Same here.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bedenken of ik niet wat eerder naar huis toe ga.
helemaal niet nodig, ze gaan door totdat het donker isquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem gewoon altijd twee weken vrij met RG en ik werk tijdens Wimbledon halve dagen. Wel aan te raden. Verder heb ik alleen niet echt vakantie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hoopte ik vandaag toen ik vertrok op 16-16, dat ik nog wat zou zien, nu wil ik het ook wel afzienquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef franklop het volgende:
[..]
helemaal niet nodig, ze gaan door totdat het donker is
quote:Court 18
Gentlemen's Singles - 2nd Round
Thiemo De Bakker(NED) vs. Nicolas Mahut(FRA)
or
John Isner
Balen Nja, misschien trekt Isner zich wel terug en dan mis je niks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Morgenmiddag tentamen
Ik moest vanavond nog wat leren
Morgen Mahut - Isner en Nadal - Haase
niet dat ene hond verder gaat kijken want iedereen wil Isner-Mahut zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Haase mag gewoon voor de Engelse koningin spelen.
Ik vraag me echt oprecht af of ze het voor de eerste paar games niet op een akkoordje gooien. "Serveer jij eerst warm? Oke, dan doe ik ook een paar games"quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Het vervelende is natuurlijk dat ik ongeveer thuis wil komen als ze beginnen, maar met een beetje pech zijn ze al in 2 games klaar en ben je voor niks naar huis gegaan.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
Koekwausen. Als ze bij de AH vakken hadden gevuld hadden ze ieders 10 uur * 5 euro is 50 euro verdiend. Nu heeft er eentje helemaal niks.
Ja, en een stream op je werk dan? En hebben ze geen tv in een verggaderruimte ofzo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Het vervelende is natuurlijk dat ik ongeveer thuis wil komen als ze beginnen, maar met een beetje pech zijn ze al in 2 games klaar en ben je voor niks naar huis gegaan.
Is er al gezegd wanneer die partij hervat wordt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
Koekwausen. Als ze bij de AH vakken hadden gevuld hadden ze ieders 10 uur * 5 euro is 50 euro verdiend. Nu heeft er eentje helemaal niks.
Ik las vanmorgen in de krant dat Serena zich speciaal voor haar ging kleden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Haase mag gewoon voor de Engelse koningin spelen.
quote:"I was loving it," added Roger Federer. "Although I don't think the two guys were so much."
Nah nu vinden ze het misschien even niet zo leuk, maar je gaat wel de geschiedenis inquote:
quote:
Federer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |