport1 zal op 1 van de 7 kanalen die wedstrijd wel worden uitgezonden denk ik.
Deze match heeft zelfs PTI (Pardon The Interuption) op ESPN gehaaldquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom ook maar in het topic binnenvallen weerDacht dat ik misschien nieuws had gemist
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Deze match heeft zelfs PTI (Pardon The Interuption) op ESPN gehaald![]()
Dat is een 5 minuten sports update waar ze 10 onderwerpen afraffelen in die 5 minuten.
Was wel humor: de langste match ooit in 10 secondes gesproken en afgehandeld
20m lang en 10m breed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het is ook zeker vet! Heel veel lobjes, slim smashen, richting wanden spelen enzovoorts.
Het valt mee, een veld is iets langer en breder dan een miniveld.
Ja mijn idee, dit slaat toch nergens op?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat is dat kut zeg, de enige manier om een punt te maken is de bal het hok uit te slaan.
wel joh. Volgens mij kun je oneindig creatief zijn met wat je doet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijn idee, dit slaat toch nergens op?
Ik gok erop dat nu ze allebei weer iets zijn hersteld (voor zover dat kan) dat het wel op zijn minst een game of 10 duurtquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toch erg jammer dat het gisteren niet is afgelopen, een winnaar na twee of drie games vandaag is toch een stuk minder episch.
16:30 (ze doen het er ook om he laat ze om 11:00 beginnen en je hebt 5 uur margequote:
Ik zie ze vanavond om 22.30 nog wel op de baan staan... en als dat het geval is moeten ze maar iets verzinnen om ze allebei door te laten... gewoon iemand anders lukraak diskwalificeren door lotje trekkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:32 schreef wdn het volgende:
[..]
16:30 (ze doen het er ook om he laat ze om 11:00 beginnen en je hebt 5 uur marge)
dat dus!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
wel joh. Volgens mij kun je oneindig creatief zijn met wat je doet.
dat dacht ik inderdaad ook al. Zou erg jammer zijn. Ik vind dat het nu richting de 100 moet gaan om het voor vandaag nog leuk te houden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toch erg jammer dat het gisteren niet is afgelopen, een winnaar na twee of drie games vandaag is toch een stuk minder episch.
tuurlijk niet.. gewoon door laten tennissen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie ze vanavond om 22.30 nog wel op de baan staan... en als dat het geval is moeten ze maar iets verzinnen om ze allebei door te laten... gewoon iemand anders lukraak diskwalificeren door lotje trekken
Is het al zeker dat BBC2 hem uitzendt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:32 schreef wdn het volgende:
[..]
16:30 (ze doen het er ook om he laat ze om 11:00 beginnen en je hebt 5 uur marge)
BBC1 en BBC2, afhankelijk van tijdstip: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/6102132.stmquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Is het al zeker dat BBC2 hem uitzendt?
Ja, of honderd, of duizendquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok erop dat nu ze allebei weer iets zijn hersteld (voor zover dat kan) dat het wel op zijn minst een game of 10 duurt
Lijkt mij ook idd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:51 schreef Norrage het volgende:
echt hoezo twijfelen mensen of het wordt uitgezonden..NATUURLIJK wordt het uitgezonden, waarschijnlijk op 4 a 5 zenders tegelijk.
Inderdaad, dit dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:51 schreef Norrage het volgende:
echt hoezo twijfelen mensen of het wordt uitgezonden..NATUURLIJK wordt het uitgezonden, waarschijnlijk op 4 a 5 zenders tegelijk.
Komt die naar 1st round matches kijken ja?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef wdn het volgende:
Had het center court geweest denk je dat de Queen dan was afgetaaid of in slaap gevallen?
Ze komt volgens mij alleen vandaag op het centre court kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er eigenlijk een regel dat je de hele wedstrijd op dezelfde baan moet spelen? Voor deze twee bazen zou een plekje op het CC geen kwaad kunnen. Aannemende dat ze toch zo klaar zijn
[..]
Komt die naar 1st round matches kijken ja?If so, dan zou zal inmiddels al overleden, begraven en wederopgestaan zijn.
Die was ter plekke gestorven...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef wdn het volgende:
Had het center court geweest denk je dat de Queen dan was afgetaaid of in slaap gevallen?
Het lijkt me wel geweldig als ze op de US Open zouden spelen ofzo. Waar je gewoon tot in het oneindige kunt doorgaan aangezien je verlichting op de baan hebt. Kijken hoeveel mensen er nog zitten om 5 uur in de ochtendquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:32 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL Niet nog zo'n pot hequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef FedExpress het volgende:
fisher en bellucci staan ondertussen op 10-10 tiebreak eerste set
Ze kwam net aan voor de match van Murray op CCquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er eigenlijk een regel dat je de hele wedstrijd op dezelfde baan moet spelen? Voor deze twee bazen zou een plekje op het CC geen kwaad kunnen. Aannemende dat ze toch zo klaar zijn
[..]
Komt die naar 1st round matches kijken ja?If so, dan zou zal inmiddels al overleden, begraven en wederopgestaan zijn.
Dat zag ik vanmorgen ook al staanquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef FedExpress het volgende:
Wel grappig trouwens: Bozoljac staat bovenaan met 58 aces op het momentis leuk als die 2 lullo's straks klaar zijn
"Ik ga even slapen maak me maar wakker als er een breakpoint is"quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het lijkt me wel geweldig als ze op de US Open zouden spelen ofzo. Waar je gewoon tot in het oneindige kunt doorgaan aangezien je verlichting op de baan hebt. Kijken hoeveel mensen er nog zitten om 5 uur in de ochtend
ben je wakker gemaakt: BAM, ace nummer 117quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:20 schreef wdn het volgende:
[..]
"Ik ga even slapen maak me maar wakker als er een breakpoint is"![]()
Jammer, helemaal voor niets wakker gewordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ben je wakker gemaakt: BAM, ace nummer 117
Daar noem je net de enige GS die een tie-break in de vijfde set heeftquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het lijkt me wel geweldig als ze op de US Open zouden spelen ofzo. Waar je gewoon tot in het oneindige kunt doorgaan aangezien je verlichting op de baan hebt. Kijken hoeveel mensen er nog zitten om 5 uur in de ochtend
Oh ja fuck dat is waar ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar noem je net de enige GS die een tie-break in de vijfde set heeft
Tegen de tijd die 2 klaar zijn eindigt hun servicevak op de eigen helftquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:01 schreef wdn het volgende:
Idee!!!!! Voor iedere 10 games in de 5de set het servicevlak 10 centimeter inkorten
Komen de dubbel fouten vanzelflol
McEnroe begint een ouwe zak te worden. Dit soort dingen zijn toch prachtig? Ze moeten niet elke wedstrijd voor komen, maar voor 1 keer is het toch fantastisch? Er wordt geschiedenis geschreven voor de sport.quote:LOL
McEnroe: als je bij een 5-dag cricket match het 59-59 staat moeten ze dan geen beslissing krijgen?
Commentator: een gelijkspel IS een beslissing
Amerikanen en gelijke spelen...... LOLquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tegen de tijd die 2 klaar zijn eindigt hun servicevak op de eigen helft
[..]
McEnroe begint een ouwe zak te worden. Dit soort dingen zijn toch prachtig? Ze moeten niet elke wedstrijd voor komen, maar voor 1 keer is het toch fantastisch? Er wordt geschiedenis geschreven voor de sport.
`quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:06 schreef kevinoz het volgende:
zelfde baan?
Ja geweldigquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Amerikanen en gelijke spelen...... LOL
Krijg je van die opmerkingen als "wtf I have been watching these last 90 minuten. A draw? What a waste of time" >: D
Ja dat vroeg ik me dus af, of dat verplicht wasquote:
... en dan hoop ik maar dat ze nu door hebben hoe intens een 90+2' goal is als je dan door gaat op het WKquote:
Lijkt me niet... Wimbledon zal vanwege de uitzendrechten niet vrij te streamen zijn lijkt me.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef kevinoz het volgende:
Zijn er ook beter streams op internet dan wimbledon2010.nl? Want dat is wel zo'n trage waardeloze site..
Dat lijkt me dan een hoax-accountquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:13 schreef postmortum het volgende:
verplaatst naar centre court volgens twitter van federer
Ja ik snap dat ook niet. Die mensen weten toch zelf ook dat dit in de geschiedenis van het tennis nog nooit gebeurd isquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Dat sommige commentaren nu ook ineens om een aanpassing van de regels schreeuwen, dit is gewoon een once in a lifetime gebeurtenis... de kans dat het ergens ooit nog eens 59-59 staat is zo klein
Ik denk zelfs dat het gewoon nooit meer gaat gebeurenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet. Die mensen weten toch zelf ook dat dit in de geschiedenis van het tennis nog nooit gebeurd is
Wat 1x kan gebeuren kan zo een 2de keer gebeuren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Dat sommige commentaren nu ook ineens om een aanpassing van de regels schreeuwen, dit is gewoon een once in a lifetime gebeurtenis... de kans dat het ergens ooit nog eens 59-59 staat is zo klein
Nee ik ook niet. En anders maar wel. Één keer, over honderd jaar. Ook best toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het gewoon nooit meer gaat gebeuren
Dat is heel iets anders. Dan DOEN ze het erom. Dat speelt in het tennis niet. Ze gaan het niet van tevoren op een akkoordje gooien van "Hey laten we vandaag elkaar eens helemaal de tering in tennissen want dan hebben we lekker het record van 286 games in een set"quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat 1x kan gebeuren kan zo een 2de keer gebeuren.
Zie het als het breken van de 10 seconde barriere op de 100m: lukt het er 1 dan lukt het ineens heel veel anderen.
En de kans dat Mahut en Inser volgend jaar weer tegen over elkaar staan is aanwezig he
Daar zijn ze anders wel mee bezig hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders. Dan DOEN ze het erom. Dat speelt in het tennis niet. Ze gaan het niet van tevoren op een akkoordje gooien van "Hey laten we vandaag elkaar eens helemaal de tering in tennissen want dan hebben we lekker het record van 286 games in een set"
En 5-1, nog 1 gamepje maar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef ScudRaket het volgende:
Penetta al op 4-1. Nog ff wachten maar
Dat gevoel had ik ook en ik zag de stand in beeld staanquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:25 schreef -0- het volgende:
WTF wat een partij
Zat gisteren aan een BBQ hoor ik opeens, ja het staat 59-58 bij een wedstrijd op wimbledon. Ik zeg nog flikker op dat kan nooit man dan ben je 3 dagen bezig.
Zet ik vanmorgen de tv aan blijkt het nog echt waar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |